Небезбедни и скапи кинески возила на нашите патишта?

  • Креатор на темата Креатор на темата c i t r o
  • Време на започнување Време на започнување
море че се излажи за 1к поевтино.......:)
имај ти 10.000 евра во џеб спремни за купување кола па тогаш да го праиме овој муабет пак... ке видиш самиот дека за 1000 евра не купуваш кинез..
 
овие кинезите маме му ебаа на се живо и диво

Обновен Brilliance FSV седан

Кинеската компанија Brilliance на домашниот пазар го претстави рестилизираниот модел FSV седан.
64315-brilliance-fsv-1-%281%29.jpg

Измените сепак не се големи, односно вклучуваат поинаков браник, нова предна решетка, повеќе хромирани детали, дотерани задни светла, како и помодерна внатрешност со поквалитетни материјали.
brilliance-fsv-11-%281%29.jpg

FSV седан е долг 4.510 мм, широк 1.750 мм, висок 1.460 мм, додека за погонот се грижи 1,5 литарски четирицилиндрилен бензински мотор (со потекло од Mitsubishi) со 105KS и 135 Nm вртлив момент.
brilliance-fsv-111-%281%29.jpg

Цената на обновениот FSV седан ќе стартува од околу 7.920 евра.

http://www.idividi.com.mk/stil/Avtosvet/690362/index.html

НИКОГАШ НЕМА ДА КУПАМ ЕВТИНО КИНЕСКО КОПИРАНО ИЛИ ОТРОВНО ЃУБРЕ
 
НИКОГАШ НЕМА ДА КУПАМ ЕВТИНО КИНЕСКО КОПИРАНО ИЛИ ОТРОВНО ЃУБРЕ
A ако кинеското брмчало не е нити копирано, нити отровно?
 
Изгледа добро, замисли кога би имал значка од Тоyota, Mitsubishi би бил минимун 17К ;)
 
A ако кинеското брмчало не е нити копирано, нити отровно?
ти купи си :) јас нема шанси да купам кинез
колку звезди има на краш тест?
мене мил ми е животот

8000 евреј а лимузина од 4,5 метри штеди штеди на изработката...
има точаци поскапи (и поквалитетни од овие).

па оние лифан и како се викаше тој другиот модел па нема шанси
без пари да ми ги даваат,море да ми платат колку шо кошта колата не ја земам
 
батали кинеските коли уште е рано е да се процени каков е квалитетот,но сепак сега засега не ни помислувам да купам оти моментално имам НЕКСИЈА и одлично ме служи и квалитетот е беспрекорен и неверојатна перфектна:) :)
 
батали кинеските коли уште е рано е да се процени каков е квалитетот,но сепак сега засега не ни помислувам да купам оти моментално имам НЕКСИЈА и одлично ме служи и квалитетот е беспрекорен и неверојатна перфектна:) :)
кинескиве коли се на исто рамниште како заставата на времето... е толку се квалитетни... да ја повозиш некое време (да речеме максимум 7 години) и да ја дадеш на топење... кога зборам за квалитет на изработка, зборам и за издржливост на делови (со механичарите најбољи другари ке станете) а и за краш тестовите... очекувам дека после наполнети 5 години старост, ке почнат да се деформираат... исто како стојадинките на времето...
 
кинескиве коли се на исто рамниште како заставата на времето... е толку се квалитетни... да ја повозиш некое време (да речеме максимум 7 години) и да ја дадеш на топење... кога зборам за квалитет на изработка, зборам и за издржливост на делови (со механичарите најбољи другари ке станете) а и за краш тестовите... очекувам дека после наполнети 5 години старост, ке почнат да се деформираат... исто како стојадинките на времето...

Да се согласувам тоа што викаш ама сепак денешно време не може да се споредува со 101 мислам оние што се 1991-92-та година произведено бидејќи се малку понапредни кинеските коли:)
 
Да се согласувам тоа што викаш ама сепак денешно време не може да се споредува со 101 мислам оние што се 1991-92-та година произведено бидејќи се малку понапредни кинеските коли:)
ништо по напредни не се од заставата... само имаат малку повеке опрема... на пример клима, електрика на прозори, дигитални километражи и слични такви додавки... кога реков дека се исти по квалитет, тоа и го мислев и спремен сум аргументирано да дискутираме за оваа тема... значи се е тоа исто по квалитет. и краш тестовите се поразителни, и долготрајноста на моторот, долготрајноста на шасијата-школката како и дебелината и цврстината на лимот од кои се изработени, квалитетот на изработка од аспект на внатрешните споеви... бла бла бла... има многу ама ептен многу блиски точки...

да се разбереме едно... не велам дека кинезите немаат добра и квалитетна технологија, или пак дека застава ималатехнологија пред 30 и кусур години, што кинезите доправа почињаат да ја користат... не... туку за да се добие евтин продукт, мора да се користи таа технологија...
 
ништо по напредни не се од заставата... само имаат малку повеке опрема... на пример клима, електрика на прозори, дигитални километражи и слични такви додавки...
Tоа е тоа што го лажи македончето... клима да има, електрика, иако трајноста на таквите уреди може да е многу мала.

кога реков дека се исти по квалитет, тоа и го мислев и спремен сум аргументирано да дискутираме за оваа тема... значи се е тоа исто по квалитет. и краш тестовите се поразителни, и долготрајноста на моторот, долготрајноста на шасијата-школката како и дебелината и цврстината на лимот од кои се изработени, квалитетот на изработка од аспект на внатрешните споеви... бла бла бла... има многу ама ептен многу блиски точки...
Можеби краш тестовите на Застава и Кинеско срање се исти... ама додај на тоа дека кинезите имаат и аир бегови (нели на тестот се гледа оштетеноста на куклата). Застава ако ги имплементира аир беговите, ќе има значително подобар краш тест.

да се разбереме едно... не велам дека кинезите немаат добра и квалитетна технологија, или пак дека застава ималатехнологија пред 30 и кусур години, што кинезите доправа почињаат да ја користат... не... туку за да се добие евтин продукт, мора да се користи таа технологија...
Според она што го пишав погоре, речиси сигурен сум дека кинезите имаат премногу штедено. Особено на метали. Само како едно чери ти изгледа ефтино со цена од 10.000 евра, неможам да сватам :)
 
Според она што го пишав погоре, речиси сигурен сум дека кинезите имаат премногу штедено. Особено на метали. Само како едно чери ти изгледа ефтино со цена од 10.000 евра, неможам да сватам :)

џиш... евтин продукт е... и убаво си реков и во право сум... а тоа што некои сакаат да продадат кило сребро по цена на злато тоа е веке друг проблем... возилата се евтин продукт...
 
мислам дека цената е 10 000евра не е дадено од кинезите туку нешто помалку околу 8000 евра значи нашите продавачи ги продава нешто повеќе 10 000 евра,
ако добро се сеќавам некаде 1994-96 година кога јужнокорејска компанија DAEWOO ги промовираше Даеву Тико по цена 8000 долари по парче во тоа време и нашите продавачи ги препродава за 15-16 000 марки кое денешно еквивалент 9 000 евра и тие DAEWOO компанија кога начул дека нашите ги напумпале цената се шокирале и така и тоа кинеската кола само што кинезиве не се шокирале;)
 
Da samo dzipov nejkjete dole da go vidite uste ne izvaden u prodazba pocnat bese da korodira
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom