СВЕТИ МОШТИ

  • Креатор на темата Omer el Faruk
  • Време на започнување

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
МИКИ, неспомнувањето на твоето име во Библијата и неспомнувањето на моштите се две различни работи и не можат да се стават во ист кош и да се нарекуваат "иста логика". Тоа што твоето име го нема во Библијата, тоа значи дека ти не си библиски лик или пак дека твоети име не било култно име во библиско време. А тоа што нема ни "м" од моштите спомнато во Библијата е доказ дека поклонувањето пред мошти, нивно целивање, мирисање и ред други паганизми што православните практикуваат со нив, воопшто не било пракса на привите христијани (апостолите и другите ученици на Исус).
Кога Јован Крстител умрел, учениците го погребале. Кога маченикот Стефан умрел, учениците исто така го погребале. Во Библијата не се спомнува никаков идолопоклонски однос што христијаните го правеле над нивните посмртни останки. Ни пред нивното погребување, ниту потоа има индикации дека ги откопувале нивните тела и ги фетиширале.
Епа ако тоа не го поучувал ниту го практикувал Исус, ако тоа не го поучувале ниту практикувале апостолите и првите христијани, тогаш зошто ние денес, кои се нарекуваме Христови следбеници, да ги правиме овие пагански работи врз посмртните останки (ткн. мошти)?
Чорбаџи, ти (и сличните на тебе на форумов), ЛУКАВО се криете зад Писмото, папагалски и непрекидно „терајќи„ го принципот „...ако го нема во Писмото, го нема никаде...„ , а од друга страна, ти (и сличните на тебе на форумов) не наведовте ни ГРАМ од своето духовно искуство (оти го НЕМАТЕ!), туку цело време „набадате„ вакви или такви „докази„ (моја омилена категорија се на пр. статистичките „докази„), обидувајќи се со нив да ги докажете вистините од Писмото. Писмото НЕМА потреба од докази, како што и верата нема потреба од докажување, оти е ВНАТРЕШНА, духовна категорија, која се докажува преку ЛИЧНИТЕ духовни искуства, а не со некакви МАТЕРИЈАЛНИ и ФИЗИЧКИ докази. За православната Црква, научниите сознанија НЕ СЕ доказ ниту поткрепа, туку само ПОТВРДА за точноста од вистините од Писмото.

Можам да го кажам следново:

1. Писмото, поточно, Новиот Завет, е даден за луѓето, за да истите тие луѓе, кои ќе поверуваат во Христа, според Новиот Завет и да живеат.
2. Новиот Завет не е збирка од нормативи и точно уредени правила (како Стариот) според кој луѓето треба да живеат.
3. Согласно втората точка, и во времето од Новиот Завет, сеуште биле нејасни одредени категории, како на пр. непознавањето на Духот Свет, како кај раните рисјани во Ефес, а кои веќе биле покрстени со Јовановото крштевање, а не со Исусовото!
4. Согласно втората и третата точка, јасно е дека Новиот Завет е првично ЗАДАДЕН, а искуствата од живеењето според Новиот Завет, кои следат после востановувањето на раната Црква, НЕ СЕ однапред ПРЕТСКАЖАНИ во Новиот Завет, туку СЛЕДАТ после Новиот Завет. Тие искуства се дел од Светото предание од православната Црква!
5. Согласно четвртата точка, Светите мошти се ПОСЛЕДИЦА од живеењето според Новиот Завет, иако НЕ СЕ никаде наведени во Заветот, како што ни моето име не е навдедено во Новиот Завет, а јас сепак постојам иако не сум претскажан/проречен во Новиот Завет.
6. Ти (и сличните на тебе на форумов) упорно и СВЕСНО прескокнувате еден историски ФАКТ: дека во првите три века, раните рисјани, спасувајќи гол живот, не беа во можност да ја оформат својата Црква и вера, (сликајќи фрески и икони), оти бегаа од идолопоклоничките римски цареви и кралеви. Да споменам само еден ФАКТ: раните рисјани ги погребуваа своите упокоени во ѕидовите од катакомбите, така да е многу веројатно дека некои од нив оставиле и мироточиви мошти, како знак/доказ а нивната Светост.
7. Твојата заедница, или сличните на твојата, кога навистина би воделе богоугоден живот, би дале и ДОКАЗИ за таа своја праведност, во облик од врвни праведници, кои во православната Црква ги нарекуваме „“Свети„ или „Светии„“. Тоа што твојата самонаречена црква и сличните на неа, се НЕСПОСОБНИ да дадат Светии, и нивните мошти како еден до доказите за нивната Светост, тој факт го покривате со упорно и папагалско “...до зла бога...„ преповторување за наводната идолопоклоничка склоност на православните рисјани. Непрекината негација на одредена фактичка категорија НЕ МОЖЕ да го поништи ФАКТОТ, или!?. Дотолку ПОЛОШО по фактите!!! Освен упорно усно негирање на православието, не видов(ме) ниту ЕДЕН единствен доказ за идолоклонството од православните верници и Црква!!!
8. Светите мошти итоа како имаат своја моќ! Кој им се поклнил, знае на што мислам, но, разбира се, за тебе и за твојата зедница, тоа е НЕПОЗНАТО ДУХОВНО искуство! Очигледно дека статистиката е појак „доказ„ од личните духовни искуства!
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Мики, од твоите тачки го заклучувам следново:
Прво признаваш дека обожавањето на мртвите тела (моштите) не било пракса на првите христијани, ниту пак се спомнати во Новиот Завет, за веднаш потоа да кажеш дека "тие се ПОСЛЕДИЦА од живеењето според Новиот Завет" :)
Мене ме интересира на кој начин оваа идолопоклонска работа е последица? Кој е тој причинско-последичен закон кој воведува некоја непостоечка и неспомната (идолопоклонско-паганска) пракса на првите христијани кај подоцнежните?
Зарем не можат истото да го кажат и некои секти што пијат крв и се самоубиваат да кажат дека оваа нивна пракса ја нема во Новиот Завет, но е последица од него? Која е разликата меѓу вас и нив? И вие произволно си додавате одредени небиблиски работи (кои веќе постоеле кај паганите) и тие го прават истото. :toe:

Прво велиш:

видов(ме) ниту ЕДЕН единствен доказ за идолоклонството од православните верници
За веднаш потоа да речеш:

8. Светите мошти итоа како имаат своја моќ! Кој им се поклнил, знае на што мислам
:) :) :)

Бог рекол само Нему да му се поклонуваме, а вие се поклонувате и пред икони, и пред мртви тела, ги бацувате, ги мирисате, а згора на тоа велите: "не сме идолопоклоници". Човек да се замисли дали на шала тоа го велите или навистина не знаете што е тоа идолопоклонство.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Чорбаџи, не ми ги извртувај зборовите.

Законите барај ги во физиката и астрономијата и математиката, оти овде коментираме за духовност а не за физикалност и материјалност. Но, разбира се, тоа мене не ми е чудно, оти, како веќе реков, твоите постови се богати со се, само не со барем ЕДЕН доказ за твојата духовност или духовноста од твојата фела/заедница, која, ради убедливост, ја (само)именуваш со „црква христова„, иако немаш/.немате ниту ГРАМ Апостолско преемство, па така, без преемство, можеш/можете да бидете само заедница на ниво од некоје граѓанско здружение, кое е „јако„ загрижено за нечии човекови права и сл.

Стојам на ставот дека моштите се дел од духовните искуства од православните верници. Какви се тие искуства, тоа е дел од нивниот духовен живот, а не „ствар„ на лаборатоиски парцијални докази. Јасно е дека за тебе и твојата фела. духовноста е туѓа категорија, која ја изедначувате со поимот „рационалост„ (затоа и ја отворив темата „„Знам„„ или „верувам„„, за да направиме дистинкција меѓу духовното и рационалното). А тоа што праволсавните оддаваат чест на ликовите од иконте или на моштите од Светиите, тоа е „идолопоклонство„ само за оние поединци и фели, за кои духовноста е научна фантастика: имено, духовноста НЕ Е видлива каторија па апсурд е да кажеш дека самиот телесен поклон пред иконата или моштите автоматски генира идолопоконство. По таа твоја (и од твоитез) логика, секој поколон пред моштите од Гоце Делчев не е оддавање почит кон негото дело, тулу ептен јак и видкив знак за идолопоклонство.

Навистина, на површпноста на човековиот ум и нема крај...Токму затоа, Христос Бог го забарни судењето, оти умот човеков, отпаднат и надвор од верата, не забележува ништо длабински, туку само она што е површно:„ што на ум, тоа на друм„, без притоа да се ВИДИ духовната состојба од оној кого го судиме!

П.С. Заборавив да напоменам: ПОВТОРНО намерно го прескокаш периодот од првите три века од раните рисјани! Па тие, кутрите, гонети само затоа што не беа идолопоклоници, беа касапени!!! И што требало да прават тие рани рисјани во прогонство: да сликаат икони и фрески, да се поклонуваат на мошти, да палат свеќи, додека римската власт ги касапела!???
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
П.С. Заборавив да напоменам: ПОВТОРНО намерно го прескокаш периодот од првите три века од раните рисјани! Па тие, кутрите, гонети само затоа што не беа идолопоклоници, беа касапени!!! И што требало да прават тие рани рисјани во прогонство: да сликаат икони и фрески, да се поклонуваат на мошти, да палат свеќи, додека римската власт ги касапела!???
Не го прескокнав, туку ти не ме читаш што ти пишувам и упорно си тераш монолог пишувајќи работи кои се оф-топик и повќее прилегаат за подфорумот "филозофија" каде што можеш да си пишуваш за нерационалноста на МПЦ и нејзините следбеници.
Јас веќе ти поставив реторичко прашање: Зарем не можат и припадниците на некоја секта кои во своите ритуали пијат крв, танцуваат голи на полна месечина и се самоубиваат да го наведат истиот аргумент како и вие ткн. "православни"? Зарем не можат и тие да речат: "Иако нашите ритуали не се дел од праксата на првите христијани и никаде не се спомнати во Новиот Завет, тие сепак се ПОСЛЕДИЦА од Новиот Завет" :)
Зарем не можат и тие да си ги бранат своите ритуали велејќи како и ти: И што требало да прават тие рани рисјани во прогонство: да пијат крв, да танцуваат голи на полна месечина, додека римската власт ги касапела!??? :)

Историски факт е дека христијаните во првите 3 века, иако прогонувани, тие во тој период го зачувале најчистото учење. Тоа е логично бидејќи тогаш единствениот мотив да се стане христијанин и да се стави животот под ризик било навистина да се верува во воскреснатиот Христос и тогаш биле ретки оние свирепи волци кои навлегувале во Христовото стадо бидејќи немале што да добијат, туку само да изгубат.
Но подоцна, откако паганот Константин христијанството го направил државна религија и прогонетите христијани ги направил привилегирани во Римската империја давајќи им титули, земјишта, злато и други богатства, тогаш многу логично е дека алчните свирепи волци ќе облечат "христијански наметки" и ќе се вовлечат во Христовото стадо за да внесуваат разни ереси и пагански елементи како што се поклонувањето на мртви тела (мошти), икони, свеќи, митарства, свети води, обожавање на луѓе, внесување на Мајка Божица во религијата како и останатите пагански вери итн кои секако ќе им го зголемат профитот заради кои и влегле во ткн. државна "црква".
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Не го прескокнав, туку ти не ме читаш што ти пишувам и упорно си тераш монолог пишувајќи работи кои се оф-топик и повќее прилегаат за подфорумот "филозофија" каде што можеш да си пишуваш за нерационалноста на МПЦ и нејзините следбеници.
Јас веќе ти поставив реторичко прашање: Зарем не можат и припадниците на некоја секта кои во своите ритуали пијат крв, танцуваат голи на полна месечина и се самоубиваат да го наведат истиот аргумент како и вие ткн. "православни"? Зарем не можат и тие да речат: "Иако нашите ритуали не се дел од праксата на првите христијани и никаде не се спомнати во Новиот Завет, тие сепак се ПОСЛЕДИЦА од Новиот Завет" :)
Зарем не можат и тие да си ги бранат своите ритуали велејќи како и ти: И што требало да прават тие рани рисјани во прогонство: да пијат крв, да танцуваат голи на полна месечина, додека римската власт ги касапела!??? :)

Историски факт е дека христијаните во првите 3 века, иако прогонувани, тие во тој период го зачувале најчистото учење. Тоа е логично бидејќи тогаш единствениот мотив да се стане христијанин и да се стави животот под ризик било навистина да се верува во воскреснатиот Христос и тогаш биле ретки оние свирепи волци кои навлегувале во Христовото стадо бидејќи немале што да добијат, туку само да изгубат.
Но подоцна, откако паганот Константин христијанството го направил државна религија и прогонетите христијани ги направил привилегирани во Римската империја давајќи им титули, земјишта, злато и други богатства, тогаш многу логично е дека алчните свирепи волци ќе облечат "христијански наметки" и ќе се вовлечат во Христовото стадо за да внесуваат разни ереси и пагански елементи како што се поклонувањето на мртви тела (мошти), икони, свеќи, митарства, свети води, обожавање на луѓе, внесување на Мајка Божица во религијата како и останатите пагански вери итн кои секако ќе им го зголемат профитот заради кои и влегле во ткн. државна "црква".

Не бе човек, „уопште„ не бегам од одговорот, па јас веќе ти одговорив: Писмото е првично зададено, а последиците од живеењето според Писмото, да бидам попрецизен, според Новиот Завет, доааѓаат после дефинирањео на целото Писмо. Така, последицата (живеењето според Новито Завет) ЛОГИЧНО (нели!) доаѓа после задавањето на Писмото а не ПРЕД задавањето на Писмото како Закон за живеење (нели!?). Да наведам и пример новозаветен: кога Исус им заповеда на Апостолите да „..одат, да ги научат сите народи и да ги крштеват во името од Отецот и Синот и Свеито Дух...„, посочи ми со цитат од новозаветен стих, КАДЕ Е тоа „одење„, „научување„ и „крштевање„ дефинирано како ритуал!? НИКАДЕ! Новиот Завет не ни дава точно нормирани насоки за однесување и „ритуалзирање„ па оттаму и слободата која Црквата ја има во одредувањерто на тие ритуали, а водена од Светиот Дух! Така, ако чинот на крштевање никаде не е нормативно уреден, тогаш, зашто да очекуаме дека моштите би биле некаде споменати? Па веќе реков дека моштите се последица од живеењето според новозавените правила, .т.е. моштите не се претходница на Новито Завет!

Го наведуваш претпоставениот пример со наводните крвопијци, кои, демек, би тврделе дека ритуалзираат според Новито Завет! Мојот коментар е следен: од погрешни премиси, се вадат погрешни заклучоци! Крвопијците мжат да тврдат дека ритуалот го засноваат на Новиот Завет, но самиот чин на крвопијство предизвиква ГАДОСТ не само кај рисјаните, туку и кај атеистите! Ете го Законот на совеста! Тој закон прилично добро расуда добро од зло! Кое е тоа добро, новозаветно засновано, кое го има злоделото како плод!? Впрочем, за неправославните заедници, својствено е поставувањето паралели со незнабожечките и паганските народи, небаре православните превзеле ритуали од паганите! Пред некој ден, ми приоѓа Јеховин сведок и ме убедува дека Тројството (Света Троица) била превземена од незнам кое блискоисточно или азијатско племе! Тоа што постојат случаи на сличност помеѓу правосланите и некои пагани, тоа е само случајност, но не и копирање нечии ритуали!

Не би коментирал за првите три века од раното рисјантво, оти ми станува досадно да се преповторувам, но ниодалеку не се согласувам со тебе дека Св. Цар Константин е паганин-тој, Царот, не е паганин, туку за православните е Свет Цар, оти се постави на страна на послабите и прогонетие ради Христа.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Го наведуваш претпоставениот пример со наводните крвопијци, кои, демек, би тврделе дека ритуалзираат според Новито Завет! Мојот коментар е следен: од погрешни премиси, се вадат погрешни заклучоци! Крвопијците можат да тврдат дека ритуалот го засноваат на Новиот Завет, но самиот чин на крвопијство предизвиква ГАДОСТ не само кај рисјаните, туку и кај атеистите! Ете го Законот на совеста!
Епа по исиот тој закон? на совеста и моштите отпаѓаат од Новозаветното учење затоа што и тие предизвикуваат гадост не само кај Христијаните, туку и кај муслиманите, и кај будистите, и кај атеистите и кај секој нормален човек кој не е заслепен од православната индоктринација.
Доказ? Па кој нормален човек би можел да бакнува мртви лешеви како на пример овој:


Ете ти слика од мошти Мики. Зарем бакнувањето на овие гадни раце погоре не е ГАДОСТ? Ете, значи и по твојот критериум што самиот го наведе погоре (законот на совеста), следува дека и моштите не се засновани на Новозаветното учење.
Поздарв :wink:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Епа по исиот тој закон? на совеста и моштите отпаѓаат од Новозаветното учење затоа што и тие предизвикуваат гадост не само кај Христијаните, туку и кај муслиманите, и кај будистите, и кај атеистите и кај секој нормален човек кој не е заслепен од православната индоктринација.
Доказ? Па кој нормален човек би можел да бакнува мртви лешеви како на пример овој:


Ете ти слика од мошти Мики. Зарем бакнувањето на овие гадни раце погоре не е ГАДОСТ? Ете, значи и по твојот критериум што самиот го наведе погоре (законот на совеста), следува дека и моштите не се засновани на Новозаветното учење.
Поздарв :wink:

Погрешен заклучок!

Пред 10-тина дена, јас, лично и персонално, бев на поклонение на моштите од една светителка и светител! Моите ЛИЧНИ искуства велат дкеа моштите не само што имаат пријатен мирис, туку и предизвикуваат духовно располежение, кое е неспоредливо со било кое душевно и овосветовно, а токму тој тип на ЛИЧНИ ДУХОВНИ располежија се, за тебе и за твојата фела, апсолутна НЕПОЗНАНИЦА и НАДВОР од духовноста, за која немата никаква претстава, па пошто не ти/Ви преостанува ништо друго, се впуштате до правење идолатрија од она кое за православните е Светост! Моите ЛИЧНИ искуства велат дека НЕМА никаков СТРАВ и ГАДОСТ од тие мошти, туку има духовно расположение коие за тебе и твојата фела е научна фантастика и надвор од духовниот домет!

Ајде сега, Чорбаџи, стави ги моите ЛИЧНИ искуства наспроти твоите произволни „набадања„, кои немаат блага врска со твоето искуствено познание на духовноста!
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Јас дадов објективен доказ - слика од која сите на форумов (освен хипнотизираните) ќе се ЗГАДАТ од моштите, а ти твоите лични субјективни искуства слободно споредувај си ги со секташите кои исто така како тебе кажуваат дека доживуваат божествени искуства и надреалистички нирвани кога пијат крв, кога играат голи на полна месечина, кога медитираат во будистичките манастири, кога се клањаат пред своите идоли, кога си ги жртвуваат децата свои итн.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Ајде, уште еднаш за денес.
Ја имаме следната ситуација:

1. Моите теоретски познавања и духовни искуства
2. Твоите теоретски „набадања„ и непостоечки духовни искуства.

Што мислиш, каде е вистината? Што има поголема тежина? И во што се состои твојот „обективен„ доказ кој пати од субјективизам, т.е. од неоснован страв? И зашто ги нафлаш тоа крвопијците, демонопседнатите? Ќе ми ја потценш верата? И што друго ти преостанува да кажеш, во немање лични духовни опити, освен да ја исмееш мојата вера? Пак некој статистички „доказ„? Пак некои проценти, промили и коефицинети и интеграли, кои небаре ја докажуваат твојата вера?
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Ајде, уште еднаш за денес.
Ја имаме следната ситуација:

1. Моите теоретски познавања и духовни искуства
2. Твоите теоретски „набадања„ и непостоечки духовни искуства.
Едно прашање..Што е поверодостојно..твоите духовни искуства...или она што Библијата го вели?!

Јас откако ја читам не сум сретнал ниту еден пример каде според некоја црковна комисија од нечие тело е направен изложен експонат..а кандидати во неа има такви да овие на кои им се "клањате" денес се гола вода..
Чисто ме интересира...барем еден цитат каде се вели да се почитува една таква работа..или барем каде се практикува..

Инаку налетав на итересен почеток наедна тема на Порталот Премин...вели вака..
Црквата не го вовела почитувањето на светите мошти со позитивна наредба, туку тоа го сторил народот, а Црквата само го допуштила.
Интересно...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Едно прашање..Што е поверодостојно..твоите духовни искуства...или она што Библијата го вели?!

Јас откако ја читам не сум сретнал ниту еден пример каде според некоја црковна комисија од нечие тело е направен изложен експонат..а кандидати во неа има такви да овие на кои им се "клањате" денес се гола вода..
Чисто ме интересира...барем еден цитат каде се вели да се почитува една таква работа..или барем каде се практикува..

1. Моите духовни искуства се НЕПОСРЕДНИ-понепосредни не можат ни да бидат.
2. Во Светото Писмо верувам како во збор Божји, а живеењето според тоа Писмо, дава плодови-резултати.
3. Што се однесува до популарните „цитати„; ќе се цитирам сам себе, во мојот дел од одговорите кон Чорбаџијата, а во контекст на твоето прашање.

„...Не бе човек, „уопште„ не бегам од одговорот, па јас веќе ти одговорив: Писмото е првично зададено, а последиците од живеењето според Писмото, да бидам попрецизен, според Новиот Завет, доааѓаат после дефинирањео на целото Писмо. Така, последицата (живеењето според Новито Завет) ЛОГИЧНО (нели!) доаѓа после задавањето на Писмото а не ПРЕД задавањето на Писмото како Закон за живеење (нели!?). Да наведам и пример новозаветен: кога Исус им заповеда на Апостолите да „..одат, да ги научат сите народи и да ги крштеват во името од Отецот и Синот и Свеито Дух...„, посочи ми со цитат од новозаветен стих, КАДЕ Е тоа „одење„, „научување„ и „крштевање„ дефинирано како ритуал!? НИКАДЕ! Новиот Завет не ни дава точно нормирани насоки за однесување и „ритуалзирање„ па оттаму и слободата која Црквата ја има во одредувањерто на тие ритуали, а водена од Светиот Дух! Така, ако чинот на крштевање никаде не е нормативно уреден, тогаш, зашто да очекуаме дека моштите би биле некаде споменати? Па веќе реков дека моштите се последица од живеењето според новозавените правила, .т.е. моштите не се претходница на Новито Завет!..„

Внимавај на болтуваното: Новиот Завет ништо не нормира, туку само насочува. Во Новиот Завет ретко каде е дадено нечие искуство, кое сеуште не ја одразува полнотата од Црквата, оти во Новиот Завет, Црквата е само зачната и тукушто почната со ширење, но сеуште не е институционално дефинирана, како што тоа се случува едно 3-4 векови подоцна. Многи нешта не се споменати во Новиот Завет, па така ниту моштите, ниту свеќите, ниту иконите, но тие се „воведени„ после олабавувањето на државните прогони кон првите генерации рисјани.

П.С: Да беа православните толкави идолопоклоци, како што се набедени на форумов, досега ќе се најдеше барем едн форумџија, кој ќе наведеше барем 5 злодела ккао последица од т.н. идолопоклонство од православната Црква, исто како што јас би можел да наведам барем 2 дузини злодела од луѓето кои живеат надвор од Црквата. И тогаш, чии би биле злоделата!? СЕЧИИ!?
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Мики ..Новиот Завет дава насоки..точно..
Баш како што и спомна..вели да одат и да ги научат сите народи и да ги крштеват во името на Отецот...
Каде е насокатата за моштите?
Кој воопшто спомува ритуали..та Спасението не зависи од ритуалите...

Многи нешта не се споменати во Новиот Завет, па така ниту моштите, ниту свеќите, ниту иконите, но тие се „воведени„ после олабавувањето на државните прогони кон првите генерации рисјани.
Не ли ти е малку чудно ова болираното..си размислил ли зошто вооптшо не се спомнати...И зошто потоа се "воведени"...каде е насоката за нив?

Види....што прави Православната црква во Македонија ..подобро да не зборам..не е мое да судам..има кој да суди..како насока...доволно е да читаш весници..:toe:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Мики ..Новиот Завет дава насоки..точно..
Баш како што и спомна..вели да одат и да ги научат сите народи и да ги крштеват во името на Отецот...
Каде е насокатата за моштите?
Кој воопшто спомува ритуали..та Спасението не зависи од ритуалите...


Не ли ти е малку чудно ова болираното..си размислил ли зошто вооптшо не се спомнати...И зошто потоа се "воведени"...каде е насоката за нив?

Види....што прави Православната црква во Македонија ..подобро да не зборам..не е мое да судам..има кој да суди..како насока...доволно е да читаш весници..:toe:
Што се „тиче„ читањето весници, еве нешто од мене, од мое свежо сеќавање.

Се „работе„ за дневен весник, во кој, новинарот-пацер-полунеписмен, јавно, во печатен дневен медиум го споменува изразот „света мина„, во врска со истоимениот храм во Скопје, денес непостечки (срушен). Кога тој пацер од новинар би се подраспрашал малку околу темата за која пишување, ќе научеше дека во православната Црква не постои никаква „света мина„, туку дека постојат (по мое сеќавање) тројца Светии, именувани како „Свети Мина„. Значи, не се „женски„ туку „машки„ Светии.

Е па, толку од македоснките весници, за кои МПЦ е интересна само кога треба да се плука по неа, со што е можно поголема количина раноутринска плунка, разбираш.
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Miкi1 да не ја вртиме темата во друга насока...само ќе ти кажам дека знам доволно работи кои не треба морам да ги спомувам овде на форумот..остај ти новинарите...тие не се ни осмелуваат да пишуваат за вистината
 

Kajgana Shop

На врв Bottom