Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Во право си за бандажите. Инаку колава многу убава во живо само на сликите не излезе така бидејќи колата беше целата прашина
 
Не е на продажба, мислам дека е средувано за кеф мада не ми се допаѓа што на стара кола е ставен таков бандаж, а и во внатрешноста има табла од некој нов модел :toe:
 
Imam Lada Samara 1.5 88 godina prv gazda e tatko mi.Sea se mislam nesto da ja proubavam pa daj kazete nekoi idei bidejki gledam tuka ima decki so iskustvo.Inaku Ladata e zakon posle tolku godini non stop vozenje motorot nema gajle ne e pipnat od racete na nekoj mehanicar.
 
Imam Lada Samara 1.5 88 godina prv gazda e tatko mi.Sea se mislam nesto da ja proubavam pa daj kazete nekoi idei bidejki gledam tuka ima decki so iskustvo.Inaku Ladata e zakon posle tolku godini non stop vozenje motorot nema gajle ne e pipnat od racete na nekoj mehanicar.

Зависи колку пари си спремен да дадеш.
Лично би одел на црна металик боја, спуштена што повеќе ти дозволува околината во која живееш (дупки по патот, лежачки ...) чисти фарови напред и позади, добар бандаж со нископрофилна гума, затемнети стакла и визир

[URL=http://img222.imageshack.us/my.php?image=lada1samarafhdr.jpg]
[/URL]
 
Хаха не мислам на пластики. Значи што помалку детали на колата пред се стандардни линии, само квалитетна металик боја и спупштена и добар бандаж. Со тоа се добива германски стил не мотика. Кај такви коли од 80-ти години не одат спојелери, пластики, неонки и сл. туку 90% од колата е во чистината на линиите бојата и бандажот
 
Хаха не мислам на пластики. Значи што помалку детали на колата пред се стандардни линии, само квалитетна металик боја и спупштена и добар бандаж. Со тоа се добива германски стил не мотика. Кај такви коли од 80-ти години не одат спојелери, пластики, неонки и сл. туку 90% од колата е во чистината на линиите бојата и бандажот
Она сличето шо си го ставил е...мотика :)
Тешка мотика...
Лада Самара...
Хмммм....АТС Класик, сосема маааалце спуштена, добра боја, без оние клир лук лексус стајл и сл. светлечки групи, без затемнување стакла и сл.
Машината стегната како што треба, со мали зафати по неа за добивање на некое коњче повеќе (1.5 Л), менувачот е сосем ОК...нешто спортски издув и готово!
 
Сликава ја ставив дека обично таков стил пали кај народот јас не би ја средил така сигурно. Се слагам со горе се што напиша само што би уште ставил и рол-бар и максимално спуштена (ова највеќе мерак ми прави а ако имам пари би се испружил за амортизери со подесувачка платформа па би бирал висина кога како одговара)
А моторот не вреди многу да се чепка зошто нема многу потенцијал да се добие за вложеното така да добар за почеток е и стандардот.
 
Сликава ја ставив дека обично таков стил пали кај народот јас не би ја средил така сигурно. Се слагам со горе се што напиша само што би уште ставил и рол-бар и максимално спуштена (ова највеќе мерак ми прави а ако имам пари би се испружил за амортизери со подесувачка платформа па би бирал висина кога како одговара)
А моторот не вреди многу да се чепка зошто нема многу потенцијал да се добие за вложеното така да добар за почеток е и стандардот.
Ќе плашиш мравки?
Спуштена кола толку...што ќе ти е?
1. Стабилноста нема којзнае колку да ја поправиш...напротив...
2. Ќе го уништиш трапот

Секој мотор ИМА потенцијал доволен за дадената кола да ја направи побрза од нејзините „сестри“
Спуштена декла, квалитетен WEBER карбуратор, полирани канали, поостра брегаста, олеснет замаец...ќе биде многу интересно возило.
Рол-бар...може, зошто да не?
 
Може сето тоа што го наброја за моторот ама сепак треба добра основа (доста исправен мотор) има доста работа околу тие ситници нешто пари и на крај се добива околу 30-50% поголема сила на сметка на векот на траење на моторот. Според мене подобра солуција e да се вгради посилен мотор (ако пасува кај Лада некој со поглема кубикажа) ако не пасува да се поигра малку со држачите, на крајот пак се добива исто само моторот ќе е потраен и поеластичен.

Зошто спуштена кола? Знам дека се уништува трапот и каросеријата и дека стабилноста може да се влоши али тоа ми е фетиш кај кола посебно кај старите да е што пониска. Само став на личен вкус ништо повеќе :toe:

How low can you go :):):)
 
За разлика од другите Лади на база ФИАТ 124, кадешто пасува се комплет од било кој ФИАТ од 70-те и 80-те делумно, Самара мислам дека штраф на штраф не фаќа ништо...
Ама, дал Господ добри лимари, хехехе...
 
Незнам дали сте го гледале chop shop кога на голф 2GTI ставија мотор од subaru inpreza со 300кс зошто да не пасува во лада самара друг мотор пример од фиат типо или темпра 1.6.
А можеш и стариот мотор да го искористиш но ке ти отидат повеке пари.
Олеснати клипови
олеснати клипњачи
олеснато коленесто вратило
подобра брегаста
спуштена глава за 1/2мм така ке се добие поголема компресија
спортски вентили
олеснат замаец
двогрлен webber
 
Jas ne bi ja pravel tolku mnogu da upagja vo oci kako taa na slikata.Sakam samo nekoj minimalen tuning a sto se odnesuva do motorot ne go menjam.Poveke mi se svigja da e ekonomicen ne mi e za trki.
PS.Dali znae nekoj kade moze da se najdat Angel Eyes za Samara.
 
Кај нас малку потешко, пробај преку интернет. Во краен случај може некој да ти ги изработи кој се разбира малку од електроника
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom