Јас прецизирав РАЗУМЕН ОДГОВОР!!!Веќе не паметам колку пати го имам одговорено погоре поставено прашање, она, за Адама.
Да, а тие „сите„ се вика DBack, нели?Абе сите ти се смеат, бе, Мики. .
Еве јас ќе ти одговорам. Смртта е крај на индивидуата, не на еволуцијата. Ако таа индивидуа во текот на својот живот успее да се размножи, еволуцијата на индивидуата како и на индивидуите од кои таа настанала ќе продолжи.Немањето одговор, во случајов, незнаењето да дадеш одговор, не мораш да го возвратиш со напад кон неистомисленикот, кој Ти поставил прашање а Ти не можеш да го одговориш, не?
Но, како и секогаш, нападот е најдобра одбрана...
За христијаните, а ми се чини дека чак и Ти се изјаснуваш за христијанин, постојат одговори од духовна а не од рационална природа. Но, ако бараш „разумен„ одговор, тогаш слободно обрати се до некој од поклониците на сциентизмот-тие имаат одговор за се‘.Јас прецизирав РАЗУМЕН ОДГОВОР!!!
Убо велиш, море....Еве јас ќе ти одговорам. Смртта е крај на индивидуата, не на еволуцијата. Ако таа индивидуа во текот на својот живот успее да се размножи, еволуцијата на индивидуата како и на индивидуите од кои таа настанала ќе продолжи.
Не ли те мачи болдот?За христијаните, а ми се чини дека чак и Ти се изјаснуваш за христијанин, постојат одговори од духовна а не од рационална природа. Но, ако бараш „разумен„ одговор, тогаш слободно обрати се до некој од поклониците на сциентизмот-тие имаат одговор за се‘.
А што нема рок на траење? Дури и ѕвездите умираат по одреден период (неколку милијарди години)...Убо велиш, море....
Но, ако еволуцијата е еден прилично оптримистички тек, каде наредните генерации се „понапредни„ од своите претходници, зошто тогаш тој речиси неповратен оптимизам, завршува фатално, во краен песимизам, со смрт?
Воа погоре е премногу воопштен одговор, кој можеш да го „налепиш„ на речиси секое прашање.Реалноста се природните закони кои овозможуваат настанок на жива материја.
- Ако тој „непосотечки„ енттиет не постои, тогаш во што/кого ние верните, веруваме?Во свеќата која гори имаме процес на оксидација а вие верниците гледате на свеќата како молење за помош од непостоечки ентитет.
Сијалицата свети-за мене тоа се електрони кои поради високата отпорнос на волфрамот создаваат светлина т.е нивната енергија се трансформира во светлина а вие гледате ѓавол.
Кој е тој „факт„, живо ме занима?Нема вртење туку орбитирање и не треба да расудувам бидејќи факт е земјината орбита околу сонцето.
1. Цитатот е од твојот линк со објаснување што е научна теорија. That's it. Мислам дека многу јасна ми беше поентата.Мислев дека кратиме, ама изгледа сум се заебал.
1. не ти го разбирам цитатот. Што сакаш да кажеш? Дека научна теорија не е соодветен наслов за ТЕ? Дека аксиома е различно од теорема? Дека некаде си во право, а ја викам дека не си? Што ли?
2. Некој се смееше на буквализмот, па сега се вади на терминологија. Едно е милитантен атеист, а сосем друго нешто е милитантен верник. Те молам провери по интернетов или по форумов за да не се фаќаме повторно за гуша. Тоа што сум јас радикален во дозволувањето на слобода на избор никако не ме поистоветува со верник кој е подготвен да набива атеисти/педери на колец на плоштад. Понатаму, милитантноста на новите атеисти е антитеза на стотиците години толерирање на ирационалните догми на религијата кои го држат целото човештво во залог. Едно е некој интимно да си верува во Дедо Мраз и тоа да му прави да се чувствува побезбедно, посакано или посигурно, а сосем друго своите илузии да ги наметнува на останатите луѓе како вистини, па уште и да суди за нив врз основа на своите ирационални заблуди.
Јас не сум закоравен атеист. Во моментот кога некое божество ќе се манифестира објективно пред нас луѓето, јас ќе бидам првиот кој ќе го грабне мегафонот и ќе почне да урла на цел глас! Мојата закоравеност можеш да ја бараш единствено во барањето објективни потврди на субјективните доживувања на луѓето. Впрочем, зошто е у лудница тој што вика дека зборел со Наполеон, а не е у лудница оној кој вика дека зборел со Господ?!?
Да, Земјата е во средината, како дел од црковното учење и до Божјото внимание, но не како некоја геометриска, материјална, космичка или гравитациона средина, туку во духовно-етичка, онака како што отсекогаш и била за Црквата.о,кажи ми ти дали веруваш во тврдењето на црквата дека земјата е во средина а сонцето ротира околу нас.
Да, Земјата е во средината, како дел од црковното учење и до Божјото внимание, но не како некоја геометриска, материјална, космичка или гравитациона средина, туку во духовно-етичка, онака како што отсекогаш и била за Црквата.
И да, Сонцето, очигледно, ротира околу нас! Ние сме субјекти и нештата во природата ги гледаме „од овде„, од Земјава, а не „од таму„, од каде би изгледало дека Земјата „орбитира„ околу Сонцето.
Срамота е во оној другиот систем каде што Земјата ротира околу Сонцето.^Срамота.