- Член од
- 12 август 2011
- Мислења
- 3.829
- Поени од реакции
- 2.031
Ефтино ја земав.По по по, што се не прочитав по темава. Се експерт до експерт. Браос.
Шо си купвал таква ко не ти треба? Имаш 1.7 CDTI со 75 кс и решен ти е проблемот.
Ефтино ја земав.По по по, што се не прочитав по темава. Се експерт до експерт. Браос.
Шо си купвал таква ко не ти треба? Имаш 1.7 CDTI со 75 кс и решен ти е проблемот.
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...Ефтино ја земав.
Ако си зел ти со 90 кс, незначи дека 110 е префорсирано. Напротив, од 1.9 TDI имаш и варијанта со 131 кс... читни шо сум пишал за разликата погоре. И да, грешка си дека со иста кубикажа тој шо има повеќе коњи тој повеќе троши. Не е така. Тој што има повеќе коњи подобро го искористува горивото (создава повеќе сила), и ти иди дека помалку троши (повеќе сила со помалку гориво).вчера баш земав голф 1.9 tdi 90 konja 2001, мислам дека повеќе од 90 коња е префорсирано, а и повеќе троши. Знае некој колку троши со 90 коња? и дали ќе ми прави проблем полиција дека сум почетник и мислам дека над 1.6 и повеќе од незнам колку коња не смеам да возам ?
Шо сакаш, бензинец е. 11-12 е нормално да ти троши. А тоа шо чади... е друга мака.znaci ja imam golf 4 1.6 sr HI LINE OPREMA so uklucena klima mi mava 11 12 gradksa i koa stoi nevidono cadi kao da e pod gas a bez klima 9,8 ako nekoj ima lsicna kol ane kak kaze
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...
Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.
Кога сме кај TDI со 110 кс.... го имам во Аудито (А4 Аvant quattro), од 7 и пол низ град не троши повеќе шо сакаш прај му. На отворено зависи од ногата, 100-120 да го возиш е околу 5.5 - 6 литри, со клима/без клима нема некоја разлика. 140/160 до 7 знај да качи. Со оглед дека Аудито е 1400 кг, а Голфовите се 300-400 помалку + немаат quattro погон, гарантирано дека литар помалце троши тој мотор во Голф под услов да е добар (читај да нема 600.000 км. ).
Ај сеа и тро да ве просветлам... разликата измеѓу 90 кс TDI и 110 кс е најмногу во турбината (и пумпата за притисок). Едниот има обична (90 кс) додека другиот има турбина со варијабилна геометрија (кој го интересира нека гугла), и кај 110-ката има електронско вбризгување на горивото па поради тоа на 4100 вртежи развива 20 кс повеќе. Ништо посебно. Потрошувачката на гориво и кај двата модели е горе долу иста. Појакиот е нешто подобар во искористувањето на горивото, ама со оглед дека се возат во опсег 1500-3000 вртежи, е незабележително.
Ако си зел ти со 90 кс, незначи дека 110 е префорсирано. Напротив, од 1.9 TDI имаш и варијанта со 131 кс... читни шо сум пишал за разликата погоре. И да, грешка си дека со иста кубикажа тој шо има повеќе коњи тој повеќе троши. Не е така. Тој што има повеќе коњи подобро го искористува горивото (создава повеќе сила), и ти иди дека помалку троши (повеќе сила со помалку гориво).
Полиција нема да ти прави проблем, до 100 кс можи почетник да вози. На кубикажа нема ограничување, можиш да возиш Мерцедес 300Д со 3000 кубици и 98 кс.
Шо сакаш, бензинец е. 11-12 е нормално да ти троши. А тоа шо чади... е друга мака.
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...
Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.
Кога сме кај TDI со 110 кс.... го имам во Аудито (А4 Аvant quattro), од 7 и пол низ град не троши повеќе шо сакаш прај му. На отворено зависи од ногата, 100-120 да го возиш е околу 5.5 - 6 литри, со клима/без клима нема некоја разлика. 140/160 до 7 знај да качи. Со оглед дека Аудито е 1400 кг, а Голфовите се 300-400 помалку + немаат quattro погон, гарантирано дека литар помалце троши тој мотор во Голф под услов да е добар (читај да нема 600.000 км. ).
Ај сеа и тро да ве просветлам... разликата измеѓу 90 кс TDI и 110 кс е најмногу во турбината (и пумпата за притисок). Едниот има обична (90 кс) додека другиот има турбина со варијабилна геометрија (кој го интересира нека гугла), и кај 110-ката има електронско вбризгување на горивото па поради тоа на 4100 вртежи развива 20 кс повеќе. Ништо посебно. Потрошувачката на гориво и кај двата модели е горе долу иста. Појакиот е нешто подобар во искористувањето на горивото, ама со оглед дека се возат во опсег 1500-3000 вртежи, е незабележително.
Ако си зел ти со 90 кс, незначи дека 110 е префорсирано. Напротив, од 1.9 TDI имаш и варијанта со 131 кс... читни шо сум пишал за разликата погоре. И да, грешка си дека со иста кубикажа тој шо има повеќе коњи тој повеќе троши. Не е така. Тој што има повеќе коњи подобро го искористува горивото (создава повеќе сила), и ти иди дека помалку троши (повеќе сила со помалку гориво).
Полиција нема да ти прави проблем, до 100 кс можи почетник да вози. На кубикажа нема ограничување, можиш да возиш Мерцедес 300Д со 3000 кубици и 98 кс.
Шо сакаш, бензинец е. 11-12 е нормално да ти троши. А тоа шо чади... е друга мака.
Не знам шо да ти речам во случај да ти стаса покана за суд, освен да се советуваш со адвокат.Гевгелија-Скопје,ама не ми ја земаа дозволата ниту правеа записник зашто со сообраќаецот малку се закачивме оти тој збореше дека сум возел 174km/h и го покажа радарот,а не го видов да ме мери,ако го видев ќе реагирав и брзината ќе беше многу помала и од таа неговата и го негирав неговиот збор затоа што му тврдев дека сум возел 200-210.Дата,саат и брзина се меморирани во бордкомпјутерот.Бидејќи покажал неточни податоци полицаецот имам ли некоја олеснителна околност со моите податоци или воопшто да не ги ни споменувам ако дојде покана за на суд
Прашај на темата 'Плински уреди'vekje ne mi go pojavuva toj problem so cadenje posle servisot znaci sega si raboti normalno ama cica benzin ....12 IDE ...sakav da te prasam dali e isplatlivo ovaa masina da se stava na lin i kolku bi trosela togas i dali ke i se skrati vekot ?? ne sum mn upaten u plinot
Извај ги таблиците и појди со друга кола немора и југото да го носишЈас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.
Помош!
Извај ги таблиците и појди со друга кола немора и југото да го носишЈас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.
Помош!
Од многу глава не боли. Си ја знам колата и знам колку може да тегне. Според тебе што е пубавао да ја купам оваа кола или некое југо? Цената е слична.Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...
Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.
Исто што и КС.еве ја разликата помеѓу 90 и 110, што улога има kW во моторот ?
прво и основно, ке мора да го регистрира сопственикот. појаснување:Јас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.
Помош!
Можеби не бев јасен, малце конфузно и го напишав постот во паника Југцето ми е веќе во Скопје, го донесов, и ми е на скопски таблички. Ми истече регистрацијата(икс причини, не бев тука) и сакам да си го префрлам на мое име т.е на охридски таблички. Е сега го одјавувам тука во Скопје, нормално со човекот од кај што го имам земено, и после тоа ме интересира процедурата за до го довлечкам до Охрид. Пошто нели ставаат печат за одјавување во сообраќајната и можам да земам пробни таблички за да стигнам регуларно без стресови во Охрид.прво и основно, ке мора да го регистрира сопственикот. појаснување:
нови сообраќајна и таблици на нерегистрирано возило нема да ти дадат. а бидејки нема да имаш сообраќајна на свое име, неможеш да го регистрираш ни со полномошно ни со договор за купопродажба. договорот за купопродажба е легитимен само на регистрирано возило. значи пошто ти е истечена регистрацијата, нека ти е со среќа... ќе мораш да го возиш до скопје нерегистрирано... помоли се пред да тргнеш, да не те запираат...
и кога ке го регистрираш, пак чекај до истек на регистрацијата...