Направи сам!

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
требиТ да ја ишмирглиТ цела стара боја со крупна шмиргла. па после требиТ да ја прешмирглаТ со поситна т.е. водена шмиргла, па после да нафарбаТ прајмер или можиТ и со шприц кит, па да нафарбиТ бојата што ја сакаТ и за крај да ја исшприцаТ со лак...

и за финале ај уште едно Т да се најде за секој случај...

На мајстор го однесе да му го нафарбааТТТТ.

ПС:Шо да прам Т ми е во крвта :PP
 
дајте некој туторијал совет видео слика било шо за светла на 101 поточно скала 55ка.. навечер кова возам се мислам дали имам уклучено светла или свеќи ми горат у фаровиве!!! сменив и НОВИ фарови ставив ЏАБЕ Е !!! незнам дали да ставам бели светла - едни ми викаат подобро се гледа други ми викаат полошо. не сум паметен шо да праам. Чаре?
 
дајте некој туторијал совет видео слика било шо за светла на 101 поточно скала 55ка.. навечер кова возам се мислам дали имам уклучено светла или свеќи ми горат у фаровиве!!! сменив и НОВИ фарови ставив ЏАБЕ Е !!! незнам дали да ставам бели светла - едни ми викаат подобро се гледа други ми викаат полошо. не сум паметен шо да праам. Чаре?

Ќе ставиш халогенки и притоа ќе си ставиш релејче да не ти ја стопи ракетата од големата топлина. Мада јас последно кога ставав (пред неколку месеци) внимавав на ватажата и еве 2000-3000км поминаа од тогаш и нема гајле :)

Иначе имаше драстично подобрување. Е не е како новите коли, ама убаво свети.

Провери и дали ти се добро нивелеирани фаровите...да не ги осветлуваш каблите на бандерите. Мене то ми се случи со левиот фар :))
 
Ќе ставиш халогенки и притоа ќе си ставиш релејче да не ти ја стопи ракетата од големата топлина. Мада јас последно кога ставав (пред неколку месеци) внимавав на ватажата и еве 2000-3000км поминаа од тогаш и нема гајле :)

Иначе имаше драстично подобрување. Е не е како новите коли, ама убаво свети.

Провери и дали ти се добро нивелеирани фаровите...да не ги осветлуваш каблите на бандерите. Мене то ми се случи со левиот фар :))
имам халогенки имам релиња колата ја возам веќе 4 години со халогенки.. нови фарови ставив нивелирани си се ко шо треба асално фаровите значи не осветлувам бандери жици знаци и слично.. едноставно слаби сае сочивата на самите фарови :S сочивото има наголема улога во осветлувањето...
 
имам халогенки имам релиња колата ја возам веќе 4 години со халогенки.. нови фарови ставив нивелирани си се ко шо треба асално фаровите значи не осветлувам бандери жици знаци и слично.. едноставно слаби сае сочивата на самите фарови :S сочивото има наголема улога во осветлувањето...

Какви Халогенки имаш? На тркачкото југо му стаивме нови фарови и халогенки извадени од Citroen C1 и многу јако свети а и не му стаивме некој скапи фарови од 250 ден па да речеш дека е до фаровите. Би ти препорачал да купиш поквалитетни халогенки. Ако и така не ти свети убаво тогаш ке стаиш ксенон 50e и со тоа гарантирано ке ти свети јако :).
А незнам може и да има врска што нема никакви релиња југото туку директно на акумулатор преку тастер се пуштаат светлата.
 
Какви Халогенки имаш? На тркачкото југо му стаивме нови фарови и халогенки извадени од Citroen C1 и многу јако свети а и не му стаивме некој скапи фарови од 250 ден па да речеш дека е до фаровите. Би ти препорачал да купиш поквалитетни халогенки. Ако и така не ти свети убаво тогаш ке стаиш ксенон 50e и со тоа гарантирано ке ти свети јако :).
А незнам може и да има врска што нема никакви релиња југото туку директно на акумулатор преку тастер се пуштаат светлата.
директно од тастер на акомулатор никад не би направил такво нешто... инаку ставав ОСРАМ халогенки 55вати 12 волди (мислам осрам дека се викаа) али па ке кажам не е до сијалицата - најголем удел има самото сочиво што е ! истата сијалица од стокецот ја извадив ја стаив на ниссан светлото беше стварно јако - стај ја на стокецот исто ко свеќи да си стаил. а фаровите НОВИ ги земав 400 денара комад

П.С има ли некоја опција од друго возило да ставам фарови што би одговарале на 101?
 
Тури му вакви фарој
Zastava-101-Tuning-_4d59982a1e0c6.jpg

А незнам може и да има врска што нема никакви релиња југото туку директно на акумулатор преку тастер се пуштаат светлата.
Баш заради ова... ако течи голема струја прекидачот се загрева и можи да се запали.
 
Тури му вакви фарој
Zastava-101-Tuning-_4d59982a1e0c6.jpg

Баш заради ова... ако течи голема струја прекидачот се загрева и можи да се запали.

Незнам што прекидачи има ставено ама не горат ниту се палат жици. Мада не го возиме многу со светла дали еден саат два навечер кога тренира и толку може и затоа не гори.
А за овие cleer glass фарови по форуми читав дека не светеле убаво поубави сочива имале обичните фарови. Сеа тоа не е сигурно не сум пробал за да знам :)
--- надополнето: Aug 31, 2011 1:00 PM ---
директно од тастер на акомулатор никад не би направил такво нешто... инаку ставав ОСРАМ халогенки 55вати 12 волди (мислам осрам дека се викаа) али па ке кажам не е до сијалицата - најголем удел има самото сочиво што е ! истата сијалица од стокецот ја извадив ја стаив на ниссан светлото беше стварно јако - стај ја на стокецот исто ко свеќи да си стаил. а фаровите НОВИ ги земав 400 денара комад

П.С има ли некоја опција од друго возило да ставам фарови што би одговарале на 101?

Не ти реков така ди ги поврзеш туку наведов како можна причина што света јако светлата не се разбравме. и пак ке кажам ксенон би била мојата опција ке се утепуваш со други работи и пак нема да ја биде.
 
Незнам што прекидачи има ставено ама не горат ниту се палат жици. Мада не го возиме многу со светла дали еден саат два навечер кога тренира и толку може и затоа не гори.
А за овие cleer glass фарови по форуми читав дека не светеле убаво поубави сочива имале обичните фарови. Сеа тоа не е сигурно не сум пробал за да знам :)
--- надополнето: Aug 31, 2011 1:00 PM ---

Не ти реков така ди ги поврзеш туку наведов како можна причина што света јако светлата не се разбравме. и пак ке кажам ксенон би била мојата опција ке се утепуваш со други работи и пак нема да ја биде.

хаха абе дај не ме заебавај човек... нема врска дали ја ке ја уклучам на акомулатор халогенката или преку реле ке оди.. како и да е стига до сијалицата 12 волди и 55 ампера - ако има појака струја прво ке цркне сијалицата.. а за ксенон нема теоретски шанси затоа што стоеден и југо имаат толу „добра“ сијалица што едноставно нема да ја издржи таа јачина за ксенон.. да не правам муабет што за нив има посебни релиња ПЛУС цената на една сијалица.. ја гледам чаре само у фар од друга кола.. ако може нешто да се импровизира би можело да се средии ако не.. тешко..

П.С иам ставено исти такви фарови како на сликата погоре !
 
ја гледам чаре само у фар од друга кола.. ако може нешто да се импровизира би можело да се средии ако не.. тешко..

П.С иам ставено исти такви фарови како на сликата погоре !

Чек сеа...Clear lense си ставил???

Второ. Ако имаш 101 од 83-та нагоре т.е со коцкести фарови тогаш не знам од што да комбинираш. За 101 тркалезни ќе ти речев од Голф 1/2 фарчиња да пробаш.

Види за Jeep :)

8285920001_large.jpg
 
Чек сеа...Clear lense си ставил???

Второ. Ако имаш 101 од 83-та нагоре т.е со коцкести фарови тогаш не знам од што да комбинираш. За 101 тркалезни ќе ти речев од Голф 1/2 фарчиња да пробаш.

Види за Jeep :)

8285920001_large.jpg
89та е стоеценод и да. коцкасти фарови се..
 
Кај има вакви фарови .. ја одамна барам ?
Имам 2 пара низ дома. Да ти шитнам сакаш?

Само се драпам, тоа комшииве на север ќе ги прашаш, тие се по тјунинг на југовци и 101. Мада сигурно и кај нас ги носат, има доста југовци со такви фарови.
 
хаха абе дај не ме заебавај човек... нема врска дали ја ке ја уклучам на акомулатор халогенката или преку реле ке оди.. како и да е стига до сијалицата 12 волди и 55 ампера - ако има појака струја прво ке цркне сијалицата.. а за ксенон нема теоретски шанси затоа што стоеден и југо имаат толу „добра“ сијалица што едноставно нема да ја издржи таа јачина за ксенон.. да не правам муабет што за нив има посебни релиња ПЛУС цената на една сијалица.. ја гледам чаре само у фар од друга кола.. ако може нешто да се импровизира би можело да се средии ако не.. тешко..

П.С иам ставено исти такви фарови како на сликата погоре !
ни првито ни вториот дел од постот не ти е точен и комплетно ти е без врска...

прво и основно, кога работи моторот и алтернаторот полни, НАКАЈ акумулатотр од алтернатор иде одприлика околу 14 волти.
второ, ако ти иде преку реле, и ако имаш да речеме вкупна должина на кабел од околу 3-4 метри имаш загуба со отпор на ЕДНОНАСОЧНА СТРУЈА, така да на сијалица ке добиеш струја околу 11,5 волти.
трето, ксенонот влече и троши помалку струја од обична сијалица или халогенка сијалица, воедно за ксенон се поставува комплетно нова инсталација а се приклучува на џековите од сијалиците-халогените само за сигнал, да знае уредот ксенонски која позиција да ја запали т.е. која ксенон сијалица да свети на кратко или долго, така да инсталацијата стара може да биде и нај нај нај нај лоша, за ксенон ке биде одлична...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom