Смени филтер, уље, смени диктон на глава додека не ти зарибал моторот, наштелувај вентили и фурај.Јас пак!
Значи на определена километража ми се дешава(и на плин и на бензин) моторот чудно да брмчи, да чади повеќе од вообичаено, да нема доволно снага, и да гасне кога е загреан моторот. Значи возам 1000км океј и после тоа некој 100-200км ова се дешава, а не знам што точно му е, а и овие мајсториве се страшна работа, па чекам после некое време и само се оправува. Али преку такво ми е веќе дојдено...ебати југото!
Хелппп!![]()
Снемав се денес, и истото е пак!Смени филтер, уље, смени диктон на глава додека не ти зарибал моторот, наштелувај вентили и фурај.
Тоа е, шумадинац![]()
Треба да си сто посто сигурен дека е до ладилникот, провери си да немаш мајонез на капачето на казанчето за вода, и на шипката за улје ако има тогаш има смешено вода и улје и циркулацијата е намалена и мам запушено келии, доколку се чисти проби со некоја течност за прочистување на ладилникот, некој имаше спомнато во претходните постови како алтернатива за чистење со есенција 70%! Проби така па потоа менувај! ПоздравЗдраво другари! Имам проблемOpel Vectra B 2.0 DTI 2000 год, колата скоро ја зедов и до сега беше се супер. Меѓутоа сега се појави проблем со системот за ладење. Се случуваше да го покачи нивото на водата во казанчето кога се вози на отворен пат. Имаше изгорено мал дихтунг на термостатот. Тоа се среди, но сега на отворено качува висока температура. Највероватно станува збор за запушени келии на ладникот за вода. Ќе ве замолам ако знае некој да ми каже, или да се распраша низ Скопје колку пари е ладникот за Opel Vectra B 2.0 DTI. Посебно да се обрне внимание за DTI, бидејѓи мене во Гевгелија ми дадоа ладник нов за 80 евра ама за DI. Ќе ве замолам да ме информирате што е можно побргу. Благодарам
![]()
Треба да си сто посто сигурен дека е до ладилникот, провери си да немаш мајонез на капачето на казанчето за вода, и на шипката за улје ако има тогаш има смешено вода и улје и циркулацијата е намалена и мам запушено келии, доколку се чисти проби со некоја течност за прочистување на ладилникот, некој имаше спомнато во претходните постови како алтернатива за чистење со есенција 70%! Проби така па потоа менувај! Поздрав
Значи ништо не е толку комплицирано да се открие што е работата.Снемав се денес, и истото е пак!Значи како да трокира кога возам... :/ И свеќици сменав, вентилите беа ок наштелувани, клиповите ги проверив ок се... Изгледа до моторот нешто ќе да е.
Со време да си набавам нов мотор ....![]()
Јас за друг не знам, знам за усраниов КА-ДИС кој е и увозник на SEAT за Македонија. Истото и мене ми се случуваше со Леонот и за тоа го продадов. Кожа од грб ми дереа за менување сијаличка на пример. Да биде бељата поголема, уште и акомулаторот еднаш ми го дигнаа кога ја однесов колата на сервис кај нив, ми го заменија со издуван. Ми идеше да им фрлам бомба, да им се насерам у тоа Ка-Дисот!Замена за држач на прозор плус работна рака - 6900 денари во Кадис. Па да му ебам матер, не е држачот од злато правен!
Имам Кордоба од 2000та и ужасни искуства со Кадис сервисот, прескапи, а сепак неквалитетни. Радиото го средував кај нив, пак рикна, централната ја средував, пак прави проблеми....
Знае ли некој каде има друг сервис што работи и со СЕАТ, се надевам поефтин и поквалитетен од овие...
Мене Корун од форум ми препорача сервисер во Кисела Вода, за истото што ми бараа во Кадис 6900, овде ќе потрошам 1200 (и тоа со менување сајли). Уште чекам да му стигнат деловите, ама ќе пишам баш дали е добар од прва рака.Јас за друг не знам, знам за усраниов КА-ДИС кој е и увозник на SEAT за Македонија. Истото и мене ми се случуваше со Леонот и за тоа го продадов. Кожа од грб ми дереа за менување сијаличка на пример. Да биде бељата поголема, уште и акомулаторот еднаш ми го дигнаа кога ја однесов колата на сервис кај нив, ми го заменија со издуван. Ми идеше да им фрлам бомба, да им се насерам у тоа Ка-Дисот!
Ако ти кажам нешто за компресија ќе те излажам....Значи ништо не е толку комплицирано да се открие што е работата.
Како ти е компресијата?
Епа друже, моторот ти е за ремонт, едно освежување треба да се направи на кариките.Ако ти кажам нешто за компресија ќе те излажам....
Вака ... значи според мене како да влегува/пропушта воздух некој клип во моторот, и се осеќа тоа трокирање....пошто моторот има снага, али како воздух да има во горивото, или во моторот, чури али не како од плин или бензин туку како нешто друго, се осеќа при секаква вожња...препорачајте некој, да го види моторот што како, пошто 2 мајстори различно кажуваат. Еве утре сум слободен цел ден, па кажете кај да го носам југото тука во Скопје па да знам на што сум. :/ Или некој тука од форумов ако се разбира во тоа слободно нека пише да го ѕирне ова чудово...стварно не знам што да правам :/
П.С
Али како што читам по некој форуми српски можно е ова поради мала компресија или некој вентил....а овие мајсториве не се ни осудија да проверат точно тоа вентилите само кажаа ааа во ред се....ццц
Мислам дека 10 пати едит на постов му направив![]()