Трговците со возила бараат државна интервенција бидејќи немаат промет

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Ние имаме капацитет да си ги задоволиме потребите за храна, само нема луѓе на место. Подраго им е митото за дозволен увоз на млечни производи, пченица, пченка. Лаком газ трагедија.
 

Стефус-Рефус

Jesus Loves Macedonia
Член од
30 август 2009
Мислења
3.452
Поени од реакции
1.210
Абе ај прашај ја козата дали има земја во светот што не субвенционира производство на храна.
Освен оние кој што не произведуваат или пак производството на храна им е минимално.
Баш затоа ако сите субвенционираат ние не треба. Може да си увезуваме ефтино субвенционирано производство до други земји. Со тоа ќе им ги јадеме странските субвенции. На пример од секој литар млеко Србија те части 5-10 денари. А со заштедите од увоз на ефтини производи можеш да инвестираш во било која не субвенционирана гранка. На пример млеко преработувачка на увозно млеко од Србија.
П.С, незнам дали е субвенционирано млекото во МК ама сигурно е во Србија.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.198
Поени од реакции
23.728
Ние имаме капацитет да си ги задоволиме потребите за храна, само нема луѓе на место. Подраго им е митото за дозволен увоз на млечни производи, пченица, пченка. Лаком газ трагедија.
имаме ние доволно капацитет и за нас и за извоз, проблемот е кој сака да работи на нива и душата да му излези, кога можи да седи во канцеларија и да ниша врата за да земи плата.
па нели тука сите факултет завршуваат, не учат за да се акаат во калта. сакаат по костум да одат на работа.
земјоделството не е баш вреднувана гранка.
со субвенцииуте некако им се крева буџетот, колку толку да им се исплати трудот.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
имаме ние доволно капацитет и за нас и за извоз, проблемот е кој сака да работи на нива и душата да му излези, кога можи да седи во канцеларија и да ниша врата за да земи плата.
па нели тука сите факултет завршуваат, не учат за да се акаат во калта. сакаат по костум да одат на работа.
земјоделството не е баш вреднувана гранка.
со субвенцииуте некако им се крева буџетот, колку толку да им се исплати трудот.
Кога ќе видат пари сите ќе ги засукаат ракавите. Но народот по цел ден гледа како земјоделци протестираат за било што и се жалат дкеа никој не им платил ни грозје, ни тутун, ни бутур. Сведмилк закопа илјадници земјоделци во кредити.
Не е само не им се работи, сигурно нема да работи како вол за слама за без пари.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.198
Поени од реакции
23.728
Баш затоа ако сите субвенционираат ние не треба. Може да си увезуваме ефтино субвенционирано производство до други земји. Со тоа ќе им ги јадеме странските субвенции. На пример од секој литар млеко Србија те части 5-10 денари. А со заштедите од увоз на ефтини производи можеш да инвестираш во било која не субвенционирана гранка. На пример млеко преработувачка на увозно млеко од Србија.
П.С, незнам дали е субвенционирано млекото во МК ама сигурно е во Србија.
немаме индустрија која е конкуретна за извоз.
ни останува само земјоделството, од кое егзистираат цели региони.
уште и нив да не ги помагаат.
толку, крај на муабетот.
--- надополнето: 25 април 2012 во 12:30 ---
Кога ќе видат пари сите ќе ги засукаат ракавите. Но народот по цел ден гледа како земјоделци протестираат за било што и се жалат дкеа никој не им платил ни грозје, ни тутун, ни бутур. Сведмилк закопа илјадници земјоделци во кредити.
Не е само не им се работи, сигурно нема да работи како вол за слама за без пари.
не би рекол дека е баш така.
еве ти на пример.
дали ако земаш плата од 500 евра со седење во канцеларија ни ветер да те дува , ни сонце да те печи ни заврнало ни суша ни болести, би отишла да обработуваш земја само за 100 евра плус??
јас лично ни за 200 евра плус не би отишол. пример само.
денес никој не е земјоделец од што сака туку од што мора.
затоа сите се начукаја на факултети со надеж дека ке избегаат од село. не е ова тенденција од вчера. па цело скопје се наполна од селата. кој би ги вратил сега назат.
 

Стефус-Рефус

Jesus Loves Macedonia
Член од
30 август 2009
Мислења
3.452
Поени од реакции
1.210
немаме индустрија која е конкуретна за извоз.
ни останува само земјоделството, од кое егзистираат цели региони.
уште и нив да не ги помагаат.
толку, крај на муабетот.
Всушност најголем дел од извозот на Македонија е челик и текстил. Незнам како на нив не им даваат субвенции. Инаку со субвенции и баба ми може да извезува гурабии во Турција.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.198
Поени од реакции
23.728
Всушност најголем дел од извозот на Македонија е челик и текстил. Незнам како на нив не им даваат субвенции. Инаку со субвенции и баба ми може да извезува гурабии во Турција.
незнам баш дали не им даваат.
ама во ред и така нека е.
види и јас сакам македонија да е индустриски високо развиена земја ама не сме. тоа е реланоста.
наместо да прозиведуваме земјоделски прозиводи да произведувавме мобилни на пример или коли.
јас реков дека вака како што е направено субвенционирањето не е баш најдобро, ама подобро од никакво.
јас повеќе би сакал на пример да се заокружи една цела гранка од почеток до крај. од домати до завршен продукт, или од суров производ до готов прозивод кој може да се најде на полиците во други држави без притоа да се дообработува.
а не како сега каде ние им праќаме суров производ, а ни враќаат готов. така вечно ке си останиме заостанати.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
не би рекол дека е баш така.
еве ти на пример.
дали ако земаш плата од 500 евра со седење во канцеларија ни ветер да те дува , ни сонце да те печи ни заврнало ни суша ни болести, би отишла да обработуваш земја само за 100 евра плус??
јас лично ни за 200 евра плус не би отишол. пример само.
денес никој не е земјоделец од што сака туку од што мора.
затоа сите се начукаја на факултети со надеж дека ке избегаат од село. не е ова тенденција од вчера. па цело скопје се наполна од селата. кој би ги вратил сега назат.
Сите ќе се вратат назад полека полека. Само да видат пари.
 

Стефус-Рефус

Jesus Loves Macedonia
Член од
30 август 2009
Мислења
3.452
Поени од реакции
1.210
КОМПАНИИ / ПАЗАРИ
НИ ЛИЗИНГОТ НА СТАРИ ВОЗИЛА НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗДВИЖИ ПАЗАРОТ

Дејан Азески

Македонците не можат да издвојат ниту 40 евра месечно за да купат половен автомобил. Трговците велат дека ова е последна очајничка мерка за да ги продадат увезените половни возила

И
ако лизинг-компаниите нудат половно возило за 40 евра месечна рата веќе половина година, граѓаните и фирмите не ги купуваат увезените половни возила. Сопствениците на автоплацови се жалат дека веќе со месеци не продаваат ниту едно возило и покрај, како што велат, поволностите кои им ги нудат на купувачите. Лизингот или кредитот за купување половно возило е наменски потрошувачки кредит од банките кој се добива под исти услови како и обичните кредити, што е проблем и за трговците и за потрошувачите. Од компанијата Милениум од Тетово, која е во бизнисот повеќе од 10 години, велат дека моменталната состојба на пазарот, и покрај ниската цена на автомобилите и олеснителните околности, е најлоша од почетокот на нивниот бизнис.
„Немаме ниту еден реализиран лизинг по Нова година. Направивме сè што е во наша моќ за да им олесниме на граѓаните, но штом тие не се кредитоспособни да издвојуваат 40 евра месечно за половен автомобил кој не чини повеќе од 3.000 евра, тогаш навистина имаме голем проблем. Мислам дека ова е последната олеснителна мерка, нема што друго да се направи. Продажбата не може повеќе да паѓа, бидејќи е речиси запрена“, велат за „Капитал“ од Милениум.
Познавачите на овој бизнис велат дека сите работи и мерки се релативни ако не се подобри економската состојба, од која директно зависи пазарот.
Блаже Велков, трговец со стари автомобили од Кавадарци, смета дека идејата за вакво кредитирање е добра, но дека се лоши условите и економската состојба.
„Точно е дека мерката на хартија е добра и дава добри услови, но тоа не вреди ништо кога сите сме презадолжени. Повеќето од купувачите едноставно не се кредитоспособни, а ние без банкарска гаранција не можеме да им дадеме возило“, вели Велков.
Лизингот на половни автомобили е последна мерка во низата мерки кои ги презедоа импортерите на стари и на нови возила за да ја подобрат продажбата, која според официјалните статистики, има пад од 50% за две години кај половните и пад од 60% за три години кај новите возила.

More Sharing Services​
Share
|​
Share on facebook​
Share on twitter​
Share on email​
Share on reddit​

 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
КОМПАНИИ / ПАЗАРИ
НИ ЛИЗИНГОТ НА СТАРИ ВОЗИЛА НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗДВИЖИ ПАЗАРОТ

Дејан Азески


Македонците не можат да издвојат ниту 40 евра месечно за да купат половен автомобил. Трговците велат дека ова е последна очајничка мерка за да ги продадат увезените половни возила


И
ако лизинг-компаниите нудат половно возило за 40 евра месечна рата веќе половина година, граѓаните и фирмите не ги купуваат увезените половни возила. Сопствениците на автоплацови се жалат дека веќе со месеци не продаваат ниту едно возило и покрај, како што велат, поволностите кои им ги нудат на купувачите. Лизингот или кредитот за купување половно возило е наменски потрошувачки кредит од банките кој се добива под исти услови како и обичните кредити, што е проблем и за трговците и за потрошувачите. Од компанијата Милениум од Тетово, која е во бизнисот повеќе од 10 години, велат дека моменталната состојба на пазарот, и покрај ниската цена на автомобилите и олеснителните околности, е најлоша од почетокот на нивниот бизнис.
„Немаме ниту еден реализиран лизинг по Нова година. Направивме сè што е во наша моќ за да им олесниме на граѓаните, но штом тие не се кредитоспособни да издвојуваат 40 евра месечно за половен автомобил кој не чини повеќе од 3.000 евра, тогаш навистина имаме голем проблем. Мислам дека ова е последната олеснителна мерка, нема што друго да се направи. Продажбата не може повеќе да паѓа, бидејќи е речиси запрена“, велат за „Капитал“ од Милениум.
Познавачите на овој бизнис велат дека сите работи и мерки се релативни ако не се подобри економската состојба, од која директно зависи пазарот.
Блаже Велков, трговец со стари автомобили од Кавадарци, смета дека идејата за вакво кредитирање е добра, но дека се лоши условите и економската состојба.
„Точно е дека мерката на хартија е добра и дава добри услови, но тоа не вреди ништо кога сите сме презадолжени. Повеќето од купувачите едноставно не се кредитоспособни, а ние без банкарска гаранција не можеме да им дадеме возило“, вели Велков.
Лизингот на половни автомобили е последна мерка во низата мерки кои ги презедоа импортерите на стари и на нови возила за да ја подобрат продажбата, која според официјалните статистики, има пад од 50% за две години кај половните и пад од 60% за три години кај новите возила.

Убаво вика текстот луѓето немаат пари за да се подноват со автомобили, едноставно тоа не им е приоритет, незнам што е тука страшно и што треба државата на прави за да на некој му тргне бизнисот кога пазар нема т.е купувачите немаат пари. По просто од ова здравје
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
КОМПАНИИ / ПАЗАРИ
НИ ЛИЗИНГОТ НА СТАРИ ВОЗИЛА НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗДВИЖИ ПАЗАРОТ

Дејан Азески


Македонците не можат да издвојат ниту 40 евра месечно за да купат половен автомобил. Трговците велат дека ова е последна очајничка мерка за да ги продадат увезените половни возила


И
ако лизинг-компаниите нудат половно возило за 40 евра месечна рата веќе половина година, граѓаните и фирмите не ги купуваат увезените половни возила. Сопствениците на автоплацови се жалат дека веќе со месеци не продаваат ниту едно возило и покрај, како што велат, поволностите кои им ги нудат на купувачите. Лизингот или кредитот за купување половно возило е наменски потрошувачки кредит од банките кој се добива под исти услови како и обичните кредити, што е проблем и за трговците и за потрошувачите. Од компанијата Милениум од Тетово, која е во бизнисот повеќе од 10 години, велат дека моменталната состојба на пазарот, и покрај ниската цена на автомобилите и олеснителните околности, е најлоша од почетокот на нивниот бизнис.
„Немаме ниту еден реализиран лизинг по Нова година. Направивме сè што е во наша моќ за да им олесниме на граѓаните, но штом тие не се кредитоспособни да издвојуваат 40 евра месечно за половен автомобил кој не чини повеќе од 3.000 евра, тогаш навистина имаме голем проблем. Мислам дека ова е последната олеснителна мерка, нема што друго да се направи. Продажбата не може повеќе да паѓа, бидејќи е речиси запрена“, велат за „Капитал“ од Милениум.
Познавачите на овој бизнис велат дека сите работи и мерки се релативни ако не се подобри економската состојба, од која директно зависи пазарот.
Блаже Велков, трговец со стари автомобили од Кавадарци, смета дека идејата за вакво кредитирање е добра, но дека се лоши условите и економската состојба.
„Точно е дека мерката на хартија е добра и дава добри услови, но тоа не вреди ништо кога сите сме презадолжени. Повеќето од купувачите едноставно не се кредитоспособни, а ние без банкарска гаранција не можеме да им дадеме возило“, вели Велков.
Лизингот на половни автомобили е последна мерка во низата мерки кои ги презедоа импортерите на стари и на нови возила за да ја подобрат продажбата, која според официјалните статистики, има пад од 50% за две години кај половните и пад од 60% за три години кај новите возила.

Share
|



Па јеби га не работат сите во јавна администрација па банките да им одобруваат кредит.
А и не мора господата импортери да одат преку банки ако сакаат да даваат на кредит,може со склучен договор на нотар ако не плати купецот една или две рати нека прати извршители да му го одземат возилото,или нека го тужи во краен случај.
Не ми е јасно зошто мора да оди преку банка,и плус трошоци да се плаќаат кога возило од 300 евра ке ти испадне 4500 да го платиш на крајот.
 

Стефус-Рефус

Jesus Loves Macedonia
Член од
30 август 2009
Мислења
3.452
Поени од реакции
1.210
Па јеби га не работат сите во јавна администрација па банките да им одобруваат кредит.
А и не мора господата импортери да одат преку банки ако сакаат да даваат на кредит,може со склучен договор на нотар ако не плати купецот една или две рати нека прати извршители да му го одземат возилото,или нека го тужи во краен случај.
Не ми е јасно зошто мора да оди преку банка,и плус трошоци да се плаќаат кога возило од 300 евра ке ти испадне 4500 да го платиш на крајот.
Одат преку банка за да си ги добијат веднаш парите. А после банката нека се расправа со купецот ако не плаќа.
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
Одат преку банка за да си ги добијат веднаш парите. А после банката нека се расправа со купецот ако не плаќа.
:sneaky: епа нече мочи знаеш никој не е глуп кога ке израчуна дека за возило од 3000 евра треба да даде уште 1500 евра до последната рата си вика КОЈ ГО ЕБЕ НЕКА МУ СЕДИ НА ПЛАЦ.
Е сега баткиве прекупциве сакаат да бидат прават паметни па ај ние одма парите да си ги земеме а банките и купците нек си ебат матер,неможе така бе друже,треба како во цел нормален свет кога ке даваш нешто на рати или на кредит,треба ти да си ги чекаш парите и ратите да ти ги уплатат.
Било каде освен на балканов не се продава никаква стока на рати или кредит со банки посредници продавачот си прави договор со купецот.
Ама јаде нека им поседат уште малку по плацевите,па ке почнат и испод цена да ги даваат а и ке молат на рати со уплата на рака а не преку банка да ги даваат.
Зашто од месец во месец губат , горе има понови коли за поевтини пари.
Освен ако не планираат да ги чуваат 30 години па да ги продаваат како олд тајмери :)
 

Стефус-Рефус

Jesus Loves Macedonia
Член од
30 август 2009
Мислења
3.452
Поени од реакции
1.210
:sneaky: епа нече мочи знаеш никој не е глуп кога ке израчуна дека за возило од 3000 евра треба да даде уште 1500 евра до последната рата си вика КОЈ ГО ЕБЕ НЕКА МУ СЕДИ НА ПЛАЦ.
Е сега баткиве прекупциве сакаат да бидат прават паметни па ај ние одма парите да си ги земеме а банките и купците нек си ебат матер,неможе така бе друже,треба како во цел нормален свет кога ке даваш нешто на рати или на кредит,треба ти да си ги чекаш парите и ратите да ти ги уплатат.
Било каде освен на балканов не се продава никаква стока на рати или кредит со банки посредници продавачот си прави договор со купецот.
Ама јаде нека им поседат уште малку по плацевите,па ке почнат и испод цена да ги даваат а и ке молат на рати со уплата на рака а не преку банка да ги даваат.
Зашто од месец во месец губат , горе има понови коли за поевтини пари.
Освен ако не планираат да ги чуваат 30 години па да ги продаваат како олд тајмери :)
И ја тоа викам ич не ги жалам. Ама барем сум принципелен како за нив така и за сите. Ако не ти одговара пазарна цена наби си производот каде што сонце не те грее. Во секоја инвестиција има ризик.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom