Како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења!?

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
kondov1.png


"Македонија" 4.08.1933

kondov3.png


5051933.png


goce.png


vostanie.png


1926.png


makedonskamisal.png


168944_1679430837240_1581624596_31514769_6332746_n.jpg


a57bdb3d57afa504ded5df4f77284f90.jpg


sina.png


almaked.png


bolgarin.png
 
Kasnakoski напиша:
Од каде пак сега татари?
Ова треба да е "сериозно" прашање..?!?
Ај одговори си сам, си знаеш ти многу арно како...

Kasnakoski напиша:
Ченто, дали знаеш што пишува во двете книги?
Првата е граматика на славјански јазик, втората е граматика на новоблгартски јазик.
Славјански е едно, се нарекувал уште црковнославјански и старобугарски, а новоблгарски е друго.

Тоа што ти пропагирале дека славјански и бугарски е исто, не е вистина.
Ашколсун бре Касни-Коскена птичке, те шуќур, аферим конечно си призна.
Значи од сега натаму, не сакам да чујам ни од тебе ни од твојава улава братија овде и на други форуми глупави измислици од типот "старо-блгарски", "блгаро-славјански", и слични небулози, затоа што се тоа ДВА сосема различни јазика и немаат ништо заедничко. Единствениот јазик што со право може да се нарече "старо-блгарски" е тој на Аспарух и на неговите Турко-Монголски орди што дошле од Азија тука, и тој јазик си припаѓа на ТУРСКА или БУЛГАРО-ТУРСКА група на јазици.

Еве приказ на миграциите:

Turko-Bulgar_migration.png


Еве приказ на разните гранки на Турко-Булгарската група на јазици и нивната распространетост:

Bulgaro-Turkic_languages.png


Значи да се каже дека јазикот и писмото коешто вие денеска го употребувате и го нарекувате "бугарски" е ВАШЕ е еднакво на тоа Американците да ги убедуваат Англичаните дека Англискиот јазик е нивен.
:uvo:

Kasnakoski напиша:
За Стамболовштината ама ич не си во право.
Тие кои кажале “кье ми даеш пари - кье се чинам бугарин” не биле од твоите Македонци, биле Власи.

022215109-big.jpg

022215107-big.jpg


Авторот си напишал ЦИНЦАРОТ НАУМОВ И БАДЕВ, двајцата од кралимаркова града Прилепа.

Сигурно е дека Наумов бил Влав, а каков бил Бадев не знам, ама во секој случај не бил од македонските Бугари.
Пак ЛАЖЕШ како турко-монголски циган.
За истово инсинуираше на една друга тема кајшто патем речено се изрезили како најдолен абдал и кајшто ти одговорив за истово, арно ама гледам не ти влегува во главчето од прва, па еве да те потсетам пак.
Читај тука што пишува:

IzVospomenanijatami.png


bugari_za_pari.png


Сега со кого е тврдењето дека сте некакви "браќа", со Цинцарите ли..?!?

Порази јас немам и нема да дочекам.

Подобро ориентирај се кон пропагандата на Цвијиќ - дека сте биле аморфна маса.
Тоа со Македонци отсекогаш ти е кауза пердута.
Демек нема шанси да го докажеш.
Јасно е за секој дека твоите претци биле Бугари.
Тоа не го негира и Мисирков.

Се видоа твоите манипулации околу К`нчов и Поп Арсов.

Колку и да измислуваш, од вистината бегање нема.
Секој паметен човек може сам да си провери што е напишано. Се разбира ако е заинтересиран за вистината.
Ако сака да си верува во митови, тој ќе си верува.
Единствениот народ што може да се нарече АМОРФНА МАСА е оној што до ден денешен плаќа пари за да придобие што повеќе души во своето стадо.
АМОРФНА МАСА е народот којшто до ден денешен не знае или не сака да си ја дознае вистината за своето потекло т.е. "произход", а упорно го пика носот таму кајшто не му е местото, па во својата шизофренија ем тврди дека ние Македонците сме биле некакви си "бугари", ем праќа емисари и делегации во Татарстан, Чувашија, Казахстан, Памир итн.
:tapp:

Поголема и посмешна causa perduta од бугарската немало и нема да има.
Ем не сакаат да си го признаат тоа што е навистина БУГАРСКО (зашто им се темни пред очи кога ќе слушнат дека се од заеднички предци со Турците), ем ваму крадат на ангро и лажно по светот претставуваат нешто што не е и никогаш не било нивно т.е. "бугарско".
Безброј пати до сега ви е покажано и докажано дека и во средните векови и во поново време, а особено во 19 и почетокот на 20 век терминот "бугари" или "бугарско" не означува тесно-национален или етнички карактер како што сакате да му припишете вие денеска, арно ама вие си продолжувате со небулозите.

Како удавник за сламка се фаќаш.
Ова хумореска јас прв ја покажав. Ве чекав да се нафатите.

Дочекав.
Ајде убаво читај, па тогаш се радувај.
Хаха, "хумореска" си ти и твоите глупави обиди да омаловажиш се' што не ти одговара и овде и секаде.
Плус тоа не си ТИ тој што прв го покажал овој исечок од весникот "Порој" тука, туку јас, и Братот убаво ме цитирал.
А, од таму од каде што е земен за разлика од многу други постирани документи и слични списанија за овој не пишува кој го доставил, така да не ми изигрувај тука некаков абдал со сила.

И дај да видиме и чуеме сите овде како твојот помрачен ум го "чита" ова тука.
Де моЉа ти се, помогни ни да видиме и разбереме што ли пишува тука:

Vesnik_Poroj_1908.png
 
Како удавник за сламка се фаќаш.
Ова хумореска јас прв ја покажав. Ве чекав да се нафатите.

Дочекав.
Ајде убаво читај, па тогаш се радувај.

Хумореската требаше да биде на наша сметка, исмејување на писмото на некој Македонец до бугарската редакција на некој си весник, меѓутоа содржината укажува на идентични гледишта на денешните Македонци спрема вас Бугарите.

Јас би рекол застрашувачки е колку ништо не се променило во тој однос цели 100 години, како Македонците ги гледаат Бугарите и нивната неодржлива пропаганда.


Исто така добро би било да се приложи и грчкото сведоштво кое го постирав и на друга тема:

Стратус Миривилис, во своето прво издание на романот “Life In the Tomb “ од 1924 година којшто е базиран на неговите лични искуства во војната со Бугарите во Првата Светска Војна, ја вклучува сцената кога говори за една славофона фамилија на северните граници на Грција која – “не сакала да биде нарекувана ниту Бугари, ниту Срби или Грци. Единствено православни Македонци.“
Во своето наредно издание(1936) Миривилис ја испушта оваа реченица, бидејќи не чувствувал повеќе дека е политички коректно да стои како таква.(види фус.40 во истоименото дело)

mackridge303.png



И следното сведоштво регистрирано во расправиите од британската парламентарната сесија оддржана меѓу 3 декември 1878 и 15 август 1879 година, број на документ 79, се водело расправа за Турција.:

„Тој изјави дека востаниците, кои себеси се нарекуваат “Македонци, барале голема сума на пари од него за неговите епархјани, и понудиле да дадат (сметко)потврда, велејќи дека парите ќе бидат вратени кога тие ќе си ја повратат сопственоста на својата земја “Македонија“.



--- надополнето ---

Ченто,

те молам воздржи се од ниски квалификации и не оди надвор од тема со докажување на потеклото на Аспарух :)
 
Ченто, сакаш или не вие сте биле Бугари и сте биле горди со тоа што сте биле Бугари.
Тоа што сте имале учители кои ве натерале да се срамите од тоа што сте биле си е ваш проблем.

И толку си се опосебил, што не го разбираш јазикот на Гоце Делчев.
Што има да ти се објаснува и преведува од примерите кои си ги навел?
Е па опосебен си. Не си поврзан со минатото на кое претендираш.


Види си ја хумореската.
Гледа се дека не ја разбираш.

--- надополнето ---

Хумореската требаше да биде на наша сметка, исмејување на писмото на некој Македонец до бугарската редакција на некој си весник, меѓутоа содржината укажува на идентични гледишта на денешните Македонци спрема вас Бугарите.
Анџак де, сте ја прифатиле грчката пропаганда.
Ашколсун!
 
Абе нели немаше време да реплицираш на сите аргументи, а скапе на форумов цел ден!?

Башка што ми вадиш делови од цели постови аргументи, толку ли видовме од страхотниот предизвикувач, се криеш позади папагалска демагогија без никаква историска основа и уште па сирот ќе ме повикуваш на “Двобој“ на неутрален терен криејќи се позади женски никови. :)

Кое плескање го јадеш, ко мало детенце.
Ваков резил ретко се памети по форумиве.
 
Леле какво шамарање изеде каснакоски, да те видам чаша вода би ти дал.
„Жал“ ми падна. :)

за ова ми мириса ќе ти скине божо 15% од плата. :)
имав тежок ден, ама ова ми ги напуни батериите 200%. :)
 
Братот, немаш аргументи, па измислуваш женски никови, папагалска демагогија, никаква историска основа и т.н.
Имам едно генерално прашање. Толку глупи ли ги сметаш Гоце, Даме, Попарсов, Ѓорче Петров и сите останати кои ти кажуваат какви биле и ги правиш толку беспаметни и им ја променуваш самоопределбата како Бугари.

И второ генерално прашање - кому веруваш како се нарекувале Македонците наспроти пропагандите - на Македонците или на танганајците?

Јас им верувам на самите Македонци!

--- надополнето ---

Леле какво шамарање изеде каснакоски, да те видам чаша вода би ти дал.
„Жал“ ми падна. :)

за ова ми мириса ќе ти скине божо 15% од плата. :)
имав тежок ден, ама ова ми ги напуни батериите 200%. :)
Озбиљно?
 
Колку кутар обид....
Да ОЗБИЉНО.
Мене како Македонец, не ми е срам да ги зборувам сите дијалекти на Македонскиот јазик.
Вклучувајќи ги тука и Српскиот и Бугарскиот. :)

(бриши братот само нека го прочита зашо нејќам на ПМ да се замарам со него)
се извинувам.
 
Ако дадеш кога за прв пат некој нешто напишал за македонски јазик, ќе ти кажам евалла.

Јас за бугарски јазик во Македонија ти имам подготовено баја баја примери низ вековите од 9 до 20.

Има нема едно 1100 години.
 
Bratot напиша:
Ченто,

те молам воздржи се од ниски квалификации и не оди надвор од тема со докажување на потеклото на Аспарух :)
Важи Брат, еве ќе те послушам.
Иако морам да признаам дека квалификациите САМ си ги дава господинчо Касни-Коска со глупостите што ги постира тука, не сум му јас виновен за тоа.

Се приклонувам кон Shaman, и мене жал ми падна за човечево, да му дадеме малку здив зашто ќе го носиме на душа...

Ченто, сакаш или не вие сте биле Бугари и сте биле горди со тоа што сте биле Бугари.
Тоа што сте имале учители кои ве натерале да се срамите од тоа што сте биле си е ваш проблем.

И толку си се опосебил, што не го разбираш јазикот на Гоце Делчев.
Што има да ти се објаснува и преведува од примерите кои си ги навел?
Е па опосебен си. Не си поврзан со минатото на кое претендираш.


Види си ја хумореската.
Гледа се дека не ја разбираш.

--- надополнето ---


Анџак де, сте ја прифатиле грчката пропаганда.
Ашколсун!
Абе јас ти покажав и докажав и ти си призна дека бугарски и славјански јазик не е исто и никогаш не било исто, или сега ќе ретерираш и од тоа што сам го кажа?
Значи јазикот и писмото што го употребувал Гоце или некој друг е варијанта на МОЈОТ јазик и писмо, а не на твојот.
За кој Гоце збориш, за тој ли што почива во главниот град на НЕЗАВИСНА МАКЕДОНИЈА според неговата желба ли?!?

И ти реков, ако мислиш дека јас и другите не разбираме што пишува во дописката пренесена во "Порој", еве ти како гоЉам историк и лингвист преведи ни, раскажи ни, разјасни ни што тоа ние не читаме или не знаеме да прочитаме, а ти си го видел и прочитал таму.
Ајде, чекам...
 
Ако дадеш кога за прв пат некој нешто напишал за македонски јазик, ќе ти кажам евалла.

Јас за бугарски јазик во Македонија ти имам подготовено баја баја примери низ вековите од 9 до 20.

Има нема едно 1100 години.

Добар обид :)

Имам чувство дека сакаш црковно словенскиот да го прогласиш за “бугарски“. :)

А на каков јазик сте збореле до 9-от век?

Јас бидејќи сакам да ти помогнам, ко и секогаш се здружувам со посилниот, па можам да ти доставам и бугарски пишан јазик и пред 9-ти век.

Што викаш да ги споредиме тие пред или до 9ти век и твоите за наредните 1100 години, да видиме дали се работи за два исти бугарски јазика?

И доколку испадне дека се работи за сосема различни јазици и писма, кој од двата ќе биде вистинскиот “бугарски“?

Оној што не постоел дотогаш или тој пред него?
 
Кажува да, ама треба да се знае и од каде произлегува.

Од каде прозлегува? Македонски Бугари кои се бореле за независноста на Македонија. И Мисирков се декларирал како македонски Бугарин, но правел разлика помеѓу македонските Бугари и Бугарите од Бугарија како две различни нации. Какви биле тие Бугари кои се нарекувале македонска емиграција во Бугарија, да биле во сопствената земја немало да бидат емиграција. Зошто македонските Бугари секогаш морале да ја докажуваат својата бугарштина пред останатите Бугари, зошто биле приемани како чужденци во Бугарија, особено бежанците, нели един народ во две држави? Списанието Лоза иако целосно бугарофилско имало страшни проблеми од Стамболов само заради тоа што се користеле неколку думи од "нашето" наречје.

Туку ај да се вратиме на врховистите. Еве како се изјаснила ВМРО преку "Револуционерен лист" за врховистите:

јуни 1905

... А што претставуваат врховистите? Тоа се еден грст луѓе, еден мал кружок на чело на кој стои резервниот генерал Цончев, кој - иако нема трага од некогашните Македоно-одрински друштва во Бугарија - продолжува да се нарекува и да се потпишува како претседател на некаков Врховен комитет којшто не постои. Тие, врховистите, претставуваат полна негација на Внатрешната организација - меѓу нив и неа има бездна. Пред се против целата на Организацијата - автономна Македонија и нејзината девиза Македонија на Македонците - тие поставуваат некаква автономна Македонија со прикриена девиза Македонија за Бугарија. Автономаната Македонија се сваќа од Организацијата као самостојна државичка која ќе влезе како оделен член во Федерацијата на другите државички на Полуостровот, и врховистите се... како преку... форма кон Санстефанска Бугарија, која им изгледа на оние што не гледаат подалеку од носот дека може да биде реализирана... врховистите со својот теснограден и неразумен национализам... се трудат на секој начин и со своите акции да го претставуваат пред надворешниот свет ослободителното движење како чисто бугарско и со тоа, компромитирајќи ја каузата, и нанаесуваат тешки удари...

Ајде да видиме што мислел Јане Сандански за врховистите во своите Спомени:

Со две чети по 12 мина, јас, заедно со Крсте Асенов, тргнавме преку Ќустендил, пред да дојде Делчев и случајно го сретнавме на самата граница. Заедно со Делчев сите се вративме пак преку Ќустендил во Софија и тогаш ги предадовме парите. Потем заклучивме да отидеме во две посоки. - Христо и Крсте Асенов да ја фатат десната страна на Струма, а пак јас одавде – левата. Сериозно започнуваше борбата против врховистите. Јас замннав накај 6 април 1902 г. Поминавме кај селото Дометево над Бараково, со курирот Стојмен (од с. Делвино, над Џумаја), и стасавме во Делвино. Бевме 16 мина во четата беа Сава Михајлов, Ѓорги Скрижевски (од Скрижево, Драмско), учител со средно образование; Петар Милев, од с. Косач (Радомирско), со завршен 6-ти клас гимназија во Софија, Ѓоргн Баждарев, со завршена гимназија и тогаш учител внатре во Македонија, а сега студент во Високата школа; Андреја Казепов, од Ресенско, со завршена гимназија; Спиро Петров, Прилеп, се занимава со трговија, убиен есеноска на Пирин (на 4 септември во борбата кај Куклите во Пирин), чудесен песнопеец и др.. И сите други имаа завршено по два-три класа гимназија. Во Делвино се задржавме едно - два дена. Планот беше на народот да му се објаснува целта иа Организацијата, за што се подготвува, да се објасни дека не е вистина оти Организацијата не мисли за востание, меѓутоа, не тогаш кога сакаат врховистите. Им објаснувавме во што се разликуваат врховистите од нас. Им велевме, дека тие се луѓе на дворецот, дека сакаат да ги предберат во свои раце нишките на Организацијата, за да можат да си играат како сакаат со ослободителното дело. Со нивното востание што го пропагираа, - велевме ние, - сакаат првин да не дезорганизираат, и второ, тие како офицери, зборувале дека веднаш ќе кренат востание, сакаат по секоја цена да го кренат востанието. За пример наведувавме дека од востанието во 1895 год. имаше корист само кнезот, а имено дека го признаа. Велевме дека според наше разбирање востание може да се крева само ако сите се подготвени, без да се надеваат на надворешни ветувања, дека треба првин да се увериме дека сиот народ е подготвен. Сето тоа треба да се организира и кога ќе се видн дека сме достатно силни, тогаш може да се решава за востание. А оние, врховистите, постапуваат инаку, - велат, вие само востанете, па оттаму доаѓа Русија, оттука доаѓа Бугарија. А вие, кога ќе видите дека сте излажани, наскоро ќе потклекнете. Им објаснувавме дека тоа прашање не е бугарско прашање туку европско прашање, и дека Бугарија и да сака не може да го решава сама. Ние мораме да го поставиме на меѓународен план итн.

Од Делвино отидовме во с. Х'рсово и Маралево, сe така агитирајќи. Пред мене врвеше една чета, водена од капетанот Ѓорги, Арнаутин (Бугарин - Арнаутин, чаркчија) со дваесет мина, чета на врховисти. Тој беше нов, а неговите луѓе беа сите кои арамии, кои арнаутчиња, пијаници. Тој им велел да не неслушаат што им зборуваме и сл.. Од Маралево испратив до тамошниот раководител во Градево да ни испрати еден курир. А пак таму се наоѓал капетанот Стојанов, со околу 18 мина, а таму отишол и капетанот Ѓорги со својата чета. Поради овие чети раководителот не ни испрати курир, бидејќи страхувал дека ако отидеме и ние, може да дојде до судрување, па ќе пострада селото. Направнле и пусија. Во Маралево дури се беа обиделе да не погубат со труење (со жива); најдов жива во сланината. Насетив дека има заседа во Градево и затоа решив да направам заобиколка и да одиме во Разлог.

Стасавме во с. Недоб'рско. Тоа беше во април. Тука немаше агитација од страна на врховистите. Сепак поприкажавме за работите, за постапките на врховистите и сл.. Потоа заминавме за с. Годлево, вечерта ги собравме селаните и им зборувавме. Отидовме во Банско. Пред тоа го натеравме едно момче, Миле да им пспрати писмо до раководителите во Недо'брско и Годлево. Тие се посомневале ние да не сме врховисти. Кога стасавме во Годлево беше дојдена и месната чета од Банско, за да не спречи ако се покаже дека сме врховисти. Потоа заминавме во Банско, набавивме што ни требаше и ја повикав неврокопската чета. Водач и беше Атанас Тешовалијата, а секретар Куслев. Ја зедов и банската чета, и испратив курнр во Влаи, да дојде човек да не прифати па да отидеме во селото. Ни одговорија дека не можат да не одбијат, туку таму во близина биле врховистичките чети, па можело да дојде до судрување и селото да им настрада. Сепак решив да отидеме во Влаи. Тргнавме за таму на 24 април. Поминавме преку врвот Елтепе - па по Влашката Река; таму има чаркови, се распрашавме за селото и влеговме во малото Полена. Ги разместив момчињата во пет куќи. Испратив да дојде раководителот Тошков Никола, да позборуваме. Дојде вечерта. Изутрината со него ја преместивме четата во едно друго маало, во куќата на Стојмен Марушино. Следната вечер ги собравме сите, им зборувавме, им објаснувавме. Нив им прикажувале дека јас со парите од мис Стон сум отишол во Европа, во Будимпешта и др.. па се чудеа што ме гледаат. Тука поседевме 3-4 дена и оттаму заминавме во село Оштава. И тука беше истото - собрание; ги убедувавме луѓето да не бидат заведувани од врховистите, дека тие ќе ги изгорат и ќе си отидат во Бугарија, а тие ќе останат да страдаат и сл.. Заминавме во Сенокос. Дојде раководителот Мицо Чакалски. Со него отидовме во селото. Мицо имаше завршено втори клас, се занимаваше со трговија. Многу добро ги разбрал работите. Го запрашав, како смета тој, дали разликите меѓу нас и врховистите се само во тоа, дали да биде едниот или другиот. Тој не веруваше во агитациите на врховистите, што стасуваа дотаму да им велат дека при осветувањето на Шипченскиот храм ќе дојдат руски војски и сл.. Овој Мицо добро ги разбираше нештата, не се заведе од врховистите. Сенокос беше единствено село што не беше заведено и не востана.
 
Ако дадеш кога за прв пат некој нешто напишал за македонски јазик, ќе ти кажам евалла.

Јас за бугарски јазик во Македонија ти имам подготовено баја баја примери низ вековите од 9 до 20.

Има нема едно 1100 години.


„Се извинувам“. До сега никаде не сум прочитал дека се најдени бугарски РУНИ стари 1100 години. А и да се најдени бугарски РУНИ, тие немаат никаква врска со нас Македонците. Така да бугарскиот јазик и ВАШИТЕ бугарски РУНИ чувај си ги во џеб. Ова што ти денес го зборуваш е само еден интересен дијалект на Македонскиот јазик, кој мене ми е искрено многу интересен. Исто како беровски и струмички.

Пример:
Гледам хорор на сателитска.
Доаѓа напната ситуација. Неизвесност.
Јас пуштам на бугарска синхронизација и.....
хоророт станува комедија за 1 секунда. :)
 
Извинен си :vozbud:

THE LIVES OF SAINTS CYRIL & METHODIOS
Theophylact of Ohird, Life of St. Clement of Ohrid

Great Methodios did not cease from lavishing the love of the word on the Bulgarian prince Boris, who lived during the days of the Byzantine emperor Michael, whom he had already made is spiritual son.

{16}. This Boris was altogether possessed of sane reason and was inclined to goodness. It was under him that the Bulgarian people began to (99) receive divine baptism. When those saints, Cyril and Methodios, saw that there were many believers and that many children of God were being born through water and spirit [John., 3: 5], but that they were wholly deprived of spiritual food, they invented the alphabet, as we said, and translated the Scriptures into Bulgarian so that the newborn children of God could have enough divine nourishment ... Thus the Bulgarian people, freed of the Scythian deceit, came to know the straightest road, Christ [John, 14: 6]. And thus at the eleventh hour they entered God's vineyard through the grace of He who had beckoned all labourers [Mat., 20: 6; Gal., 1: 15; Tim., 1: 9]. And so the call went out to that people in the 6377th year of the creation of the world.

http://homepage.mac.com/paulstephenson/cyril2.htm
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom