Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Фиатовиот 1.4 турбо бензин развива 10 кс повеќе од голфот, а југото е далеку полесно и аеродинамично од голф.

Абе ок е тоа ама Југо ??? Тоа ми беше муабетот. Дека може да се најде нешто по фенси од yugo за скоро истите пари. И пак тебе ќе ти напоменам: збориме за РЕСТАВРИРАЊЕ на автомобил а не тјунинг. Значи ако сакаш да реставрираш yugo ќе го оставиш неговиот мотор (може ситни невидливи промени да се направат).
И обично реставрираат некои возила со посилни мотори.

Еве на што мислам под реставрирање:
Ладата да ја напраиш ваква
800px-Lada_1200.jpg

Стојадинот ваков
89-zastava-128-side.jpg


итн..
п.с. Овие не се со јаки мотори по дифолт ама може да реставрираш некое старо BMW па тогаш ќе имаш целосно задоволство
 
Абе ок е тоа ама Југо ??? Тоа ми беше муабетот. Дека може да се најде нешто по фенси од yugo за скоро истите пари. И пак тебе ќе ти напоменам: збориме за РЕСТАВРИРАЊЕ на автомобил а не тјунинг. Значи ако сакаш да реставрираш yugo ќе го оставиш неговиот мотор (може ситни невидливи промени да се направат).
И обично реставрираат некои возила со посилни мотори.

Еве на што мислам под реставрирање:
Ладата да ја напраиш ваква
800px-Lada_1200.jpg

Стојадинот ваков
89-zastava-128-side.jpg


итн..
п.с. Овие не се со јаки мотори по дифолт ама може да реставрираш некое старо BMW па тогаш ќе имаш целосно задоволство
Мислам дека колата на првата слика е Фиат 124 а не лада.Ама сепак имаат ист лик па може така да се направи.
 
јас еднас видов едно добро дотерано фиќо фаца е сварно
 
Сликата на првата слика е Лада, приметете ги кваките на вратите. Кај Фиатот се испакнати нанадвор со квадратчиња за притискање.

И дефинитивно не вреди да се реставрира една ваква Лада! Фиат 124 - апсолутно! Се надевам и јас еден ден мојот ќе го почнам...

Еве ви одличен пример за мерак

http://xoomer.virgilio.it/fiat124/ilrestauro.htm
 
Ако веќе се нафатиш да реставрираш автомобил, греота е да помислиш да реставрираш смешка од автомобил како што е 101 или југо.

Зашто имаш такво погрешно мислење??? Според мене не е ништо смешно да земеш 101 или Yugo да го направиш по свој мерак... ако така размислуваш затоа што се постари коли или затоа што би немал многу опции да направиш со нив многу грешиш на старт да ти кажам... На крај краева секој човек си има своја постара омилена кола на изглед што му е или од некои си X причини што е заљубен у таа кола. еве некои слики како би можел типично 101 да изгледа ко за пример, а ти сам оцени си дали се добри сликите и колку добро изгледаат.

019kd.jpg

Ова не е баш нешто нај нај али би можело да се среди у живо и подобар изглед да има.

058orzq9.jpg

исто така и ова...
033tr.jpg

еве ти друга слична опција.
031pa.jpg

Ова може буквално до детал да се направи и во живо...
z02sf5.jpg

...

И еве кликни тука ке видиш уште некои слики...
http://www.geocities.com/fiat_group/sasa_perla/sasa_perla.htm


И да се надоврзам околу СТАРИТЕ колки што мислиш дека не се исплати да си ги правиш по свој мерак.. Види само колку прекрасно изгледа ФИЧО АБАРД !!

1081387.jpg


Види го ова.. КУКЛА !!!

100_1228.jpg


и зирни тука да видиш има и друго..

http://www.motorbase.com/profiles/vehicle/picture.ehtml?i=501;p=736141445
 
Не е работата што се стари, поентата да реставрираш автомобил што постар и полегендарен, а Застава со своите Југовци и стокецов ни одблизу не припаѓа оваа категорија...

Во ситуација каде имаш милиони примероци Застава низ Балканот правени во едно време и идеологија каде за технолошко достигнување се сметало фактот што сијалиците се палеле во кабината кога ќе ја отвориш вратата - зборува доста дека оваа кола и затоа денес е таму каде што е - пропаднат проект од едно пропаднато време.

Автомобил кој е исмејан и исклучен од сообраќај во САД (југото) и автомобил чиј дизајнер се откажал од него (101) значи буквално остатокот од нешто што се вика автомобил и сега ти ќе се нафатиш ќе реставрираш еден таков примерок кој цел Балкан се обидува да се отараси за да вози една нормална кола? :) Не ме зафркавај.

Реставрирањето една кола подразбира многу време потрошено на работа со твоите раце. Делови, резерви, детаљи...се ништо, она што е потребно е многу многу рачна работа и посветено време на колата.

Денес во Македонија имаш преефтини и преубави олдтајмери кои едноставно плачат да се реставрираат. А ти сакаш да се зафркаваш со некој стокец? А место тоа можеш да реставрираш некој примерок уникат кој ќе биде интересен и ќе привлекува внимание и ќе можеш и на изложби да го носиш.

Значи ти за еден стокец ќе треба да потрошиш 2-3 години работа и 4 илјади евра, а да земеш некој озбилен олдтајмер или автомобил каков што треба ќе потрошиш 2-3 години работа, барање делови и 5.500 или 6000 евра. Во првиот случај ќе имаш кич, смешка од автомобил, а во вториот прописен реставриран олдтајмер за 1500-2000 евра повеќе. Па ти одлучи.
 
Автомобил кој е исмејан и исклучен од сообраќај во САД (југото) и автомобил чиј дизајнер се откажал од него (101) значи буквално остатокот од нешто што се вика автомобил и сега ти ќе се нафатиш ќе реставрираш еден таков примерок кој цел Балкан се обидува да се отараси за да вози една нормална кола? :) Не ме зафркавај.


Дечко ај не лупај зелени. На саемот за автомобили во Париз стокецот доби крајно позитивни критики од ФИАТ и останатите посетители за успешен редизајн на 128, незнам од каде ти тебе таква информација.

Според тебе Голфот исто пари кошта да се реставира/тјунира како Југо ??? Незнам каде живееш ти... Искрено повеќе мерак ми прави Голф 1 да средувам одколку Југо ама барем лесно е за Југо да се најдат потребни делови и изборот е голем од Фиат, Ланча...мотор 1,4 1,5 ,1,6 пасуваат на шраф со мали преправки може и 2,0 16v, Југото е полесно од Голф има помал отпор и сл. факти кои одат во полза на Југото...

Реално гледано никогаш не би реставрирал Југо, ама тјунинг на истото со мерак би направил бидејќи точно знам што треба да се преправи за да се подобри лежењето, силата, забрзувањето...

За реставрирање би одел повеќе на Фиат 124 или Фиат 1300 (тристаќ).
 
Дечко ај не лупај зелени.

Ај да не лупам зелени. :)

На саемот за автомобили во Париз стокецот доби крајно позитивни критики од ФИАТ и останатите посетители за успешен редизајн на 128, незнам од каде ти тебе таква информација.

Ако добил стокецот крајно позитивни критики од Фиат, зошто тогаш истиот тој 101 како петовратна верзија беше отфрлен од Фиат и продаден на Застава? :)

Според тебе Голфот исто пари кошта да се реставира/тјунира како Југо ??? Незнам каде живееш ти...

Ти гарантирам дека ако почнеш да средуваш Голф 1 и 101 со реставрација на крај ќе имаш поголем сметка за Голфот од 1000 евра, а ќе имаш прописен олдтајмер кој ќе вреди многу повеќе. А со стокецот и заштеда од 1000 евра ќе имаш смешка од автомобил.
Искрено повеќе мерак ми прави Голф 1 да средувам одколку Југо ама барем лесно е за Југо да се најдат потребни делови и изборот е голем од Фиат, Ланча...мотор 1,4 1,5 ,1,6 пасуваат на шраф со мали преправки може и 2,0 16v, Југото е полесно од Голф има помал отпор и сл. факти кои одат во полза на Југото...

Чекај малку, темава е за РЕСТАВРАЦИЈА на автомобили а не тјунинг и мотика стајлинг. Јас никогаш не би се нафатил на второво и не знам ништо за него, се што ти кажувам се факти од реставрирање на автомобили...

За реставрирање би одел повеќе на Фиат 124 или Фиат 1300 (тристаќ).

Па тоа и јас ти викам. Јас имам еден Фиат 124 кој ми е во план за реставрација. 1300 исто така е легендарна и вреди да се реставрира.
 
Значи реално гледано, 101 и Југо се автомобили кои имаат значење во автомобилската индустрија и моторизација на балканот. Произведени во милионски примероци, можат да се најдат во секаква состојба (ретко во оригинална). Така да, џабе се расправате. Андроник вика дека ако вложуваш пари во тие возилца, и по х време сакаш да го продадеш, носиш на изложба и тн нема да имаш можност бидејки немаат историска вредност. Ако ти прави кеиф да си го имаш средено за тебе, тоа е друго.

Искрено, побрзо би реставрирал (или тјунирал) Fiat Ritmo отколку Југо/101.
 
Ако добил стокецот крајно позитивни критики од Фиат, зошто тогаш истиот тој 101 како петовратна верзија беше отфрлен од Фиат и продаден на Застава? :)

Флорида и Југо се верзии од Фиат, 101 е редизајниран од Застава.

Ти гарантирам дека ако почнеш да средуваш Голф 1 и 101 со реставрација на крај ќе имаш поголем сметка за Голфот од 1000 евра, а ќе имаш прописен олдтајмер кој ќе вреди многу повеќе. А со стокецот и заштеда од 1000 евра ќе имаш смешка од автомобил.

Смешка автомобил за тебе.

Чекај малку, темава е за РЕСТАВРАЦИЈА на автомобили а не тјунинг и мотика стајлинг.

Кој спомна мотика стајлинг. 100% и ова е мотика стајлинг спред тебе



 
Мешате баби и жаби!

Голфот 1 и Застава 101/128 се подеднакво добри автомобили да се прават.

Само што има премногу „тјунирани“ и „мотика“ стајлинг Голфови со додавани браници и сл глупости па не ми се толку ВАУ отколку кога би погледал некое Југо со 1.6 мотор.

Единствена слаба страна на Југо (Застава) е ојачувањето на каросеријата што нема потреба тоа да се прави кај Голф.

Голф 1 потрошни материјали има поскапи делови од Застава.

Пример Јабучица за Голф 1 е 800 денари, за Застава 250-300 денари.

Лимариските делови се горе долу тука, нешто поскап Голфот.

Технологијата на стандардните Голф 1 и Застава има голема разлика.

Верувале или ние Застава има подобро смислени механички елементи.

Зборувам за моторите 1.1, 1.3 и 1.6. Притоа потенцирам за 1.6 не мислам GTI, или подоцна 1.8 GTI. Тие мотори се сосема друга приказна.
 
Има доста сличности само што на Југово е доста повеќе работено особено на подвозјето и моторот 2.0Т со 300КС , а Ритмото е чинам фабрички Абарт со околу 130КС.

Како и да е и двете коли се пример дека на стари коли пластики не стојат и докулку ги има се нужни (како кај Југото)
 
Пак повеќе би го сакал тоа второто жолто југо отколку ова „пластиката“. Не одговара едноставно и то е то.
 
Единствена слаба страна на Југо (Застава) е ојачувањето на каросеријата што нема потреба тоа да се прави кај Голф.

Голф 1 потрошни материјали има поскапи делови од Застава.

Пример Јабучица за Голф 1 е 800 денари, за Застава 250-300 денари.

Лимариските делови се горе долу тука, нешто поскап Голфот.

Технологијата на стандардните Голф 1 и Застава има голема разлика.

Верувале или ние Застава има подобро смислени механички елементи.

Зборувам за моторите 1.1, 1.3 и 1.6. Притоа потенцирам за 1.6 не мислам GTI, или подоцна 1.8 GTI. Тие мотори се сосема друга приказна.

Epa koga ke zemes u obzir deka 101 i Yugo gi proizveduva ZASTAVA sto za razlika ov WV e na mnogu ponisko nivo i so tehnologija i so PARI i so tehnika.. napravi ja sporedbata..

Mnogu e loso koga imas znaenje i kvalitet ama nemas kes..... Imas kola nemas benzin.. toa e toa..

Normalno e zastava ima poslab kvalitet pa zatoa edna spona ili jabucica ke ti bide 300 denara dokolku kaj golfot e pojak kvalitet i ako ti se rasipa ke moras da platis povekje Isnt ??? Ali koga ke zemes u predvid kolku stojadinovci i jugovci se vozat vo sporedba so golf ke vidis deka po isplatlivo ti e zastava da vozis..

A okolu stajlingot na kolata NE PRAIME MUABET STO SE ISPLATI POVEKJE !!!! pravime muabet za toa sto nas ni lezi povekje na srce i so merak da go pravime toa !!! taka da pronajdete ja tuka logikata. Tatko na moe drugarce iskreno ima frleno da ne preteram ama edno 3000 evra za stokev od 76 godina.. go dobil kako poklon za matura i den denes go cuva.. u stokecot sto nema !!! sedista so greaci od audi 100, cd plear, dobro ozvucenje, SONCEV KROV smeneti stopovi branici farovi i milion drugi raboti ... Stokecot e stvarno jak ali na covekot ne mu e za prodavanje nego EDNOSTAVNO ZA SVOJ MERAK!!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom