Целата Вистина за бог

Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Ова негови зборови ли се?
Тоа што си ги копи-пејстирај од некој англиски сајт, тоа само зборува дека веројатно си начкрабал нешто на гугл, си го нашол тој текст и го постираш тука. Ако те прашам нешто подетално за тоа писмо (која е целта зошто Лутер го пишува, кому го пишува, која е главната порака итн) ќе треба да те мачам да го читаш целото за да не увериш дека си прочиташ нешто од Лутер.
Неколку изданија од Лутер постојат и на македонски јазик. Бидејќи толку често го спомнуваш, јас реков си прочитал едно цело негово дело. Затоа те прашав да ми кажеш кое негово дело си прочитал, за да ти поставам 2-3 тест прашања со кои што навистина ќе не убедиш дека си го прочитал тоа дело. Зошто? Затоа што имам впечаток дека ништо немаш прочитано од Лутер и од ракав тресеш за него, па затоа сакам да го разобличам твоето непознавање на Лутеровото учење.

Исто човеков не гледал ништо лошо ни во бигамија, полигамија. Да не цитирам што има зборувано за селаните, за евреите итн.
Ти би ми цитирал информации и десзинформации од гугл или Википедија. Јас можам да ти цитирам контекстуално негови погрешни учења. И што ќе се натпреваруваме кој повеќе глупости знае за Лутер? Затоа настрана од дискусијава за да не се изрезилиш :)

Ете чорбаџи, што е сола фиде, од устата на неговиот изумитељ.
Неколку пати ти повторив дека Лутер не е измислител на Sola Fide. Ти наведов и 11 библиски цитати за Sola Fide во Библијата и ти УСТА НЕ ОТВОРИ за НИЕДНО ОД НИВ.
Ете ако те мрзи да ни ги објасниш сите стихови, објасни го барем (по 4 пат те прашувам) следниов стих:

„Зашто по благодат сте спасени, преку верата, и тоа не е од вас самите - тоа е Божји дар! Не од делата, за да не се фали некој. “ (Ефешаните 2:9, Библијата)

Да грешиш по стопати на ден, прељуба, убиства итн и да веруваш дека пак ќе се спасиш. Ептен библиски, ептен Христијански.
Ок, ќе се сложам дека 100 дневно се многу. Кажи ми ти според твоето православно верување, колку гревови дневно еден христијанин може (несакајќи) да направи и да му бидат простени? Верувам дека ќе се сложиме дека ние се уште не сме безгрешни и колку и да се трудиме да не грешиме, заради нашата гревовна природа сепак паѓаме на искушенијата и грешиме. Значи моето прашање е колку пати дневно човек може да згреши, за Бог да му прости? Која е црвената линија за Божјото трпение и милост?

п.с. Претпоставувам дека прашањава ќе ги игнорираш (како и обично), ама ако, мене нема да ме мрзи да ти ги повторувам :)

Исто, ама баш исто како DBack да го напишал ова. Зарем не ти кажува нешто ваквата компарација?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Чорбаџи, чиј е принципот „сола скриптура„? :icon_lol:

П.С.
Се надевам на поскорешен одговор...
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Тоа што си ги копи-пејстирај од некој англиски сајт, тоа само зборува дека веројатно си начкрабал нешто на гугл, си го нашол тој текст и го постираш тука. Ако те прашам нешто подетално за тоа писмо (која е целта зошто Лутер го пишува, кому го пишува, која е главната порака итн) ќе треба да те мачам да го читаш целото за да не увериш дека си прочиташ нешто од Лутер.
Неколку изданија од Лутер постојат и на македонски јазик. Бидејќи толку често го спомнуваш, јас реков си прочитал едно цело негово дело. Затоа те прашав да ми кажеш кое негово дело си прочитал, за да ти поставам 2-3 тест прашања со кои што навистина ќе не убедиш дека си го прочитал тоа дело. Зошто? Затоа што имам впечаток дека ништо немаш прочитано од Лутер и од ракав тресеш за него, па затоа сакам да го разобличам твоето непознавање на Лутеровото учење.

Ти би ми цитирал информации и десзинформации од гугл или Википедија. Јас можам да ти цитирам контекстуално негови погрешни учења. И што ќе се натпреваруваме кој повеќе глупости знае за Лутер? Затоа настрана од дискусијава за да не се изрезилиш
Чорбаџи, за да правам муабет за Лутер треба се да имам прочитано за него? Не. Доволно само за да го пронајдам цитатов негов каде вели - Грешете, и тоа грешете смело. Е ова е сола фиде. Што сакаш прави, какви било гревови, доволно е само да веруваш во Исус. Додека низ целата Библија, Бог, Исус, велат да се клониме од гревови, Лутер пак ни заповеда да си правиме гревови без гајле. Нешто ѓаолски ми мириса овде.На твојов цитат од Efesjanite Мики веќе ти одговори, јас се согласувам со него и затоа не најдов потреба да го повторувам кажаното.

Ок, ќе се сложам дека 100 дневно се многу. Кажи ми ти според твоето православно верување, колку гревови дневно еден христијанин може (несакајќи) да направи и да му бидат простени? Верувам дека ќе се сложиме дека ние се уште не сме безгрешни и колку и да се трудиме да не грешиме, заради нашата гревовна природа сепак паѓаме на искушенијата и грешиме. Значи моето прашање е колку пати дневно човек може да згреши, за Бог да му прости? Која е црвената линија за Божјото трпение и милост?
А зошто си ми напишал несакајки? Кога Лутер дирекно ви вели No sin can separate us from Him, even if we were to kill or commit adultery thousands of times each day. И нормално претходната негова заповед - Грешејте си слободно. Може ли некој несакајки да изврши прељуба 100 пати на ден? Не.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
На твојов цитат од Efesjanite Мики веќе ти одговори, јас се согласувам со него и затоа не најдов потреба да го повторувам кажаното.
Значи цитатот гласи вака:
„Зашто по благодат сте спасени, преку верата, и тоа не е од вас самите - тоа е Божји дар! Не од делата, за да не се фали некој. “ (Ефешаните 2:9, Библијата)

А Мики го напиша следново:

Апостолот сака(л) да го каже следното: дека се спасуваме преку верата, а дека се оправдуваме (од своите недела) преку (добри) дела.
За оправдувањето воопшто не дискутиравме и затоа тоа ќе го тргниме настрана.
А што се однесува за спасувањето, Мики конечно призна и се согласи дека се спасуваме преку верата (а не преку делата) - она што јас со денови пробував да ве убедам. Мило ми е што и ти конечно се усогласи со Божјиот збор. Гледаш дека не било тешко? :)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Многу благородно нема што! Значи некој што цел живот на мравка нестапнал а неверувал во Исус, ќе оди во пеколот каде вечно ќе биде мачен! А некој што убивал, крадел, лажел....но почнал да верува пред да умре, ќе оди во рајот и ќе ужива?!
Колку е само ова бедно и патетично, што нема зборови за да се опише! И вие го сметате ова за праведно? За нормално?!......:sick:
МИЗЕРИЈА!!!!!
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Ipsissimus, не се мешај кај што не ти е местото. Си имаш ти доволно проблеми и небулози во својата вера - атеизмот :)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ipsissimus, не се мешај кај што не ти е местото. Си имаш ти доволно проблеми и небулози во својата вера - атеизмот :)
Бреее? Да не беше форумов резервиран за тебе само случајно? Форумот е место каде секој може да си го искаже своето мислење, тоа што вистината некого го боли е негов проблем, не мој.
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Значи цитатот гласи вака:
„Зашто по благодат сте спасени, преку верата, и тоа не е од вас самите тоа е Божји дар! Не од делата, за да не се фали некој. “ (Ефешаните 2:9, Библијата)

А Мики го напиша следново:

За оправдувањето воопшто не дискутиравме и затоа тоа ќе го тргниме настрана.
А што се однесува за спасувањето, Мики конечно призна и се согласи дека се спасуваме преку верата (а не преку делата) - она што јас со денови пробував да ве убедам. Мило ми е што и ти конечно се усогласи со Божјиот збор. Гледаш дека не било тешко? :)
Матеј 12-31
Затоа ви велам: секој грев и хула ќе им се прости на луѓето, но хулата против Духот нема да се прости.

Исус кажува и нешто друго. Не е потребна ни верата ни делата, сите гревови ќе се простат, освен хулење против Духот...
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Матеј 12-31
Затоа ви велам: секој грев и хула ќе им се прости на луѓето, но хулата против Духот нема да се прости.

Исус кажува и нешто друго. Не е потребна ни верата ни делата, сите гревови ќе се простат, освен хулење против Духот...
Тука Исус ништо не говори за условноста или безусловноста на простувањето, туку само кажува кои се простливи гревови, а кој е непростлив грев. Сепак на други места Исус кажува дека за да им бидат простени гревовите треба да се покајат и да веруваат во Него. Ако има потреба ќе ти ги цитирам тие други места, ама мислам дека ги знаеш ;)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
За оправдувањето воопшто не дискутиравме и затоа тоа ќе го тргниме настрана.
Полека Чорбаџи, полека...Пак си праиш класична протестантска контрукција: земаш од евангелијата само оноклку колку Ти/Ви одговара, а она кое не Ти/Ви одговара, го прескокаш.

Спасението не оди „на парче„, па сега ќе зборуваме само за спасение а сега само за оправдување, небаре Христос ќе ни суди „на парче„-посебно само за верата а посебно само за делата.

Не е можно одвојувањето на спасеинието од оправдувањето, оти така учи Црквата: со верата во Христа се спасуваме, а со делата ради Христа, се оправдуваме. Спасението ни случајно не е одвоено од оправдувањето, оти Он ќе ни (до)суди и по двата основи: и по верата и по делата, а не само по верата, оти Тебе така ти одговара.
--- надополнето: Aug 12, 2011 7:07 AM ---
А што се однесува за спасувањето, Мики конечно призна и се согласи дека се спасуваме преку верата (а не преку делата) - она што јас со денови пробував да ве убедам. Мило ми е што и ти конечно се усогласи со Божјиот збор. Гледаш дека не било тешко? :)
Мики ни конечно ни делумно не се согласил со Тебе, ама Ти пак си ласкаш и си праиш уште една протестантска конструкција: ги извртуваш зборовите во Твоја корист, а ѓоамити на моја штета...Членот Genesis посочи точни стихови, кои јасно и гласно ја покажуваат потребата и од дела а не само од вера.

--- надополнето: Aug 12, 2011 7:10 AM ---
Сепак на други места Исус кажува дека за да им бидат простени гревовите треба да се покајат и да веруваат во Него.
Како се одвива покајанието во Твојата дебармаалска заедница?

Се покајувете:
1. „Искрено„?
2. „Онака„?
3. “Во себе?„

:icon_lol:
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Полека Чорбаџи, полека...Пак си праиш класична протестантска контрукција: земаш од евангелијата само оноклку колку Ти/Ви одговара, а она кое не Ти/Ви одговара, го прескокаш.
Не, туку ти правиш класични православски акробации толкувајќи нешто за што цитатот воопшто не зборуваше и кога виде дека си во ќорсокак, суптилно и лукаво ја смени темата на оправдувањето, иако ние зборевме за спасувањето, имено дали се спасуваме по вера или по дела. Значи јас го замолив Genesis да ни го објасни следниов стих:

„Зашто по благодат сте спасени, преку верата, и тоа не е од вас самите - тоа е Божји дар! Не од делата, за да не се фали некој. “ (Ефешаните 2:9, Библијата)

Ти рипна како прле пред магаре (небаре повеќе ја познаваш Библијата од него) и пиша:
„Апостолот сака(л) да го каже следното: дека се спасуваме преку верата, а дека се оправдуваме (од своите недела) преку (добри) дела.“

Значи ти конечно призна дека се спасуваме преку верата, но за да ја заматиш водата, се префрли и на темата за оправдувањето додавајќи дека се спасуваме преку (добри) дела. Во ред, ќе дискутираме и за оправдувањето (не бегам јас од тоа), но сакав прво да расчистиме дека се спасуваме само преку вера (Sola Fide) и мило ми е што ти и Genesis се согласивте со тоа.

Ајде сега да видиме дали се оправдуваме преку вера или преку вера и дела? Што вели Библијата за ова:

„зашто со делата на Законот ниедно тело нема да се оправда пред Него; зашто преку Законот доаѓа самото познавање на гревот. А сега, независно од Законот, се јави Божјата правда, за која сведочат Законот и пророците, и тоа Божјата правда, преку верата во Исус Христос, за сите кои веруваат, бидејќи нема разлика; зашто сите згрешија и им недостасува Божјата слава, но се оправдуваат од Неговата благодат, преку откупот во Христос Исус, Кого Бог Го постави за жртва на помирувањето преку вера, во Неговата крв, за да се покаже Неговата правда во пропуштањето на поранешните гревови, во времето на Божјото долготрпение; та да ја покаже Својата правда во сегашно време, за да биде Самиот праведен и за да го оправда оној, кој е од верата на Исус. И така, каде е фалењето? Исклучено е. Според кој закон? Според законот на делата ли? Не, туку според законот на верата. И така, ние заклучуваме дека човекот се оправдува преку верата, без делата на Законот.“
(Римјаните 3:20-28, Библијата)

Wow, колку добро, јасно, експлицитно, концизно и недвосмислено го срочил ова светиот апостол Павле :) Одиме понатаму:

„Но бидејќи знаеме дека човекот не се оправдува од делата на Законот, туку само преку верата на Исус Христос, и ние поверувавме во Христа Исуса, за да се оправдаме од верата во Христа, а не од делата на Законот ; зашто од делата на Законот нема да се оправда ниту еден човек“ (Галатјаните 2:16, Библијата)

„И така, бидејќи оправдани преку верата, имаме мир со Бога, преку нашиот Господ Исус Христос,“ (Римјаните 5:1, Библијата)

„И така, како што преку еден престап дојде осудување на сите луѓе, така и преку едно праведно дело дојде за сите луѓе оправданието, што донесува живот; зашто, како што со непослушноста на еден човек мнозина станаа грешници, така и со послушноста на Еден мнозина ќе станат праведни.“ (Римјаните 5:18,19 Библијата)

Значи тука не вели дека со послушноста на Исус и послушноста на MIKI1 и Genesis, MIKI1 и Genesis би станале праведни, туку вели „со послушноста на Еден“ и со тоа го исклучува „праведниот“ удел на MIKI1 и Genesis во нивното оправдување, како што и предходно видовме дека е исклучен и вашиот удел во вашето (евентуално) спасение. Секако ова не значи дека вие не треба да бидете послушни и да правите добри дела (како што тоа погрешно го сфатиле христијаните на кои што подоцна Јаков им пишувал), туку тоа значи дека вие треба понизно да паднете пред нозете на Исус и понизно да признаете дека со вашите „добри“ дела не можете ниту да се спасите, ниту да се оправдате пред Бог и дека затоа неопходно ви е потребна милоста и благодатта на Бог за да се спасите и оправдате (па и осветувате понатаму).

„Зашто, ветувањето на Авраама, или на неговото потомство, дека ќе биде наследник на светот, не дојде преку Законот, туку преку праведноста од верата. Имено, ако се наследници само оние од Законот, тогаш верата е без значење; и ветувањето е поништено. Зашто Законот донесува гнев; а каде нема Закон нема ни престапување! Затоа тоа е од верата, за да биде по благодат, така што ветувањето да му биде обезбедено на сето потомство; не само на она од Законот, туку и на она од Авраамовата вера; кој е татко на сите нас,“ (Римјаните 4:13-16, Библијата)

Но што е со посланието на Јаков 2то поглавје?

Јаков им пишува на група верници кои погрешно го сфатиле апостол Павле (како што и денес православните погрешно ги разбираат протестантите кои велат дека спасувањето е само по вера). Имено, тие верници погрешно го разбрале Павле и мислеле дека само ако со устата веруваат дека Исус платил за нивните гревови дека можат да си прават колку што сакаат гревови и дека ќе бидат спасени (иако вистински не поверувале, иако вистински не се нановородиле).
Апостол Јаков во никој случај не се спротиставува на Павле, туку се спротиставува на погрешното толкување на Павле. Јаков вели: „Каква е ползата, браќа мои, ако некој рече дека има вера, а нема дела? Може ли верата да го спаси? “ (Јаков 2:14) Значи тука Јаков не вели: „Каква е ползата ако некој верува, а нема дела?“ бидејќи Јаков знае дека не е можно некој вистински да верува, а од таа вера да не произлегуваат дела, затоа и вели: „ако некој рече дека има вера, а нема дела“, затоа што такви има многу, кои веруваат само со уста, а не вистински во срцето.
И целата дискусијата понатаму Јаков ја води околу ова прашање, сакајќи да покаже дека вистинската вера се покажува преку делата и вистинското оправдание исто така се покажува преку делата, бидејќи само тие се надворешно видливи, верата не е видлива. Тој вели: „Нашиот татко Авраам не беше ли оправдан од делата, кога го принесе на жртвеникот својот син Исак?“ (Јаков 2:21) Прочитај Битие 22 и Римјаните 4 и ќе видиш дека Бог ја тестираше верата на Авраам и откако ја испита, не му дозволи да го жртвува својот син Исак, туку верата му ја засмета за праведност и затоа Бог му го даде благословот и ветувањата дека преку него ќе бидат благословени сите народи - вклучувајќи не и нас денес кои исто како него се спасуваме преку вера. Значи Авраам преку тоа дело (решеноста да го жртвува Исак) покажа дека вистински Му верува на Бог и тоа е она што го направи праведен, а не делата сами по себе, туку верата докажана преку дела. „„На Авраам верата му се засмета за праведност.”“ (Римјаните 4:9)

Грчкиот збор "dikaioo" може да значи оправдан (во легална смисла на зборот), но значи и „да се покажеш како праведен“. Несоомнено Јаков го користи второто значење.
На пример и Исус им рече на фарисеите: „Вие се прикажувате пред луѓето како праведни, но Бог ги знае вашите срца;“ (Лука 16:15)
Слична употреба на зборот "dikaioo" наоѓаме и во дискусијата на Исус со учителот на законот:
„(Исус) Му кажа пак: “Добро одговори; тоа прави го и ќе бидеш жив.” Но тој, сакајќи да се оправда, Му рече на Исус: “А кој е мојот ближен?” (Лука 10:29)
Овде е повеќе од јасно дека учителот на законот не сакал да прими оправдување со тоа што ќе го постави прашањето (инаку би излегло дека човек може да се оправда со поставување на прашање :) ), туку сакал да се покаже како праведен.
Други примери
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ти рипна како прле пред магаре (небаре повеќе ја познаваш Библијата од него) и пиша:
„Апостолот сака(л) да го каже следното: дека се спасуваме преку верата, а дека се оправдуваме (од своите недела) преку (добри) дела.“
..и сеуште го мислам истово...
--- надополнето: Aug 12, 2011 10:35 AM ---
„зашто со делата на Законот ниедно тело нема да се оправда пред Него; зашто преку Законот доаѓа самото познавање на гревот. А сега, независно од Законот, се јави Божјата правда, за која сведочат Законот и пророците, и тоа Божјата правда, преку верата во Исус Христос, за сите кои веруваат, бидејќи нема разлика; зашто сите згрешија и им недостасува Божјата слава, но се оправдуваат од Неговата благодат, преку откупот во Христос Исус, Кого Бог Го постави за жртва на помирувањето преку вера, во Неговата крв, за да се покаже Неговата правда во пропуштањето на поранешните гревови, во времето на Божјото долготрпение; та да ја покаже Својата правда во сегашно време, за да биде Самиот праведен и за да го оправда оној, кој е од верата на Исус. И така, каде е фалењето? Исклучено е. Според кој закон? Според законот на делата ли? Не, туку според законот на верата. И така, ние заклучуваме дека човекот се оправдува преку верата, без делата на Законот.“
(Римјаните 3:20-28, Библијата)
Хе-хе....А пак одбираш цитат, кој е во служба на поддршка на Твојата предрасуда дека сме се спасувале само преку вера. Во наведениов стих, повеќе е од очигледно дека е спомена и изразот „...делата од Законот(!)...„, како што е повеќе од јасно дека по силата на Новиот Завет, делата, кои се вршат според старозаветниот Закон, веќе не се вредни за повалба или за вреднување. Така Законот, бидејќи е укинат во Новиот Завет, така и делата според Законот веќе не се спасоносни...Значи, сите дела, кои се наведени во споменатиот цитат, би биле дела според старозавениот Закон, како што точно посочува Апостолот, токму како што е посоечно во 3.28!

А Христос, на Тајната Вечера, го востанови Новиот Завет, со што Стариот престанува да важи а со тоа, не важат ни делата според Законот старозаветен.

Према томе, немој да се „вадиш„ и оправдуваш со дела, кои веќе се укинати и новозаветно гледано, неважечки!
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Дали имате претстава колку сте репулсивни со вашите идиотски препукувања околу комплетни бесмислици?

Ни Д немате од духовност, етиката и естетиката ви се tera incognita...

Ајде да ве нема, со вашите претстави за Бог и спасанието од камено време, со вашиот бубашвапски морал на преживување по секоја цена. Цела среќа што ви се гледа крајот...

Јад, беда и мизерија...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Но што е со посланието на Јаков 2то поглавје?
Еве што е, еве што вели Св. Ап. Јаков:

„..Гледате ли дека човекот се оправдува со дела, а не само во вера?....„ (Јаково послание, 2.24).

Што е овдека нејасно? Апостолот убаво кажува, а Црквата точно поучува: не е потребна само вера (веруваат и демоните, ама нема да се спасат...) туку потребни се и дела!

Верата спасува, делата оправдуваат-вели Црквата!
 

GreenRoot

^Зелен^
Член од
20 јули 2011
Мислења
2.611
Поени од реакции
2.234
Мое мислење:
Целата Вистина за бог е: дека во Бог нема никаква вистина
 

Kajgana Shop

На врв Bottom