Реално ако не загубиме од Ренова, не би тренало да си отидеме без бодови од ниту еден друг натпревар.
Едино компикиве ако излезат ултра мотивирано како и секогаш, па ако играме без Оса и со помкош на судиите да не совладаат со некој среќен пинг-понг погодок

Незнам зошто ама осеќам дека со Ренова ќе зезнеме работа и ќе изгубиме...
Претпоставувам, во најлоша варијанта би постигнале реми со Работнички и Ренова. Илчо е стратег, кој тешко дозволува пораз. Стилот на Мурињо одлично го практикува, може да се примети

Тешко прима Вардар голови, доколку сака да оди на реми, знае како.
Инаку кога веќе се спомна управата, и ако навистина тука има некои што читаат, да им укажеме сите заедно повеќе да се ангажираат за МАРКЕТИНГОТ на Вардар кој моментално го нема никаде !
Ваков клуб со традиција, историја, реноме, трофеи, легенди, огромни достигнувања, армија навивачи и симпатизери е клуб за кој сонуваат да бидат останатите како него. Сега кога е прв на табела е повеќе од вистински момент да се тргне во јака офанзива за спроведување силна маркетиншка кампања.
Па останати клубови се обидуваат да прават маркетинг но залудно им е бидејќи ги немат гореспоменатите достигнувања. А ние имаме се што ни треба, а немаме кој на дело да го спореведе тоа
Основни маркетиншки елементи за сериозен клуб, предводен од квалитетна управа се:
- Свој ФАН ШОП (Свој, значи на клубот, а не во други продавници на други производители и НЕ ПОД ДРУГО ПОКРОВИТЕЛСТВО како во случајов лининг) Да може да се најдат секакви производи, буквално СЕКАКВИ, со ознаки на клубот, ако не ви е јасно распрашајте се и дознајте пример како изгледа еден фан шоп на Црвена Звезда, цените на производите да бидат поволни за сите граѓани, да не бидат како што се сега превисоки во Орка моментално, и да не одат тие пари во туѓи џебови како што е случајот сега, тие пари одат во џебот на Орце Камчев.
Парите од продадените производи се знае каде треба да одат, ВО БУЏЕТОТ НА КЛУБОТ !
- Модерна ВЕБ СТРАНА, која ќе се ажурира редовно, и ќе располага со информации поврзани со клубот, вклучувајќи целосно опфаќање на историјата, па се до моменталниот играчки кадар и севкупните секојдневи новости и информации поврзани со клубот.
- Создавање на квалитетни помошни терени, кои ќе бидат користени за тренинзи (Цела јавност веќе знае дека дел од играчите се повредуваат токму поради лошиот терен за време на тренинзите).
- Започнување на огромна медиумска кампања по ТВ, Радио, пред се. Да се направи спот, кој ќе биде комбиниран со материјали и од минатото (извадок на најдобри моменти, кои се постигнати во историјата со помош на Вардаровите легенди) и да се нагласува дека ФК Вардар го враќа стариот сјај, истиот да се емитува на некоја од најгледаните телевизии секогаш пред натпревари.
- Редовно свикување на ПРЕС конференции, во кој челниците на клубот ќе ја информираат цела јавност пред голем број новинари, за актуелностите и пред се амбициите во клубот. Секој нов играч да биде претставен на тој начин, ПО ПРИМЕРОТ НА СИТЕ СВЕТСКИ КЛУБОВИ !
- Поголема ангажираност за да се привлечат и најмладите да го сакаат овој клуб уште од мали нозе.Кампањи по основни, средни училишта. За оваа цел основни работи се едноставно поделба на флаери, тетратки со логото на ФК Вардар итн.
Сетоа ова се предлози, идеи, кои се секако за подобрување на ситуацијата во нашиот клуб. Јас како навивач, сум ви пред се благодарен што придонесовте да оваа сезона ФК Вардар е прв на табелата, играчите се редовни со плати итн. Тие работи се на место, и затоа сум среќен јас и вие, и сите искрени поддржувачи на ФК Вардар. Но сето ова што е набројани погоре, е единствено со цел да се обидам да ви прикажам како фукнционираат модерните европски клубови. Можеме да постигнеме се, ако сме сплотени, ако сме сложни, ако сме истрајни.
Со почит,
ФК ВАРДАР НАД СЕ !