Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Aj malku topkata da se spussti na zemja:P
Mislam deka Corbadzija dava dosta korektni odgovori vo odnos na nekoi drugi, tuka na forumov.


Dali tie kje ni se dopadnat ili ne, mozeme da go izrazime mislenjeto.

NA prasanjeto za Isus i tatko mu, mislam deka i Corbadzija i Dback se vo pravo, sekoj na svoj nacin. Sosema logicno e da se pomisli na kogo mislel Isus vo toj moment koga se obrakal vo imeto na Tatkoto, Bogot na tie sto go slusaat, no isto taka drzi muabetot na Dback (i mene me kopka istoto:)) zosto toa ne go napravil nitu ednas jasno i glasno, tuku sekogas so nekoj epitet koj kje ovozmozi na sogovornikot da se pronajde sebe si vo istiot?
Dali mozebi ne sakal da spomne konkretni iminja bidejki mozebi kje navredel i kje zagubel nekogo od tie sto gi slusale negovite besedi?
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.476
Поени од реакции
5.544
Aj malku topkata da se spussti na zemja:P
Mislam deka Corbadzija dava dosta korektni odgovori vo odnos na nekoi drugi, tuka na forumov.

Dali tie kje ni se dopadnat ili ne, mozeme da go izrazime mislenjeto.

NA prasanjeto za Isus i tatko mu, mislam deka i Corbadzija i Dback se vo pravo, sekoj na svoj nacin. Sosema logicno e da se pomisli na kogo mislel Isus vo toj moment koga se obrakal vo imeto na Tatkoto, Bogot na tie sto go slusaat, no isto taka drzi muabetot na Dback (i mene me kopka istoto:)) zosto toa ne go napravil nitu ednas jasno i glasno, tuku sekogas so nekoj epitet koj kje ovozmozi na sogovornikot da se pronajde sebe si vo istiot?
Dali mozebi ne sakal da spomne konkretni iminja bidejki mozebi kje navredel i kje zagubel nekogo od tie sto gi slusale negovite besedi?
Miki1976, ептен си во право али морав....беше јаче од мене. :) Овој трол сере на секоја тема, без утка.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
mislam deka i Corbadzija i Dback se vo pravo, sekoj na svoj nacin. Sosema logicno e da se pomisli na kogo mislel Isus vo toj moment koga se obrakal vo imeto na Tatkoto, Bogot na tie sto go slusaat, no isto taka drzi muabetot na Dback (i mene me kopka istoto:)) zosto toa ne go napravil nitu ednas jasno i glasno, tuku sekogas so nekoj epitet koj kje ovozmozi na sogovornikot da se pronajde sebe si vo istiot?
Dali mozebi ne sakal da spomne konkretni iminja bidejki mozebi kje navredel i kje zagubel nekogo od tie sto gi slusale negovite besedi?
За Исус да одговорел Јахве е името на мојот Татко, потребно било некој да го праша: Како е името на твојот Татко. Такво нешто би можеле да очекуваме доколку дошол некој паганин кој верувал во повеќе богови и тој да го прашал Исус како се вика твојот татко, па во тој случај можеме да очекуваме Исус да потенцира дека Неговиот Татко се вика Јахве - со цел да го дистанцира вистинскиот Бог од лажните богови на паганите. Но таква ситуација не е опишана во евангелијата, такво прашање не му е поставено на Исус во евангелијата, па затоа и не го среќаваме тој одговор.
На евреите Исус немало потреба да им го кажува името на Бог, бидејќи тоа било и е АКСИОМА за секој евреин.Кога меѓу евреите се збори за Бог се подразбира дека се зборува за Јахве, бидејќи евреите се фундаментални монотеисти. За нив изјава на Исус дека е Божји Син е апсолутно иста како и изјавата дека Тој е Син на Јахве.
Исус не го изговарал Божјото Име туку така затоа што можел лесно да биде каменуван од евреите заради прекршување на 3тата Божја заповед „Не изговарај Го напразно Јахве името на Твојот Бог... “
Во Јован 10:36 Исус јасно и дирекнтно им кажал на евриете дека е Божји Син и тие се обиделе да го фатат (со цел да го убијат), но Исус им побегнал. Во Матеј 26:64 кога Исус му потврдил на првосвештеникот дека Тој е Божјиот Син, првосвештеникот ја раскинал облеката (заради според него хулата) и ставил точка на судењето со пресудата: заслужува смрт! Замисли како би реагирале евреите ако Исус пред тоа им го изговорил името на Бог и да додал дека Тој е Негов Татко. Двојно ќе збеснеле и смртта не му бегала. Но Исус морал да исполни одредена мисија пред да биде погубен, па затоа мудро не им давал повод за прерана смрт.
Забележете дека ни првосвештеникот не се осмелил да го изговори Божјото Име туку му рекол на Исус: „ „Те заколнувам во живиот Бог да ни кажеш дали си Ти Христос, Божјиот Син?” (Матеј 26:63) Евреите во тоа време дури и кога ги читале свитите писма го премолчувале Божјото Име, или пак наместо Него изговарале „Адонај“ (Господ). На пример псалмот 53 е всушност ревидирана верзија на псалмот 14, а ревизијата се состои токму во тоа: заменување на Божјото Име (ЈХВХ) со титулата Бог - со единствена цел да не се изговара „напразно“ името Божјо.
Исто така и еврејската Шема, која секој тогашен евреин ја пеел/молел 2 пати дневно и која изворно оди вака: Шeма Јизраел, Јахве елохеину, Јахве ехад. (Слушни Израеле, Јахве е наш Бог. Јахве е еден! (Второзаконие 4:6) тогаш (а и ден денес) ја замениле со: „Шема Јизраел, Адонај елохеину, Адонај ехад!“
Се надевам сега ви е појасно зошто Исус, а и кој било друг евреин не можел туку така да го спомне Божјото свето Име. Евреите заради општоприфатената ерес (каде зборот „напразно“ од 3тата Божја заповед го проширеле во „во никој случај“), а Исус за да избегне прерано погубување.

Но сепак пак ќе повторам, на евреите (фарисеите, закониците, книжниците) да им кажеш дека Твојот Татко и Оној кого тие го нарекуваат Бог е АПСОЛУТНО исто како да им кажеш дека твојот Татко е Јахве - бидејќи тоа е единствениот Бог во кого веруваат евреите. Ова ќе ви го потврди секој евреин-верник. Би ви го потврдил и во тоа време, со таа разлика што тогаш ќе си ја раскине облеката (заради богохулството), а потоа можеби и ќе ве каменуваа (доколку има двајца сведоци).
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Името Гаврил е грчка транслитерација на еврејското име Габриел.
Библискиот ангел Габриел не е архангел, туку ангел.
Ангелот одговори и му рече: „Јас сум Гавриел, кој стои пред Бога и испратен сум “ (ев. Лука 1:19, Библијата)
„А во шестиот месец, Бог го испрати ангелот Гавриел во галилејскиот град, по име Назарет“ (ев. Лука 1:26, Библијата)

Во Светото Писмо Архангел е наречен само Михаел:
„А Архангелот Михаел, кога се расправаше и препираше со ѓаволот“ (Јуда 1:9, Библијата)
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
44.726
Поени од реакции
82.650
Името Гаврил е грчка транслитерација на еврејското име Габриел.
Библискиот ангел Габриел не е архангел, туку ангел.
Ангелот одговори и му рече: „Јас сум Гавриел, кој стои пред Бога и испратен сум “ (ев. Лука 1:19, Библијата)
„А во шестиот месец, Бог го испрати ангелот Гавриел во галилејскиот град, по име Назарет“ (ев. Лука 1:26, Библијата)

Во Светото Писмо Архангел е наречен само Михаел:
„А Архангелот Михаел, кога се расправаше и препираше со ѓаволот“ (Јуда 1:9, Библијата)
Има четири главни Архангели, секој на своја страна на светот: Гаврил, Уриел, Рафаел и Михаил.
Има и други.
Верувам дека тука пак ќе се судрат сознанијата на различните цркви и вери.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Нема потреба од судир. Јас само пишав за Библискиот ангел Габриел.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
За Исус да одговорел Јахве е името на мојот Татко, потребно било некој да го праша: Како е името на твојот Татко. Такво нешто би можеле да очекуваме доколку дошол некој паганин кој верувал во повеќе богови и тој да го прашал Исус како се вика твојот татко, па во тој случај можеме да очекуваме Исус да потенцира дека Неговиот Татко се вика Јахве - со цел да го дистанцира вистинскиот Бог од лажните богови на паганите. Но таква ситуација не е опишана во евангелијата, такво прашање не му е поставено на Исус во евангелијата, па затоа и не го среќаваме тој одговор.
На евреите Исус немало потреба да им го кажува името на Бог, бидејќи тоа било и е АКСИОМА за секој евреин.Кога меѓу евреите се збори за Бог се подразбира дека се зборува за Јахве, бидејќи евреите се фундаментални монотеисти. За нив изјава на Исус дека е Божји Син е апсолутно иста како и изјавата дека Тој е Син на Јахве.
Исус не го изговарал Божјото Име туку така затоа што можел лесно да биде каменуван од евреите заради прекршување на 3тата Божја заповед „Не изговарај Го напразно Јахве името на Твојот Бог... “
Во Јован 10:36 Исус јасно и дирекнтно им кажал на евриете дека е Божји Син и тие се обиделе да го фатат (со цел да го убијат), но Исус им побегнал. Во Матеј 26:64 кога Исус му потврдил на првосвештеникот дека Тој е Божјиот Син, првосвештеникот ја раскинал облеката (заради според него хулата) и ставил точка на судењето со пресудата: заслужува смрт! Замисли како би реагирале евреите ако Исус пред тоа им го изговорил името на Бог и да додал дека Тој е Негов Татко. Двојно ќе збеснеле и смртта не му бегала. Но Исус морал да исполни одредена мисија пред да биде погубен, па затоа мудро не им давал повод за прерана смрт.
Забележете дека ни првосвештеникот не се осмелил да го изговори Божјото Име туку му рекол на Исус: „ „Те заколнувам во живиот Бог да ни кажеш дали си Ти Христос, Божјиот Син?” (Матеј 26:63) Евреите во тоа време дури и кога ги читале свитите писма го премолчувале Божјото Име, или пак наместо Него изговарале „Адонај“ (Господ). На пример псалмот 53 е всушност ревидирана верзија на псалмот 14, а ревизијата се состои токму во тоа: заменување на Божјото Име (ЈХВХ) со титулата Бог - со единствена цел да не се изговара „напразно“ името Божјо.
Исто така и еврејската Шема, која секој тогашен евреин ја пеел/молел 2 пати дневно и која изворно оди вака: Шeма Јизраел, Јахве елохеину, Јахве ехад. (Слушни Израеле, Јахве е наш Бог. Јахве е еден! (Второзаконие 4:6) тогаш (а и ден денес) ја замениле со: „Шема Јизраел, Адонај елохеину, Адонај ехад!“
Се надевам сега ви е појасно зошто Исус, а и кој било друг евреин не можел туку така да го спомне Божјото свето Име. Евреите заради општоприфатената ерес (каде зборот „напразно“ од 3тата Божја заповед го проширеле во „во никој случај“), а Исус за да избегне прерано погубување.

Но сепак пак ќе повторам, на евреите (фарисеите, закониците, книжниците) да им кажеш дека Твојот Татко и Оној кого тие го нарекуваат Бог е АПСОЛУТНО исто како да им кажеш дека твојот Татко е Јахве - бидејќи тоа е единствениот Бог во кого веруваат евреите. Ова ќе ви го потврди секој евреин-верник. Би ви го потврдил и во тоа време, со таа разлика што тогаш ќе си ја раскине облеката (заради богохулството), а потоа можеби и ќе ве каменуваа (доколку има двајца сведоци).
Ок Чорбаџија, отприлика очекував одговор во овие рамки (особено болдот).

Ај и тебе да те прашам бидејќи до сега не добив задоволителен одговор, небитно дали од световен или духовен карактер, како што би рекле некои.

Исус знаел која му е мисијата, и дека треба да се жртвува заради луѓето. Меѓутоа зошто токму таков начин на жртва (читај човечка) му била потребна на Бог за да и помогне на својата најмила креација. Зошто Семоќниот избрал да жртвува син за да им покаже на луѓето колку е неговата љубов голема? Ќе го постигнел истото правејќи чуда одвреме навреме нели?
Како едно битие, вонременско, супермоќно, суперинтилигентно се одлучува на ваков потез, човечка жртва? И плус дали според тебе му успеал планот, разбрало ли човештвото што направил Бог за нив?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Затоа оди прво прочитај ја Библијата, па потоа дојди на оваа тема да одговараш на христијанските прашања, а не вака само да шириш дезинформации и да претставуваш лажна слика за христијанските верувања.
На прашања поставени до христијани, одговараат саде христијани, а не секој кој самиот себе се нарекува „христијанин„. Христијаните се членови во Црквата Христова и таа (Црквата) го има точното христијанско учење, а не било кој, на кого му се сонило дека е христијанин.
--- надополнето: Jul 26, 2011 7:28 AM ---
Во целата Библија, на ниту едно единствено место, никаде, Исус не го именува својот татко.
Ќе звучи просто неверојатно, ама чак и ја би го рекол истово....:D
А сеа со мене, да истовариме едно 2-3 шлепери....:pos:
--- надополнето: Jul 26, 2011 7:46 AM ---
Верувам дека тука пак ќе се судрат сознанијата на различните цркви и вери.
Може да се судри само учењето од Црквата со учењата кои се надвор од Црквата. За Црквата, јасна е небеската хиерархија.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom