Авто новости

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
kako бе не се пријави... и реклами идеа на телевизија со молба до граѓаните да го натераат граоначалникот да го прифати понуденото и да и помогне на македонската компанија и индустрија да преживее и опстои. рекламата беше дека не бараат финансиска помош туку само да се реализира понудата и дека гарантираа за квалитет барем 5 пати поголем од кинескиот на јутонг... ама ништо од тоа...
Еве го и нивниот двокатен модел, далеку подобар на изглед од Јутонг.А сигурно и далеку поквалитетен.А кредитот бил земен од Санос за покривање на превисоката банкарска гаранција која била побарана од владата.Значи, биле премногу сигурни или во квалитетот (неспорно) или во нечие ветување (најверојатно се сменале работите со Орце Камчев и неговите врски со Кинезите).

Еве го и нивниот ретро модел...познат од негде?

Три модели понудија тогаш, еве уште еден ретро модел во средината...тој простор е доста бескорисен кај моделот горе т.е. сега кај Јутонг.


И да, Санос баш со овие модели горе се пријави на тендерот за нови автобуси за ЈСП.Ако се сеќавам добро Јутонг се Еуро 4 (за ЛАЗ сум сигурен), а Санос нуделе Еуро 5 модели.Веста е од Февруари 2009-та.
САНОС ТВРДИ ДЕКА ИМА НАЈПОВОЛНА ПОНУДА НА ТЕНДЕРОТ ЗА НАБАВКА НА 302 ДВОКАТНИ АВТОБУСИ
Странските понудувачи на тендерот за набавка на 302 двокатни автобуси не треба да се фаворизират на штета на домашниот производител на автобуси САНОС кој конкурира со најприфатлива понуда, оцени денеска на прес-конференција сопственикот на САНОС Славе Распашковски.
Според него, САНОС и стои на располагање на Владата најповолно и најквалитено да ги произведе бараните автобуси, да овозможи нивно одржување во периодот на експлоатација и да отвори 300 нови работни места.

- Нашата понуда е најповолна и практично најниска бидејќи за само 662 евра по автобус повеќе во однос на кинескиот понудувач, САНОС нуди мотор Еуро 5 и друга опрема чија вредност е над 10.000 евра, рече на денешната прес-конференција Распашковски.

Тој тврди дека од почнувањето на постапката за набавка на новите автобуси во изминатата година не е излезено во пресрет на ниту едно барање на САНОС за техничко прилагодување на бараниот тип автобус. Наспроти тоа, рече Распашковски, имаше низа исполнувања на барањата на кинеските понудувачи.

Според Распашковски, со правилата на тендерот не се зема предвид фактот дека светската економска киза ја чувствуваат и домашните производители и банки и оти ќе биде многу тешко да се издаде бараната банкарска гаранција. Тоа, укажа Распашковски, практично значи изложеност на износ од над 20 милиони евра, а една третина од тој износ останува блокиран капитал скоро три години.

Покрај САНОС на тендерот за набавка на 302 новопроизведени двокатни автобуси од кои 300 од затворен тип и два од отворен тип за градскиот сообраќај, се пријавија и кинеската „групација Џенгџоу Јутонг“, бугарската „Кинг Лонг ООД“ и „Пре-ос ДОО“ од Словачка.

Министерството за транспорт и врски на 20 јануари најави дека комисија за спроведување на јавната набавка ќе изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената документација, како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе одбере најповолен понудувач.

 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Чекам да видам кој ќе биди првата будала во Македонија шо ќе купи вакво количе... Лифан и Чери во Битола уште нема никој купено.

Кај бе мотор нивни ... моторот 1.5 на малишанот е од мицубиши колт
Ахам да, само нека нема лошо. Колку за инфо, провери Mi Vec-от шо се вградва во Митсубуши колку кс прави на тие 1.5 кубици (околу 110 беше ако не се лажам) споредено со оние на Чајна шит. Ако е истиот мотор, логично е да ја има истата сила ( со некоја претпоставка дека некој коњ ќе умри поради кинеската неквалитетност).

патем слика од поставеноста на моторот во GW


VS



поставеноста на моторот во Colt.

Инаку за овие пари имаш гланц нови Фиат-и...сеа што беше акцијата со попустите.
И не се палете на таа фул опрема....рачунајте дека тоа се се џингџунг џанк измислени марки на уреди.
Има доста добра понуда на возила до 9.000 евра... кинезиве се последни на листата кога јас би купувал.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
Цело време се збори дека ФАС е наша фабрика и дека е добро да се поддржи нашето производство, дека можат да произведат...
Не ги знам состојбите таму па ме интересира дали нешто е произведено скоро време, дали опремата е в ред (дали сеуште имаат преси, машини, за сечење, тапацирање...компјутери...) и дали сеуште има и колку работници, квалификувани мајстори, инженери...
Самиот Распашковски потврдил 2004 година дека голем дел од комјутерската опрема недостасува како и алатот
http://star.vest.com.mk/default.asp?id=73895&idg=4&idb=1089&rubrika=Makedonija

Исто така 2005 година вели работеле само 50 тина работници
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=8778&egId=14

Август 2011 е најавено дека на место на ФАС ќе се гради нешто друго, дека е продадена како хипотека за долгови
http://www.sky.mk/ekonomija/2200-Ќе-никне-станбен-комплекс-на-местото-на-ФАС-11-Октомври.html

Ако се работи за истата фабрика, погони и газди, за жал таму не верувам дека се знае кој е и што и дали воопшто функционира.
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
Се искраде една таква фирма.... и незнам со кој памет тој Распашаниот мислеше да ги произведе тие 300 и кусур автобуси кога во фабриката не останал ни еден клуч нити па штрафцигер..:facepalm:
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
Се искраде една таква фирма.... и незнам со кој памет тој Распашаниот мислеше да ги произведе тие 300 и кусур автобуси кога во фабриката не останал ни еден клуч нити па штрафцигер..:facepalm:
така некако. Велиме зашто не нашите...ама кои наши, дали имаме мак фирма...
 
Член од
11 декември 2010
Мислења
408
Поени од реакции
210
Пријатели кинеските коли ти се да се возиш со нив само и да уживаш во операмата што ја имат за некои 5 години и после тоа да ја фрлиш.Освен ако и после 5 години сеуште е во добра состојба, инаку не се толку лоши како што вие ги направивте јас лично сум возел некое време во Русија, Cherry M11 во Македонија се вика Cherry Tengo и да бидам искрен не беше ич лоша колта за разлика од Руските коли како Lada Kalina и сл.Инаку во Русија Кинеските коли се многу популарни и горе долу секоја млад човек вози кинеска кола.Тие направија бум во Русија и Украина ама гледам продолжиле и на ваму.Позз и како што знам една копа луѓе во Македонија изнакупија Dacia Logan, Chevorlat Aveo и слични коли а по мое искуство не се разликуваат многу од Кинеските.Така да убаво е да имаме поголем пазар на нови автомобили во Македонија.
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
така некако. Велиме зашто не нашите...ама кои наши, дали имаме мак фирма...
Според мене Распашковски за тоа и ја купил Санос за 1,2 милиони (дали и платил толку кој знае) .. за да после го доизнесе и она вредно што останало во фабриката..
А сега баш ме интересира дали работат,произведуваат ли по некој бус годишно или тешко..?
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
И да се митсубиши моторите сигурно се 1 ако не и 2 генерации постари не е никој будала на „конкурент„ да му даде нешто најново
 

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.206
Поени од реакции
34.442
Според краш тестовите што ги видов на YouTube, може да се заклучи дека овие возила се само начин на кој Кина ја намалува популацијата.
Кинеско скутерче за дрнкање наваму-натаму да. Ама кинески автомобил, сеуште не. Поготово не по овие цени.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Не знам која осигурителна компанија би дала каско осигурување со ваков краш тест. Сите ќе бидат со 100% проценета штета.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Цело време се збори дека ФАС е наша фабрика и дека е добро да се поддржи нашето производство, дека можат да произведат...
Не ги знам состојбите таму па ме интересира дали нешто е произведено скоро време, дали опремата е в ред (дали сеуште имаат преси, машини, за сечење, тапацирање...компјутери...) и дали сеуште има и колку работници, квалификувани мајстори, инженери...
Самиот Распашковски потврдил 2004 година дека голем дел од комјутерската опрема недостасува како и алатот
http://star.vest.com.mk/default.asp?id=73895&idg=4&idb=1089&rubrika=Makedonija

Исто така 2005 година вели работеле само 50 тина работници
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=8778&egId=14

Август 2011 е најавено дека на место на ФАС ќе се гради нешто друго, дека е продадена како хипотека за долгови
http://www.sky.mk/ekonomija/2200-Ќе-никне-станбен-комплекс-на-местото-на-ФАС-11-Октомври.html
Ако се работи за истата фабрика, погони и газди, за жал таму не верувам дека се знае кој е и што и дали воопшто функционира.
Не работат официјално поради активираната хипотека над имотот, а неофицијално на една друга страна на нет, налетав на информација/муабет дека нешто пак ќе почнувале, шо ги знам :confused: А сликава е како потврда дека нешто очигледно работат, сликано во Ноември 2011 на влезот од фабриката:

Еве и изворно од *сликарот*
Ovo vozilo je tada izaslo od fabrike i vidi se da majstori jos rade u negovim unjutrasnost. Inace, u onu vratu sta se nalazi krajnim levo na sliku, u unutrasnost fabrike imao je jos jedan bus, cini mi se da je bio novi, ali vidio mu se samo predna maska i cini mi se da je bio S-415 od onim sa novim izgledom. Bas me interesuje, citao sam na forumu kako to da ce rusiti fabriku, t.e. pogona Sanosu kad on jos proizvodi "lepotane", t.e. autobusi ?!?


taj autobus t.e. autobusi stoje u pogone sanos vise od godinu dana, ja mislim da je s715 i znam da unutra ima jedan s608 i jedan novi gradski autobus koi je niskopodan a od ko jos nijedan nije pusten u saobracaj.
kad je slikan autobus za feni industri?

Inace, Sanos ovo je slikano pre 2-3 dana kad sam sasvim slucajno prosao pored fabrike i slikao ovo... A taj drugi sta je u nutra, kako sta kazes da je S-715 bio je registrovan so najnovijem Sk tablica
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
санос едно време се бавеше со репарирање на старите автобуси. им убацуваа маски, фарови, столици нови, и цел внатрешен ентериер и тоа по многу добра цена. ке си купиш стар автобус, ке го однесеш во фас и за мали пари (условно мали) добиваш репарирање на автобусот и на крај фарбање. еден куп од приватниве превозници што возат низ скопје а и низ македонија го направија ова... така еден период фас опстојуваше... асега што се дешава појма немам
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
На огласите прочитав дека е моторчето од мицубиши, можеби е некој постар мотор не најновиов ... а на џиповите пишува дека е од фолксваген
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/795539?searchID=6929907&Idx=1
бтв убаво изгледа внатре малиот

 

Kajgana Shop

На врв Bottom