- Член од
- 30 јули 2010
- Мислења
- 172
- Поени од реакции
- 47
Onak, веројатно те збунивме со информацијата дека кај некои возила се дозволува монтажа на полначка кај капаче за бензин. Пред извесно време доставивме до Машински Факултет документација за овој тип на монтажа, по што почна да се одобрува за некои типови на возила. Имено, се работи за тоа дека уредите на Ланди Рензо кои се наменети за вградување во нови возила во самата фабрика на производителот за нивните bi-fuel модели (за возилата на Opel, Chevrolet, VW, Skoda, Audi, Renault, Fiat итн) не само што поседуваат посебна хомологација како уред наменет за посебен тип на возило (R67 за LPG / R110 за CNG тип на уреди), туку и за самиот тип на монтажа (R115хомологација), во кој меѓудругото е предвидено вградување на полначка кај капаче за бензин. Така за овие возила во самиот TIF е впишана и R115 хомологацијата, што значи дека е тип на монтажа на плински уред прифатен од производителот на автогасна опрема и производителот на возилото и одобрен од TIF – Германија. Ова беше основа врз која се прифати овој тип на монтажа на полначката, кој ќе повторам, не се прифаќа за секое возило.премногу технички прашања поставуваш на кои мислам дека плимонт нема да ти одговори. тоа се детали со кои обичниот корисник не би требало да се замара, ама ај јас ке ти помогнам да сватиш...
прво не се прекинува цревото за гориво за да се пушти плин во него туку се става т.е. додаваат црева за плин. понатака борд компјутерот нема да ти покажува колку плин имаш, тоа зависи од пакетот на плинскиот уред што ке го купиш дали ке ти покажува САМОТО КОПЧЕ за избор на плин дали и колку има плин во боцата. (и тоа копче се додава, го нема во колата)... и не, не се чепка во моторот ништо, освен потребните зафати да се приклучи доводот на плин, да се додадат горе споменатите црева, електрична инсталација, емулатор, релиња и дрн дрн дрн... моторот не се поправа ништо. освен пластични капаци што се симињаат додека се работи за да не пречат или да не се оштетат, па се вракаат назад на исто место, без да се смени нешто.
за полначка за плин, веднаш до капачето за бензин (под големиот капак на резервоарот) нема да може зашто на атест тоа нема да пројде. мора на браник и тоа бочно. во капаче сум ставл и јас на времето кога се криевме дека возиме на плин... ама казните беа 20 евра... сега се 300 евра и не би ризикувал никој... дури на една застава 128 имав направено капаче од другата страна на другото крило, исто како за бензин, ама во него беше приклучокот т.е. полначката за на плин...
Приме, во продолжение е дел од документацијата на Ланди Рензо наменета за монтажа на Astra H тип на возило (страна 1 и страна7), на која можете да го видите R115 бројот на хомологација и принципот на поставување на полначката