Црвена застава - ново Jуго!

  • Креатор на темата Креатор на темата andrej_c
  • Време на започнување Време на започнување
Немам збор за моторите на застава што им се дешавло нејкам ни да се потсетам на 1.1 стандард двогрли карбуратор и цедење брзини додека не застане. И нај мерак ми е кога ке прелетам некој со поново кола. Како еден другар има C1 ама дечкото многу се фура мисли кој знае што вози а ја порано имав еден 101 медитеран стандард со двогрли и ми се фура со убава кола имаше сеа скапаници возиш викам ај да се пробаме па ке јадеш гомна и дечково убеден ајде се пуштаме тоа C1 исклучува неможе да доврти башка втора му е долга за 3 коли го остаив вика а бе утнав брзина ај за назад да се пробаме и пак иста разлика и дечкото си отиде ни чао ни ништо само продолжи накај дома после една недела жив го немаше :pos2:
ПС: отидов малце поише офтопик ама вајда нема да ми замерите :kesa:
 
Немам збор за моторите на застава што им се дешавло нејкам ни да се потсетам на 1.1 стандард двогрли карбуратор и цедење брзини додека не застане. И нај мерак ми е кога ке прелетам некој со поново кола. Како еден другар има C1 ама дечкото многу се фура мисли кој знае што вози а ја порано имав еден 101 медитеран стандард со двогрли и ми се фура со убава кола имаше сеа скапаници возиш викам ај да се пробаме па ке јадеш гомна и дечково убеден ајде се пуштаме тоа C1 исклучува неможе да доврти башка втора му е долга за 3 коли го остаив вика а бе утнав брзина ај за назад да се пробаме и пак иста разлика и дечкото си отиде ни чао ни ништо само продолжи накај дома после една недела жив го немаше :pos2:
ПС: отидов малце поише офтопик ама вајда нема да ми замерите :kesa:
Имаше две верзии на 1.1 моторите, со едногрлен карбуратор и сила од 55 кс, и со двогрлен со 65 кс. А ги имаше и 1.3 моторите стаднард со двогрлен карбуратор и 75 кс (ако грешам некаде исправете ме). Битно 1.3 ја носеа ознаката SPECIAL, и имаа обртомер.
 
1.3 со 73 КС мислам дека беа, т.н. специал модели...со обртомер, на местото на пепеларникот имаа инструмент за покажување на ниво на гориво и притисок на масло, и алуминиумските бандаши Cromodore
 
1.3 со 73 КС мислам дека беа, т.н. специал модели...со обртомер, на местото на пепеларникот имаа инструмент за покажување на ниво на гориво и притисок на масло, и алуминиумските бандаши Cromodore
milenovic_new03.jpg


ќе да било вода и масло... горивото изгледа е во обртомерот некаде вметнато.

едит: излезе дека е 54 KW моделот 1300... така да сметајте колку доаѓа во кс.
 
Како прво познавам луѓе на кои после 50 000 моторот им е тоталка (зборувам за сериии 1991+год). А тоа дека траат по 200 000 има и примероци и со поминати над 400 000км како службени возила.

Меѓутоа се додека ги монтираат рачно, со огромни толеранции при изработка и минимална контрола, со комбианции на делови што пред 10 години им останале во некој си магацин нема ништо да биде. Мотор од Југо со неполни 50КС да се бори со каросерија од 1000кг на Пунто?

FAIL :toe:
И моторот 51кс од мојана фиеста се бори со 1016кг тешката нејзина каросерија :pos2:
 
Tooo majstori ! Respekt ! :aplauz:

1.3 bese dvogrli karburator. Tkn. DUPLI WEBER ! I stoese "Special" na gepekot. I lamja beshe ! :)

Me vrativte vo toa vreme :icon_bigg
 
milenovic_new03.jpg


ќе да било вода и масло... горивото изгледа е во обртомерот некаде вметнато.

едит: излезе дека е 54 KW моделот 1300... така да сметајте колку доаѓа во кс.
Така е...еве сега се потсетив :)
Горивото е помеѓу 0 и 80 на обртомерот...значи долу десно на обртомерот ќе му дојде.
Омилен 101 специал ми е во жолта боја, или портокалова (се разбира фабрички :))
И со тапацирунзи и седишта мешавина од скај и текстил, црн скај и карирана црно-бела ткаенина :)
На времето беше спортист ова возило хехехе...
 
И со тапацирунзи и седишта мешавина од скај и текстил, црн скај и карирана црно-бела ткаенина :)
На времето беше спортист ова возило хехехе...

Таква комбинација ги имаат и Фиатите 1500, меѓу последните години од производството.

Моментално во Кавадарци се возат 2 101 Конфорт, оригинална боја и со оригинал ентериер, да речам фабричка состојба :) Овие се 1100. Еден портокалов со иста нијанса на тапацирунзи и седишта, другиот плав со крем ентериер...

Ме интересира Медитеран со кој мотор доаѓал (претежно се 1100), дали ги има со 1300?
 
Таква комбинација ги имаат и Фиатите 1500, меѓу последните години од производството.

Моментално во Кавадарци се возат 2 101 Конфорт, оригинална боја и со оригинал ентериер, да речам фабричка состојба :) Овие се 1100. Еден портокалов со иста нијанса на тапацирунзи и седишта, другиот плав со крем ентериер...

Ме интересира Медитеран со кој мотор доаѓал (претежно се 1100), дали ги има со 1300?
Медитеран ги има со 1100 со двогрлен карбуратор. За со 1300 не сум запознаен т.е. до сега не сум видел медитеран специал.
 
Незнам дали е мала серијата ја имам многу видено со 1300 мотор за малце ке купев еден доста ефтино го даваше.
 
Зависи има два вида 1,3:
Единиот е 1290 кубика и 72 КС (италијански мотор) другиот 1301 кубика и 65КС (од ДМБ)
 
Немам збор за моторите на застава што им се дешавло нејкам ни да се потсетам на 1.1 стандард двогрли карбуратор и цедење брзини додека не застане. И нај мерак ми е кога ке прелетам некој со поново кола. Како еден другар има C1 ама дечкото многу се фура мисли кој знае што вози а ја порано имав еден 101 медитеран стандард со двогрли и ми се фура со убава кола имаше сеа скапаници возиш викам ај да се пробаме па ке јадеш гомна и дечково убеден ајде се пуштаме тоа C1 исклучува неможе да доврти башка втора му е долга за 3 коли го остаив вика а бе утнав брзина ај за назад да се пробаме и пак иста разлика и дечкото си отиде ни чао ни ништо само продолжи накај дома после една недела жив го немаше :pos2:
ПС: отидов малце поише офтопик ама вајда нема да ми замерите :kesa:
добар си бил ти бар со фабрички :) ние со стокецо од брачедон (сеа го продаде) го шишавме еден со бмв... (е ама имаше 1600 ланчија моторка)
 
Новото Фиат Уно. Изгледа ќе оди во Застава. Веќе почна во Ј.Америка

2010_new_fiat_uno_front-left1.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom