Отец Ивица vs Дарвин

  • Креатор на темата Креатор на темата Johnny Stulic
  • Време на започнување Време на започнување
Е сега па и ти знаеш како се вели во градов наш и баба ми да имаше знајш шо че беше дедо :smir:.
Да не претпоставуваме што како на суд се зема само лични изјави, а за Ајнштајн што верувал како верувал си пишува убаво таму.

Буцио некој земал ги иселектирал сите оние нобеловци кој веруваат во Бог од не знам кој причини значи СИТЕ ги обсервирал и нашол 50 е сега од 1900 и некоја (не сум сигурен) се доделува нобелова награда во 6 дисциплини само во економија е почната во 60-тите е па сега рачунај колку се вкупно нобеловци пошто си љубител на гугл можеш и да прогуглаш и да провериш.
 
Буцио некој земал ги иселектирал сите оние нобеловци кој веруваат во Бог од не знам кој причини значи СИТЕ ги обзервирал и нашол 50 е сега од 1900 и некоја (не сум сигурен) се доделува нобелова награда во 6 дисциплини само во економија е почната во 60-тите.

Види првичната идеја кога барав нобеловци религиозни луѓе ми беше да се потрудам да најдам научници од природните науки (физика, хемија математика итн) кои што се религиозни. Затоа што овде луѓево тврдеа дека сите научници по дифолт се атеисти, а тие што се религиозни се заостанати со испран мозоки итн.
Еве не мораше да бидат педесет и пет да се да вредат како имиња. И едно прашање ги виде ти имињата прв на чело Ајнштајн по него Планк, Хајзенберг итн. Ти знаеш ако не биле овие луѓе денес ќе немало телевизори, компјутери, потоа радија (Маркони), микробранови печки, сателити и така натаму, и така натаму, и така натаму...
 
Види првичната идеја кога барав нобеловци религиозни луѓе ми беше да се потрудам да најдам научници од природните науки (физика, хемија математика итн) кои што се религиозни. Затоа што овде луѓево тврдеа дека сите научници по дифолт се атеисти, а тие што се религиозни се заостанати со испран мозоки итн.
Еве не мораше да бидат педесет и пет да се да вредат како имиња. И едно прашање ги виде ти имињата прв на чело Ајнштајн по него Планк, Хајзаенберг итн. Ти знаеш ако не биле овие луѓе денес ќе немало телевизори, компјутери, потоа радија (Маркони), микробранови печки, сателити и така натаму, и така натаму, и така натаму...

Малку грешиш овде Маркони него измислил радиото,радиото е измислено од Тесла кој ите како бил атеист иако таткому бил свештеник, а маркони само прв го употребил и ништо повеќе,дури и патентот муе судски признаен на тесла,е сега рече да наброиме Нобеловци кој се атеисти еве јас ти велам наброј ти 75 кој биле верници, па јас ке набројам 300 атеисти а шо си запнал за Ајнштајн ?? човекот си бил деклариран атеист е сега што некој се обидуваат даго прикажат како религиозен со неговото потекло тое башка, колку за почеток еве ти неколку атеисти добитници на Нобел
Atheist Nobel Prize Winners

Alexei Alexeyevich Abrikosov

Zhores Alferov

Nikolay Basov

Joseph Brodsky

Ivan Bunin

Pavel Cherenkov

Ilya Frank

Vitaly Ginzburg

Leonid Kantorovich

Pyotr Kapitsa

Lev Landau

Wassily Leontief

Ilya Ilyich Mechnikov

Boris Pasternak

Ivan Pavlov

Alexander Prokhorov

Andrei Sakharov

Nikolay Semyonov

Mikhail Aleksandrovich Sholokhov

Aleksandr Solzhenitsyn

Igor Tamm

Ivo Andric

George Oláh

Dennis Gábor

George von Békésy

George de Hevesy

Leopold Ruziczka

Isidor Rabi

Elie Wiesel

John Harsányi

Robert Bárány

Robert Mundell

Myron Scholes

William Vickrey

Bertram N. Brockhouse

Michael Smith

Rudolph A. Marcus

Richard E. Taylor

Sidney Altman

John C. Polanyi

David H. Hubel

Saul Bellow

Gerhard Herzberg,

Charles B. Huggins

Lester B. Pearson

William Giauque

Gao Xingjian

Daniel C. Tsui

Chen Ning Yang

Tsung-Dao Lee

Leopold Ružička

Jaroslav Seifert,

Jaroslav Heyrovský

Carl Ferdinand Cori

Gerty Cori

Richard Dawkins
Јебига ги имало повеќе од 50 а ги има уште многу многу повеќе,и додека цел свет дебатира како тоа повеќето добитници се Атеисти и религиските организации,тврдат дека изборот е наместен ти овде упорно трескаш дека се верници ок,еве овие ти се Психијатри Хемичари,физичари нуклеарна физика Биолози литерати, медицинари и уште што не иди проверувајги еден по еден задасе увериш а кајсе твојте +25
 
а шо си запнал за Ајнштајн ?? човекот си бил деклариран атеист е сега што некој се обидуваат даго прикажат како религиозен со неговото потекло тое башка, колку за почеток еве ти неколку атеисти
Таму си пишува убаво негови лични цитати што верува и како верува. И зар мислиш ти ќе се осуди некој да фалсификува изјави од Ајнштајн, а бе има жив да го одерат од тужби по судови бел ден нема да види.
И дај немој како на училиште:
а.
б.
в.
Дај линк од нивни лични изјави каде што се декларираат како атеисти, или сакаш да ти верувам на збор?
 
Малку грешиш овде Маркони него измислил радиото,радиото е измислено од Тесла кој ите како бил атеист :nenene:

»S vremena na vreme, u retkim intervalima, veliki duh otkrića silazi na Zemlju da saopšti neku tajnu koja treba da unapredi čovečanstvo. Bira najbolje pripremljenog, najzaslužnijeg i šapuće mu tajnu na uho. Dragoceno saznanje dolazi kao bljesak svetlosti. Kad shvati skriveno značenje, srećni izabranik vidi čudesnu promenu: pred njegovim ushićenim očima je jedan novi svet, jedva da naslućuje sličnost sa starim. To nije prolazna iluzija, puka igra njegove razigrane mašte ili fantom od izmaglice koja će se razići. Čuda koja vidi, koliko god da izgledaju udaljena, ostaće ovde. On to zna, nema senke sumnje u njegovom umu, svakim delićem svog tela on oseća: to je Velika ideja«.
Nikola Tesla u “Beleška o Kabaneljasovom patentu br. 164 995”
 
Која тие поентата сега ке најдеш мана и на етникумот на којшто припагаат:vozbud: ај после па на државјанството,па на бојата на кожата и сите еден по еден ке ги елеминираме:pos2:

Таму си пишува убаво негови лични цитати што верува и како верува. И зар мислиш ти ќе се осуди некој да фалсификува изјави од Ајнштајн, а бе има жив да го одерат од тужби по судови бел ден нема да види.
И дај немој како на училиште:
а.
б.
в.
Дај линк од нивни лични изјави каде што се декларираат како атеисти, или сакаш да ти верувам на збор?

сега се праиш недоветен демек на твојон линк сите се со потпишани, и нотарски заверени изјави:toe: дај ми ти линк со лично потпишани изјави јас кети дадам линк со декларации,:tapp:

еве линк
 
Таму си пишува убаво негови лични цитати што верува и како верува. И зар мислиш ти ќе се осуди некој да фалсификува изјави од Ајнштајн, а бе има жив да го одерат од тужби по судови бел ден нема да види.
И дај немој како на училиште:
а.
б.
в.
Дај линк од нивни лични изјави каде што се декларираат како атеисти, или сакаш да ти верувам на збор?

Еве ти линк извадоци од негова книга

http://sacred-texts.com/aor/einstein/einprayr.htm
 
Е ти благодарам многу за линкот сега ми е многу појасно, и дај потруди се побарај, ако сакаш да ги мериме ќе изгубиш и на тоа поле јас имам поголем :smir:.

Шо е порелевантен твојот линк кој го постирал одреден верник,кој има огрона желба да докаже дека има нобеловци верници од мојов линк еве ти го и овој линк за тој првиот твој на листата

http://sacred-texts.com/aor/einstein/einprayr.htm

=======================================24 cm

Изгледа Мојов е поголем ај сега иди прашај некое попче
 
Ајде сега биди љубезен и од тој куп антрополошки факти наведи ми барем еден што ја подржува еволуцијата? Но те молам поштеди ме од спамирање со огромни текстови од википедија или сл. туку ако најдеш таму барем еден факт, издвој го, преведи го, срочи го убаво и напиши го тука кратко, јасно и концизно, па потоа ќе дискутираме околу неговата "фактичност" или фаличност.

Нема што да се служам со Википедија или да ја испревртувам Библијата. едноставно тоа што го пишува во таа книга нема смисла да се поврзува со нешто што е денес општо познато. Како може да се негира еволуцијата на човекот кога таа едноставно постоела, постои и ќе постои. Човекот секогаш ќе се стреми да го подобри својот живот, а со тоа ќе се развива себеси. Единствена пречка во неговиот развој е токму религијата и евтините приказни на некои луѓе кои пред неколку илјади години ги обединиле во една книга.
Па тие луѓе не биле на денешното ниво на развој, на нивото на денешниот homo sapiens. Или пак, кога Бог го создаде човекот, му даде свој лик и од тогаш човекот не се промени. Значи и денес е прост и примитивен, сеуште не знае што е оган, а камо ли тркало и сеуште го дере месото со тапи камења и живее во пештера. Па и овој развој е еволутивен и тој допринесува за промени кај човекот.

Земи ги за пример сите ископани скелети (по стоти пат повторувам) како доказ кој ја оправдува Дарвиновата теорија. Земи ги сите орудија кои ги правел и земи ги денешните „орудија“ кои ги користи. Земи го местот каде живеел и условите во кои живеел и денешните услови и живеалишта. Земи ги неговите разбирања за светот и денешните познавања од таа област. Порано беше политеист, денес е монотеист, а утре може и атеист. ТОА Е РАЗВОЈ. ТОА Е ЕВОЛУЦИЈА - ОД ПРИМИТИВНО КОН ПОСТИГНУВАЊЕ НА СОВРШЕНО. Човекот се стреми на тој пат иако религијата го спори тоа.

Еве неколку факти (не се од Википедија и нема да бидат километар долги како цитатите од Библијата) на науката и Библијата

НАУКА:
1. Светот е стар околу 4,5 милијарди години
2. Човекот е стар преку 3,2 милиони години
3. Потврдено е постоење на жив свет милиони години пред човекот
4. Човекот е во постојан еволутивен развиток
5. Разбиени се многу теории на религијата и Црквата и поставени се илјадници факти за нив.

БИБЛИЈА
1. Светот е стар околу 6.000 години (Хебрејска историја)
2. Човекот е стар колку и светот (6.000 години+ 1 недела)
3. Живиот свет е настанат иста недела со човекот
4. Човекот е исти како што бил пред 6.000 години кога Бог го создал
5. Црквата нема нема разбиено ниедна теорија на науката бидејќи се служи само со илјада страни стар ракопис напишан од луѓе со пониска интелигенција од интелигенцијата на денешниот човек.


Vone, темата овде не е "факти за Бог", така што секоја таква дискусија би била надвор од темата. Кога ќе размислам подобро, темата овде, според насловот, не е ни за еволуцијата, туку наводно тука треба да ја озборуваме дискусијата што ја имаа Ивица и Миленко пред неколку дена на телевизија. Веќе го консултирав модераторот дали ке го промени насловот на темава за да ја продолжам дискусијата за еволуцијата со сериозните дискутанти тука, или пак на некоја друга посоодветна тема. А за фактите за или против Бог, имаш и ти посоодветни теми каде што можеме со задоволство да разговараме.

Ајде сега биди љубезен и избери неколку факти на Религијата со кои ќе ја побие Дарвиновата теорија и општо постанокот на човекот. Само те молам немој да се служиш со километарски цитати од Библијата. И да, оправдување за скелетите на луѓето и предходниот изумрен жив свет да не биде Луцифер кој ги ставил под земја за да може да се пере мојот ум и умот на истомислениците. :smir:
 
Еве ти линк извадоци од негова книга

http://sacred-texts.com/aor/einstein/einprayr.htm

Шо е порелевантен твојот линк кој го постирал одреден верник,кој има огрона желба да докаже дека има нобеловци верници од мојов линк еве ти го и овој линк за тој првиот твој на листата

http://sacred-texts.com/aor/einstein/einprayr.htm

=======================================24 cm
Не ви чини линкот не знам дали до мене е, или нешто друго. Дај копирајте нешто од него затоа што ништо не можев да видам :toe:.
 
Не ви чини линкот не знам дали до мене е, или нешто друго. Дај копирајте нешто од него затоа што ништо не можев да видам :toe:.

неможе да нечини ако не отвара со клик иди со копи пасте
 
неможе да нечини ако не отвара со клик иди со копи пасте
Ја отвара ама само ова го има на нејзе и ништо друго:

Добро еве со копирање бива да го прочитам па потоа одговор.


The following excerpts are taken from Albert Einstein: The Human Side, Selected and Edited by Helen Dukas and Banesh Hoffman, Princeton University Press, 1979.

[SIZE=+3]Einstein on Prayer (pp. 32-33)[/SIZE]
  • Return to Top
A child in the sixth grade in a Sunday School in New York City, with the encouragement of her teacher, wrote to Einstein in Princeton on 19 January I936 asking him whether scientists pray, and if so what they pray for. Einstein replied as follows on 24 January 1936:

  • I have tried to respond to your question as simply as I could. Here is my answer.
    Scientific research is based on the idea that everything that takes place is determined by laws of nature, and therefore this holds for the actions of people. For this reason, a research scientist will hardly be inclined to believe that events could be influenced by a prayer, i.e. by a wish addressed to a supernatural Being.
    However, it must be admitted that our actual knowledge of these laws is only imperfect and fragmentary, so that, actually, the belief in the existence of basic all-embracing laws in Nature also rests on a sort of faith. All the same this faith has been largely justified so far by the success of scientific research.
    But, on the other hand, every one who is seriously involved in the pursuit of science becomes convinced that a spirit is manifest in the laws of the Universe -- a spirit vastly superior to that of man, and one in the face of which we with our modest powers must feel humble. In this way the pursuit of science leads to a religious feeling of a special sort, which is indeed quite different from the religiosity of someone more naive.
    It is worth mentioning that this letter was written a decade after the advent of Heisenberg's prin ciple of indeterminacy and the probabilistic interpretation of quantum mechanics with its denial of strict determinism.

[SIZE=+3]Einstein on Purpose in Nature (p. 39)[/SIZE]
  • Return to Top
In 1954 or 1955 Einstein received a letter citing a statement of his and a seemingly contradictory statement by a noted evolutionist concerning the place of intelligence in the Universe. Here is a translation of the German draft of a reply. It is not known whether a reply was actually sent:

  • The misunderstanding here is due to a faulty translation of a German text, in particular the use of the word "mystical." I have never imputed to Nature a purpose or a goal, or anything that could be understood as anthropomorphic.
    What I see in Nature is a magnificent structure that we can comprehend only very imperfectly, and that must fill a thinking person with a feeling of "humility." This is a genuinely religious feeling that has nothing to do with mysticism.

[SIZE=+3]Einstein on the Meaning of Life (pp. 26-27)[/SIZE]
  • Return to Top
The next excerpt is a letter written by Einstein in response to a 19-year-old Rutger's University student, who had written to Einstein of his despair at seeing no visible purpose to life and no help from religion.
In responding to this poignant cry for help, Einstein offered no easy solace, and this very fact must have heartened the student and lightened the lonely burden of his doubts. Here is Einstein's response. It was written in English and sent from Princeton on 3 December 1950, within days of receiving the letter:

  • I was impressed by the earnestness of your struggle to find a purpose for the life of the individual and of mankind as a whole. In my opinion there can be no reasonable answer if the question is put this way. If we speak of the purpose and goal of an action we mean simply the question: which kind of desire should we fulfill by the action or its consequences or which undesired consequences should be prevented? We can, of course, also speak in a clear way of the goal of an action from the standpoint of a community to which the individual belongs. In such cases the goal of the action has also to do at least indirectly with fulfillment of desires of the individuals which constitute a society.
    If you ask for the purpose or goal of society as a whole or of an individual taken as a whole the question loses its meaning. This is, of course, even more so if you ask the purpose or meaning of nature in general. For in those cases it seems quite arbitrary if not unreasonable to assume somebody whose desires are connected with the happenings.
    Nevertheless we all feel that it is indeed very reasonable and important to ask ourselves how we should try to conduct our lives. The answer is, in my opinion: satisfaction of the desires and needs of all, as far as this can be achieved, and achievement of harmony and beauty in the human relationships. This presupposes a good deal of conscious thought and of self-education. It is undeniable that the enlightened Greeks and the old Oriental sages had achieved a higher level in this all-important field than what is alive in our schools and universities.

[SIZE=+3]Einstein on the Soul [/SIZE]
  • Return to Top
[SIZE=+0]From p. 39[/SIZE]
On 17 July I953 a woman who was a licensed Baptist pastor sent Einstein in Princeton a warmly appreciative evangelical letter. Quoting several passages from the scriptures, she asked him whether he had considered the relationship of his immortal soul to its Creator, and asked whether he felt assurance of ever lasting life with God after death. It is not known whether a reply was sent, but the letter is in the Einstein Archives, and on it, in Einstein's hand writing, is the following sentence, written in English:

  • I do not believe in immortality of the individual, and I consider ethics to be an exclusively human concern with no superhuman authority behind it.
[SIZE=+0]From p. 40[/SIZE]
In Berlin in February 1921 Einstein received from a woman in Vienna a letter imploring him to tell her if he had formed an opinion as to whether the soul exists and with it personal, individual development after death. There were other questions of a similar sort. On 5 February 1921 Einstein answered at some length. Here in part is what he said:

  • The mystical trend of our time, which shows itself particularly in the rampant growth of the so-called Theosophy and Spiritualism, is for me no more than a symptom of weakness and confusion.
    Since our inner experiences consist of reproductions and combinations of sensory impressions, the concept of a soul without a body seems to me to be empty and devoid of meaning.

[SIZE=+3]Einstein on a Personal God[/SIZE]

  • Return to Top
On 22 March 1954 a self-made man sent Einstein in Princeton a long handwritten letter-four closely packed pages in English. The correspondent despaired that there were so few people like Einstein who had the courage to speak out, and he wondered if it would not be best to return the world to the animals. Saying "I presume you would like to know who I am," he went on to tell in detail how he had come from Italy to the United States at the age of nine, arriving in bitter cold weather, as a result of which his sisters died while he barely survived; how after six months of schooling he went to work at age ten; how at age seventeen he went to Evening School; and so on, so that now he had a regular job as an experimental machinist, had a spare-time business of his own, and had some patents to his credit. He declared himself an atheist. He said that real education came from reading books. He cited an article about Einstein's religious beliefs and expressed doubts as to the article's accuracy. He was irreverent about various aspects of formal religion, speaking about the millions of people who prayed to God in many languages, and remarking that God must have an enormous clerical staff to keep track of all their sins. And he ended with a long discussion of the social and political systems of Italy and the United States that it would take too long to describe here. He also enclosed a check for Einstein to give to charity.
On 24 March 1954 Einstein answered in English as follows:
I get hundreds and hundreds of letters but seldom one so interesting as yours. I believe that your opinions about our society are quite reasonable.
It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it.
I have no possibility to bring the money you sent me to the appropriate receiver. I return it therefore in recognition of your good heart and intention. Your letter shows me also that wisdom is not a product of schooling but of the lifelong attempt to acquire it.
[SIZE=+0]From p. 66[/SIZE]
There is in the Einstein Archives a letter dated 5 August 1927 from a banker in Colorado to Einstein in Berlin. Since it begins "Several months ago I wrote you as follows," one may assume that Einstein had not yet answered. The banker remarked that most scientists and the like had given up the idea of God as a bearded, benevolent father figure surrounded by angels, although many sincere people worship and revere such a God. The question of God had arisen in the course of a discussion in a literary group, and some of the members decided to ask eminent men to send their views in a form that would be suitable for publication. He added that some twenty-four Nobel Prize winners had already responded, and he hoped that Einstein would too. On the letter, Einstein wrote the following in German. It may or may not have been sent:
I cannot conceive of a personal God who would directly influence the actions of individuals, or would directly sit in judgment on creatures of his own creation. I cannot do this in spite of the fact that mechanistic causality has, to a certain extent, been placed in doubt by modern science.
My religiosity consists in a humble admiration of the infinitely superior spirit that reveals itself in the little that we, with our weak and transitory understanding, can comprehend of reality. Morality is of the highest importance-but for us, not for God.
[SIZE=+0]From pp. 69-70[/SIZE]
A Chicago Rabbi, preparing a lecture on "The Religious Implications of the Theory of Relativity," wrote to Einstein in Princeton on zo December 1939 to ask some questions on the topic. Einstein replied as follows:
I do not believe that the basic ideas of the theory of relativity can lay claim to a relationship with the religious sphere that is different from that of scientific knowledge in general. I see this connection in the fact that profound interrelationships in the objective world can Ije comprehended through simple logical concepts. To be sure, in the theory of relativity this is the case in particularly full measure.
The religious feeling engendered by experiencing the logical comprehensibility of profound interrelations is of a somewhat different sort from the feeling that one usually calls religious. It is more a feeling of awe at the scheme that is manifested in the material universe. It does not lead us to take the step of fashioning a god-like being in our own image-a personage who makes demands of us and who takes an interest in us as individuals. There is in this neither a will nor a goal, nor a must, but only sheer being. For this reason, people of our type see in morality a purely human matter, albeit the most important in the human sphere.
 
But, on the other hand, every one who is seriously involved in the pursuit of science becomes convinced that a spirit is manifest in the laws of the Universe -- a spirit vastly superior to that of man, and one in the face of which we with our modest powers must feel humble. In this way the pursuit of science leads to a religious feeling of a special sort, which is indeed quite different from the religiosity of someone more naive.

The mystical trend of our time, which shows itself particularly in the rampant growth of the so-called Theosophy and Spiritualism, is for me no more than a symptom of weakness and confusion.
Since our inner experiences consist of reproductions and combinations of sensory impressions, the concept of a soul without a body seems to me to be empty and devoid of meaning.


It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly.

Пази овде не верува во личен Бог, а во претходните мои постови убаво се објаснуваат неговите цитати дека верува во пантеизам.
Е сега дефиниција за пантеизам:

Pantheism (Greek: πάν (pan) = all and θεός (theos) = God, literally "God is all" -ism) is the view that everything is part of an all-encompassing immanent God. In pantheism, the Universe (Nature) and God are considered equivalent and synonymous. More detailed definitions tend to emphasize the idea that God is better understood as an abstract principle representing natural law, existence, and the Universe (the sum total of all that was, is and shall be), rather than as an anthropomorphic entity.

Еве уште нешто за неговиот пантеизам:

I cannot conceive of a personal God who would directly influence the actions of individuals, or would directly sit in judgment on creatures of his own creation. I cannot do this in spite of the fact that mechanistic causality has, to a certain extent, been placed in doubt by modern science.
My religiosity consists in a humble admiration of the infinitely superior spirit that reveals itself in the little that we, with our weak and transitory understanding, can comprehend of reality. Morality is of the highest importance-but for us, not for God.

Значи типот никаде не тврди дека не верува во Бог т.е. дека е атеист, туку секаде тврди дека е пантеист :toe:.
 
Добро бе зарем толку не гледаш колку самиот себеси се косиш или пак несе предаваш лесно???
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom