хаха абе дај не ме заебавај човек... нема врска дали ја ке ја уклучам на акомулатор халогенката или преку реле ке оди.. како и да е стига до сијалицата 12 волди и 55 ампера - ако има појака струја прво ке цркне сијалицата.. а за ксенон нема теоретски шанси затоа што стоеден и југо имаат толу „добра“ сијалица што едноставно нема да ја издржи таа јачина за ксенон.. да не правам муабет што за нив има посебни релиња ПЛУС цената на една сијалица.. ја гледам чаре само у фар од друга кола.. ако може нешто да се импровизира би можело да се средии ако не.. тешко..
П.С иам ставено исти такви фарови како на сликата погоре !
ни првито ни вториот дел од постот не ти е точен и комплетно ти е без врска...
прво и основно, кога работи моторот и алтернаторот полни, НАКАЈ акумулатотр од алтернатор иде одприлика околу 14 волти.
второ, ако ти иде преку реле, и ако имаш да речеме вкупна должина на кабел од околу 3-4 метри имаш загуба со отпор на ЕДНОНАСОЧНА СТРУЈА, така да на сијалица ке добиеш струја околу 11,5 волти.
трето, ксенонот влече и троши помалку струја од обична сијалица или халогенка сијалица, воедно за ксенон се поставува комплетно нова инсталација а се приклучува на џековите од сијалиците-халогените само за сигнал, да знае уредот ксенонски која позиција да ја запали т.е. која ксенон сијалица да свети на кратко или долго, така да инсталацијата стара може да биде и нај нај нај нај лоша, за ксенон ке биде одлична...