Како ги замислувате пеколот и рајот (ако воопшто постојат)?

Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Утешно е тоа што постои можност за премин на душите од пеколот во Рајот,
"И сиромавиот умре, и ангелите го однесоа во Авраамовото крило; умре и богатиот и го погребаа. А во пеколот, во маката, ги поткрена своите очи и го виде оддалеку Авраама и Лазара во неговото крило, и извика: ‘Татко, Аврааме, смили ми се и испрати го Лазара да го накваси врвот на својот прст во вода, за да ми го разлади јазикот, зашто се измачувам многу во овој пламен!’ Авраам му рече: ‘Синко, сети се дека ти ги прими своите блага додека беше жив, а Лазар - злото! Сега тој се утешува тука, а ти се измачуваш. Освен тоа, меѓу нас и вас поставена е голема бездна, така што ни оние кои би сакале да преминат оттука при вас - не можат; ниту пак да преминат оттаму при нас.’"
(Лука 16:22-26)

Како што гледаш Мики, според оваа изјава на Исус Христос, преминот е забранет и во двете насоки.

Но те разбирам, едно е што кажал Христос, а друго е што кажале старите отци.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики друже јас пак се губам..ако по смртта не постои втора шанса...а не постои..како може да има премин на веќе упокоени души..ова нов апдејт..црквата неможе да се моли за покајување на гревови кај веќе мрви луѓе...Еднаш смрт еднаш суд и толку...Вака како што ти ја објаснуваш работата изгледа како туристичка тура ...
Јас дефинитивно незнам каде чекаат душите до конечниот суд..но некој да тврди дека може да престојува во пеколот..а потоа да премине во рајот...апсурдно..дури и бизарно..
Кон болтуваното:
- Црквата не само што може, туку има должност да се моли за душите од упкоените. А Бог нема должност кон нас, оти ништо не ни должи, туку има милост (..колку од Земјата до небото..) и може да ја покаже, така како Он благоволи. А Бо не е бог на мртвите, туку Бог на живите. Во Него ,сите се живи.
- пред конечниот суд, постои поеднинечен суд, за секоја душа посебно, веднаш по телесната смрт (согласно Апостолот Павле). По смртта, на душата и следи тројна средба со Христа, на 3-от, 9-от и 40-от ден по телесната смрт. До третиот ден по смртта, душата, (водена од ангелот-чувар кој на душата и се доделува со крштевањето, по автоматизам) ги поминува сите места на Земјата на кои таа (душата) чинела добри дела. Ако ги чинела, нормално! Од 3-от до 9-от ден, душата ги поминува блаженствата, кои Сам Христос ги наведува пред слушателите. Од 9-от до 40-от ден, следува најстаршнито период, кога душата, следена од демоните, треба да ги помине т.н. „митарсвта„ или „царини„, кои се 20 на број, и на кои душата треба да приложи сметка за секое од тие митарства, кои се однесуваат на човековите гревови. По 40-от ден, душата, зависно од „резултатите„ кои ги покажала на митарствата, добива свој привремен „престој„ или во Рајот или во пеколот (нема „трето„ место!). А крајната состојба/место за душата, следи после Христовото второ доаѓање и Неговиот Суд, каде ќе и се суди и на душата и на телото истовремено, по општото воскресение. После судот Христов, душата завзема свое место во Рајот или пеколот. Нема „трето„.
- детален опис за состојбата на душата по смртта и нејзниот поединечен суд, даден е во книгата „Голем е Бог„ од романскиот монах Клеопа, упокоен во доцните 70-години од 20-от век.
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Мики само едно ќе речам..мојата конфугурација неможе да се справи со ваков апдејт..ова е за мене шпанско село..дефинитивно...Ќе ми изгори хард дискот ако го инсталирам и ова..кај мене има место само за Исус..јас сум сатаромоден и верувам само на она што го рекол Исус..(малце сарказам)
Само едно да ти кажам средбата со Бога е еквивалентна на суд..трипати да се сретнеш со Господ...кој од нас е доволно безгрешен и свет, за вакво нешто...плус какви се овие царински зони за кои зборуваш..јас ја читам библијата ама вакво нешто не сум сретнал..
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
"И сиромавиот умре, и ангелите го однесоа во Авраамовото крило; умре и богатиот и го погребаа. А во пеколот, во маката, ги поткрена своите очи и го виде оддалеку Авраама и Лазара во неговото крило, и извика: ‘Татко, Аврааме, смили ми се и испрати го Лазара да го накваси врвот на својот прст во вода, за да ми го разлади јазикот, зашто се измачувам многу во овој пламен!’ Авраам му рече: ‘Синко, сети се дека ти ги прими своите блага додека беше жив, а Лазар - злото! Сега тој се утешува тука, а ти се измачуваш. Освен тоа, меѓу нас и вас поставена е голема бездна, така што ни оние кои би сакале да преминат оттука при вас - не можат; ниту пак да преминат оттаму при нас.’"
(Лука 16:22-26)
Како што гледаш Мики, според оваа изјава на Исус Христос, преминот е забранет и во двете насоки.
Но те разбирам, едно е што кажал Христос, а друго е што кажале старите отци.
Чорбаџија, „приказната„ за богатиот и сиромавиот Лазр воопшто не е спорна. Но таа приказна, освен што дава детален опис на состојбата на душите по овоземниот живот, дава и ПОУКА, т.е. наравоучение! Таа поука се состои во уникатната можност на човекот да ПОВЕРУВА во Божјото постоење во ОВОЈ живот, на оваа Земја оти после смртта , ќе биде ДОЦНА за се! Смррта значи состојба во која телото умира а на душата и следи суд, а тоа по автоматизам значи дека на упокоениот, ВРЕМЕТО за покајание му е ИСТЕЧЕНО и тој (покојникот) НЕМОЖЕ да се врати назад, во овој свет и да почне да живее покајнички.
Точно е тоа дека преминот е забрнет во две насоки. А зашто да не е дозволен во една? Па Христос сеуште не е дојден по втор пат и сеуште не им досуди на сите КОНЕЧЕН суд. Затоа и пишувам дека душата по смррта добива привремен а не конечен суд за тоа дали че биде во Рајот или пеколот.
Чорбаџија, објасни ги следните работи:
- поимот „крило/лоно Авраамово„;
- објајсни каде беше Христос на вториот ден од Неговата телесна смрт, кое во православието е познат како Велика сабота:
Таму, во одговорот на тие две прашања, лежи можноста за премин од пекол во Рај но не и обратно!
Мики само едно ќе речам..мојата конфугурација неможе да се справи со ваков апдејт..ова е за мене шпанско село..дефинитивно...Ќе ми изгори хард дискот ако го инсталирам и ова..кај мене има место само за Исус..јас сум сатаромоден и верувам само на она што го рекол Исус..(малце сарказам)
Само едно да ти кажам средбата со Бога е еквивалентна на суд..трипати да се сретнеш со Господ...кој од нас е доволно безгрешен и свет, за вакво нешто...плус какви се овие царински зони за кои зборуваш..јас ја читам библијата ама вакво нешто не сум сретнал..
Во моментов не сум во можност да го најдам стихот во кој Апостолот Павле ги начнува/наведува/допира/најавува митарствата.Тие не се директно запишани во Нивоиот Завет. За тоа, во друга прилика.
Од друга страна, повеќе пати имам напоменато дека Светото Предание е опис на искуствата кои Црквата ги наталожува веќе 2000 г. Дел од тоа учење е учењето за митарствата. Најпознати, барем низ литература, се митарствата и нивните описи кои ги опишува преподбаната Теодора од 9-от век. Имено, нејзиниот духовник, после мал милион молитви, се удостоил да „разговара„ со душата Теодорина од „другитот„ свет, во кој атаа ги опишува страотиите кои душата треба да ги помине па тој запис сега го користиме за сознание за тоа што и следи на душата после смртта од телото.
П.С. Ако си ти старомоден, сметај дека има и постаромодни...
П.П.С. Средбата со Христа е Суд, без дискусија. А може ли да кажам дека може да биде и ЧЕСТ и БЛАЖЕНСТВО за душата, кога ќе Го види својот Создател? „Блажени се чисите по срце, зашто тие ќе Го видат Бога„.
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
376
Поени од реакции
15
Напишано од МИКИ
Во моментов не сум во можност да го најдам стихот во кој Апостолот Павле ги начнува/наведува/допира/најавува митарствата.Тие не се директно запишани во Нивоиот Завет. За тоа, во друга прилика.
Од друга страна, повеќе пати имам напоменато дека Светото Предание е опис на искуствата кои Црквата ги наталожува веќе 2000 г. Дел од тоа учење е учењето за митарствата. Најпознати, барем низ литература, се митарствата и нивните описи кои ги опишува преподбаната Теодора од 9-от век. Имено, нејзиниот духовник, после мал милион молитви, се удостоил да „разговара„ со душата Теодорина од „другитот„ свет, во кој атаа ги опишува страотиите кои душата треба да ги помине па тој запис сега го користиме за сознание за тоа што и следи на душата после смртта од телото.
П.С. Ако си ти старомоден, сметај дека има и постаромодни...
П.П.С. Средбата со Христа е Суд, без дискусија. А може ли да кажам дека може да биде и ЧЕСТ и БЛАЖЕНСТВО за душата, кога ќе Го види својот Создател? „Блажени се чисите по срце, зашто тие ќе Го видат Бога„.[/QUOTE]


За среќа на искрените кои го бараат Господа Мики нема ни да го најдеш цитатот од апостол Павле од многу едноставни причини ГО НЕМА ВО НОВИОТ ЗАВЕТ.

А со разговарањето со душите на упокоените, тоа ми приличи на ПОВИКУВАЊЕ ДУХОВИ, кое Библијата НАЈОСТРО ГО ЗАБРАНУВА.
'Не обратувајте им се на повикувачите на духови и на волшебниците. Тие би ве онечистиле.' Книга Левит (3 Кн Мојсеева) 19:31

'Ако некој им се обрати на повикувачите на духови и на вражалците, за да оди блудно по нив, Јас ќе се свртам против таквиот човек и ќе го истребам од неговиот народ.' Книга Левит (3 Кн Мојсеева) 20:6
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
О.К. Нека е така. Ќе пролистам низ литературата и ќе се обидам да најдам на кој Павлов стих е засновано учењето за митарствата.
Во случајот кој го споменав, не се работи за никакво повикување духови, скраја да е! Па то и православието најстрого го забранува. Тогаш, којае логиката некој од Светиите ( а не некој самоповикан пацер!) токму таа забрана да ја практикува!?
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
376
Поени од реакции
15
О.К. Нека е така. Ќе пролистам низ литературата и ќе се обидам да најдам на кој Павлов стих е засновано учењето за митарствата.
Во случајот кој го споменав, не се работи за никакво повикување духови, скраја да е! Па то и православието најстрого го забранува. Тогаш, којае логиката некој од Светиите ( а не некој самоповикан пацер!) токму таа забрана да ја практикува!?
Извини, ама мене така ми се чини од напишаното твое.
ГОЛЕМ знак прашалник си поставувам за ТОЈ што разговарал со душата на упокоената. Други некои такви примери имаш?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Извини, ама мене така ми се чини од напишаното твое.
ГОЛЕМ знак прашалник си поставувам за ТОЈ што разговарал со душата на упокоената. Други некои такви примери имаш?
Појасни го болтуваното. На какви примери мислиш? На „разговори„ со душите од упокоените? НА примерот со преподобна Теодора е сличен примерот со преподобниот Макарие. Веројанто ти е познато дека Макарие и Антоние во 4-от век го основаа монаштвото. Можам со сигурност да ти посочам на кој стих е засновано монаштвото. Тоа е стихот кога Апостолот Павле вели:„ ..добро е ако се мажите и жените, а подобро ќе ви биде ако бидете како мене...„. Не го очекувај од мене и бројот од стихот, тоа сигурно не го знам на памет. Апостолот Павле , имено, бил неженет! Еден од принципите на монашкото живеење е токму тој: да се живее безбрачно.
Да не избегам од темата. И Макарие ги има истите искуства како и Теодора: но, за среќа, Макарие бил повеќе од доволно очистен уште во неговиот световен живот, така да демоните на митарствата практично ништо не можеле да му забележат.
За крај: не е честа пракса во православието да се комуницира со душите од упокоените. Тој начин на комуникација е исклучок а не правило! Но и она кое е досега познато, доволно ни говори за тоа кои стравови треба да ги помине душата од настрвените демони и тоа на 20 митарства! Да го напоменам и случајот со мајката Божја. Кога дошол денот Богородица да се упокои, таа, самата, знаејќи што следи по смртта, го повикува својот Единироден Син,Христа, да ја поштеди од тие посмртни страотии. Христос , нормално, доаѓа, ја зема душата од мајка си и ја носи директно во Рајот, поминувајќи ги сите митарства без никаков проблем ( а и што би било проблем за Оној за Кој се е можно?). Ако имаш прилика или ако веќе си имал прилика да ја погледнеш фреската именувана како „Успение на пресвета Богородица„ може да се види дека покрај телото богородичино, стои Сам Христос, држејќи ја во рацете душата од Својата мајка. Таа фреска го одсликува упокојувањето од мајката Божја, покрај која стојат сите Апосотоли Христови и Ангели кои им служат.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Точно е тоа дека преминот е забрнет во две насоки. А зашто да не е дозволен во една?
Абе ти се читаш ли што пишуваш? :pos2:
Ако преминот е забранет во две насоки, тогаш како може да е дозволен во една?
Се читаш ли само колку си контрадикторен, колку само е контрадикторно православието самото со себе. Тоа едноставно нема потреба од надворешни побивачи, затоа што самото себе си се побива :)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Намерата од моето јавување на форумов е да посведочам за својата вера и својот Бог и да покажам како се поставени работите во православната Црква. Не очекувам од форумџиите по автоматизам да прифат се што пишувам ама барем нека биде пифатено дека во православието нештата се поставени така како што се поставени и никако поинаку. Би било најблаго речено нелогично да се бараат грешки во нечија вероисповест кога ионака е јасно дека разлики помеѓу вероисповестите постојат! Кога не би постоеле, сите луѓе би верувале во еден Бог и една вера. Според тоа, немам намера да предокажувам работи кои во православието се познати, проверени, докажани и потврдени веќе 20 векови и јас да откривам топла вода во бојлерот. Ќе останам на изложувањето на она кое е првославно учење кое ниоддалеку не е контрадикторно.
Кој е убеден во исправноста од верата и богот кои ги исповеда-нека остане така и понатаму. Форумов е отворен и за оне кои веруваат и за оние кои не веруваат. А крајот од животот и она кое по животот следува, ќе ни ја открие неизбежната вистина, која нема да биде човечка туку Божја.
П.С. Кога Писмото би се толувало само по човечко рацио и логика, тогаш сите до еден би биле христијани.
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
376
Поени од реакции
15
Писмото не се толкува 'само' со човечки ум!

П.С. Кога Писмото би се толувало само по човечко рацио и логика, тогаш сите до еден би биле христијани.
Писмото пријателе е НЕРАЗБИРЛИВО за ТЕЛЕСНИТЕ или ДУШЕВНИТЕ како Библијата ги нарекува оние кои не веруваат.
Еве ти ДОКАЗ (и на сите заинтересирани форумџии) од Библијата.

"А душевниот човек не го прима она што е од Божјиот Дух, зашто тоа е безумство за него, и не може да разбере, зашто за тоа треба да расудува на духовен начин." 2 Коринќаните 2:14

Толкувано од 'мене' (преку Божјиот Дух кој е во мене): ЛУЃЕТО КОИ ГО НЕМААТ БОЖЈИОТ ДУХ ВО СЕБЕ, НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗБЕРАТ ОНА ШТО ГО ЧИТААТ ВО БИБЛИЈАТА.
Освен ако Бог не сака тоа да им го открие. Тоа е причината поради која луѓето ја читаат Библијата и не веруваат во напишаното. Кога човек ќе се покае за гревовите свои и ќе поверува во Господ Исус Христос (во она што Тој го направил на крстот на Голгота), тогаш Господовата Света Крв го чисти од гревовите и Светиот Дух доаѓа да живее во него.

И, после нормално, читаш Библија и ГИ РАЗБИРАШ РАБОТИТЕ.

Благослов до СИТЕ!
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Писмото пријателе е НЕРАЗБИРЛИВО за ТЕЛЕСНИТЕ или ДУШЕВНИТЕ како Библијата ги нарекува оние кои не веруваат.
Еве ти ДОКАЗ (и на сите заинтересирани форумџии) од Библијата.

"А душевниот човек не го прима она што е од Божјиот Дух, зашто тоа е безумство за него, и не може да разбере, зашто за тоа треба да расудува на духовен начин." 2 Коринќаните 2:14

Толкувано од 'мене' (преку Божјиот Дух кој е во мене): ЛУЃЕТО КОИ ГО НЕМААТ БОЖЈИОТ ДУХ ВО СЕБЕ, НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗБЕРАТ ОНА ШТО ГО ЧИТААТ ВО БИБЛИЈАТА.
Освен ако Бог не сака тоа да им го открие. Тоа е причината поради која луѓето ја читаат Библијата и не веруваат во напишаното. Кога човек ќе се покае за гревовите свои и ќе поверува во Господ Исус Христос (во она што Тој го направил на крстот на Голгота), тогаш Господовата Света Крв го чисти од гревовите и Светиот Дух доаѓа да живее во него.

И, после нормално, читаш Библија и ГИ РАЗБИРАШ РАБОТИТЕ.

Благослов до СИТЕ!
Кон болтуваното:
повеќе пати во моите постови се обидувам токму тоа да го покажам. Оние поединци пак, кои го читаат Писмото, треба и да ВЕРУВААТ дека напишаното е ВИСТИНИТО.
Во праволавието, најбитна работа се ВЕРАТА и ДЕЛАТА кои ја придружуваат, а ЗНАЕЊЕТО, како РАЦОНАЛНА категорија е помалку битно, оти ниедно знаење никого не го одвело во Рајот. Но Бог токму затоа го дал умот, за да можеме со него (умот) да ја научиме и спознаеме Божјата ВИСТИНА и ВОЛЈА, која за сите други творенија (растенија и животни) е рационално недостапна.
Но грев е за човекот да исповеда одредена вера а да нема барем основни познавања за истата. Според тоа, знаењето е потребно, но не и пресудно за спасението на душата.
 

TheBestTipster

Избраниот
Член од
8 март 2008
Мислења
2.387
Поени од реакции
97
„Рај и Пекол се во едно , се дур не се смириме ...:party3: “



Па , не верувам дека постојат ... али ,

само неколку прашања :
1. дали неандреталците , кромањонците and co. , се за во Рајот или Пеколот ?
2.Дали луѓето кои постоеле пред појавата на христијантвото , верувале во Рај и Пекол ?
3.Дали Рајот или Пеколот имаат лимит ?
4.Дали има животни во Рајот или Пеколот , мислам на овие од Земјата ( ова баш ме интересира , пошто не знам ) ?
 

TheBestTipster

Избраниот
Член од
8 март 2008
Мислења
2.387
Поени од реакции
97
Заборавив уште едно :

Каде одат поповите педофили , поповите кои се дебелеат од парите на луѓето , поповите кои се задоловуваат додека слушаат туѓи исповеди и др примери ...

Нели тоа се гласници на Бога , па каде одат м а ги кршат неговите заповеди ??
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
„Рај и Пекол се во едно , се дур не се смириме ...:party3: “



Па , не верувам дека постојат ... али ,

само неколку прашања :
1. дали неандреталците , кромањонците and co. , се за во Рајот или Пеколот ?
2.Дали луѓето кои постоеле пред појавата на христијантвото , верувале во Рај и Пекол ?
3.Дали Рајот или Пеколот имаат лимит ?
4.Дали има животни во Рајот или Пеколот , мислам на овие од Земјата ( ова баш ме интересира , пошто не знам ) ?
Заборавив уште едно :

Каде одат поповите педофили , поповите кои се дебелеат од парите на луѓето , поповите кои се задоловуваат додека слушаат туѓи исповеди и др примери ...

Нели тоа се гласници на Бога , па каде одат м а ги кршат неговите заповеди ??

Краток одговор:

1. Неаднерталците и кромањонците се потомците Каинови. Од тоа, може да се заклучи дека тие сеуште го памтеле Бога! А дали се во Рајот или пеколот, зависи од: нивното поведение во текот од нивниот живот и од милоста Божја, која одредува кој каде ќе отиде! Дали се во Рајот или пеколот, не верувам дека некој може да ти одговори, оти само Еден има власт да го фрли и телото и душата во Рајот или пеколот, а тоа е Господ Бог.
2. Да, и пред христијантсвото верувале во Рај и пекол, мислам пред се на јудеите. Паганите верувале ( и сеуште веруваат) само во задгробен живот, но нивното поимање за доброто и злото е нејасно и помешано.
Сите души од луѓето-праведници, од Адама до Христа, не „оделе„ во пеколот туку во т.н. крило/лоно Авраамово (Авраам е еден од старозаветните патријарси). Тоа крило Авраамово може да се замисли како едем мал „рај„ сардисан од сите страни со пекол.
3. Рајот и пеколот може да се објаснат на два начини: во духовна и во материјална смисла. Но тие не подлежат на физичките особини од маетиралниот свет, онака како ние барем досега ги познаваме од науките. Значи, Рајот ( па и пеколот) не се „простор„ туку „состојба„ во нив „нема„ време туку има само „траење„, т.е. непроменливо сегашно време, без минато и без иднина.
4. Не, во Рајот и пеколот засега нема животни. Во пеколот ќе нема и после второто Христово доаѓање. А кога Христос ќе дојде по втор пат, ќе изврши комлетно возобновување на целата Вселена, при што ќе има сосема нови растенија и животни, кои ќе бидат бесмтрни, као што ќе бидат бесмртни и оние луѓе кои ќе вокреснат и ќе влезат во Рајот. Растенијат и животните живеат само еднаш: после нивната смрт, не останува ништо. За разлика од нив, луѓето, пошто имаат дух животен, прдолжуваат да живеат и по смртта, се до конечниот Суд Христов, посел кој следи одовојување на душите од праведниците од душите од грешниците. Праведните одат во вечен живот во Рајот а грешниците во вечна смрт во пеколот. Душите во пеколот нема да исчезнат; тие и во пеколот ќе егзистираат, трпејќи ги вечните пеколи маки. Животните, разбира се, нема да воскреснат, оти за нив не важи воскресението.

- поповите-педофили одат таму каде Хрисот ќе им одреди. Ако се покајат и се порават и направат добри дела со кои ќе можат да го поктријат своето зло, имаат можност за спасение. Да не заборавиме дека прв кој влегол во Рајот е багабонтот/разбојникот кој бил распнат заедно со Христа! Да не заборавиме дека дел од Светиите, во дел од својот живот биле многу лоши луѓе, но покајничкото живеење ги претворило во Светители. Патем кажано, поповите не се привилегирани луѓе туку и тие подлежат на 10-те божји заповеди од кои нема бегање! Дури би рекол дека нивнта одговорност е поголема од одговрноста од верниците, оти, како шти вели Сам Христос: „..кому му е многу дадено, многу и ќе се бара од него...„ А свештенците имаат власт каква што нема ниеден земски цар.

- не контам како тоа поповите се задоволуваат слушајќи туѓа исповед? Исповедта е една од Седумте Свети Тајни во православието! Значи, исповедта е ТАЈНА а не јавна работа! Ако попот ја „раструби„ наоколу истоведта од некој верник, тогаш попот ќе одговара и за тоа свое недело, затоа што ја прекрил тајновитоста од нечија исповед!

П.С. Во православието НЕМА ЛАБАВО!!! Со Бога, НЕМА ИГРАЊЕ!!!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom