Volvo возила, искуства, мислење и вкусови

Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Volvo, латински збор за "Јас се тркалам", е роден на 14 април 1927 година, кога првиот автомобил "Jakob" ја напушти фабриката во Гетеборг, Шведска.
Основана од страна на Assar Gabrielsson и Gustaf Larsson , компанијата беше формирана врз нај битната идеја, а тоа е идеја за два сегменти т.е. квалитет и безбедност што и двата сегменти беа од огромно значење во тоа време, а и како главен концепт што се уште се однесува на Волво автомобилите на денешницата.


Истата компанија произведува и затворени и кабриолет модели со нивниот нов четири цилиндричен мотор OV4 и PV4 модели, кои беа изградени за подобро да ја издржат тешката шведска клима, за разлика од тогашниот современ американски увоз на возила. И двете возила носеа шведски симбол за железо во форма на дијагонала парче метално на предната маска - уште еден аспект на наследството на Volvo што се 'уште може да се види и на денешните модели.






Втората светска војна значително го ограничи производство на Volvo на автомобили, но од есента 1944 година компанијата го претстави еден од своите најзначајни автомобили т.е. автомобилот PV444. Прв Volvo "true" (вистина) мал автомобил, својот стилски дизајн во комбинација на американски талент со европска големина и тоа беше инстантен успех. На PV444 и PV544 ќе доминира Volvo успехот во производство до средината на 1960 година и воедно тоа ке биде и пробивањето на волво на доста битниоти важен американски пазар во текот на 1950-тите.


VOLVO TRUE pv444


VOLVO TRUE pv544
Предложеното и прифатено спојување со Renault се случи во својата финална фаза во 1993 година кога Volvo компанијата, како една од неколкуте преостанати независни производители на автомобили се поврза со Renault . Тоа претставува клучен пресврт во плановите на компанијата и го исчисти патот за нов и по динамично производство и стратегија за воведувањето на елегантни и повеќе заоблени дизајни на Volvo S40 и V40 во 1996 година.
Тие две верзии, како и на Volvo C70 купе и кабриолет, кои беа воведени и презентирани кон крајот на истата година, беа автомобили кои во комбинација на традиционалните вредности на Volvo за безбедност покажуваа и заштита на околината, како и со спортски, елегантен и возбудлив дизајн и инженеринг.
Со Volvo S80 седан од 1998 година и V70 вагон од 1998 година (да не турам слика види ми на аватар), Gustaf Larsson и Assar Gabrielson ќе добијат светско признание дека Volvo која ги застапуваше нивните желби за безбедност, ултра квалитетни производи, но и возила што може да ги фасцинира и исполни желбите на клиентите во софистицирана технологија која може да им конкурира сеуште (со таа година на производство) и на денешниот пазар на нови автомобили. Во тоа време краш тестовите покажаа дека Volvo возилата се нај сигурните возила кои воопшто се поризведени, епитет кој и ден денес го задржаа и сеуште на сите краш тестови покажуваат нај добри резултати за безбедност на патниците.
Помеѓу 1927 и 31 декември, 2010 Volvo има произведено точно 16.636.626 автомобили, а со оглед на се поновите модели кои излегуваат таа бројка за последниве 2 години е качена на преку 18.000.000 (18 милиони) произведени возила.

идемо даље... кој што мисли нека пише и нека каже...
 
Член од
25 април 2009
Мислења
367
Поени од реакции
135
омилен модел volvo S40 ка, имав прва генерација модел, т.е 98ма турбо дизел, немам збор, стакло кола, а како имам кеф за новиот модел, преубав е :)
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Кај нас скапи се деловите за овие возила. Многу ретко да видам Волво возило кај нас во Мкд.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Да беа Волво добри коли ќе доминираа на пазарот.Но тие се пред банкрот со можност да станат кинеска фирма :)
Во последните години од Волво неиспадна ниту еден патент.Ја правеа само линијата а се друго беше позајмено од другите производители.
Волво немаа представа дали да се сместат во луксузниот сегмент или да остане народна кола.На крај се случи да продаваат луксуз од ниска класа со цена од мерцедес.
Тоа беше една од причините што го загубија Американскиот пазар,главниот извор на финансии.
Епа...Кина :):):)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Да беа Волво добри коли ќе доминираа на пазарот.Но тие се пред банкрот со можност да станат кинеска фирма :)
Во последните години од Волво неиспадна ниту еден патент.Ја правеа само линијата а се друго беше позајмено од другите производители.
Волво немаа представа дали да се сместат во луксузниот сегмент или да остане народна кола.На крај се случи да продаваат луксуз од ниска класа со цена од мерцедес.
Тоа беше една од причините што го загубија Американскиот пазар,главниот извор на финансии.
Епа...Кина :):):)
друже... ти ова пишуваш само за колку да се каже дека пишуваш или...? или бројки у постови куцаш?

како бе волво го изгубило америчкиот пазар? ти знаеш ли дека вовло е сопственост на форд и последниве 2 години СЕ ПОРОИЗВЕДУВА ВО АМЕРИКА и 90% од неговото поризводството е ЗА АМЕРИЧКИОТ ПАЗАР????

и од каде инфово дека волво продавало луксузни возила од ниска класа.... се слушаш ли ти (т.е. читаш) што пишуваш и збориш? волво и ден денес им ги кине газовите на мерцедес и бмв по прашање на луксуз, квалите, издржливост а богами и цена... седни во било кој модел на волво, повози се па после прај муабет, а не од ракав да тресеш информации... секој еден што се разбира во автомобилизам сега ти се смее на муабетов... хахаха, волво копирало и зимало од други производители... иди бе ме насмеа...немале патенти... ти во здружение за заштита на светско ниво да не работиш, па знаеш дли имаат или немаат патенти...


да не си се помешал со некоја друга кола можеби? тојота е таа што го изгуби америчкиот пазар, а не волво... тојота правеше нискобуџетни луксузни возила, со тешка чкартовина и од електроника и од механика... а не волво... читај погоре во текстот што објавуваат светските трејд маркери за волво и неговата конурентност на пазарот... и ден денес сеуште важи епитетот на нај сигурно возило... милиони и милијарди се уложени во тоа...

кинеските коли прават краш тест на 52км на час... сите други прават краш тест на 64, а волво прави на 79... ај погоди зашто? гарант е заради тоа што ништо не патентирале и зашто зимаат од другите поризводители (читај крадат):tapp::pos:
 
L

.Lost Angel.

Гостин
Волво си е волво се имам возено и еден мој другар има кола волво тешко се расипува ама кога ќе се расипе некој дел. треба кредит да подигнеш :pos: шала на страна во Македонија скапи се деловите за волво инаку повеќето во Македонија би возеле волво јас имам омилена кола од волво но сепак скапа е да се купи а и да се одржува. :(
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Волво денес е форд со друг дизајн а и тој не е нешто да паднеш на гз.
Да беа подобри од мерцедес ќе беа пред мерцедес а не пред банкрот реално? Никогаш волво не ми оставил некој голем впечаток, старите модели беа прилично грди, квадратести, новиве се просечни.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.062
Поени од реакции
23.503
абе какво волво какви мерцедеси беемвиња и ауди.
лада му е мајката и то 1300s.

машина смрти
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.773
Поени од реакции
9.896
Волво е добро авто.. поим за безбедност и иновации..секогаш се чекор пред другите на полето на безбедноста како за патниците така и за пешаците..
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.832
Поени од реакции
2.923
а бе горе што читам дека ВОЛВО е банкротирана ,но тоа не е точно туку обратно SAAB е таа што е банкротирана:D:D ВОЛВО уште понатаму тера,a што се однесува до мене за волвото,супер кола и немам коментар но за жал во МК не е баш популарна поради цената и недостиг за делови:(
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
друже... ти ова пишуваш само за колку да се каже дека пишуваш или...? или бројки у постови куцаш?

како бе волво го изгубило америчкиот пазар? ти знаеш ли дека вовло е сопственост на форд и последниве 2 години СЕ ПОРОИЗВЕДУВА ВО АМЕРИКА и 90% од неговото поризводството е ЗА АМЕРИЧКИОТ ПАЗАР????

и од каде инфово дека волво продавало луксузни возила од ниска класа.... се слушаш ли ти (т.е. читаш) што пишуваш и збориш? волво и ден денес им ги кине газовите на мерцедес и бмв по прашање на луксуз, квалите, издржливост а богами и цена... седни во било кој модел на волво, повози се па после прај муабет, а не од ракав да тресеш информации... секој еден што се разбира во автомобилизам сега ти се смее на муабетов... хахаха, волво копирало и зимало од други производители... иди бе ме насмеа...немале патенти... ти во здружение за заштита на светско ниво да не работиш, па знаеш дли имаат или немаат патенти...


да не си се помешал со некоја друга кола можеби? тојота е таа што го изгуби америчкиот пазар, а не волво... тојота правеше нискобуџетни луксузни возила, со тешка чкартовина и од електроника и од механика... а не волво... читај погоре во текстот што објавуваат светските трејд маркери за волво и неговата конурентност на пазарот... и ден денес сеуште важи епитетот на нај сигурно возило... милиони и милијарди се уложени во тоа...

кинеските коли прават краш тест на 52км на час... сите други прават краш тест на 64, а волво прави на 79... ај погоди зашто? гарант е заради тоа што ништо не патентирале и зашто зимаат од другите поризводители (читај крадат):tapp::pos:
Хе хе хе.
Да неречам повеќе да не го урочам волвово :):):)
За тоа кинеските коли,без гајле,и Волво е кинез,поточно Zhejiang Geely Holding Group му се газди.
Тојотоа не го изгуби американскиот пазар туку се надпреваруваат со Генерал Моторс,моментално Тојота е втор производител на автомобили во светот,а ќе останеше прв да небеше американската местенка за да си го заштитат домашниот пазар.
Еве да не речеш дека сум Тојотџија,јас возам БМВ 3-ка од 2008 година.Пред да го купам БМВ-то гледав и Волво и кога прашав за опрема,кога ми понудија додатни аирбргови,подигачи за задни стакла,мултифункционален дисплеј и електрични ретровизори им се изнасмејав и си помислив да не сум го згрешил салонот и да не прашувам за некое југо или сл.
Потоа си отидов во БМВ и сето тоа го имаше стандардниот модел и многу повеќе.Ете затоа ти кажувам дека Волво продава Лимузини од ниска класа.Шупливи се внатре.
За мотор немој да ми кажуваш бидејќи тој мотор и менувачот не се на волво,па колку ќе издржи форд,толку ќе издржи и воловото.
А за амерички пазар во 2009 се продале 61,426 а 2010 се продале 53,952.Еве како утеха,во Македонија се продаваат толку точаци :):):):)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Хе хе хе.
Да неречам повеќе да не го урочам волвово :):):)
За тоа кинеските коли,без гајле,и Волво е кинез,поточно Zhejiang Geely Holding Group му се газди.
Тојотоа не го изгуби американскиот пазар туку се надпреваруваат со Генерал Моторс,моментално Тојота е втор производител на автомобили во светот,а ќе останеше прв да небеше американската местенка за да си го заштитат домашниот пазар.
Еве да не речеш дека сум Тојотџија,јас возам БМВ 3-ка од 2008 година.Пред да го купам БМВ-то гледав и Волво и кога прашав за опрема,кога ми понудија додатни аирбргови,подигачи за задни стакла,мултифункционален дисплеј и електрични ретровизори им се изнасмејав и си помислив да не сум го згрешил салонот и да не прашувам за некое југо или сл.
Потоа си отидов во БМВ и сето тоа го имаше стандардниот модел и многу повеќе.Ете затоа ти кажувам дека Волво продава Лимузини од ниска класа.Шупливи се внатре.
За мотор немој да ми кажуваш бидејќи тој мотор и менувачот не се на волво,па колку ќе издржи форд,толку ќе издржи и воловото.
А за амерички пазар во 2009 се продале 61,426 а 2010 се продале 53,952.Еве како утеха,во Македонија се продаваат толку точаци :):):):)
чекај малку... ти збориш за период од после 2010 година? од тогаш навака работете се многу сменети... нова компанија(само брендот е исти), нови газди, нов менаџмент, нов начин на работа... можам да турам опклада дека волвово што го имам јас сега (14 години старо), има нај малку исто толку опрема колку што има бмв или мерцедес од 2010 година...колку за пример само, уште во таа година на производство во возилата биле вградувани метански уреди, фабрички вграден метански уред со стрелка за ниво на гориво во боцата на шалт табла, такво е и моето и за своите години иде перфектно добро, брзо стабилно и никакви знаци на потрошување на моторот нема... она што е пороизведено во шведска има да се вози уште дооооооолго долго... и фолксваген и мерцедес имаа еден голем pain in the ass, а се викаше VOLVO... жално е што таква компнаја се продаде и се иссели од шведска т.е. прекина поризводството и е уништен квалитетот со кој се произведуваше нај квалитетниот бренд на возила на светот...

а да... волво нај често користеше мотори од рено... но малку од лугето знаат дека и волво произведуваше мотори... моќни мотори, кои се вградуваа и во рено... како што пишав погоре, баш моето волво има сопствен мотор од сопствено производство, а истиот тој мотор се наоѓа и во рено сафран... ТОА Е ВОЛВО МОТОР а не рено... сега во волво се користи фордов мотор, кој исто така не е лош мотор, ама е далеку под новото на производството и квалитетот што предходно бил како стандард во волво
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
најбезбедни возила во светот дефинитивно . а во последно време читам дека имаат и многу технички пронајдоци
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Кој што сака и како сака нека каже, Волвото се прекрасни возила, и секако, не се усељачени и извулгаризирани како “германското тројство“, во смисла сон на секој гастарбајтер, новокомпониран бизнисмен и сл.
Безбедни, робусни, здраво направени, без експерименти.
Почитувам Волво!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom