- Член од
- 20 мај 2009
- Мислења
- 97
- Поени од реакции
- 3
..
б) Односот помеѓу Павле и Петар
Во делата апостолски сè до 15 поглавје се спомнуваат активностите на Петар. После тоа, одеднаш, за него престанува секој спомен сè до 27 поглавје. Зошто било потребно ова премолчување за Петар? Одговорот на ова може да се види од Павловото послание упатено на Галанчаните во кое се вели: „Но кога Кефа (т.е. Петар) дошол во Антиохија, јас во лице му се спротивставив, бидејќи заслужи осуда.“ (Галанчаните 2,11)
До ова дошло непосредно после ерусалимскиот концил. Непобитно е докажано дека Павле не се спротивставувал на Петар сè до заседанието на споменатиот концил, па неговиот ученик Лука сето ова време пишувал за Петар. Меѓутоа, кога Петар дошол во Антиохија, после одржувањето на ерусалимскиот концил и таму му се спротивставил на Павле, во светлина на овие настани, најверојатно како и Барнаба, го напуштил Павле. После овој судир со Павле во Антиохија, Петар независно од Павле, формирал свој кружок на приврзаници за пропагирање на исправно учење на христијанството. На тоа упатува една Павлова изрека во посланието упатено на Коринчаните во кое се вели: „Ми рекоа, браќа мои, Клоини куќни дека помеѓу вас има препирање. Со ова сакам да кажам секој поединец од вас да говори: Јас сум Павлов, јас сум Аполонов, јас сум Петров, јас сум Христов,“ (Коринчани 1,11-12) Ова говори дека веќе тогаш Кефа (Петар) формирал свој независен кружок и се отцепил од Павле. Ова упатува на уште нешто: тие двајца не се поднесувале. До ваков заклучок дошол писателот на студии за Петар. Нејзината содржина ја пренесува Британската енциклопедија, на 642 страна, од седмиот том.
в) Односот помеѓу Јован и Павле
Односот помеѓу Јован и Павле по своите прилики бил како и односот на неговиот колега Петар и Барнаба. После ерусалимскиот концил за него во Делата апостолски не се говори ништо, иако тој бил една од централните личности на концилот и еден од столбовите врз кои почивала црквата. Не е познато каде, после споменатиот концил ја продолжил мисионерската работа. Трба да се нагласи дека овде се работи за апостолот Јован , еден од Исусовите ученици, кому истовремено му се препишува евангелието и три посланија од Новиот завет.
д) Павловите противници
Низ сите три први столетија на историјата на младото христијанство Павле имал свои приврзаници и противници. Во третото столетие, имено, христијанството станува званична вера на Византиското царство, а Павловите приврзаници се здобиле со симпатии на дворот, што имало пресудно значење за понатамошниот развој на христијанството. За некои од овие Павлови противници, историјата ни сочувала штури вести. Меѓу нив се истакнуваат: аренејската, назаретската и ебионитската секта. Тие не ја признавале божественоста на Исус, ниту Павле за апостол. Живееле во второто столетие по Христа. После овие секти, во третото столетие е забележана плодна активност на приврзаниците на Павле – Самосати, а во четвртото на Луциевите и Ариевите следбеници. Имињата на останатите Павлови противници може да се прочитаат на крајот од книгата Ма хије ен-Насранијјету каде се набројуваат нивните имиња и изворите од кои се превземени. Џемс Макинон, писателот на книгата From Christ to Constantine за нив дава доста податоци, па читателот може да се обрне на неа. Понатамошниот развој на христијанството одел во правец на верување во:
-тројството
-распетието ради искуп од гревот кој го починил Адам и
-дека Исус ќе им суди на луѓето на Судниот ден, а не Бог, за кое веќе се говореше.
Читај следно можеби ќе разбереш подобро !!!
Павле како преносувач на Мојсиевите заповеди
Зашто заповедите: „Не прави прељуба! Не убивај! Не кради! Не посакувај!” - и ако има уште некоја друга заповед - содржани се во овие зборови: „Љуби го својот ближен како себеси!” (Рим.гл 13.9)
Како што гледаме во горенаведеното , Павле на своја рака ги менувал десетте Божји заповеди кои Бог му ги објавил на Мојсеј . Притоа , јасно се приметува дека ги набројува помалку битните Божји заповеди за разлика од оние кои целосно ги изоставил , и притоа вели :и ако има уште некоја друга заповед .
Но има друга заповед , и тоа прва ,а не би била прва ако не била и најважна за Бог , која гласи : Немој да имаш други Богови освен мене . Оваа прва Божја заповед дирекно се коси со Павловите измислици во кои вели :
Кој е оној кој ќе ги осуди? Христос Исус ли, Кој умре - но уште и воскресна - Кој е од десната страна на Бога и Кој се застапува за нас? (Рим.гл. 8.34)
Значи уште првата Божја заповед е во целост сменета .
Но не е тука крајот . Дека Павле е во целост контрадикторен на Светото Писмо ќе видиме и од следниве пораки кои говорат за постоење на еден и единствен Бог.
И Тој рече ,нема никој сличен на Господ, нашиот Бог (Izlazak 8, 6).
Чуј Израеле ! Господ наш , Бог , е еден Господ (Pon.Zakon 6, 4).
Таткото е поголем од Мене. (Јован 14.28)
На тој ден ќе биде еден Господ , и името Негово едно (Zaharija 14.9)
Наш Господе , нема никој како што си Ти, ниту има Бог освен Тебе , по се што ушиве наши слушнале (Ljetopisi 1, 17-20 i Samuel 2, 7-22).
и кој може на небото да се спореди со Господ ? Кој меѓу синовите моќни може да биде сличен на Господ ? (Psalmi 89, 7).
Во овие пораки јасно е кажано дека не постојат два или три Бога , ниту на Бог некој близок , ниту со Него , покрај Него или било од која страна , лева или десна !
Е ако и ова за тебе не е веродостоен доказ тогаш незнам што уште бараш , или не ги читаш или само инает тераш .
Овие текстови не се мои или Исламски тврдења туку зборови на Павле во Библијата ....повели читај :ВАКВИТЕ ТВРДЕЊА НА ИСЛАМОТ ДЕКА ФАРИСЕЈОТ САВЛЕ (АПОСТОЛОТ ПАВЛЕ ) НЕЗНАЕЛ ЗА СТАРИОТ ЗАВЕТ И ДЕКА НЕ МУ БИЛО ПОЗНАТО ХРИСТОВОТО УЧЕЊЕ
СЕ НАЈБЛАГО РЕЧЕНО ....СМЕШНИ
б) Односот помеѓу Павле и Петар
Во делата апостолски сè до 15 поглавје се спомнуваат активностите на Петар. После тоа, одеднаш, за него престанува секој спомен сè до 27 поглавје. Зошто било потребно ова премолчување за Петар? Одговорот на ова може да се види од Павловото послание упатено на Галанчаните во кое се вели: „Но кога Кефа (т.е. Петар) дошол во Антиохија, јас во лице му се спротивставив, бидејќи заслужи осуда.“ (Галанчаните 2,11)
До ова дошло непосредно после ерусалимскиот концил. Непобитно е докажано дека Павле не се спротивставувал на Петар сè до заседанието на споменатиот концил, па неговиот ученик Лука сето ова време пишувал за Петар. Меѓутоа, кога Петар дошол во Антиохија, после одржувањето на ерусалимскиот концил и таму му се спротивставил на Павле, во светлина на овие настани, најверојатно како и Барнаба, го напуштил Павле. После овој судир со Павле во Антиохија, Петар независно од Павле, формирал свој кружок на приврзаници за пропагирање на исправно учење на христијанството. На тоа упатува една Павлова изрека во посланието упатено на Коринчаните во кое се вели: „Ми рекоа, браќа мои, Клоини куќни дека помеѓу вас има препирање. Со ова сакам да кажам секој поединец од вас да говори: Јас сум Павлов, јас сум Аполонов, јас сум Петров, јас сум Христов,“ (Коринчани 1,11-12) Ова говори дека веќе тогаш Кефа (Петар) формирал свој независен кружок и се отцепил од Павле. Ова упатува на уште нешто: тие двајца не се поднесувале. До ваков заклучок дошол писателот на студии за Петар. Нејзината содржина ја пренесува Британската енциклопедија, на 642 страна, од седмиот том.
в) Односот помеѓу Јован и Павле
Односот помеѓу Јован и Павле по своите прилики бил како и односот на неговиот колега Петар и Барнаба. После ерусалимскиот концил за него во Делата апостолски не се говори ништо, иако тој бил една од централните личности на концилот и еден од столбовите врз кои почивала црквата. Не е познато каде, после споменатиот концил ја продолжил мисионерската работа. Трба да се нагласи дека овде се работи за апостолот Јован , еден од Исусовите ученици, кому истовремено му се препишува евангелието и три посланија од Новиот завет.
д) Павловите противници
Низ сите три први столетија на историјата на младото христијанство Павле имал свои приврзаници и противници. Во третото столетие, имено, христијанството станува званична вера на Византиското царство, а Павловите приврзаници се здобиле со симпатии на дворот, што имало пресудно значење за понатамошниот развој на христијанството. За некои од овие Павлови противници, историјата ни сочувала штури вести. Меѓу нив се истакнуваат: аренејската, назаретската и ебионитската секта. Тие не ја признавале божественоста на Исус, ниту Павле за апостол. Живееле во второто столетие по Христа. После овие секти, во третото столетие е забележана плодна активност на приврзаниците на Павле – Самосати, а во четвртото на Луциевите и Ариевите следбеници. Имињата на останатите Павлови противници може да се прочитаат на крајот од книгата Ма хије ен-Насранијјету каде се набројуваат нивните имиња и изворите од кои се превземени. Џемс Макинон, писателот на книгата From Christ to Constantine за нив дава доста податоци, па читателот може да се обрне на неа. Понатамошниот развој на христијанството одел во правец на верување во:
-тројството
-распетието ради искуп од гревот кој го починил Адам и
-дека Исус ќе им суди на луѓето на Судниот ден, а не Бог, за кое веќе се говореше.
тоа го тврдел и самиот Исус
Јован: 14:21 Кој ги има Моите заповеди и ги пази, тој Ме љуби; а кој Ме љуби Мене, него ќе го љуби Мојот Татко, и Јас ќе го љубам, и ќе му се јавам Сам.”
иако јас кај Павле не гледам објава туку Логика
само ги поврзал сите конци како треба што нее чудно за писмен човек кој се откажал од религијата
Павле ги поврзал работите од Стариот Завет со кажувањата на Исус и нема баш некој негови лични додавања 99 % му е препис од Стар Завет и Евангелијата
Галатјани: 1:23 тие беа само слушале: „Оној, кој некогаш нè гонеше, сега ја проповеда верата, која некогаш ја разурнуваше.”
НЕ РАЗБРАВ ДАЛИ СЕ РАБОТИ ЗА ПРОРОШТВО АМА ЌЕ ВИДИМЕ ...
Читај следно можеби ќе разбереш подобро !!!
Павле како преносувач на Мојсиевите заповеди
Зашто заповедите: „Не прави прељуба! Не убивај! Не кради! Не посакувај!” - и ако има уште некоја друга заповед - содржани се во овие зборови: „Љуби го својот ближен како себеси!” (Рим.гл 13.9)
Како што гледаме во горенаведеното , Павле на своја рака ги менувал десетте Божји заповеди кои Бог му ги објавил на Мојсеј . Притоа , јасно се приметува дека ги набројува помалку битните Божји заповеди за разлика од оние кои целосно ги изоставил , и притоа вели :и ако има уште некоја друга заповед .
Но има друга заповед , и тоа прва ,а не би била прва ако не била и најважна за Бог , која гласи : Немој да имаш други Богови освен мене . Оваа прва Божја заповед дирекно се коси со Павловите измислици во кои вели :
Кој е оној кој ќе ги осуди? Христос Исус ли, Кој умре - но уште и воскресна - Кој е од десната страна на Бога и Кој се застапува за нас? (Рим.гл. 8.34)
Значи уште првата Божја заповед е во целост сменета .
Но не е тука крајот . Дека Павле е во целост контрадикторен на Светото Писмо ќе видиме и од следниве пораки кои говорат за постоење на еден и единствен Бог.
И Тој рече ,нема никој сличен на Господ, нашиот Бог (Izlazak 8, 6).
Чуј Израеле ! Господ наш , Бог , е еден Господ (Pon.Zakon 6, 4).
Таткото е поголем од Мене. (Јован 14.28)
На тој ден ќе биде еден Господ , и името Негово едно (Zaharija 14.9)
Наш Господе , нема никој како што си Ти, ниту има Бог освен Тебе , по се што ушиве наши слушнале (Ljetopisi 1, 17-20 i Samuel 2, 7-22).
и кој може на небото да се спореди со Господ ? Кој меѓу синовите моќни може да биде сличен на Господ ? (Psalmi 89, 7).
Во овие пораки јасно е кажано дека не постојат два или три Бога , ниту на Бог некој близок , ниту со Него , покрај Него или било од која страна , лева или десна !
Е ако и ова за тебе не е веродостоен доказ тогаш незнам што уште бараш , или не ги читаш или само инает тераш .