- Член од
- 11 мај 2010
- Мислења
- 2.952
- Поени од реакции
- 718
Volvo, латински збор за "Јас се тркалам", е роден на 14 април 1927 година, кога првиот автомобил "Jakob" ја напушти фабриката во Гетеборг, Шведска.
Основана од страна на Assar Gabrielsson и Gustaf Larsson , компанијата беше формирана врз нај битната идеја, а тоа е идеја за два сегменти т.е. квалитет и безбедност што и двата сегменти беа од огромно значење во тоа време, а и како главен концепт што се уште се однесува на Волво автомобилите на денешницата.
Истата компанија произведува и затворени и кабриолет модели со нивниот нов четири цилиндричен мотор OV4 и PV4 модели, кои беа изградени за подобро да ја издржат тешката шведска клима, за разлика од тогашниот современ американски увоз на возила. И двете возила носеа шведски симбол за железо во форма на дијагонала парче метално на предната маска - уште еден аспект на наследството на Volvo што се 'уште може да се види и на денешните модели.
Втората светска војна значително го ограничи производство на Volvo на автомобили, но од есента 1944 година компанијата го претстави еден од своите најзначајни автомобили т.е. автомобилот PV444. Прв Volvo "true" (вистина) мал автомобил, својот стилски дизајн во комбинација на американски талент со европска големина и тоа беше инстантен успех. На PV444 и PV544 ќе доминира Volvo успехот во производство до средината на 1960 година и воедно тоа ке биде и пробивањето на волво на доста битниоти важен американски пазар во текот на 1950-тите.
VOLVO TRUE pv444
VOLVO TRUE pv544
Предложеното и прифатено спојување со Renault се случи во својата финална фаза во 1993 година кога Volvo компанијата, како една од неколкуте преостанати независни производители на автомобили се поврза со Renault . Тоа претставува клучен пресврт во плановите на компанијата и го исчисти патот за нов и по динамично производство и стратегија за воведувањето на елегантни и повеќе заоблени дизајни на Volvo S40 и V40 во 1996 година.
Тие две верзии, како и на Volvo C70 купе и кабриолет, кои беа воведени и презентирани кон крајот на истата година, беа автомобили кои во комбинација на традиционалните вредности на Volvo за безбедност покажуваа и заштита на околината, како и со спортски, елегантен и возбудлив дизајн и инженеринг.
Со Volvo S80 седан од 1998 година и V70 вагон од 1998 година (да не турам слика види ми на аватар), Gustaf Larsson и Assar Gabrielson ќе добијат светско признание дека Volvo која ги застапуваше нивните желби за безбедност, ултра квалитетни производи, но и возила што може да ги фасцинира и исполни желбите на клиентите во софистицирана технологија која може да им конкурира сеуште (со таа година на производство) и на денешниот пазар на нови автомобили. Во тоа време краш тестовите покажаа дека Volvo возилата се нај сигурните возила кои воопшто се поризведени, епитет кој и ден денес го задржаа и сеуште на сите краш тестови покажуваат нај добри резултати за безбедност на патниците.
Помеѓу 1927 и 31 декември, 2010 Volvo има произведено точно 16.636.626 автомобили, а со оглед на се поновите модели кои излегуваат таа бројка за последниве 2 години е качена на преку 18.000.000 (18 милиони) произведени возила.
идемо даље... кој што мисли нека пише и нека каже...
Основана од страна на Assar Gabrielsson и Gustaf Larsson , компанијата беше формирана врз нај битната идеја, а тоа е идеја за два сегменти т.е. квалитет и безбедност што и двата сегменти беа од огромно значење во тоа време, а и како главен концепт што се уште се однесува на Волво автомобилите на денешницата.
Истата компанија произведува и затворени и кабриолет модели со нивниот нов четири цилиндричен мотор OV4 и PV4 модели, кои беа изградени за подобро да ја издржат тешката шведска клима, за разлика од тогашниот современ американски увоз на возила. И двете возила носеа шведски симбол за железо во форма на дијагонала парче метално на предната маска - уште еден аспект на наследството на Volvo што се 'уште може да се види и на денешните модели.
Втората светска војна значително го ограничи производство на Volvo на автомобили, но од есента 1944 година компанијата го претстави еден од своите најзначајни автомобили т.е. автомобилот PV444. Прв Volvo "true" (вистина) мал автомобил, својот стилски дизајн во комбинација на американски талент со европска големина и тоа беше инстантен успех. На PV444 и PV544 ќе доминира Volvo успехот во производство до средината на 1960 година и воедно тоа ке биде и пробивањето на волво на доста битниоти важен американски пазар во текот на 1950-тите.
VOLVO TRUE pv444
VOLVO TRUE pv544
Предложеното и прифатено спојување со Renault се случи во својата финална фаза во 1993 година кога Volvo компанијата, како една од неколкуте преостанати независни производители на автомобили се поврза со Renault . Тоа претставува клучен пресврт во плановите на компанијата и го исчисти патот за нов и по динамично производство и стратегија за воведувањето на елегантни и повеќе заоблени дизајни на Volvo S40 и V40 во 1996 година.
Тие две верзии, како и на Volvo C70 купе и кабриолет, кои беа воведени и презентирани кон крајот на истата година, беа автомобили кои во комбинација на традиционалните вредности на Volvo за безбедност покажуваа и заштита на околината, како и со спортски, елегантен и возбудлив дизајн и инженеринг.
Со Volvo S80 седан од 1998 година и V70 вагон од 1998 година (да не турам слика види ми на аватар), Gustaf Larsson и Assar Gabrielson ќе добијат светско признание дека Volvo која ги застапуваше нивните желби за безбедност, ултра квалитетни производи, но и возила што може да ги фасцинира и исполни желбите на клиентите во софистицирана технологија која може да им конкурира сеуште (со таа година на производство) и на денешниот пазар на нови автомобили. Во тоа време краш тестовите покажаа дека Volvo возилата се нај сигурните возила кои воопшто се поризведени, епитет кој и ден денес го задржаа и сеуште на сите краш тестови покажуваат нај добри резултати за безбедност на патниците.
Помеѓу 1927 и 31 декември, 2010 Volvo има произведено точно 16.636.626 автомобили, а со оглед на се поновите модели кои излегуваат таа бројка за последниве 2 години е качена на преку 18.000.000 (18 милиони) произведени возила.
идемо даље... кој што мисли нека пише и нека каже...