Нема веќе евтино возење на плин

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
ај онда дај ми некоја стручна литература те молам место да слушам мајсотри па утре ден може и ке ми се најде ако треба да поправам нешо на колава..

--- надополнето ---



ако веќе го тераме така муабетот знае дека ни плинот ни бензинот не го уништува моторот него се уништува од самите карики самите цилиндри т.е самиот состав на металот... плинот и бензинот имаат улога на подмачкување кога к видиш а плинот помалце подмачкува отколку бензинот.. Така е??

Супер! Од сега нема да сипуваме скапи синтетички масла за подмачкување на моторот туку за околу 10 пати ќе ни биде поевтино во картерот наместо масло да сипуваме бензин. Се двоумам само дали да сипам 95-ка или 98-ца...веројатно 98-цата подобро ќе подмачкува зашто е покалорична ;) :)))))))))))))))) :P
 
А што е со намалување на некои давачки доколку возилото се погонува на плин како поеколошко гориво. Мислам дека во некои земји го има ова (например Англија). Треба и тука да се размисли за да се поттикне употребата на еколошки горива.
 
А што е со намалување на некои давачки доколку возилото се погонува на плин како поеколошко гориво. Мислам дека во некои земји го има ова (например Англија). Треба и тука да се размисли за да се поттикне употребата на еколошки горива.

Не оди подалеку. Во Хрватска е бесплатна (колку што ми е познато и се фалеа Хрватите со тоа) патарината ако имаш LPG :)
 
Не оди подалеку. Во Хрватска е бесплатна (колку што ми е познато и се фалеа Хрватите со тоа) патарината ако имаш LPG :)

Епа тука треба да се интервенира. да не "натераат" да користиме еколошки горива. Башка треба да се размисли коклу е разликата у тоа побрзо арченје кога работи на бензин или на плин. Некои 10000 помалце или поише на пројдени 500000 или 300000. Побрзо нешто друго ќе заебе, отколку горивото ( во зависност од ситуација). Мислам дека Био дизелот е поскап од обичнот... која е тука поентата.
 
Со болдираниот текст неможам да се сложам ако уљните карики целосно го чистат уљето од цилиндарот како тогаш се подмачкуваат другите карики кога знаеме дека уљните карики се најдоле. Тие го острануваат вишокот на уље додека цилиндерот останува подмачкан за кариката да клизи по уљето да не се аби а тоа дека согорува уљето тоа согорува ама во горниот дел кај што е детонацијата надоле нема температура да го согори.

во ред... тоа е тоа и така е, и затоа на поминати 10.000 километри на исправен мотор може да фали помегу 200 и 350 грама, зборам за појаките марки... мегутоа не да го гори до толку да дотураш масло на секои 500-1000 зашто ти го троши, т.е. дува сиф дим од ауспух.... тофашот на пример, фабрички јаде 1 литро на 10.000 километри....

--- надополнето ---

Епа тука треба да се интервенира. да не "натераат" да користиме еколошки горива. Башка треба да се размисли коклу е разликата у тоа побрзо арченје кога работи на бензин или на плин. Некои 10000 помалце или поише на пројдени 500000 или 300000. Побрзо нешто друго ќе заебе, отколку горивото ( во зависност од ситуација). Мислам дека Био дизелот е поскап од обичнот... која е тука поентата.

одамна не сум загледал цени на нафти, ама мислам дека био дизелот е поефтин за 1,5 до 2 денари од еуро дизелот.... да така беше... поевтин е тој за малку...
 
ЕУРОСУПЕР-95 БС: 68.00 ден/л.
ЕУРОСУПЕР-98 БС: 69.50 ден/л.
ЕУРОДИЗЕЛ ( Д-Е V): 57.00 ден/л.
БИОДИЗЕЛ Б8 БС: 58.00 ден/л.

ЕЛ-1 - екстра лесно 1: 46.00 ден/л.
АВТОПЛИН: 39.00 ден/л.
Мазут М1: 31.616 ден/л.
Млазно Гориво ГМ-1: 620 €/1000л.

http://makpetrol.com.mk/index_mk.asp
 
реков одамна не сум гледал разлики во цените на дизелите... а инаку користам био дизел, зашто пикапот поубаво ми пали насабајле а и помалку троши за некои 10-15% некој па ми тврдат дека е обратно.. едни па велат со био дизел помалку троши ама потешко пали... други па повише троши ама лесно пали... значи од возило до возило е различно... а еден денар мање више по литро... во градска ми троши 7 литри, на отворена околу 5,5 до 6.. значи на 100 километри разликата е 5,5 до 7 денари разлика.. јака му** за толкава разлика, плус и не чади воопшто со биодизелот...
 
ЕУРОСУПЕР-95 БС: 68.00 ден/л.
ЕУРОСУПЕР-98 БС: 69.50 ден/л.
ЕУРОДИЗЕЛ ( Д-Е V): 57.00 ден/л.
БИОДИЗЕЛ Б8 БС: 58.00 ден/л.

ЕЛ-1 - екстра лесно 1: 46.00 ден/л.
АВТОПЛИН: 39.00 ден/л.
Мазут М1: 31.616 ден/л.
Млазно Гориво ГМ-1: 620 €/1000л.

http://makpetrol.com.mk/index_mk.asp

ги гледам цениве...., цената на керозинот (Млазно Гориво ГМ-1) сигурно е без давачките кои се лепат на другите горива....иако супер работи во дизел мотор...се утепаа од возење шофериве, кои го довезуваат во цистерните од Грција и нивните муштерии :)
 
керозинот е 1,6 евра по литро, што би се рекло 100 денари литар... каде е тука економијата? плус двотактол екстра цена и стигаме до 1:2 керозин : нафта во цена колку и да е поексплозивен керозинот, нема никакви шанси да намали потрошња барем за два пати во однос на нафтата... така да... тоа е тоа... незнам кој го утепал од возење, можда со тамошни цени тераат, ама тука нема фајде тоа...
 
керозинот е 1,6 евра по литро, што би се рекло 100 денари литар... каде е тука економијата? плус двотактол екстра цена и стигаме до 1:2 керозин : нафта во цена колку и да е поексплозивен керозинот, нема никакви шанси да намали потрошња барем за два пати во однос на нафтата... така да... тоа е тоа... незнам кој го утепал од возење, можда со тамошни цени тераат, ама тука нема фајде тоа...

лоша математика си праел!!! 0.62 евра литар према податокот на бојанбт
 
Камионџиите (посебно оние кои пренесуваат ЈЕТ А-1) годииини ги брчат цистерните на керозин :) Економијата е што...200-300 литри можат да испарат во 30 тони лименка :pos2: Тоа е математиката.
 
лоша математика си праел!!! 0.62 евра литар према податокот на бојанбт

во замор грешно ги поделив, наместо 620 делено со 1000 јас обратно... ама како и да е 0,62 по литар =скоро 40 денари т.е. 38 плус двотактол, иста цена колку нафтата... а керозин е не е нафта... гори карики и слично... единствена математика е онаа што ја кажа андроник, дека лесно испаруваат 200 литри во 30 тони... за гратис да, за пари не...

п.с. мислам дека во една цистерна врот беше 10 тони а не 30... знае некој точно колку литри идеше во цистерна?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom