Црвена застава - ново Jуго!

  • Креатор на темата Креатор на темата andrej_c
  • Време на започнување Време на започнување
застава

Како прво јас лично не познавам таков човек што направил ремонт на застава на 100000км.Како второ моторите на застава тераат и до 200000км без ремонт ако знаеш како да ги возиш.Тие мотори се со технологија од 60-те така да не можеш да очекуваш перформанси како сегашните.Југо да речеме оптимална брзина мегу 90-100км и тоа у 5-та ако сакаш да трае.Оддржувањето исто има врска.Јас имав темпо 1.1 1996 или најшкарт серија како што ја кажуваа сите.Лично му видов лезетот на тоа југо.Без ама никакви проблеми,домакински возено.Да не должам многу,застава само со тој брак пунто=механика југо би се оддржала на пазарот зошто со цената влегува во еден сегмент каде се други брендови на автомобили.Само цената и нормално да се испорача солиден квалитет би направиле бум.Човече добиваш ауто поправи сам:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:.Не ти треба сервис никаков,делови ефтини,го средуваш на паркинг.позз
 
Како прво познавам луѓе на кои после 50 000 моторот им е тоталка (зборувам за сериии 1991+год). А тоа дека траат по 200 000 има и примероци и со поминати над 400 000км како службени возила.

Меѓутоа се додека ги монтираат рачно, со огромни толеранции при изработка и минимална контрола, со комбианции на делови што пред 10 години им останале во некој си магацин нема ништо да биде. Мотор од Југо со неполни 50КС да се бори со каросерија од 1000кг на Пунто?

FAIL :toe:
 
застава

јас лично имав фико кое имаше поминати 110000км а моторот не беше отворен.Кога го продавав дечкото што го купуваше лично не ми веруваше дека моторот е со таа километража.Знам дека направил уште 20000км па направил генералка.А за моторите да им откажуваат на 50000км лично не сум чул.Конкретно заставините мотори пошто имам искуство со нив ако сакаш со нив да истераш долго само редовно мењање масло и тоа на 3500-4000км со вискозитет20-50,па ке видиме дали нема да истера.Не ја бранам црвена застава но како и секоја кола си бара оддржување.Остави и ти едно ауди без промена на масло и малтретирај го без везе и тоа ке рикне.Завршната монтажа им е катастрофа тоа е точно,но ако сакаш братче врата супер,е тогаш мораш во маккар или кадис ама таму сумите се со 5бројки најчесто со 2или 3 напред.Сепак идејата за ефтин автомобил не е така лоша,и јас сепак би се одлучил за тоа пунто него за она индиското :pos2::pos2::pos2::pos2:.Бегај ако сакаш да се самоубиеш купи си нано,мислам дека така му беше името.позз
 
Тоа Нано незнам кој ќе го вози. Негде прочитав дека развива 96км/х а подвозјето подржува 80км/х, гумите како од колици за цемет се држат на 3 шрафа, лименка ... :tapp:

Не велам јас дека Заставите пред 1991 не се квалитетни. Напротив дедо ми имаше фиќо со 150 000+ км и го продаде па уште го возеа. Татко ми имаше едни од првите Застави 101, освен едно раме ништо сериозно не промени.

После 1991 во Застава почнаа да ги застрануваат работите откако им откажаа кооперантите од екс-Ју па почнаа со вградување на третокласни Романски и Турски делови, Југовци без подизачи за стакло, со волан од фиќо и сл. Имам чуено од доста луѓе што моторот им издувал на 50,000км иако каросеријата е топ... :toe:

Интересна е експедицијата каде 5 Застави-101 беа до Килиманџаро и назад без сериозни дефекти.




Со новите Застава 10 велат дека се задоволни, минимално повеќе троши од она што очекувале ама сега па за 5990 евра тоа е. Ќе видиме дали ќе се оправи фабриката па можеби ќе повлече во бизнис и повеќе наши фирми :smir:
 
Југо, какво Југо, таа крнтија од кола МОРА ДА СЕ ЗАБРАНИ. Стара е веќе колата. Дајте кажете Пунто да бидете малце со времето. Пунтото е друга работа.:toe:

Тоа Нано незнам кој ќе го вози. Негде прочитав дека развива 96км/х а подвозјето подржува 80км/х, гумите како од колици за цемет се држат на 3 шрафа, лименка ... :tapp:

Не велам јас дека Заставите пред 1991 не се квалитетни. Напротив дедо ми имаше фиќо со 150 000+ км и го продаде па уште го возеа. Татко ми имаше едни од првите Застави 101, освен едно раме ништо сериозно не промени.

После 1991 во Застава почнаа да ги застрануваат работите откако им откажаа кооперантите од екс-Ју па почнаа со вградување на третокласни Романски и Турски делови, Југовци без подизачи за стакло, со волан од фиќо и сл. Имам чуено од доста луѓе што моторот им издувал на 50,000км иако каросеријата е топ... :toe:

Интересна е експедицијата каде 5 Застави-101 беа до Килиманџаро и назад без сериозни дефекти.


Со новите Застава 10 велат дека се задоволни, минимално повеќе троши од она што очекувале ама сега па за 5990 евра тоа е. Ќе видиме дали ќе се оправи фабриката па можеби ќе повлече во бизнис и повеќе наши фирми :smir:


Абе ајде не измислувај. 101 до Килимаџаро, тој едвај 10000Км поминува со едни карики....:pos2::pos2:. Иди покриј се.:kesa:
 
Абе ајде не измислувај. 101 до Килимаџаро, тој едвај 10000Км поминува со едни карики....:pos2::pos2:. Иди покриј се.:kesa:
Се покрив. :smir:

Ај сега да ти објаснам.

На 14 фебруари 1975 година 5 Застави 101 под водство на Драган Дракулиќ тргнаа на експедиција од 11 000км.

Маршутата опфаќаше 37 града за на крај да се заврши патот на врвот Џилмо. За време на екпедицијата e сниман и документарен филм.

Од дефекти сменети беа 60 пара гуми, и останати ситни дефекти кои биле отстранувани на лице место без потреба на сервис.








Застава во 1973 година учествуваше и во Tour D'Europe, трка од 14 000км проив Алфа Ромео, Порше, Опел, Форд, Рено, Симка, Аутобианки, Ситроен, Лада и други познати авто компании каде голем дел од нив не ја ни завршија трката. Тандемот возачи со Застава 101 на целта дојде прв, а четврт во генерален пласман :smir:

 
застава

Како дополнување на темава ке се надоврзам.Сите го знаете јовица угриновски нашиот неврохирург.Е тој батка 73-та со застава 101 го има поминато поголемиот дел од САХАРА(да не ме разберете погрешно,значи кај оазите тој дел) и тоа го даваа на телевизија,така да излишно е да се дискутира на таа тема.А тоа што развојот е слаб е друга приказна веке.

Југо, какво Југо, таа крнтија од кола МОРА ДА СЕ ЗАБРАНИ. Стара е веќе колата. Дајте кажете Пунто да бидете малце со времето. Пунтото е друга работа.:toe:




Абе ајде не измислувај. 101 до Килимаџаро, тој едвај 10000Км поминува со едни карики....:pos2::pos2:. Иди покриј се.:kesa:
А бе кељав,од памет косата ти паднала или чавките умот ти го изеле.Лично југото има појака школка од пунтото ако не си знаел.Пунтото брат е за шмекери и лигуши,а југце спремно убаво ке му дишеш у врат.:baeh::baeh::baeh::baeh:
 
Како дополнување на темава ке се надоврзам.Сите го знаете јовица угриновски нашиот неврохирург.Е тој батка 73-та со застава 101 го има поминато поголемиот дел од САХАРА(да не ме разберете погрешно,значи кај оазите тој дел) и тоа го даваа на телевизија,така да излишно е да се дискутира на таа тема.А тоа што развојот е слаб е друга приказна веке.


А бе кељав,од памет косата ти паднала или чавките умот ти го изеле.Лично југото има појака школка од пунтото ако не си знаел.Пунтото брат е за шмекери и лигуши,а југце спремно убаво ке му дишеш у врат.:baeh::baeh::baeh::baeh:

Чавките бегаат од мене, зашто ги бутам у рерна и праам супа. :baeh:.
Кај може кола која Е ЗАБРАНЕТА КАКО МАКСИМАЛНО НЕБЕЗБЕДНА !!! да има школка подобра од Пунто. Пунто има примероци од 1995 без корозија, а Југото кородира уште прри првата година.
Ајдееее 101 до Килиманџаро, абе и јас ќе напишам дека 101 може да помине 100000Км.:pos2::pos2::pos2::pos2:
Страшно страшно луѓето отидоа на месец и се вратија а ние тука расправаме за 101, лелеееееее што ли не ќе чуеш. Подобро Голф 1, отколку 101 !!!!!
 
Епа вака ја имам југо кое имаше поминато 110000 кога го продадов и сега уште се вози баш си го видов пред некој ден во Тетово и југото уште во екстра состојба јес да таткоми многу го чуваше ама три пати со него бевме на одмор до Дубровник и назад.
 
Тоа Нано незнам кој ќе го вози. Негде прочитав дека развива 96км/х а подвозјето подржува 80км/х, гумите како од колици за цемет се држат на 3 шрафа, лименка ... :tapp:

Не велам јас дека Заставите пред 1991 не се квалитетни. Напротив дедо ми имаше фиќо со 150 000+ км и го продаде па уште го возеа. Татко ми имаше едни од првите Застави 101, освен едно раме ништо сериозно не промени.

После 1991 во Застава почнаа да ги застрануваат работите откако им откажаа кооперантите од екс-Ју па почнаа со вградување на третокласни Романски и Турски делови, Југовци без подизачи за стакло, со волан од фиќо и сл. Имам чуено од доста луѓе што моторот им издувал на 50,000км иако каросеријата е топ... :toe:

Интересна е експедицијата каде 5 Застави-101 беа до Килиманџаро и назад без сериозни дефекти.




Ova e sosema tocno. Tatko mi pokoen bese eden od clenovite na ovaa, vo toa vreme, legendarna ekspedicija KK = Kraguevac Kilimandzaro.
Zastavite imaa italijanski motori so 1300 kubika i 75ks. Posle vrakanjeto edno vakvo vozilo mozese da se vidi po skopskite ulici bidejki bese dodelena na Zastava Skopje kako sluzbeno vozilo.
 
Pred 10 godini od prilika trgnavme na odmor za bugarija so Yugo 45 pominavme 850 km
bez zapiranje so isklucok toa na granica i celo vreme tatko mi go drzese na krajna 145 155 km pod 100 ne go pustase :vozbud: potoa prodolzivme za turcija napravivme vkupno 2500km a ne potrosi ulje poveke od 300g zborot mi bese deka ne se tolku losi samo im pomina vremeto :( sega ima mnogu po bezbedni koli od Yugo no za nasi standardi e
zakon za nekoj 1000e moze da se najde dobro yugo a delovi ima i vo trafika :)
 
Pred 10 godini od prilika trgnavme na odmor za bugarija so Yugo 45 pominavme 850 km
bez zapiranje so isklucok toa na granica i celo vreme tatko mi go drzese na krajna 145 155 km pod 100 ne go pustase :vozbud: potoa prodolzivme za turcija napravivme vkupno 2500km a ne potrosi ulje poveke od 300g zborot mi bese deka ne se tolku losi samo im pomina vremeto :( sega ima mnogu po bezbedni koli od Yugo no za nasi standardi e
zakon za nekoj 1000e moze da se najde dobro yugo a delovi ima i vo trafika :)
Кога станува збор за мотор/менувач Југо/101 се покажаа како доста издржливи машинерии. Така да што и да зборува некој, џабе е. Треба да си слеп или глуп да бидиш убеден дека моторот на Југо е срање.

Е сега каросерискиот изглед, безбедноста, опремата што ја има е истата непроменета од 1978 кога за прв пат се произведи.
 
Моторите на 101/128, 750, 850, 1300... се дело на Аурелио Лампреди...за своето време се доста напредни машини, и се доста издржливи.
Да ги потсетам сите оние кои се га фрлаат дрва и камења по 101/128 дека кога ФИАТ 128 беше кола на годината, 2 години покасно излезе З 101, како дизајн на комбилимузина на ФИАТ 128, кој не беше прифатен од ФИАТ, па беше даден на Застава...А да се разбереме, тогаш беше напредно возило 128...поставеноста на моторот и менувачот, преден погон...
Значи, југословените возеа НАПРЕДНО возило во таа 1971... маде ин ЗЦЗ. Ја возеа втората комбилимузина во светот воопшто...првата беше Рено 16.
Југото е на база на 127 со механика од 128...ОК, тогаш кога се појави си беше просек...во ред...
Проблемот е во тоа што Застава не отиде напред, туку остана на нивото од 70-тите, и ги произведуваше истите возила, па затоа сега сите фрлаат дрва и камења.
Затоа поарно е да си останат 101 128 и Југо во историјата каде и припаѓаат. Едноставно времето оддамна ги прегази, а не дека се лоши коли.
 
Кога станува збор за мотор/менувач Југо/101 се покажаа како доста издржливи машинерии. Така да што и да зборува некој, џабе е. Треба да си слеп или глуп да бидиш убеден дека моторот на Југо е срање.

Е сега каросерискиот изглед, безбедноста, опремата што ја има е истата непроменета од 1978 кога за прв пат се произведи.
ја иам југо темпо 1.1 има мислам 10-11 години... мењачот ја дупи и то убо прва влегува тешко...а моторот сеа кажа заби ама има преку 850000 поминато
 
Моторите на 101/128, 750, 850, 1300... се дело на Аурелио Лампреди...за своето време се доста напредни машини, и се доста издржливи.
Да ги потсетам сите оние кои се га фрлаат дрва и камења по 101/128 дека кога ФИАТ 128 беше кола на годината, 2 години покасно излезе З 101, како дизајн на комбилимузина на ФИАТ 128, кој не беше прифатен од ФИАТ, па беше даден на Застава...А да се разбереме, тогаш беше напредно возило 128...поставеноста на моторот и менувачот, преден погон...
Значи, југословените возеа НАПРЕДНО возило во таа 1971... маде ин ЗЦЗ. Ја возеа втората комбилимузина во светот воопшто...првата беше Рено 16.
Југото е на база на 127 со механика од 128...ОК, тогаш кога се појави си беше просек...во ред...
Проблемот е во тоа што Застава не отиде напред, туку остана на нивото од 70-тите, и ги произведуваше истите возила, па затоа сега сите фрлаат дрва и камења.
Затоа поарно е да си останат 101 128 и Југо во историјата каде и припаѓаат. Едноставно времето оддамна ги прегази, а не дека се лоши коли.
Добро се сеќаваш на моето Стојадинче, татко ми го купи далечната 1974 година а јас го продадов 2003 за делови, не би можел да кажам дека стокецот е лоша кола.
Некои сакаат да ги споредат со денешните ама ти добро рече, технологијата во Крагуевац застанала во седумдесетите години и се уште стои тами а дали ќе мрдне напред не би можел да ви кажам?:toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom