Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.896
Поени од реакции
717
Да прашам ако имаш полагано за кола (Б Категорија) доколку сакаш да полагаш за мотор полагаш и градска или само тестови за мотор?Или и двете?
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Јас пак! :)
Значи на определена километража ми се дешава(и на плин и на бензин) моторот чудно да брмчи, да чади повеќе од вообичаено, да нема доволно снага, и да гасне кога е загреан моторот. Значи возам 1000км океј и после тоа некој 100-200км ова се дешава, а не знам што точно му е, а и овие мајсториве се страшна работа, па чекам после некое време и само се оправува. Али преку такво ми е веќе дојдено...ебати југото!
Хелппп! :)
 
A

Auditore

Гостин
Јас пак! :)
Значи на определена километража ми се дешава(и на плин и на бензин) моторот чудно да брмчи, да чади повеќе од вообичаено, да нема доволно снага, и да гасне кога е загреан моторот. Значи возам 1000км океј и после тоа некој 100-200км ова се дешава, а не знам што точно му е, а и овие мајсториве се страшна работа, па чекам после некое време и само се оправува. Али преку такво ми е веќе дојдено...ебати југото!
Хелппп! :)
Смени филтер, уље, смени диктон на глава додека не ти зарибал моторот, наштелувај вентили и фурај.
Тоа е, шумадинац :cool:
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.896
Поени од реакции
717
Дали со полирање се средува ова со полирање?

???? Да знам дали да тргам пари на страна :ROFLMAO:
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
не.... со фарбање.... а до фарбање треба и подготовки некои и така.. полир паста не помага....
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Смени филтер, уље, смени диктон на глава додека не ти зарибал моторот, наштелувај вентили и фурај.
Тоа е, шумадинац :cool:
Снемав се денес, и истото е пак! :) Значи како да трокира кога возам... :/ И свеќици сменав, вентилите беа ок наштелувани, клиповите ги проверив ок се... Изгледа до моторот нешто ќе да е.
Со време да си набавам нов мотор ....:(
 
Член од
12 ноември 2009
Мислења
86
Поени од реакции
6
Здраво другари! Имам проблем :) Opel Vectra B 2.0 DTI 2000 год, колата скоро ја зедов и до сега беше се супер. Меѓутоа сега се појави проблем со системот за ладење. Се случуваше да го покачи нивото на водата во казанчето кога се вози на отворен пат. Имаше изгорено мал дихтунг на термостатот. Тоа се среди, но сега на отворено качува висока температура. Највероватно станува збор за запушени келии на ладникот за вода. Ќе ве замолам ако знае некој да ми каже, или да се распраша низ Скопје колку пари е ладникот за Opel Vectra B 2.0 DTI. Посебно да се обрне внимание за DTI, бидејѓи мене во Гевгелија ми дадоа ладник нов за 80 евра ама за DI. Ќе ве замолам да ме информирате што е можно побргу. Благодарам ;)
 

D&E

Член од
15 февруари 2009
Мислења
87
Поени од реакции
1
Здраво другари! Имам проблем :) Opel Vectra B 2.0 DTI 2000 год, колата скоро ја зедов и до сега беше се супер. Меѓутоа сега се појави проблем со системот за ладење. Се случуваше да го покачи нивото на водата во казанчето кога се вози на отворен пат. Имаше изгорено мал дихтунг на термостатот. Тоа се среди, но сега на отворено качува висока температура. Највероватно станува збор за запушени келии на ладникот за вода. Ќе ве замолам ако знае некој да ми каже, или да се распраша низ Скопје колку пари е ладникот за Opel Vectra B 2.0 DTI. Посебно да се обрне внимание за DTI, бидејѓи мене во Гевгелија ми дадоа ладник нов за 80 евра ама за DI. Ќе ве замолам да ме информирате што е можно побргу. Благодарам ;)
Треба да си сто посто сигурен дека е до ладилникот, провери си да немаш мајонез на капачето на казанчето за вода, и на шипката за улје ако има тогаш има смешено вода и улје и циркулацијата е намалена и мам запушено келии, доколку се чисти проби со некоја течност за прочистување на ладилникот, некој имаше спомнато во претходните постови како алтернатива за чистење со есенција 70%! Проби така па потоа менувај! Поздрав
 
Член од
12 ноември 2009
Мислења
86
Поени од реакции
6
Треба да си сто посто сигурен дека е до ладилникот, провери си да немаш мајонез на капачето на казанчето за вода, и на шипката за улје ако има тогаш има смешено вода и улје и циркулацијата е намалена и мам запушено келии, доколку се чисти проби со некоја течност за прочистување на ладилникот, некој имаше спомнато во претходните постови како алтернатива за чистење со есенција 70%! Проби така па потоа менувај! Поздрав

хаха, мајонез а?... Нема другар знам на што мислиш, но не е тоа, проверено е и сменето дихтунг на глава, се беше во ред и со стариот. Што значи 100% е сигурно дека нема помешано вода (антифриз) и улје.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Снемав се денес, и истото е пак! :) Значи како да трокира кога возам... :/ И свеќици сменав, вентилите беа ок наштелувани, клиповите ги проверив ок се... Изгледа до моторот нешто ќе да е.
Со време да си набавам нов мотор ....:(
Значи ништо не е толку комплицирано да се открие што е работата.

Како ти е компресијата?
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Замена за држач на прозор плус работна рака - 6900 денари во Кадис. Па да му ебам матер, не е држачот од злато правен!

Имам Кордоба од 2000та и ужасни искуства со Кадис сервисот, прескапи, а сепак неквалитетни. Радиото го средував кај нив, пак рикна, централната ја средував, пак прави проблеми....

Знае ли некој каде има друг сервис што работи и со СЕАТ, се надевам поефтин и поквалитетен од овие...
Јас за друг не знам, знам за усраниов КА-ДИС кој е и увозник на SEAT за Македонија. Истото и мене ми се случуваше со Леонот и за тоа го продадов. Кожа од грб ми дереа за менување сијаличка на пример. Да биде бељата поголема, уште и акомулаторот еднаш ми го дигнаа кога ја однесов колата на сервис кај нив, ми го заменија со издуван. Ми идеше да им фрлам бомба, да им се насерам у тоа Ка-Дисот!
 
Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Јас за друг не знам, знам за усраниов КА-ДИС кој е и увозник на SEAT за Македонија. Истото и мене ми се случуваше со Леонот и за тоа го продадов. Кожа од грб ми дереа за менување сијаличка на пример. Да биде бељата поголема, уште и акомулаторот еднаш ми го дигнаа кога ја однесов колата на сервис кај нив, ми го заменија со издуван. Ми идеше да им фрлам бомба, да им се насерам у тоа Ка-Дисот!
Мене Корун од форум ми препорача сервисер во Кисела Вода, за истото што ми бараа во Кадис 6900, овде ќе потрошам 1200 (и тоа со менување сајли). Уште чекам да му стигнат деловите, ама ќе пишам баш дали е добар од прва рака. :)

Кога ми се скрши внатрешната квака, ми бараа 100 евра за цел механизам да се сменел. И не ја сменив, за едно лиено железо јас да давам 100 евра, па не е од злато правено.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Јас имам електромоторче од механизам од некој сеат незнам од кој е дека во гаража го најдов ако му треба на некој нека пише ќе се договориме
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Значи ништо не е толку комплицирано да се открие што е работата.

Како ти е компресијата?
Ако ти кажам нешто за компресија ќе те излажам....
Вака ... значи според мене како да влегува/пропушта воздух некој клип во моторот, и се осеќа тоа трокирање....пошто моторот има снага, али како воздух да има во горивото, или во моторот, чури али не како од плин или бензин туку како нешто друго, се осеќа при секаква вожња...препорачајте некој, да го види моторот што како, пошто 2 мајстори различно кажуваат. Еве утре сум слободен цел ден, па кажете кај да го носам југото тука во Скопје па да знам на што сум. :/ Или некој тука од форумов ако се разбира во тоа слободно нека пише да го ѕирне ова чудово...стварно не знам што да правам :/
П.С
Али како што читам по некој форуми српски можно е ова поради мала компресија или некој вентил....а овие мајсториве не се ни осудија да проверат точно тоа вентилите само кажаа ааа во ред се....ццц
Мислам дека 10 пати едит на постов му направив :)
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Ако ти кажам нешто за компресија ќе те излажам....
Вака ... значи според мене како да влегува/пропушта воздух некој клип во моторот, и се осеќа тоа трокирање....пошто моторот има снага, али како воздух да има во горивото, или во моторот, чури али не како од плин или бензин туку како нешто друго, се осеќа при секаква вожња...препорачајте некој, да го види моторот што како, пошто 2 мајстори различно кажуваат. Еве утре сум слободен цел ден, па кажете кај да го носам југото тука во Скопје па да знам на што сум. :/ Или некој тука од форумов ако се разбира во тоа слободно нека пише да го ѕирне ова чудово...стварно не знам што да правам :/
П.С
Али како што читам по некој форуми српски можно е ова поради мала компресија или некој вентил....а овие мајсториве не се ни осудија да проверат точно тоа вентилите само кажаа ааа во ред се....ццц
Мислам дека 10 пати едит на постов му направив :)
Епа друже, моторот ти е за ремонт, едно освежување треба да се направи на кариките.
Зошто ти го викам ова?
Затоа што како што кажа самиот откако ќе се загрее моторот колата започнува да трокира, да губи моќ и да испушта чад.
Едноставна е логиката. Металот (цилиндрите) се шират, некоја карика не ти е како што треба, не прави соодветна компресија, почнуваат некои работи да се мешаат, итн итн.

101% ти гарантирам дека кариките ти се во прашање. Не е нешто скапо (барем не за Југо) тоа да се среди, само што одзема време.
Таман кога ќе се отвори ќе се средат и вентили нели, ќе се смениш летечи лагери,...

Ако измериш компресија (може тоа во секоја работилница да ти го направат, 2 минути работа) ќе го откријат проблемот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom