Отец Ивица vs Дарвин

  • Креатор на темата Креатор на темата Johnny Stulic
  • Време на започнување Време на започнување
еволуцијата се гледа и од други примери
идејата автомобил еволуирала од првите автомобили па преку усовршување до денешните автомобили
исто и со телефонот
Еволуцијата е евидентна
Да ама некој го направил тој автомобил, не се појавил од нигде никаде оп автомобил. А и не можеш да спредуваш жива материја со мртов предмет. Зошто во последниве 10000 години не сме евоулирале трета рака, еве мене лично ми е потребна таа трета рака, таа работа што можам да ја завршам за единица време со две раце со три раце би ја завршил за третина побрзо :toe:.
 
Ајде сега биди љубезен и од тој куп антрополошки факти наведи ми барем еден што ја подржува еволуцијата? Но те молам поштеди ме од спамирање со огромни текстови од википедија или сл. туку ако најдеш таму барем еден факт, издвој го, преведи го, срочи го убаво и напиши го тука кратко, јасно и концизно, па потоа ќе дискутираме околу неговата "фактичност" или фаличност.
Значи вие програмираните за пропагирање на вашата религија сте мајстори во философско/религиозно безцелно дискутирање :)

Чорбаџија, имаме истражување од страна на секоја наука, археолошки пронајдоци и се разбира како во секоја наука дооформување на еволутивниот процес. Имаш фосили од диносауруси, черепи од предци на денешните видови животни, а религиозните имате само книга што е напишана, само проблемот е што не е една.

До сега имало и ќе има илјадници религии со илјадници правила и сето тоа е измислено од луѓе, значи не некој Бог. Еве на пример Еѓипќаните за нивното време имале неверојатни архитектонски, воени, астролошки, астрономски достигнувања и според мене нивните богови се прилично моќни, за разлика од твојот Бог или на останатите верници не направиле ништо или пак само пар луѓ го имаат видено.

Значи еволуцијата е лага со научни истржувања, а господ го нема видено ниту папата, неговите кардинали, муслиманските калифи или како и да се викаат, ниту православните поглавари.
 
а господ го нема видено ниту папата, неговите кардинали, муслиманските калифи или како и да се викаат, ниту православните поглавари.
Ајде сетило за вид :), сетилото за вид кај човекот е понеразвиено отколку на пример кај бувот (во ноќни услови). При мртва темница ако човек оди некаде по некоја патека и пред него се испречи некоја пречка, тој човек нема да ја види таа пречка ќе се сопни на нејзе па дури тогаш ќе стане свесен за таа пречка.
Значи сетилото за вид не се зема за релевантен фактор дали Бог постои или не.
 
Ајде сетило за вид :), сетилото за вид кај човекот е понеразвиено отколку на пример кај бувот (во ноќни услови). При мртва темница ако човек оди некаде по некоја патека и пред него се испречи некоја пречка, тој човек нема да ја види таа пречка ќе се сопни на нејзе па дури тогаш ќе стане свесен за таа пречка.
Значи сетилото за вид не се зема за релевантен фактор дали Бог постои или не.
Епа кое сетило бе буцио. Со ваква игра на зборови може до утре да тепаме. На пример погледни го ова...
Wall%20Scroll%20Middle-Earth%20Map.jpg


Еве јас ќе ти кажам дека мапава од Господар на прстените е рајот, само ти со видот не ја гледаш, туку таа егзистира во духовниот свет надвор од човековите сетила.

Господ никој не го видел и тоа е факт. Тебе сега да ти дојде некој и да ти каже дека зборувал со Господ и тој му рекол дека треба ти да го следиш пешки да одите до Рим на пример за да го проповедате неговотос лово што тој типот сам го напишал во некоја тетратка секако ќе помислиш дека е луд нели. Епа така се создава митот за исламот, христијанството, јудеизмот и пар друго религии. Неколку приказни, полувистини и лаги после неколку стотици години стануваат догма т.е алфа и омега во кој никој не смее да се сомнева.
Во време на паганизмот секое село имало свои посебни богови и зошто тие да биле лудите што верувале во верверичка ?
 
Неколку приказни, полувистини и лаги после неколку стотици години стануваат догма т.е алфа и омега во кој никој не смее да се сомнева.
Во време на паганизмот секое село имало свои посебни богови и зошто тие да биле лудите што верувале во верверичка ?
Како настануваат приказните, митовите, легендите знаеш?
Сега ќе се објаснам.
Имаме двајца индијанци во Амазонија, луѓе кои што никогаш не виделе цивилизација, луѓе кои што поим немаат што е тоа авион и за што служи. Ама не значи ако никогаш не виделе авион дека тој не постои, едноставно немаат сознание за такво нешто. Јас и ти знаеме што е тоа авион.
Еден ден одмарајќи така од ловот над нивните глави ниско надлетува патнички авион кој што е во невоља. Тие двајца амазонци прв пат го гледаат тоа чудо и кога се враќаат во селото да им објаснат што виделе на своите соселани на тоа чудо му даваат некое име или поим по кој што понатаму ќе се препознава. Некои од нив ќе им поверуваат некои ќе помислат дека се луди ама митот е роден.
Е сега зборовите човекова душа, Бог, божества, богови постоеле и постојат од почетокот на цивилизацијава а можеби и претходно. Нема јазик на кој во светов тие поими не се поимуваат и опишуваат со неколку зборови.
Значи ништо не е создадено или наречено од нигде никаде секогаш има нешто и тие зборови го опишуваат тоа нешто.
 
Е сега зборовите човекова душа, Бог, божества, богови постоеле и постојат од почетокот на цивилизацијава а можеби и претходно. Нема јазик на кој во светов тие поими не се поимуваат и опишуваат со неколку зборови.
И што ако постоеле кога тие божества со ова твоево на кое се клањаш нема никаква поврзаност ? Како што реков до сега имало илјадници божества и понатаму ќе има, како што едни религии ќе се шират а други ќе умираат. Ти верувај си дека ако си православен ќе одиш во рајот, ама според муслиманите ти си неверник и ќе одиш во пеколот и обратно. Тоа ти е магичниот круг на измамата.

Како настануваат приказните, митовите, легендите знаеш?
Сега ќе се објаснам.
Ај да ти ја кажам мојата верзија.
Значи имаш еден шизофреничар Мухамед кој успеал да убеди сиромашни, необразовани, други лудаци и некои опортунисти што мислат дека ќе се опарат од религијата да веруваат во неговото учење и така ти настанала една религија.

Или пак имаш еден тип Исус за кои се исмислени милион приказни ниту една потврдена дека Господ му зборувал на него, а во тоа време на Блискиот Исток имаш еден куп проповедници слични на него што зборуваат за религиозни просветлувања. И ете од една легенда имаш вистина, и по 2 милениуми имаш 300 подвидови на христијани што се расправаат што рекол Исус, во кој контекст го рекол и што мислел со тоа.
 
Или пак имаш еден тип Исус за кои се исмислени милион приказни ниту една потврдена дека Господ му зборувал на него, а во тоа време на Блискиот Исток имаш еден куп проповедници слични на него што зборуваат за религиозни просветлувања. И ете од една легенда имаш вистина, и по 2 милениуми имаш 300 подвидови на христијани што се расправаат што рекол Исус, во кој контекст го рекол и што мислел со тоа.
Видиш како во недостаток на квалитетни аргументи како почнуваш со навреди, па ќе навредиш нечии религиозни чувства.
Религија опиум за народот бла бла, го кочи развојот, пери мозок, науката е решението ова догматски атеистички се повторува.
Само на моите религиозни педесет Нобеловци не добив контраодговор од дваесет и пет атеисти, или луѓе кои веруваат во атеистичката религија.
 
Видиш како во недостаток на квалитетни аргументи како почнуваш со навреди, па ќе навредиш нечии религиозни чувства.
Религија опиум за народот бла бла, го кочи развојот, пери мозок, науката е решението ова догматски атеистички се повторува.
Само на моите религиозни педесет Нобеловци не добив контраодговор од дваесет и пет атеисти, или луѓе кои веруваат во атеистичката религија.
Кој е тој недостаток на квалитетни аргументи ? И крај краева ме заболе долниов за религиозни чувства. Ако пазам да не навредам нечии од 10 религиозни заедници што пишуваат тука, подобро да не пишувам вопшто.

809 Nobel Laureates (789 individuals and 20 organizations) have been awarded the Nobel Prize.
Значи имаш 50 религиозни од до сега речиси 800 нобеловци. Тоа буквално ништо не докажува, плус религијата е индивидуална работа и тоа што некој нобеловец или пејач е религиозен има 0 значење.
 
50-те нобеловци на листата...прв е Ајнштајн...кој не бил религиозен...така да паѓа во вода сето тоа...технички бил евреин...према родителите...инаку бил атеист...

Па и Дарвин и Џордано Бруно ги има...

Листава не ветува многу...и јас вероватно по попис на население во МК сум православен...арно ама сум атеист...

А плус има и политичари на листата...лошо...

Знам дека Др.Јозеф Менгеле и Адолф Ајхман биле христијани-католици...
 
50-те нобеловци на листата...прв е Ајнштајн...кој не бил религиозен...така да паѓа во вода сето тоа...технички бил евреин...према родителите...инаку бил атеист...
Види сега за Ајнштајн можи јас и ти до утре сабајле да расправаме дали бил религиозен или не. Ама еве нешто за него и што имал изјавено во врска со неговата религиозност:

Albert Einstein was born into a Jewish family and had a lifelong respect for his Jewish heritage. Around the time Einstein was eleven years old he went through an intense religious phase, during which time he followed Jewish religious precepts in detail, including abstaining from eating pork. During this time he composed several songs in honor of God. But during most of his life Einstein was not a practicing Jew. Einstein was opposed to atheism. Various sources refer to him as a mostly non-practicing Jew, an agnostic, or simply as a person with an idiosyncratic personal worldview.
Einstein's Jewish background and upbringing were significant to him, and his Jewish identity was strong, increasingly so as he grew older. The simple appellation "agnostic" may not be entirely accurate, given his many expressions of belief in a Spinozan concept of Deity. Certainly the adult Einstein was not a kosher-keeping, synagogue-attending traditional adherent of Judaism. But it is accurate enough to call his religious affiliation "Jewish," with the understanding of the variety encompassed by such a label.
Although Einstein had a positive attitude toward religion, he was not active during adulthood in any organized religious group. It seems that as an adult he was only once a dues-paying member of a Jewish congregation. Most sources indicate that he clearly did not believe in a personal God, and that when he talked about God he was speaking in a more Spinozan sense, and was not speaking of a strictly Judeo-Christian Biblical conception of God. He wrote of his belief in a noble "cosmic religious feeling" that enables scientists to advance human knowledge. One of Einstein's most famous quotes on the subject of science and religion is: "Science without religion is lame, religion without science is blind."
Einstein is said to have held a concept of God similar to that promulgated by Jewish philosopher Baruch Spinoza. Einstein studied Spinoza and identified with Spinoza both culturally and philosophically. The Encyclopedia Britannica says of him: "Firmly denying atheism, Einstein expressed a belief in 'Spinoza's God who reveals himself in the harmony of what exists.' This actually motivated his interest in science, as he once remarked to a young physicist: 'I want to know how God created this world, I am not interested in this or that phenomenon, in the spectrum of this or that element. I want to know His thoughts, the rest are details.' Einstein's famous epithet on the 'uncertainty principle' was 'God does not play dice.'"
Some writings by Einstein regarding religion are available on Cliff Walker's page "Albert Einstein on: Religion and Science," on the Positive Atheism website (URL: http://www.positiveatheism.org/hist/einsci.htm) and from St. Cloud State University physics department professor Arnold V. Lesikar's page: "Some of Einstein's Writings on Science and Religion" (URL: http://einsteinandreligion.com/).
It has been reported by some Christian Science sources that Einstein attended Christian Science services in New York and that Einstein said that Mary Baker Eddy was right in her theories about an essentially non-physical universe. We have no expertise on the Einstein-Christian Science connection and it is beyond the scope of this page to analyze the subject in detail, but we mention this for the sake of completeness. It seems that most historians discount such a connection as minor or non-existent. One example of references to this subject online can be found here: "Mary Baker Eddy Letter Number Three, May, 1997" on the Mary Baker Eddy Institute website (URL: http://mbeinstitute.org/LTR3.htm). According to Carole Wilson ( 23 April 2000), Einstein was a regular attendee of 9th Church of Christ, Scientist (a Christian Science church) in New York City. More details about Einstein and possible connections to Christian Science can be found here.
Given Einstein's political views and penchant for peace activism, it is not surprising that he also expressed fondness for and appreciation for the Quakers, a Christian denominational family more formally known as the Religious Society of Friends. In a letter to A. Chapple of Australia (23 February 1954), Einstein said: "I consider the Society of Friends the religious community which has the highest moral standards. As far as I know, they have never made evil compromises and are always guided by their conscience. In international life, especially, their influence seems to me very beneficial and effective."
Dr. Arthur J. Deikman noted that Einstein echoed Isaac Newton's belief in the reality of the mystical (source: "A Functional Approach to Mysticism" in Journal of Consciousness Studies, Vol. 7, No. 11-12, November/December 2000; special issue: 'Cognitive Models and Spiritual Maps'; URL: http://www.deikman.com/functional.html).
Einstein said ("Einstein, Albert" in The Enlightened Mind, ed. Stephen Mitchell; New York: Harper Collins, 1991):
The most beautiful and profound emotion we can experience is the sensation of the mystical. It is the source of all true science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer wonder and stand rapt in awe, is as good as dead. To know that what is impenetrable to us really exists, manifesting itself as the highest wisdom and the most radiant beauty, which our dull faculties can comprehend only in their primitive forms -- this knowledge, this feeling, is at the center of true religion.​
George F. Will, "The Mind That Changed the World" in The Washington Post, 6 January 2005; Page A19 (URL: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A51884-2005Jan5.html):
[Albert] Einstein's theism, such as it was, was his faith that God does not play dice with the universe -- that there are elegant, eventually discoverable laws, not randomness, at work. Saying "I'm not an atheist," he explained: "We are in the position of a little child entering a huge library filled with books in many different languages. The child knows someone must have written those books. It does not know how. It does not understand the languages in which they are written. The child dimly suspects a mysterious order in the arrangement of the books but doesn't know what it is."
Another quote from Einstein, dated 18 April 1955 (source: James B. Simpson, Simpson's Contemporary Quotations, Houghton Mifflin, 1988; URL: http://www.bartleby.com/63/11/4111.html; URL: http://bartleby.school.aol.com/63/12/4112.html):
My religion consists of a humble admiration of the illimitable superior spirit who reveals himself in the slight details we are able to perceive with our frail and feeble minds. That deep emotional conviction of the presence of a superior reasoning power, which is revealed in the incomprehensible universe, forms my idea of God...
In a letter to V. T. Aaltonen (7 May 1952), Einstein explained his opinion that belief in a personal God is better than atheism. Einstein said, "Mere unbelief in a personal God is no philosophy at all." [Einstein Archive 59-059] In a letter to Hans Muehsam (30 March 1954), Einstein said: "I am a deeply religious nonbeliever... This is a somewhat new kind of religion." [Einstein Archive 38-434]
In a letter to a child who asked if scientists pray (24 January 1936), said: "Everyone who is seriously involved in the pursuit of science becomes convinced that a spirit is manifest in the laws of the Universe - a spirit vastly superior to that of man... In this way the pursuit of science leads to a religious feeling of a special sort, which is indeed quite different from the religiosity of someone more naive." [Einstein Archive 42-601]
In a letter to M. Berkowitz (25 October 1950), Einstein said: "My position concerning God is that of an agnostic. I am convinced that a vivid consciousness of the primary importance of moral principles for the betterment and ennoblement of life does not need the idea of a law-giver, especially a law-giver who works on the basis of reward and punishment." [Einstein Archive 59-215]
In a letter to an Iowa student who asked, What is God? (July 1953), Einstein said, "To assume the existence of an unperceivable being... does not facilitate understanding the orderliness we find in the perceivable world." [Einstein Archive 59-085]
From: Rich Deem, "Famous Scientists Who Believed in God", last modified 19 May 2005, on "Evidence for God from Science" website (http://www.godandscience.org/apologetics/sciencefaith.html; viewed 5 October 2005):
Einstein is probably the best known and most highly revered scientist of the twentieth century, and is associated with major revolutions in our thinking about time, gravity, and the conversion of matter to energy (E=mc2). Although never coming to belief in a personal God, he recognized the impossibility of a non-created universe. The Encyclopedia Britannica says of him: "Firmly denying atheism, Einstein expressed a belief in "Spinoza's God who reveals himself in the harmony of what exists." This actually motivated his interest in science, as he once remarked to a young physicist: "I want to know how God created this world, I am not interested in this or that phenomenon, in the spectrum of this or that element. I want to know His thoughts, the rest are details." Einstein's famous epithet on the "uncertainty principle" was "God does not play dice" - and to him this was a real statement about a God in whom he believed. A famous saying of his was "Science without religion is lame, religion without science is blind." [Sources:] R. Highfield and P. Larter, Private Lives of Albert Einstein (1994), I. Paul, Science and Theology in Einstein's Perspective (1986), J. Goldernstein, Albert Einstein: Physicist and Genius (1995)
Цел текст тука.

Па и Дарвин

Листава не ветува многу...и јас вероватно по попис на население во МК сум православен...арно ама сум атеист...
Признавам се протнал и Дарвин во гужвата, искрено не го забележав затоа што моето внимание беше насочено кон физичарите затоа што тоа е доменот што ме интрерсираше.
 
Видиш како во недостаток на квалитетни аргументи како почнуваш со навреди, па ќе навредиш нечии религиозни чувства.
Религија опиум за народот бла бла, го кочи развојот, пери мозок, науката е решението ова догматски атеистички се повторува.
Само на моите религиозни педесет Нобеловци не добив контраодговор од дваесет и пет атеисти, или луѓе кои веруваат во атеистичката религија.

Па највероватно останатите 500 и кусуро што не се спомнати Ајнштајн бил мистик како и Јунг значи верувал во нешто трансцедентално ама секој си го интерпретира како сака
 
Ајде за Џордано Бруно:

Giordano Bruno, born Filippo Bruno (1548 – February 17, 1600), was an Italian philosopher, mathematician, astronomer, and occultist best known as a proponent of heliocentrism and the infinity of the universe. His cosmological theories went beyond the Copernican model in identifying the sun as just one of an infinite number of independently moving heavenly bodies. He was burned at the stake by secular authorities in 1600 after the Roman Inquisition found him guilty of heresy. After his death he gained considerable fame; in the 19th and early 20th centuries, commentators focusing on his astronomical beliefs regarded him as a martyr for free thought and modern scientific ideas. However, later assessments have challenged the description of his beliefs as scientific, and suggest that his ideas about the universe played a substantially smaller role in his trial than his pantheist (Pantheism (Greek: πάν (pan) = all and θεός (theos) = God, literally "God is all" -ism) is the view that everything is part of an all-encompassing immanent God. In pantheism, the Universe (Nature) and God are considered equivalent and synonymous. More detailed definitions tend to emphasize the idea that God is better understood as an abstract principle representing natural law, existence, and the Universe (the sum total of all that was, is and shall be), rather than as an anthropomorphic entity) beliefs about God.[1][2]
In addition to his cosmological writings, Bruno also wrote extensive works on the art of memory, a loosely-organized group of mnemonic techniques and principles. More recent assessments, beginning with the pioneering work of Frances Yates, suggest that Bruno was deeply influenced by magical views of the universe inherited from Arab astrological magic, Neoplatonism and Renaissance Hermeticism.[3] Other recent studies of Bruno have focused on his qualitative approach to mathematics and his application of the spatial paradigms of geometry to language.[4]

Па највероватно останатите 500 и кусуро што не се спомнати
Е сега па и ти знаеш како се вели во градов наш и баба ми да имаше знајш шо че беше дедо :smir:.
Да не претпоставуваме што како на суд се зема само лични изјави, а за Ајнштајн што верувал како верувал си пишува убаво таму.
 
In a letter to V. T. Aaltonen (7 May 1952), Einstein explained his opinion that belief in a personal God is better than atheism. Einstein said, "Mere unbelief in a personal God is no philosophy at all." [Einstein Archive 59-059] In a letter to Hans Muehsam (30 March 1954), Einstein said: "I am a deeply religious nonbeliever... This is a somewhat new kind of religion." [Einstein Archive 38-434]
In a letter to a child who asked if scientists pray (24 January 1936), said: "Everyone who is seriously involved in the pursuit of science becomes convinced that a spirit is manifest in the laws of the Universe - a spirit vastly superior to that of man... In this way the pursuit of science leads to a religious feeling of a special sort, which is indeed quite different from the religiosity of someone more naive." [Einstein Archive 42-601]
In a letter to M. Berkowitz (25 October 1950), Einstein said: "My position concerning God is that of an agnostic. I am convinced that a vivid consciousness of the primary importance of moral principles for the betterment and ennoblement of life does not need the idea of a law-giver, especially a law-giver who works on the basis of reward and punishment." [Einstein Archive 59-215]
In a letter to an Iowa student who asked, What is God? (July 1953), Einstein said, "To assume the existence of an unperceivable being... Does not facilitate understanding the orderliness we find in the perceivable world." [Einstein Archive 59-085]
From: Rich Deem, "Famous Scientists Who Believed in God", last modified 19 May 2005, on "Evidence for God from Science" website (http://www.godandscience.org/apologe...ncefaith.html; viewed 5 October 2005):

Па не гледам што има различно тука од она што го постирав...

Како што гледаш тој не бил поклоник на ниедна религија туку си имал некоја своја претстава за вишата сила...базирано на сознанија...како што вели тој е не-верник...значи е против концептот на верување...што е логично земајќи предвид со што се бавел...а тоа е во основа атеистички принцип...

Не сакам...ама ајде морам да прашам...која е вистинската религија...сите религии тврдат дека се тие...но неможе сите да се во право...која религија е во право?
 
Како што гледаш тој не бил поклоник на ниедна религија туку си имал некоја своја претстава за вишата сила...базирано на сознанија...како што вели тој е не-верник...значи е против концептот на верување...што е логично земајќи предвид со што се бавел...а тоа е во основа атеистички принцип...
Е сега како не-верник а види што пишува:

One of Einstein's most famous quotes on the subject of science and religion is: "Science without religion is lame, religion without science is blind."

Einstein was opposed to atheism.

Einstein is said to have held a concept of God similar to that promulgated by Jewish philosopher Baruch Spinoza. Einstein studied Spinoza and identified with Spinoza both culturally and philosophically. The Encyclopedia Britannica says of him: "Firmly denying atheism, Einstein expressed a belief in 'Spinoza's God who reveals himself in the harmony of what exists.' This actually motivated his interest in science, as he once remarked to a young physicist: 'I want to know how God created this world, I am not interested in this or that phenomenon, in the spectrum of this or that element. I want to know His thoughts, the rest are details.' Einstein's famous epithet on the 'uncertainty principle' was 'God does not play dice.'"
 
Аха, еве го она погоре што го споменав за релација наука-религија.

Луј Пастер бил силен верник-христијанин и противник на теоријата на еволуцијата и воопшто на идејата за спонатано настанување живот од нежива материја.
Меѓу неговите изјави за вера во библискиот Господ се и следниве:
,, Колку што повеќе ја проучувам природата, толку повеќе Му се восхитувам на делото на Створителот. "
,, Науката ги доближува луѓето до Бог. "
Не треба да се срами микробиолог и бактериолог ако верува дека постои Господ, ниту со тоа ќе предизвика сомнеж во неговата писменост и способност.
Или Вилијам Томсон, физичар
,, Околу нас има изобилство од докази дека се е создадено интелигентно и со дизајн... атеизмот е толку бесмислена идеја што немам зборови да го искажам тоа !"
,, Во врска со потеклото на животот, науката... цврсто потврдува дека зад тоа стои сила на Творец. "
Но ако дојде од моја уста или од Миленкова, на отец Ивица...тоа е незнаење, зло, нечитање книги, неразбирање, непродуховеност, нечитање Сидарта...(има ли уште некој збор со не-)...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom