Плински уреди

Член од
7 ноември 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
kupiv audi 80 na koe mi rekoja deka ima nekoj sistem "kadzi tronik" ili taka nekako se vika .Bev da prasam za mestenje plin ama nekoj mi velat deka se javuva nekakva eksplozija vo usisnata grana koga ke se postavi plin na vakov sistem i deka ne e mnogu pametno da postavuvam pa mi sovetuvaat da smenam usisna grana i da postavam karburator pa potoa plin ,a drugi mi garantiraat deka so postavuvanje na plinot ako ne e vo red so kabli ili svekicki nesto mozi da se javi samo nekakvo seckanje i nisto poveke.Ke ve molam ako imate nekakvo iskustvo da mi dadete sovet
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Ок, значи по спецификација крева 173. со плинот никаква разлика не видов. Таа фиат брава дизел е каде каде поскапа за оддрзување. боцата м и е 42 литр и е на местото на резервното тркало. Колата е максималнмо стабилна и на 190 км на час проверено ми е. Имам проблем со бандажот заради тоа не ја стиснав повеќе. Кубиказата врска нема со ставањето на плинот. Силата и е таа потрошњата си е таа. Сега силата е иста а цената на вожњата наполу е . Не се закажуваје со дизелите на старосо се земаат со по над 250000 км. Ќе видите колку се исплатливи/...
Многу чудна спецификација за 1.2cc 82ks=173 km/h. Имам бензинец 1.8cc 16v 116ks по спецификација максимална брзина му е 197 km/h.Боца во резервно тркало 42 литри? Таква боца во резервно тркало имам монтирано,без пловак собира максимум 35-37 литри.Пробај се со иста кола и кубикажа ама тој на бензин па ќе видиш дали исто одат.За џабе не се рекло колку пари толку музика. Кој ти кажал дека дизелот е поскап за одржување?Брава дизе троши 6-7 л нафта или 410-480 ден,твојата 11.5 л или 490 ден + зафатен багажникот од резервното тркало.Бравата ја земав со 280000+/-km/h,работи како саат.Од Австрија до Македонија ја возев 130-160.Бравата е 1.9jtd 110 ks и по tuv e 187km/h.Ти половно го зема Со 90-100000km/h?Прашање е колку плинот се исплатеше и пред 10-15 години кога беше 11 ден литро а бензинот беше 24,50ден.Единствено плинот е исплатлив за таксистите.Годишно поминуваат 30.000-50.000+/-10.000 km
--- надополнето: Nov 7, 2011 5:33 PM ---
kupiv audi 80 na koe mi rekoja deka ima nekoj sistem "kadzi tronik" ili taka nekako se vika .Bev da prasam za mestenje plin ama nekoj mi velat deka se javuva nekakva eksplozija vo usisnata grana koga ke se postavi plin na vakov sistem i deka ne e mnogu pametno da postavuvam pa mi sovetuvaat da smenam usisna grana i da postavam karburator pa potoa plin ,a drugi mi garantiraat deka so postavuvanje na plinot ako ne e vo red so kabli ili svekicki nesto mozi da se javi samo nekakvo seckanje i nisto poveke.Ke ve molam ako imate nekakvo iskustvo da mi dadete sovet
Нека не те лажат.Се става детонтор за ако случајно дојде до експлозија,притисокот низ него излегува.Експлозијата настанува ако свекиците не ти се исправни.Види на 13 стр.

http://forum.kajgana.com/threads/Плински-уреди.5161/page-13
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Многу чудна спецификација за 1.2cc 82ks=173 km/h.
Што е чудно?

Прашање е колку плинот се исплатеше и пред 10-15 години кога беше 11 ден литро а бензинот беше 24,50ден.Единствено плинот е исплатлив за таксистите.Годишно поминуваат 30.000-50.000+/-10.000 km
По која логика, жити се. Ако земеме цена на плински уред 570 евра, според цената на бензинот и плинот, напрај груба математика за потрошувачка 10 бензин/11 плин - го исплаќаш уредот по некои 5000 километри. Се после тоа ти е ќар.

Бај д веј, сега е поисплатлив плинот отколку кога беше бензинот поевтин, не обратно.
--- надополнето: Nov 8, 2011 12:33 AM ---
Да ако возиш кола со 800-1200cc.и ако поминуваш минимум по 1000 км,а таа километража ретко која приватна кола ја поминува месечно,
Ух... каква врска има кубикажата и колку поминуваш месечно? Колку пари ќе потрошиш ти зависи од потрошувачката и од километражата; колку повеќе ти троши колата и колку повеќе возиш, толку побргу ќе ти се иплати плинот. Всушност, плинот секако ќе се исплати, но со помала потрошувачка тоа ќе биде, да кажеме, наместо по 5000 километри, по 7-8000 километри (карикирам, без да пресметувам). Значи тоа е само да ти се исплати инсталацијата на уредот, потоа си секако во ќар во однос на потрошувачката. Негативни страни би биле што? Губење на гаранција ако е ново возило?

Кај нас возачите поминуваат отприлика 10-15000 км годишно... значи уредот се исплаќа по половина година.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Што е чудно?

По која логика, жити се. Ако земеме цена на плински уред 570 евра, според цената на бензинот и плинот, напрај груба математика за потрошувачка 10 бензин/11 плин - го исплаќаш уредот по некои 5000 километри. Се после тоа ти е ќар.

Бај д веј, сега е поисплатлив плинот отколку кога беше бензинот поевтин, не обратно.
Ова е чудно 1.2cc 82ks=173 km/h. Имам бензинец(ова е почудно)1.8cc 16v 116ks по спецификација максимална брзина му е 197 km/h Бравата е 1.9jtd 110 ks и по tuv e 187km/h.(ова е нај чудно),да не се лажеме 1.2 крева и 200km/h

Да ако возиш возило од 0.8-1.200cc и да поминуваш минимум 1000 km,што во наши услови ретко кое приватно возило ги поминува тие километри
--- надополнето: Nov 8, 2011 12:43 AM ---
Каква врска има кубикажата?Голема.Ако не си возел 3.0i на бензин или плин нема ни да знаеш.1.2 троши 10-11литри плин,ама 3.0 троши 20-25 литри плин
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Ова е чудно 1.2cc 82ks=173 km/h. Имам бензинец(ова е почудно)1.8cc 16v 116ks по спецификација максимална брзина му е 197 km/h Бравата е 1.9jtd 110 ks и по tuv e 187km/h.(ова е нај чудно),да не се лажеме 1.2 крева и 200km/h

А бе неразбрани луѓе, нормално дека крева 200 ама мора де е малку надолнина, инаку можамм со сигурност да кажам дека сам внатре на прав па оди 180 макс. Инаку има уште еден момент овде, од каде е плинот? Прво ставив од лукоил и накај дома(живеам на тешка нагорнина) излеваше без никаков проблем со втора(исто како и кога беше со бензин) макар со ми кажаа дека на нагорнина најмногу се осеќало дали е на плин. Потоа ставив од макпетрол плин и на истата нагорнина до пред крајот бара да мењам во прва. Значи лукоил и ништо друго .Со овој на макпетрол осеќам како колата да се гуши некако по не прима гас..
 
Член од
7 ноември 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Многу чудна спецификација за 1.2cc 82ks=173 km/h. Имам бензинец 1.8cc 16v 116ks по спецификација максимална брзина му е 197 km/h.Боца во резервно тркало 42 литри? Таква боца во резервно тркало имам монтирано,без пловак собира максимум 35-37 литри.Пробај се со иста кола и кубикажа ама тој на бензин па ќе видиш дали исто одат.За џабе не се рекло колку пари толку музика. Кој ти кажал дека дизелот е поскап за одржување?Брава дизе троши 6-7 л нафта или 410-480 ден,твојата 11.5 л или 490 ден + зафатен багажникот од резервното тркало.Бравата ја земав со 280000+/-km/h,работи како саат.Од Австрија до Македонија ја возев 130-160.Бравата е 1.9jtd 110 ks и по tuv e 187km/h.Ти половно го зема Со 90-100000km/h?Прашање е колку плинот се исплатеше и пред 10-15 години кога беше 11 ден литро а бензинот беше 24,50ден.Единствено плинот е исплатлив за таксистите.Годишно поминуваат 30.000-50.000+/-10.000 km
--- надополнето: Nov 7, 2011 5:33 PM ---

Нека не те лажат.Се става детонтор за ако случајно дојде до експлозија,притисокот низ него излегува.Експлозијата настанува ако свекиците не ти се исправни.Види на 13 стр.

http://forum.kajgana.com/threads/Плински-уреди.5161/page-13
Ti blagodaram za odgovorot.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
kupiv audi 80 na koe mi rekoja deka ima nekoj sistem "kadzi tronik" ili taka nekako se vika .Bev da prasam za mestenje plin ama nekoj mi velat deka se javuva nekakva eksplozija vo usisnata grana koga ke se postavi plin na vakov sistem i deka ne e mnogu pametno da postavuvam pa mi sovetuvaat da smenam usisna grana i da postavam karburator pa potoa plin ,a drugi mi garantiraat deka so postavuvanje na plinot ako ne e vo red so kabli ili svekicki nesto mozi da se javi samo nekakvo seckanje i nisto poveke.Ke ve molam ako imate nekakvo iskustvo da mi dadete sovet
Системот се вика Jetronic, (Џетроник), a во зависно од генерацијата има некоја ознака пред него. Имаш D, K, LE, Mono... најверојатно кај тебе станува збор за K-Jetronic (Ка-Џетроник).

Нека не те лажат.Се става детонтор за ако случајно дојде до експлозија,притисокот низ него излегува.Експлозијата настанува ако свекиците не ти се исправни.
Ај да те поднадополнам, пошто очигледно не си запознаен со Jetronic системот за вбризгување на гориво. Најчесто кај постарите модели целата единица за контрола на горивото се наоѓа во усисната грана (читај од нивелатор за течностите, па се до електроника). Така да анти детонаторот можеби ќе ти го заштити плинскиот уред, ама две детонации се доволни за да се оштети системот внатре.Е сега, откако ќе се оштети знајш кога ќе ја запалиш колата на бензин? Ко ќе купиш друг, бидејќи стариот тешко кој ќе ти го поправи кај нас во Македонија.

litoto, ако немаш намера да возиш на бензин, ич да не те интересира шо ќе се дешава со џетроникот. Тури си плин, и вози.
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
За дали се исплаќа плинскиот уред или не може да прсметате на адресата на плимонт. некаде на 15000 км плинот е изваден. Значи по една година возење исплатен е , и се што возиш натаму е на пола цена. Со новиот систем колата не мириса и по мое не се осеќа загуба на сила(нешто како кога ставаш бензин од лук оил па макпетрол има разлика меѓу тие 2 бензина). По мое со плинот од лукоил колата ми ја има истата снага како што ја имаше со бензинот од макпетрол. Ова важи за плинот од лукоил, а не од било која бензиска.
 
Член од
7 ноември 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Системот се вика Jetronic, (Џетроник), a во зависно од генерацијата има некоја ознака пред него. Имаш D, K, LE, Mono... најверојатно кај тебе станува збор за K-Jetronic (Ка-Џетроник).

Ај да те поднадополнам, пошто очигледно не си запознаен со Jetronic системот за вбризгување на гориво. Најчесто кај постарите модели целата единица за контрола на горивото се наоѓа во усисната грана (читај од нивелатор за течностите, па се до електроника). Така да анти детонаторот можеби ќе ти го заштити плинскиот уред, ама две детонации се доволни за да се оштети системот внатре.Е сега, откако ќе се оштети знајш кога ќе ја запалиш колата на бензин? Ко ќе купиш друг, бидејќи стариот тешко кој ќе ти го поправи кај нас во Македонија.

litoto, ако немаш намера да возиш на бензин, ич да не те интересира шо ќе се дешава со џетроникот. Тури си плин, и вози.
Bas toa i mi go rekoja deka mozi da se sluci .Namera nemam da vozam na benzin ama sepak ke mi e potreben za koga e mnogu ladno da ja zapalam kolata ili koga ke snema plin za da se odi do benzinska.Vosekoj slucaj ti blagodaram na odgovorot
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Bas toa i mi go rekoja deka mozi da se sluci .Namera nemam da vozam na benzin ama sepak ke mi e potreben za koga e mnogu ladno da ja zapalam kolata ili koga ke snema plin za da se odi do benzinska.Vosekoj slucaj ti blagodaram na odgovorot
Мислам дека вреди да го почекаш и Плимонт да се произјасни по тематикава... па ќе имаш инфо од прва рака што како. Во меѓувреме, убо е да наведиш за кој модел на Ауди се работи, година на производство и шо мотор има.
 
Член од
7 ноември 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Мислам дека вреди да го почекаш и Плимонт да се произјасни по тематикава... па ќе имаш инфо од прва рака што како. Во меѓувреме, убо е да наведиш за кој модел на Ауди се работи, година на производство и шо мотор има.
se raboti za audi 80 so 1.6 motor od 89 god
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Шо муабет е ова бе, не го разбирам некако... 1.2 мотор 200 развива, ако се лажиме.

Стабилна... шојма врска плинот со стабилноста, неможам да сватам.

Безбедна... лично јас имам видено паркирано возило со плински уред, беше прегазено од огромен багер. Освен што се отвори боцата, и кај што беше процепот создаде мраз со дебелина од 30 цм (јули месец беше), ништо не се деси. Не џабе се рекло А-тестиран уред. Значи ги поминал сите норми и правила за монтирање и заштита од истекување на гасот при несреќи. Мое мислење е дека плинот во боца е многу посигурен (удари, мал пожар, истекување при превртување) споредено со бензинот. Плимонт ќе образложи нешто повеќе околу тематиката, мада ако возилото го фати голем пожар... и плин и бензин е бомба.
Плинот е гас на кој му се додава одреден мирис за да може да се почувствува доколку дојде до протекување. За разлика од бензинот, при протекување на плин, тој ќе се разреди во атмосферата.
Негативност е тоа што е потежок од воздухот, така да доколку има протекување на гас од возилото, мора да се избегнуваат подрумски простории , простории кај кои има канал и генерално, затворени простории.
Кога се збори за безбедност на плинскиот уред, акцент се става на резервоарот за гас кој се поставува во возилото.
На видеата подоле, од кои едното е во лабораторија на ADAC (веќе сите знеме кој е ADAC), се гледа што се случува со плинскиот резервоар при удар од друго возило и при поголем пожар.

На првото видео:
- на 58sec. од почетокот на видеото се гледа ударот
- на 1min35sec проверка на непропустливост на резервоарот за гас
- 2min10sec - проверка на непропустливост на плинскиот уред во моторниот дел
- 2min35sec предизвикување пожар на возилото
- 3min отварање на сигурносниот вентил на мултивентилот кој е вграден на резервоарот за гас.
Ќе напоменам дека мултивентилот е со 01 хомологација (ECE R67 01), поточно, тој е опремен со „топлив сигурносен вентил“.


На следното видео, на плинскиот резервоар во возилото е вграден мултивентил со 00 хомологација (ECE R67 00) со сигурносен вентил кој отвара на 26 бари , а штом притисокот ќе падне под 24 бари, тој затвара.
Во Македонија на сила е законот по кој се вградува овој тип на мултивентил.
Отворањето и затворањето на сигурносниот вентил се гледа на видеото на 1min30sec. Резервоарот од видеото е холандски тип на резервоар.


Од видеата се гледа дека до експлозија на плинскиот резервоар, неможе да дојде, доколку при вградување на плински уред во возило, се запазат европските норми, кои важат и во Република Македонија.​

--- надополнето: Nov 8, 2011 5:25 PM ---
se raboti za audi 80 so 1.6 motor od 89 god
На возило кое поседува мотор со K-Jetronic вбризгување на гориво неможе да му се вгради заштита од повратни детонации доколку се вгради плински уред од постарата генерација (уред кој дозира гориво /плин/ преку плочка /мешач гас-воздух/). Кај овој тип на плински уред, плочката се вградува на почетокот на всисната гранка, со што, самата всисна гранка е полна со мешавина на плин и воздух. Доколку возилото влезе во сиромашна смеша или пак високо напонската инсталација (кабли, свеќици...) не се ,,доволно" исправни, постои голема веројатност да дојде до запалување на плинот во всисната гранка (повратна детонација) и да ја оштети плочата која се наоѓа на К-главата, и која е главен елемент за регулирање на вбризганото гориво (бензин) во моторот. K-Jetronic вбризгување на гориво, се вградуваше кај првите мотори што се појавија како замена на карбураторските мототри. Тоа се релативно стари возила и веќе подолго време ги избегнуваме, Искуствата ни говорат дека од 10 возила, кај 8 се јавува проблемот да откаже да работи на бензин поради повратната детонација, што е голем процент.

Кај моторите кои користат K-jetronic вбризгување на гориво, неможе да се вгради секвентен тип на уред (плински уред со инјектори), кај кои неможе да дојде до повратни детонации. K-Jetronic е аналоген тип на вбризгување на гориво, поточно, бензинските инјектори не ги контролира ECU (електронска централна единица - компјутер).

Совет: Доколку сепак се одлучиш да вградиш плински уред, тоа да го направиш во сервис кој ќе ви гарантира дека возилото ќе продолжи да функционира и на бензински погон, или пак, поради големата веројатност од појава на проблеми, во најблискиот да тебе сервис кој се бави со вградување на плински уреди.
Поздрав
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
На ксантија усисните грани се пластични и го имам монтирано антидетонаторот на филтерот за воздух.На пластиката што оди од филтерот за воздух до плочката што е вградена на почетокот на всисната гранка стегите не се стегнати убаво ,па кога ќе дојде до експлозија пластиката излегува и колата не работи убаво(прима повеќе воздух).Во тој случај излегувам надвор местам пластика и продолжувам со возење.Кога е квлитетен плинот тогаш нема експлозии.Макпетрол има најлош квалитет на горива
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Здраво до сите!
Тазе допишан. Имам еден проблем со Опел Вектра А 2.0 16в и има ловато плински уред со атест.Колата ја купив скоро но според возење и два пати проверка невидена потрошувачка има.
Наполнив 34,45литри плин а поминав сако е...138км.
Да сум слепец не сум возам плин 10 години со п125 имам 8 год кадет 1,3 75кс со атест БРЦ уред знам колку троши. За кратко време се исплати пошто возам но ова?
Инаку Читав низ форумов многу добри коментари ама некои и бисери.
1. Со кадетот 1.3 мотор имам поминато 540.000 км со ПЛИН и само со ПЛИН.
Ради информација нема бензиска пумпа клучот од капачето незнам каде е а инсталација пола нема. па нисто не го фркна. Го купив пред 10-ина години со 147 000 км.плус моите,пресметајте.
2. Пали и зиме и лете на плин без никаков проблем и незнам што е возење на бензин.
Е сега со вектрата е друго,пали бензин и на околу 1800 обртаи префрла на плин но многу е
Помош
Наштелуван беше добро мислам дека е расплињача ако е дали да ја ставам брц или?
 
Член од
12 март 2010
Мислења
212
Поени од реакции
73
Не само по тебе... реално за испод 10.000 км годишно плин кратко и едноставно не е исплатлив. За 15.000 би бил некаде на работ на исплатливоста, зависно од потрошувачот. Ако е поголема кола ќе биди исплатлив (читај троши појќе).
Не знам зошто не се исплатува за помалку од 10,000 кога на цена од 77 ден за бензин и 42 за плин имаш разлика од 35 ден што за тие поминати километри ако возиш 10 просек стануваат заштеда од 35,000 денари годишно.Настрана од ова гледајте го системот како составен дел од возилото и ја зголемува неговата вредност ција придобивка е поевтино возење.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom