Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Tomasino

За својот народ и за тебе, морав јас да робувам.
Член од
19 март 2009
Мислења
9.248
Поени од реакции
19.478
Дечки ајде малку помош..
Имам(периодичен) проблем со кумплунгот....се работи за рено клио 94 година...
Проблемот се јавува ИСКЛУЧИВО ВО ЗИМА...:eek:
А залади времето,паднат температурите под 0,и кумлунгот целосно паѓа,нема шанси да се смени брзина.......
А паднат температурите под 0 и одма покажува...
Во гаража ја чувам колата,па така да не е ептен на удар на зимата...:unsure:
Лани го решив проблемот со ставање на долопнителна гумичка на сајлата од кумлунгот,па се среди,ја возев без проблем...-е сеа дали таа е некаде падната при возење...
Инаку сајлата за кумплунгот на клиото не можи да се штелува,па не би требало да е до сајлата(да е лабава и слично;по димензии е)....:unsure:
Е сеа прашав кај неколку мајстори,сите различно кажуваа-едни викаат до ламелата е,други не е до ламелата,нешто друго било.....
Ај вака некој нека даде мислење,шо да се прави......
Да сум спремен кога ќе одам на мајстор да не ме шетаат во разни правци....
 
Член од
12 октомври 2011
Мислења
377
Поени од реакции
116
kako da go dekodiram fabrickoto radijo vw golf radioto e marka alha mislam i pisuva na ekranot SAFE i nisto ne pokazuva .... ja znam sifrata ama nemozam nikako da ja ubacam stiskam sit emozni kopcinja niedno nemozam da ne znae nekoj kako da go sredam ovoj problem
Мора да го извадиш секако надвор, да го запишеш серискиот број и има калкулатори на нет (ако не си сигурен за кодот). Инаку не пробувај сам миљон комбинации зосшто после 10 пробувања мислам дека нема да се откочи дури и да го ставиш правиот код во наредните 24 часа. Доколку ова не ти тргне од рака мислам дека е 900 ден карпош 3 кај тедико еден ги декодира.
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
30
br
Мора да го извадиш секако надвор, да го запишеш серискиот број и има калкулатори на нет (ако не си сигурен за кодот). Инаку не пробувај сам миљон комбинации зосшто после 10 пробувања мислам дека нема да се откочи дури и да го ставиш правиот код во наредните 24 часа. Доколку ова не ти тргне од рака мислам дека е 900 ден карпош 3 кај тедико еден ги декодира.
bratko znaci mi pisuva samo SAFE ....ama i na brojkite stiskam i na drugo nejke da mi dae da pisam neznam kako da go ubacam ama go znam kodot svakjas nemozam da go ubacam neznam kako ??
 
Член од
12 октомври 2011
Мислења
377
Поени од реакции
116
kako da go dekodiram fabrickoto radijo vw golf radioto e marka alha mislam i pisuva na ekranot SAFE i nisto ne pokazuva .... ja znam sifrata ama nemozam nikako da ja ubacam stiskam sit emozni kopcinja niedno nemozam da ne znae nekoj kako da go sredam ovoj problem
Најдобро не го пипај наредните 24 саати и ќе ти дозволи да го напишеш кодот.
--- надополнето: 28 декември 2011 во 23:14 ---
br

bratko znaci mi pisuva samo SAFE ....ama i na brojkite stiskam i na drugo nejke da mi dae da pisam neznam kako da go ubacam ama go znam kodot svakjas nemozam da go ubacam neznam kako ??
Слична зврчка имам со Смарт штракав на него и автоматски се заглави, мајсторот што ми го даде кодот ми кажа дека автоматски се закочува ако го дрндаш за 24 саати како додатна заштита му е тоа.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Дечки ајде малку помош..
Имам(периодичен) проблем со кумплунгот....се работи за рено клио 94 година...
Проблемот се јавува ИСКЛУЧИВО ВО ЗИМА...:eek:
А залади времето,паднат температурите под 0,и кумлунгот целосно паѓа,нема шанси да се смени брзина.......
А паднат температурите под 0 и одма покажува...
Во гаража ја чувам колата,па така да не е ептен на удар на зимата...:unsure:
Лани го решив проблемот со ставање на долопнителна гумичка на сајлата од кумлунгот,па се среди,ја возев без проблем...-е сеа дали таа е некаде падната при возење...
Инаку сајлата за кумплунгот на клиото не можи да се штелува,па не би требало да е до сајлата(да е лабава и слично;по димензии е)....:unsure:
Е сеа прашав кај неколку мајстори,сите различно кажуваа-едни викаат до ламелата е,други не е до ламелата,нешто друго било.....
Ај вака некој нека даде мислење,шо да се прави......
Да сум спремен кога ќе одам на мајстор да не ме шетаат во разни правци....
Ти влегва влага во кумплунгот и затоа така ти прави (гумицата ти паднала и сеа нема заштита за подмачкувањето). Земи WD40 и прсни долу кај педалата само полека не претервај многу со прскањето и гледај како ќе реагира.
 
Член од
6 декември 2011
Мислења
2.027
Поени од реакции
3.357
И јас имам проблем. Ми треба пумпа од резерварот што е за BMW 525 TDS. Може и половна
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Дечки ајде малку помош..
Имам(периодичен) проблем со кумплунгот....се работи за рено клио 94 година...
Проблемот се јавува ИСКЛУЧИВО ВО ЗИМА...:eek:
А залади времето,паднат температурите под 0,и кумлунгот целосно паѓа,нема шанси да се смени брзина.......
А паднат температурите под 0 и одма покажува...
Во гаража ја чувам колата,па така да не е ептен на удар на зимата...:unsure:
Лани го решив проблемот со ставање на долопнителна гумичка на сајлата од кумлунгот,па се среди,ја возев без проблем...-е сеа дали таа е некаде падната при возење...
Инаку сајлата за кумплунгот на клиото не можи да се штелува,па не би требало да е до сајлата(да е лабава и слично;по димензии е)....:unsure:
Е сеа прашав кај неколку мајстори,сите различно кажуваа-едни викаат до ламелата е,други не е до ламелата,нешто друго било.....
Ај вака некој нека даде мислење,шо да се прави......
Да сум спремен кога ќе одам на мајстор да не ме шетаат во разни правци....
се јавува докторт за рено...
од лично искуство и пројдено 450/.000 во рено, можни се 3 работи:
1-потисната да е изгорена... кога ке кажам изгорена не мислам на нешто ќумурдисано и поцрнето, туку металот се искалил и станала по тешка, па така, кога ке залади, се укрутува уште повеке и едноставно не одваја доволно... чаре? чаре за овој проблем е додавање неколку пресечени метални шајбни пред полугата на мењачот кај што влече сајлата.
2-бидејки неможеш да ја штеловаш сајлата, таа е со самозатегач и тоа уникатно само за рено својствено, педалата не е со крцкало како кај сите други туку со една пластика која кога стискаш се превиткува како буквата V и ја затега сајлата, можно е пластиката да е позатрошена и сега кога си на пола или повеке ламела потрошена да нема доволно простор да затега. чаре? чарето е потполно исто како и погоре, додавање на неколку шајбни на.... или промена на педала, ке си купиш половна од одпадите од тетово и тоа немораш да бараш за рено клио, зашто таа иста педала е употребена на сите реновци со 3 наназад и 5 нанапред години од годината на твоето возило. сликни ја како изгледа и барај ја по отпадите... за 1000-1500 денари се купува топ, како нова да е...
3-кошулицата од сајлата за кумплунг ја изгубила својата еластичност, т.е. она што би требало да биде линиски отпор при влечење на сајлата внатрешно, едноставно го нема и се понаша како обично цевче, со многу мала спрега на отпор... чаре? нова сајла е чарето.

ти прво пробај со ова со шајбните, и ке видиш дали ке се реши или не... ако не се реши, тогаш сајлата е вториот момент за на крај ако недај боже дојдеш до третиот момент, тоа е да мењаш сет потисна, ламела и друх лагер....
 
Член од
12 октомври 2011
Мислења
377
Поени од реакции
116
Што мислите за новиве горива што ги промовираше Макпетрол? Пред да ми рикне бош пумпата ставав од Макоил се додека се случи оној тажен момент каде што се опростив со 600 евра. Почнав да ставам исклучиво во Макпетрол, но сега јанза ме јаде, или пак лук ооил е решењето. Инаку се работи за Астра Г 2000 дизел ДТИ. 1999 модел не е со исузу мотор. Кажувајте совет кој што мисли. Или на крај да бутам во нафтата и уље за да ја подмачкува бош пумпата?
 

Gunner_L

Lord , Lord Bendtner
Член од
7 април 2009
Мислења
922
Поени од реакции
500
Ан
имам Форд Фокус 1.8 Тдци , 2006 година .. по шо не си разбирам мн од делови сакав да прашам дали знаете некој што чисти дизни на моторот , не можам да најдам мајсотр за да ги исчисти ги носев кавадрци и таму немаат опрема , помош некој ?
Anyone ? :/
 

Tomasino

За својот народ и за тебе, морав јас да робувам.
Член од
19 март 2009
Мислења
9.248
Поени од реакции
19.478
се јавува докторт за рено...
од лично искуство и пројдено 450/.000 во рено, можни се 3 работи:
1-потисната да е изгорена... кога ке кажам изгорена не мислам на нешто ќумурдисано и поцрнето, туку металот се искалил и станала по тешка, па така, кога ке залади, се укрутува уште повеке и едноставно не одваја доволно... чаре? чаре за овој проблем е додавање неколку пресечени метални шајбни пред полугата на мењачот кај што влече сајлата.
2-бидејки неможеш да ја штеловаш сајлата, таа е со самозатегач и тоа уникатно само за рено својствено, педалата не е со крцкало како кај сите други туку со една пластика која кога стискаш се превиткува како буквата V и ја затега сајлата, можно е пластиката да е позатрошена и сега кога си на пола или повеке ламела потрошена да нема доволно простор да затега. чаре? чарето е потполно исто како и погоре, додавање на неколку шајбни на.... или промена на педала, ке си купиш половна од одпадите од тетово и тоа немораш да бараш за рено клио, зашто таа иста педала е употребена на сите реновци со 3 наназад и 5 нанапред години од годината на твоето возило. сликни ја како изгледа и барај ја по отпадите... за 1000-1500 денари се купува топ, како нова да е...
3-кошулицата од сајлата за кумплунг ја изгубила својата еластичност, т.е. она што би требало да биде линиски отпор при влечење на сајлата внатрешно, едноставно го нема и се понаша како обично цевче, со многу мала спрега на отпор... чаре? нова сајла е чарето.

ти прво пробај со ова со шајбните, и ке видиш дали ке се реши или не... ако не се реши, тогаш сајлата е вториот момент за на крај ако недај боже дојдеш до третиот момент, тоа е да мењаш сет потисна, ламела и друх лагер....
Фала на деталниот одговор...:cuc:
Ќе одам овие дена на мајстор,да стопли малку(камен е во Битола деновиве):D
Мора да се рседи проблемот,обично во зима ретко ја возам колата,ама мора да се среди додека е актуелна фркава.....
И јас мислам дека треба да поминам со ставање на шајбни....ако се другите варијанти(со менување потисна,ламела) наебав....:eek:
 

Шеј Лонг

Koristam kirilica.
Член од
16 јуни 2010
Мислења
1.987
Поени од реакции
1.610
Ај вака.. Иам пежо 207(добро не е лично мое али јас го возам задње време и мое е да се грижам за него), и сеа проблем ми е стално ми ги крадат раткапните, завчера пак ми ги здиплија. Па ме интересираше каде можам да најдам бандажи за колата, се разбира да не се многу солени цените, али и да не бидат некои најчкарт. Значи зборам за бандажи за фабричкте гуми...
 
Член од
2 јули 2007
Мислења
470
Поени од реакции
26
Некој да не имал ваков проблем...ми се јави вчера тоа...
Шкода фелиција имам иначе и багажникот ми закачува при отварање затварање...фидов така од око и гледа дека на едната страна каде што гради линија со фарот е поспоен со истиот а од другата страна има повеке простот...значи некако му доаѓа како да е искривен у хоризонтала у пм. кај се средува тоа авто лимар... и дали воопшто може да се среди...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Некој да не имал ваков проблем...ми се јави вчера тоа...
Шкода фелиција имам иначе и багажникот ми закачува при отварање затварање...фидов така од око и гледа дека на едната страна каде што гради линија со фарот е поспоен со истиот а од другата страна има повеке простот...значи некако му доаѓа како да е искривен у хоризонтала у пм. кај се средува тоа авто лимар... и дали воопшто може да се среди...
во принцип се средува ова, со штеловање... совет: остави ја колата кај лимарот и иди си. немој да гледаш како ја штелова...
 
Член од
2 јули 2007
Мислења
470
Поени од реакции
26
во принцип се средува ова, со штеловање... совет: остави ја колата кај лимарот и иди си. немој да гледаш како ја штелова...

Ке наминам после празниците да ја средат...зш да ја остаам...толку е хорор ? :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom