9/11 Терористи или сепак не?

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ги урна кулите

  • Терористи

    Гласови: 130 20,7%
  • Американски владини структури

    Гласови: 410 65,4%
  • Појма немам

    Гласови: 87 13,9%

  • Вкупно гласачи
    627
Да објаснам прво каде стојам со став, пред да продолжам.
- Уривањето на близначките ми е легитимно.
- Пентагон ми е чуден.

глеј сеа исти авиони удираат во кулите и тие се срушуваат како и зградите околу, а Пентагон нема никаква штета освен онаква штета каква што би направила обична експлозија
доколку би удрел авионот како прво има маса и трупот би создал огромна штета плус горивото, а овде тоа го немаше

Тоа што не ми е јасно е следново. Ако толку се потрудиле да ја осмислат целава работа и наполниле 2-3 згради со екслозив на сред Њујорк без никој да ги примети. Зошто не би го повториле истото и дома, во Пентагон?

за ДНК`та не биди сигурен затоа што и комисијата која беше формирана потоа се избрука кога почнаа за тоа да прашуваат

Ќе ми требаат некои конкретни факти пред ова да го прифатам.

и дали воопшто си гледал некој дел на Lost Change

Не.

гледате колку сте контрадикторни?
моторот е помал отколку оној на боинг има споредба не си гледал
личи да на авионски ама каков авион
телото викаш спржено, мене ми гледа цело дека е
значи 95% од авионот се стопил, испарил а телото е цело пронајдено во остатоците

Убаво си реков „личи“. Што се сликите, каква се и од каде се е отворено за интерпратација.
Од твоите болдирани коментари може ли за почеток да се постави дека некаков авион удрил?
 
Да објаснам прво каде стојам со став, пред да продолжам.
- Уривањето на близначките ми е легитимно.
- Пентагон ми е чуден.

Тоа што не ми е јасно е следново. Ако толку се потрудиле да ја осмислат целава работа и наполниле 2-3 згради со екслозив на сред Њујорк без никој да ги примети. Зошто не би го повториле истото и дома, во Пентагон?

Ќе ми требаат некои конкретни факти пред ова да го прифатам.

Не.


не би си го срушиле Пентагон во ниеден случај ама да исценираат напад тоа можат
а за да ти станат некои работи појасни гледај го Lost Change трите дела имаш таму најубава разработка на целиов настан
некој навистина се потрудил да го забележи скоро секој детал просто ќе се чудиш

Убаво си реков „личи“. Што се сликите, каква се и од каде се е отворено за интерпратација.
Од твоите болдирани коментари може ли за почеток да се постави дека некаков авион удрил?

затоа ти реков мало безпилотно авионче
некаков авион да ама боинг во никој случај
гледај ги трите дела нема да зажалиш
 
затоа ти реков мало безпилотно авионче
некаков авион да ама боинг во никој случај
гледај ги трите дела нема да зажалиш

Ако е мало авиончето како може да направи ваква излезна дупка?

punchout_clean.jpg




За Lost Change дај некој линк по можност online видео, а не торент.
 
3. Прашањето за пилотот ми е субјективно. Може бил способен, може не. Може бил способен и направил неуспешна грешка, можеби бил неспособен и направил успешна грешка.

IMA LI PILOT NA FORUMOV?

Kakvo subjektivno be, mozda bil i Chuck Norris, arapot ne naucil da vozi Cessna-172 a posle pravel akrobacii so Boeing.
Cessna-172 - Mal ednomotoren AVION za OSNOVNA obuka na piloti. Tipovite NE USPEALE da ja zavrsat i nivnite instruktori JASNO kazaa deka bile nekadarni za pilotaza.

Cessna172.jpg


EVE TI CESSNA-172 poznata i kako SKYHAWK

4514-air-seychelles-boeing-767-300er-seychelles-international-airport-seychelles.jpg


A OVA E BOEING 767

KAKO sto gledas samo motorot mu e pogolem od celata cessna.
Se raboti za sosema poinakvi letacki osobini i sistem za upravuvanje.
Ako ne naucile da letaat na CESSNA-172 kako letale i pravele akrobacii na B-757/767

???
 
Ако е мало авиончето како може да направи ваква излезна дупка?

За Lost Change дај некој линк по можност online видео, а не торент.


боинг би направил многу поголема, оваа се гледа дека е мала не зезај
кога ќе удри боингот има лом да ја направи цела страна а не само толку мала дупка

а за филмот
eve second edition
http://video.google.com/videoplay?d...01&ei=hZEZSpiMOaaQ2wK_zuCnBw&q=Losse+Change+2

првиот немам, а за третиот набрзо ќе го имам преведен на македонски
 
Kakvo subjektivno be, mozda bil i Chuck Norris, arapot ne naucil da vozi Cessna-172 a posle pravel akrobacii so Boeing.
Cessna-172 - Mal ednomotoren AVION za OSNOVNA obuka na piloti. Tipovite NE USPEALE da ja zavrsat i nivnite instruktori JASNO kazaa deka bile nekadarni za pilotaza.
KAKO sto gledas samo motorot mu e pogolem od celata cessna.
Se raboti za sosema poinakvi letacki osobini i sistem za upravuvanje.
Ako ne naucile da letaat na CESSNA-172 kako letale i pravele akrobacii na B-757/767

Извини, ама ова изгледа како тотално неистражени филмски информации.

Пилотот на Лет 77 е Хани Ханџур (Hani Hanjour). Поседувал дозвола за комерцијални летови и имал заведено преку 600 часови летање. Во целиот престој во САД еднаш не му дале да рента Cessna.

Следново ќе треба да го потврдиш со пилот, но најголем проблем со летање на големите авиони е успешно полетување и слетување. За останатиот дел е доволен симулатор.

И ќе треба да ми го кажеш твоето тврдење за тоа што удрило во Пентагон пред да продолжиме дискусија. Со Алекс дискутираме за некакво авионско летало.
 
абе оти некои не читаат одредена тема пред да постираат ...
врати се назад некоја страна ќе најдеш видео ... ц ц ц ц

а околу пилотот има и изјава лична со инструкторот на наводнит пилот ...
земи изгледај го малце разбери го ... има експерти кои објаснуваат некои работи ..

а не сите сте се фанале за официјалниот извештај на владини служби ... кур се тресе од нивниот извештај ... никакви ЦЕЛОСНО Аргументирани и Издржани факти од нивна страна ...
 
абе оти некои не читаат одредена тема пред да постираат ...
врати се назад некоја страна ќе најдеш видео ... ц ц ц ц

а околу пилотот има и изјава лична со инструкторот на наводнит пилот ...
земи изгледај го малце разбери го ... има експерти кои објаснуваат некои работи ..

а не сите сте се фанале за официјалниот извештај на владини служби ... кур се тресе од нивниот извештај ... никакви ЦЕЛОСНО Аргументирани и Издржани факти од нивна страна ...

тикви извештајот брука невидена
комисијата неспремна за ниедно прашање само се брукаа
не дозволуваа прашања што не им одговараа
не поврзани приказни, различни на комисијата и на владините претставници како и експертите
 
тикви извештајот брука невидена
комисијата неспремна за ниедно прашање само се брукаа
не дозволуваа прашања што не им одговараа
не поврзани приказни, различни на комисијата и на владините претставници како и експертите

јасно ми е мене ...
ама некои гледаат СНН и ББС (перални на мозок) и се примаат здраво за готово ...

и некој самобендисан најпаметен и по физика и по градежништво и по воена технологија ми прди на темава со еден ист „доказ“
еден текст и една слика :pos2:
за обемен настан, многу битен, издадоа едно книжиче никакво ... никаков видео материјал е пуштен како поткрепа, никакви слики ... НИШТО ... НУЛА ...
какви терористи бе ..
самиот факт кој е јавен дека Осама е трениран во ЦИА за да делува во авганистан против русите кажува се ...
Околни објекти имале камери кои снимале баш опфаќале дел од патот кој е надлетан пред да удри у Пентагон ... зошто ниедна снимка не е објавена?
и пак ќе прашам како може бе кој будала веруе дека кулине паднаа баш на оној начин на кој паднаа ... до темел и врз својата основа ... зошто не се прекршија ??
 
Сложено е да се управува едрилица ( обична - Бланик) , ан е боинг, прво се учиш да леташ на помали авиони најдобро е едрилица па потоа кога ќе ја усоврши одиш на едномоторец од типот цесна или утва или ... па потоа..., значи и во воздухопловството има категории на летање (кат. на способност , обука или така нешто). но ТРЕБААТ ГОДИНИ за да научиш да пилотираш, а не неколку скратени курса кои притоа не си ги завршил.
И уште нешто во поновите авиони пилотската кабина е блиндирана, овие мислам дека биле такви. Ако со таков голем и тежок авион леташ повеќе време во низок лет нема да издржиш тоа е претежок авион кој бара височина и брзина, на помали брзини тој е нестабилен ``своеглав``, со него ако си неискусен пилот, попрво ќе умреш обидувајки се да изведеш сложен маневар (во опишаните услови на лет) отколку и да го изведеш истиот онака како што си го замислил. и има уште многу финеси од воздухопловството
 
а околу пилотот има и изјава лична со инструкторот на наводнит пилот ...
земи изгледај го малце разбери го ... има експерти кои објаснуваат некои работи ..

а не сите сте се фанале за официјалниот извештај на владини служби ... кур се тресе од нивниот извештај ... никакви ЦЕЛОСНО Аргументирани и Издржани факти од нивна страна ...

Не би се фатил ни за ојле ни за дојле. Со други зборови ни за владиниот извештај ни за некојси таму филм. Би сакал да ги знам фактите и сам да дојдам до заклучок.

За наводниот пилот го прочитав следново.
- Првите часови за летање ги зема во 1996/97.
- Прв соло лет 1998.
- Комерцијална дозвола за PA 123-150 во 1998 од FAA.

Во клиповите што ги посочивте има извадок од интервју со Marcel Bernard за тоа како не му дале да рента Cessna. Делот од интервјуто кој не е вклучен во филмот: There's no doubt in my mind that once that [hijacked jet] got going, he could have pointed that plane at a building and hit it.

Тоа и ми смета кај ваквите филмови, секогаш се користат и толкуваат делумни информации.

боинг би направил многу поголема, оваа се гледа дека е мала не зезај
кога ќе удри боингот има лом да ја направи цела страна а не само толку мала дупка

Можеби е премала за Боинг, ама преголема ми е за беспилотно летало.
 
јасно ми е мене ...
ама некои гледаат СНН и ББС (перални на мозок) и се примаат здраво за готово ...

и некој самобендисан најпаметен и по физика и по градежништво и по воена технологија ми прди на темава со еден ист „доказ“
еден текст и една слика :pos2:
за обемен настан, многу битен, издадоа едно книжиче никакво ... никаков видео материјал е пуштен како поткрепа, никакви слики ... НИШТО ... НУЛА ...
какви терористи бе ..
самиот факт кој е јавен дека Осама е трениран во ЦИА за да делува во авганистан против русите кажува се ...
Околни објекти имале камери кои снимале баш опфаќале дел од патот кој е надлетан пред да удри у Пентагон ... зошто ниедна снимка не е објавена?
и пак ќе прашам како може бе кој будала веруе дека кулине паднаа баш на оној начин на кој паднаа ... до темел и врз својата основа ... зошто не се прекршија ??


ако е толку некој паметен во врска со болдираното сакам да се сретниме во живо да си попрајме муабет да видам колку е паметен
а кога сме до CNN и BBC незнам на која точно типката во живо пренос вика "каква катастрофа се сруши зграда 7"
зградата 7 почна отпосле да се срушува и одма прекинаа сигнал
 
Не би се фатил ни за ојле ни за дојле. Со други зборови ни за владиниот извештај ни за некојси таму филм. Би сакал да ги знам фактите и сам да дојдам до заклучок.

За наводниот пилот го прочитав следново.
- Првите часови за летање ги зема во 1996/97.
- Прв соло лет 1998.
- Комерцијална дозвола за PA 123-150 во 1998 од FAA.

Во клиповите што ги посочивте има извадок од интервју со Marcel Bernard за тоа како не му дале да рента Cessna. Делот од интервјуто кој не е вклучен во филмот: There's no doubt in my mind that once that [hijacked jet] got going, he could have pointed that plane at a building and hit it.

а маневарите кои ги направил тој авион?
и летањето на метар од земја ?
и пак ..... Остатоци од Авионот???
непуштање на видео материјали од околните бензиска, хотел итн ... зошто ги кријат?нека ги извадат и крај :toe: ... но ги кријат ...
 
Преголема ми е за беспилотно летало.

премала за боинг

а маневарите кои ги направил тој авион?
и летањето на метар од земја ?
и пак ..... Остатоци од Авионот???
непуштање на видео материјали од околните бензиска, хотел итн ... зошто ги кријат?нека ги извадат и крај :toe: ... но ги кријат ...

има снимка од бензиската мислам дека е
на неа се гледа дека некој мал летечки објект удира во Пентагон со неверојатна брзина


да е боинг лесно ќе се примети на камерата
 
Сложено е да се управува едрилица ( обична - Бланик) , ан е боинг, прво се учиш да леташ на помали авиони најдобро е едрилица па потоа кога ќе ја усоврши одиш на едномоторец од типот цесна или утва или ... па потоа..., значи и во воздухопловството има категории на летање (кат. на способност , обука или така нешто). но ТРЕБААТ ГОДИНИ за да научиш да пилотираш, а не неколку скратени курса кои притоа не си ги завршил.
И уште нешто во поновите авиони пилотската кабина е блиндирана, овие мислам дека биле такви. Ако со таков голем и тежок авион леташ повеќе време во низок лет нема да издржиш тоа е претежок авион кој бара височина и брзина, на помали брзини тој е нестабилен ``своеглав``, со него ако си неискусен пилот, попрво ќе умреш обидувајки се да изведеш сложен маневар (во опишаните услови на лет) отколку и да го изведеш истиот онака како што си го замислил. и има уште многу финеси од воздухопловството

Evo koj se razbira vo aeronautika.Jasno i glasno.

Не би се фатил ни за ојле ни за дојле. Со други зборови ни за владиниот извештај ни за некојси таму филм. Би сакал да ги знам фактите и сам да дојдам до заклучок.

За наводниот пилот го прочитав следново.
- Првите часови за летање ги зема во 1996/97.
- Прв соло лет 1998.
- Комерцијална дозвола за PA 123-150 во 1998 од FAA.

Ima Piper PA23 Apache

Piper_U-11A_Aztec_MG_8862_a.jpg


Od ova do Boeing ima bajaaagi jadenje leb...

I Piper PA-12 :

PiperPA-12CityOfAngels_1.jpg


Kakov e toj PA123-150 !?

Ne treba vadenje od knotekst ona sto ti odgovara.

"Hanjour had his pilot's license, said Bernard, but needed what is called a 'check-out' done by the airport to gauge a pilot's skills before he or she is able to rent a plane at Freeway Airport which runs parallel to Route 50. Instructors at the school told Bernard that after three times in the air, they still felt he was unable to fly solo and that Hanjour seemed disappointed."
"Published reports said Hanjour obtained his pilot's license in April of 1999, but it expired six months later because he did not complete a required medical exam. He also was trained for a few months at a private school in Scottsdale, Ariz., in 1996, but did not finish the course because instructors felt he was not capable."
"Hanjour had 600 hours listed in his log book, Bernard said, and instructors were surprised he was not able to fly better with the amount of experience...Pete Goulatta, a special agent and spokesman for the FBI, said it is an on-going criminal investigation and he could not comment."[Transcript: Ashcroft Briefs on Terrorist Investigation September 13 2001/QUOTE]

Listed in his log-book - ova ne znaci deka navistina imal 600 sati letanje zad nego.
Ako imal tolku lagano ke mozel da ja upravuva cessnata.
A ne mozel.

Najmalku 7 od OSOMNICENITE 19 arapi se zivi - seuste. Aj objasnete go ova sega...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom