Направи сам!

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Отварање фарови.....чекич или шмишајвна само со тоа како што знам, многу ружна работа е тоа. На некои коли воошто не е возможно тоа, едноставно слиено е све. И да дознаеш некако да ги отвориш, веројатно тоа ќе биде ноќна мораза отварање и веројатно ќе мора да се примени брутална сила врз стакло/ружна пластика.
 
Отварање фарови.....чекич или шмишајвна само со тоа како што знам, многу ружна работа е тоа. На некои коли воошто не е возможно тоа, едноставно слиено е све. И да дознаеш некако да ги отвориш, веројатно тоа ќе биде ноќна мораза отварање и веројатно ќе мора да се примени брутална сила врз стакло/ружна пластика.
Кога ја носам на перење внатре влага вода и кондензира внатре појма немам од каде доага..
 
Истиот проблем со поранешниот фар, пред фрагменти од него да се разлетаат по партизанска. Изгледа вода влегува од некој дел од кај што е сијаличката. Или пак има некој друг минијатурен отвор од кој што влегува вода, наменет за излегување на истата. Појма немам што е со овој феномен со фаровиве...
 
Како да ја наместам сијалицата (халогенка) на фарот (за Југо) ? Значи за обична сијалица знам како треба, е сеа за халогенка има се става едно делче, се мести и сијалицата како што треба на местото, само што стои лабава и има една жица да се затегне, али не знам како точно како да ја затегнам за да стои како што треба, а не сакам нешто со сила да пробувам, а мајстор за такви работи немам у близина (т.е имам прв братучед експерт, али на одмор е моментално а ми требаат нови фарови за брзо време). Ај ако знае некој нека каже, ќе ставам и слики од фаровите за некоја минутка..
 
Како да ја наместам сијалицата (халогенка) на фарот (за Југо) ? Значи за обична сијалица знам како треба, е сеа за халогенка има се става едно делче, се мести и сијалицата како што треба на местото, само што стои лабава и има една жица да се затегне, али не знам како точно како да ја затегнам за да стои како што треба, а не сакам нешто со сила да пробувам, а мајстор за такви работи немам у близина (т.е имам прв братучед експерт, али на одмор е моментално а ми требаат нови фарови за брзо време). Ај ако знае некој нека каже, ќе ставам и слики од фаровите за некоја минутка..
Kako znaeshe da smenish farovi a ne znaesh da smenish edna halogenka ... halogenkata ima tri maski priklucoci .. se stava taka sot toj u sredina da bide gore, levo i desno ima a dole nema .. koa ke ja stavish sijalicata ima edna zicka . So nea se pricvrstuva sijalicata .. zickata ima dve delcinja koi se butaat nadole kon sijalicata i vleguvaat u taa dupkata so zlebceto !:)
 
Kako znaeshe da smenish farovi a ne znaesh da smenish edna halogenka ... halogenkata ima tri maski priklucoci .. se stava taka sot toj u sredina da bide gore, levo i desno ima a dole nema .. koa ke ja stavish sijalicata ima edna zicka . So nea se pricvrstuva sijalicata .. zickata ima dve delcinja koi se butaat nadole kon sijalicata i vleguvaat u taa dupkata so zlebceto !:)
абе он на југото има фарови за класична булб-топче сијалица. заради тоа отворот на фарот е доста голем. за да стави халогенки (h4 сијалица) се додава еден пластичен дел на самата халогенка, па тој пластичниот дел се со се халогенката се става на фарот... тоа е еден мал секс, затоа што сијалицата пропаѓа на внатре и стегачите за сијалицата не стегаат доволно... значи треба да ги потсвитка малку повеке затегачите. тие се во форма на U ама по отворени, нели.. е сега ке треба да се затворат малку повеке. челични се и тешко се виткаат, а знаат лесно да пукнат. мегутоа без претерување, се свиткуваат и се добива по затегната сијалица... ете тоа е проблемот...

совет. пластишниот дел што го додаваш залепи го на фарот со некој лепак. така ке добиеш стандарден отвор за халогенка без да ти прави некакви проблеми во иднина, т.е. полесно ке мењаш сијалица кога ке ти прегори...
 
абе он на југото има фарови за класична булб-топче сијалица. заради тоа отворот на фарот е доста голем. за да стави халогенки (h4 сијалица) се додава еден пластичен дел на самата халогенка, па тој пластичниот дел се со се халогенката се става на фарот... тоа е еден мал секс, затоа што сијалицата пропаѓа на внатре и стегачите за сијалицата не стегаат доволно... значи треба да ги потсвитка малку повеке затегачите. тие се во форма на U ама по отворени, нели.. е сега ке треба да се затворат малку повеке. челични се и тешко се виткаат, а знаат лесно да пукнат. мегутоа без претерување, се свиткуваат и се добива по затегната сијалица... ете тоа е проблемот...

совет. пластишниот дел што го додаваш залепи го на фарот со некој лепак. така ке добиеш стандарден отвор за халогенка без да ти прави некакви проблеми во иднина, т.е. полесно ке мењаш сијалица кога ке ти прегори...
Абе он рече дека мењал фарови ... што значи дека фарофите не му се за топчестите него за Х4 сијалица! сите нови фарови за застава возилата се со Х4
 
Абе он рече дека мењал фарови ... што значи дека фарофите не му се за топчестите него за Х4 сијалица! сите нови фарови за застава возилата се со Х4
од кај знаеш дека не ставил стар тип на фарови. и едните и друготе се во продажба што значи шансите да ставил пак такви оригинални фарови се 50:50.... ме нервира фактот дека читате, а не знаете да разберете што пишува. читај уште еднаш на болдираниот дел што пишува:

Како да ја наместам сијалицата (халогенка) на фарот (за Југо) ? Значи за обична сијалица знам како треба, е сеа за халогенка има се става едно делче, се мести и сијалицата како што треба на местото, само што стои лабава и има една жица да се затегне, али не знам како точно како да ја затегнам за да стои како што треба, а не сакам нешто со сила да пробувам, а мајстор за такви работи немам у близина (т.е имам прв братучед експерт, али на одмор е моментално а ми требаат нови фарови за брзо време). Ај ако знае некој нека каже, ќе ставам и слики од фаровите за некоја минутка..
а јас знам за што точно зборува затоа и појаснив погоре како треба и што треба да направи.....
 
да не знаете некој да витка цевки ...ми треба да ми извитка една грана за ауспух ама да излезе како лиена без да се приметува да е сплесната или да има бранови
 
Еден другар има скутер ама бојата од сонцето му избледела и сакат да го нафарбат, па што треба за да го нафарбат и како да ја тргнит претходната боја.Фала однапред.
 
Еден другар има скутер ама бојата од сонцето му избледела и сакат да го нафарбат, па што треба за да го нафарбат и како да ја тргнит претходната боја.Фала однапред.
Треба со 800 ка шмиргла водена да ги ишмиргла пластиките, треба да ги ишприца со шприц кит и да се иструга повторно може со 800 ка па со 1000 ка. И на крај се прска со боја по желба првин бојата па после лакот. Ако го нема правено ова и ако не е професионалец во работата нема да го офарба како што треба. Ја одприлика ја знам постапката ама не фарбам зашо си има посебна техника за да не ти се поткожури бојата, да нема ризови да не ти пртече бојата, да не се лупи ИТН.
 
Треба со 800 ка шмиргла водена да ги ишмиргла пластиките, треба да ги ишприца со шприц кит и да се иструга повторно може со 800 ка па со 1000 ка. И на крај се прска со боја по желба првин бојата па после лакот. Ако го нема правено ова и ако не е професионалец во работата нема да го офарба како што треба. Ја одприлика ја знам постапката ама не фарбам зашо си има посебна техника за да не ти се поткожури бојата, да нема ризови да не ти пртече бојата, да не се лупи ИТН.

А не требит Прајмер одкако ке се ишмирглаат пластиките или она шприц кит е тоа.И каков е тој лак? имат некако име или нешто друго?
 
А не требит Прајмер одкако ке се ишмирглаат пластиките или она шприц кит е тоа.И каков е тој лак? имат некако име или нешто друго?
Знаеш за прајмер незнаеш што е лак. Најдобро намерен совет однесете ги пластиките на фарбар ке даде другарти некој денар повеќе за работна рака, ама затоа ке бидат офарбани како што треба. Вака џабе материјал ке поебет на ништо нема да личи.
 
Еден другар има скутер ама бојата од сонцето му избледела и сакат да го нафарбат, па што треба за да го нафарбат и како да ја тргнит претходната боја.Фала однапред.
требиТ да ја ишмирглиТ цела стара боја со крупна шмиргла. па после требиТ да ја прешмирглаТ со поситна т.е. водена шмиргла, па после да нафарбаТ прајмер или можиТ и со шприц кит, па да нафарбиТ бојата што ја сакаТ и за крај да ја исшприцаТ со лак...

и за финале ај уште едно Т да се најде за секој случај...
 
требиТ да ја ишмирглиТ цела стара боја со крупна шмиргла. па после требиТ да ја прешмирглаТ со поситна т.е. водена шмиргла, па после да нафарбаТ прајмер или можиТ и со шприц кит, па да нафарбиТ бојата што ја сакаТ и за крај да ја исшприцаТ со лак...

и за финале ај уште едно Т да се најде за секој случај...

:D :pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom