Како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења!?

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
За К'нчов пак си матиран, затоа не си во состојба ни да помислиш да ми реплицираш, а во однос на Македонците - учители никаде не се ограничува на посочени два примери туку општо на учителите, примерите се само тоа - егземплари.

Нема потреба да навлегувам во шпекулации со субетнитети од прекари за да се разбере природата на вашето подмитување.
 
Попарсов си кажал кои се меурџиите, немој сега да му ги извртуваш зборовите.

Штом сакаш за К`нчов добро.
Зошто било така во Охрид?

Б'лгарската интелигенција избјага в Кнјажеството. Тја заслужава за това укор: 9/10 от избјагалите можеха и могат свободно да стојат на огништата си и да прод'лжават делото, което баштите им с неподражаема енергија бјаха почнали.
Всичките почти младежи от Охрид го напуснаха подир војната. Цели фамилии се изселиха, а тези, които останаха, притиснати от тежки дан'ци, от спирането на т'рговијата, с'всем не приличат на онија граждани, които се бореха за народните правдини в'в времена много по-тежки от настојаштите.


Да не помисли нјакој, че чуждите пропаганди пакостјат в Охрид на учебното дело на б'лгарската обштина! С'всем не. Г'ркоманството тук е уничтожено. Има само 15—16 к'шти, които признават властта на гр'цкија владика, и то само за това, заштото се хранјат от приходите на манастира «Св. Наум», којто е оставен под п'лно тјахно разпореждание. В Охрид нјама опасност нито от г'ркоманство, нито от с'рбиз'м. Но там владее една ужасна апатија между б'лгарското население к'м всичките им обштествени работи.


Со една реченица извадена од контекст сакаш да наметнуваш генерални заклучоци.

Општествените дела немало кој да ги води, Братот. Тоа му е поентата на Кнчов. Немало интелигенција.
 
[/COLOR]Некој ме прашаше кои биле бугарските училишта во Македонија пред да биде создадена Егзархијата.
Весник „Македонија“, декември 1930 г.
Достапно благодарение на Shaman

Лоша навика.

Кога е издаден првиот учебник на бугарски јазик?
Кога е напишана првата бугарска граматика?
Кога е отворено првото училиште каде се предавало на бугарски (не на црковнословенски) јазик?

Ќе те молам одговори, да не барам јас.

Авторот си напишал ЦИНЦАРОТ НАУМОВ И БАДЕВ, двајцата од кралимаркова града Прилепа.

Сигурно е дека Наумов бил Влав, а каков бил Бадев не знам, ама во секој случај не бил од македонските Бугари.

Како бе, така?
Блгари си биле прво качество.. Еве види шо пишува.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%81_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2
http://bg.wikipedia.org/wiki/Атанас_Бадев
 
За Горна Џумаја

В едно с'брание от нјаколко г'ркомани аз смело ги укорих за техните лошави дела. Това даде повод да се тури в дејствие една мизерна клевета против мене. Направја се едно зајавление до кајмакама, че аз не с'м т'рговец, а шпионин на б'лгарското правителство, че с'м чертал планове на града, отивал с'м по околността и пр. С'штевременно пристигнало писмо от нјаколко мелнички г'рци до горноджумајскија кајмакам почти с'с с'штите клевети. Взима се решение да ме арестуват.

--- надополнето ---

За жените

Г'рците в Македонија са об'рнали нај-сериозно внимание в'рху образованието на жените и чрез тјах покорјават м'жете. Има стотини б'лгари в Македонија, които са учили в гр'цки училишта и пак са останали б'лгари. С жените не е така. Те повечето п'ти излизат от училиштето над'хани с омраза против всичко, што е б'лгарско. Тјам им вд'хват мис'л, че б'лгарското е просто, долно, грубо, неодјалано, а што е гр'цко, е хубаво, благородно, цивилизовано и с него човек може да се гордее. Образованието им е пов'рхно, но обр'штат голјамо внимание на в'нкашните обноски на момичетата и на р'коделието. При това ученичките работјат в училиштето главно нешта, предназначени за разкош, например: плетат в'зглавнички, шијат цветја по к'рпите си и плетат разни плетенки. С една реч, работјат онова, што бие в очи. Аз с'м имал в'зможност да срештна в Македонија множество случаи, гдето жените на чистокр'вни б'лгари и добри патриоти посештават гр'цките ц'ркви, приемат гр'цки свештеници, дават на децата си гр'цко образование и постојанно водјат борба с м'жете си. В Сјар има 4 души б'лгарски обштинари, на които жените не ст'пват в б'лгарска ц'рква. Един так'в случај се попадна и в Неврокоп. В едно от нај-п'рвите б'лгарски семејства имаше двама братја женени. По-старијат, којто д'лго време е бил председател на б'лгарската обштина, се е оженил за една влахинја и тја в к'со време бе успјала вече да го постави под чех'ла си. Напослед'к се свести и като не успја да ја вразуми, прогони ја от к'штата си. Тја по никак'в начин не се с'гласјаваше да се кр'сти детето им от б'лгарски поп.

--- надополнето ---

Каран, Наумов ти е друг. Да ти кажам ли кој е?
За Бадев пишува дека бил бугарски композитор од Прилеп, ама не пишува да бил Бугарин. Значи мове и тој да е.
 
Попарсов си кажал кои се меурџиите, немој сега да му ги извртуваш зборовите.

Штом сакаш за К`нчов добро.
Зошто било така во Охрид?

Б'лгарската интелигенција избјага в Кнјажеството. Тја заслужава за това укор: 9/10 от избјагалите можеха и могат свободно да стојат на огништата си и да прод'лжават делото, което баштите им с неподражаема енергија бјаха почнали.
Всичките почти младежи от Охрид го напуснаха подир војната. Цели фамилии се изселиха, а тези, които останаха, притиснати от тежки дан'ци, от спирането на т'рговијата, с'всем не приличат на онија граждани, които се бореха за народните правдини в'в времена много по-тежки от настојаштите.


Да не помисли нјакој, че чуждите пропаганди пакостјат в Охрид на учебното дело на б'лгарската обштина! С'всем не. Г'ркоманството тук е уничтожено. Има само 15—16 к'шти, които признават властта на гр'цкија владика, и то само за това, заштото се хранјат от приходите на манастира «Св. Наум», којто е оставен под п'лно тјахно разпореждание. В Охрид нјама опасност нито от г'ркоманство, нито от с'рбиз'м. Но там владее една ужасна апатија между б'лгарското население к'м всичките им обштествени работи.


Со една реченица извадена од контекст сакаш да наметнуваш генерални заклучоци.

Општествените дела немало кој да ги води, Братот. Тоа му е поентата на Кнчов. Немало интелигенција.

Самиот си контрадикторен, првин кажуваш самите ние сме си отварале училишта, за К'нчев да ти каже дека така не било, а тој тренд бил уште поминорен претходно и кога интелигенцијата била присутна бидејќи експанзијата на “бугарските“ школи се одвива паралелно со преродбата.

Македонската интелигенција која живеела надвор, затоа пак оставила силен национален белег, издавала весници, книги, на руски, бугарски, грчки, српски, француски јазик, лобирала за Македонија и македонските интереси во сите надворешни кругови и тоа е евидентирано во странските архиви и денеска претставува ваша најголема главоболка.

Народот како што посочува тој, бил НЕЗАИНТЕРЕСИРАН ниту за бугарската, ниту за грчката или српската пропаганда.

Во кратки зборови, џабе сте фрлале од година в година купови пари.

Некако го рипна и Ритих, несвојствено за таков страствен истражувач на вистината како тебе.

Само редиш порази, со секој несмасен обид да протуриш пропаганда.
 
Порази јас немам и нема да дочекам.

Подобро ориентирај се кон пропагандата на Цвијиќ - дека сте биле аморфна маса.
Тоа со Македонци отсекогаш ти е кауза пердута.
Демек нема шанси да го докажеш.
Јасно е за секој дека твоите претци биле Бугари.
Тоа не го негира и Мисирков.

Се видоа твоите манипулации околу К`нчов и Поп Арсов.

Колку и да измислуваш, од вистината бегање нема.
Секој паметен човек може сам да си провери што е напишано. Се разбира ако е заинтересиран за вистината.
Ако сака да си верува во митови, тој ќе си верува.
 
Аха, сега и Цвијиќ го засака, абе Каснакоски, јас не се трудам да создавам митови, туку да ги расчистувам твоите каде низ магла се обидувате се' да побугарчите, али ако ти сакаш да си веруваш дека нешто си постигнал во дискусијава тогаш од моја страна нема најмал проблем, бидејќи мене ми оди во прилог да се исмејуваш јавно пред сите, притоа од ден на ден зголемувајќи ги посетите и прегледите на темите. :)


За неполни 3 дена цели 2500 плус прегледи на темава (9.400), иако претходно за цела година дена стигна само до скромни 7.000.

Биди ми поздравен и пишувај ни почесто :)
 
Од книгата „Македонија и македонското население“:


i9w-q2g-Bo.jpg



Во последниот параграф:

Испитувајќи ги сите пишани споменици кои се однесуваат на Словените од Македонија, од најстари времиња се' до 19-от век, нема ниту еден единствен споменик на кој Македонците се нарекле себеси Бугари или нивниот јазик бугарски јазик“.
 
Македонци во 1432г. - 1433г. во патеписите на Bertrandon de la Broquière кој на враќање од Ерусалим поминал низ овие предели и го запишал ова
brtrandon.jpg

brtrandon1.jpg
 
А како се нарекувале? Срби?

Ич не му се изтражувало на овој автор.
Ете одма му давам пример Скопски минеј од 13 век
skopskiminej.png



Ако на Скопскиот минеј не му веруваш, ете ти еден Македонски зборник од 18 век. Од српски научници публикувано во нивниот Гласник.
zbornik1.png

zbornik2.png


--- надополнето ---

Trelkovsky vidi koi se Makedoncite na Brokier.
20091012_193726_bertrandon.bmp

http://books.google.bg/books?id=CSg...&resnum=1&ved=0CAkQ6AEwAA#v=onepage&q&f=false
 
Treklovsky,

Tемава е како самите Македонци се нарекувале себеси, а не како биле нарекувани.

Да не влегуваме во бугарската матрица.

А како се нарекувале? Срби?

Ич не му се изтражувало на овој автор.
Ете одма му давам пример Скопски минеј од 13 век...

Каснакоски,

Расчистивме какви биле тие “бугарски“ книги, кои немаат ништо допирно со вистинските Бугари ниту со нивниот туркски јазик.

Затоа обидот да се докаже нешто преку фалшиво толкување, води кон фалшив заклучок.

Терминот на кој ја калемиш својата пропаганда, означувал скоро се' ама не “бугарски“ во вистинска смисла на зборот.

Патем должиш цела низа на објаснувања од претходни реплики, ако не одговориш, ќе ти ги повторам сите. Неможеш да се сокриеш пред вистината.

Во врска со Брокиер, тој прави разграничување на Македонци и Бугари. Но, како што му посочив и на Трелковски, темата е како Македонците се нарекувале себеси.
 
Братот, значението на зборот е јасно. Не означува ниту турки, ниту монголи, ниту вистински бугари.
Значи бугари кои зборуваат бугарски јазик од словенската група на јазици.
Мислиш дека оној што го пишал Скопскиот минеј се мислел за туркомонгол ли?
Или оној од Македонскиот зборник од 18 век преведувал од грчки на туркомонголски.

Нема такво нешто.

На се можам да одговорам, ама едно по едно, јаваш - јаваш.
Имаше еден Платеник на Идивиди ми напишеше 500 реда антибугарски пропаганди и чека одговор.

Давај како за Кнчов, за Попарсов, за српската пропагандна книга, за Брокиер.
Тогаш нешто може и да се изјасни.
 
А како се нарекувале? Срби?

Ич не му се изтражувало на овој автор.
Ете одма му давам пример Скопски минеј од 13 век

ЛОЛ и што? Виде Пловдив спомант па уште македонски град и се напали дека не биле тие Македонци. Ме натера да ја разлистам книгава и за Пловдив збори дека е изграден од македонскиот крал Филип ама дека во него живеат Бугари кои следеле грчка религија. После Пловдив отишол во Софија која исто така била населена со Бугари, од Софија влегле во Македонија. За Македонија нема ништо пишано затоа што претпоставувам дека бил на поминување само, а патувал кон Ниш во Србија. Но спомнати се робовите на Турците, а тие биле Македонци, Грци, Власи, Бугари, Срби, Албанци па дури спомнал inhabitants from Bosnia. И пишува како биле мизерни и се задоволувале со парче препечен леб и полуживо месо, ништо повеќе.
 
Братот, значението на зборот е јасно. Не означува ниту турки, ниту монголи, ниту вистински бугари.
Значи бугари кои зборуваат бугарски јазик од словенската група на јазици.
Мислиш дека оној што го пишал Скопскиот минеј се мислел за туркомонгол ли?
Или оној од Македонскиот зборник од 18 век преведувал од грчки на туркомонголски.

Нема такво нешто.

На се можам да одговорам, ама едно по едно, јаваш - јаваш.
Имаше еден Платеник на Идивиди ми напишеше 500 реда антибугарски пропаганди и чека одговор.

Давај како за Кнчов, за Попарсов, за српската пропагандна книга, за Брокиер.
Тогаш нешто може и да се изјасни.

Добро бе, се читаш ли?

Објасни ја генеричката врска на терминот “бугари и бугарски“ со Балканот, етникумите тукашни и јазичната сродност?

Не може со грешно име да се идентификува народ кој нема никаква сродна врска со вистинското потекло на терминот. Си пукаш у нога.

А во меѓувреме Весникот "Порој" од 2 Август, 1908 година.

Дописка добиена во редакцијата на еден весник од главниот град.

poroi.png


„Порој“ бил хумористичен весник во Б'лгарија.

Значи некој (сигурно Македонец) што бил или имал влијание од Рускиот јазик напишал допис-писмо до еден од Бугарските весници во Софија, и тоа токму на ден Илинден 2 Август 1908 г. и си кажал што си имал да каже.

Значи, дали е ова испечатено и во некој друг Бугарски весник во Софија не знам, ама ова што јас го постирам е од втората страна на хумористичниот весник Порој, чијашто редакција очигледно сакала ова да биде сфатено како несолена шега од Македонска страна па решиле да го препечатат тука.

("Из' в'зраждајушта се Македонија", Порој, бр. 2, Софија, 17 Август 1908, стр. 2)

http://forum.kajgana.com/showthread.php?1984-%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%B2%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%83%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0/page13


--- надополнето ---

И не се правдај дека не можеш да стигнеш со одговори, бидејќи сепак си селектираш на што ти е полесно да одговориш. Тоа значи дека намерно одолговлекуваш и немаш против аргумент.
 
Како удавник за сламка се фаќаш.
Ова хумореска јас прв ја покажав. Ве чекав да се нафатите.

Дочекав.
Ајде убаво читај, па тогаш се радувај.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom