Прашања за Христијанството I

Статус
Затворена за нови мислења.

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
..не саде од еготот, туку и од:

-гордоста
-суетноста
-страстите
-похотите
-славољубието
-среброљубието
-сластољубието...

А после тоа, добивката на лото ќе им ја дадеш на оние на кои им треба.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Да, православната Црква забранува секаков вид коцкање, оти коцкањето е трошење на својата надеж во празно, во ништо, а не полагање на надежта во Христа Бога. За последиците од коцкањето, веќе е познато надолго и нашироко: од личен банкрот, запаѓање во долгови па до растурање фамилии и самоубиства ради изгубениот имот.
 
Член од
29 октомври 2008
Мислења
596
Поени од реакции
13
Прашањето „дали се влегува чист во храмот„ и дали е тоа библиски одредено, ми звучи како протестанско прашање, во стилот „...е ај сеа да те видам, дај ми библиски цитат за тоа и за тоа...„ иако на прашувачот му е однапред јасно дека такво нешто нема, барем не како строга одредба.

Нормално дека во храмот Божји се влегува чист, но не само телесно, туку и душевно у духовно, а тоа е она кое за Исламот е тешка непознаница.

Во Црквата, членовите нејзини живеат според Божјата волја, но и според одредбите од Црквата. За православните рисјани, не важи принципот „сола скриптура„, туку Свето Писмо+Свето Предание.

За возврат, еве јас би те прашал: да ми старозаветен стих, во кој е понуден рецепт за сарма со свинско и со лозов лист.
jas mozam konkretno da ti kazam a i samiot znaes deka islamot uci bez razlika dali toa se podrazbira dava na znaenje deka pred sekoja molitva mora da e vernikot cist vo sekoja smisla zatoa postoji abdesot koj kaj drugite religii go nema a se zema pred sekoj namaz i ne ostaveno kako koj ke go svati dali i koga kako treba.
druga smisla na zborot cistota e nepotrebata na predmet koj ke bide uslov za taa molitva koja treba da e ispratena,vo islamnot toa e direkno i cisto bez neoja slika so koja bi trebalo vernikot da si ptrestavi vizuelno i materijalna percepcija na svojot Bog za da moze da se pomoli na nekoja ramka od slika.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Новиот Завет не дават нормативна одредба за тоа како се влегува во храмот Божји, кога е во прашање телесната хигиена но затоа Црковното учење дава совет дека во храмот, на молитва, а особено при практикувањето на Светите тајни, треба да се влегува телесно чист и уреден, без луксузна туку скромна гардероба, а она кое е уште побитно, да не речам-најбитно, е духовната и душевната чистота со која верникот влегува во храмот. Така, верникот треба да се помири со оние со кои се „закачил„ па така смирен, да принесе бескрвна жртва пред Бога. Во храм, не се влегува со зла мисла, не се влегува со световни грижи и не се влегува со умот насочен кон световните и материјалните вредности, а со телото присутен во храмот. Уште е поголема строгоста кон личната хигиена, кога е во прашање примањето на Светата Тајна причест, каде се пристапува и телесно чист, но и духовно очистен, со практикување на Светата тајна исповест, без која верникот не смее и не може да се причести.

Во целина земено, телесната чистота на ниво од клиничка „изрибаност„ не е предуслов да се влез во храмот. Битен е духот, па кога духот е здрав и чист, и телото е здраво и чисто.
 
Член од
20 мај 2009
Мислења
97
Поени од реакции
3
Прашањето „дали се влегува чист во храмот„ и дали е тоа библиски одредено, ми звучи како протестанско прашање, во стилот „...е ај сеа да те видам, дај ми библиски цитат за тоа и за тоа...„ иако на прашувачот му е однапред јасно дека такво нешто нема, барем не како строга одредба..
Тогаш г-дине Мики , би сакал да ми го објасниш следниов текст во кој јасно се укажува дека Исус и Павле биле обрежани , додека самиот Павле го забранува тоа .
А за нас муслиманите тоа ни е исламска должност , која во денешно време науката и медицината потврдуваат колку е тоа битно за личната хигиена и здравјето , па дури имаше и едно истражување кое потврди дека за дури две третини од половите заразни болести причинител било токму необрежувањето , а како резултат на тоа медицински се препорачува обрежување кај сите поради заштита на здравјето и лична хигиена .
Е сега се поставува прашањето 14 вековната должност во исламот ( обрежувањето) и дури во денешно време да се открие зошто тоа ни е наредено , а воедно и обрежаните Исус и Павле , додека кај христијаните тоа не постои , или условно кажано , не се следи Исус во тој чин , кој и тоа како битен во личната хигиена .

Еве го текстов со цитати од Библијата :



Обрежаниот (сунетисан) Павле


Павле го менува вечниот Божји завет кој Бог го наредил на Аврам :

Еве, јас, Павле, ви велам: ако се обрезувате, Христос никако нема да ви користи. (Галатјани 5.2)

Но и самиот Павле за себе кажува дека е обрежан (сунетисан)

Иако и јас можам да се доверам и на телото. Ако некој друг мисли дека може да се надева на телото, тоа јас, уште повеќе:

обрезан сум во осмиот ден, од Израелевиот род сум, од Венијаминовото племе, Евреин од Евреите; по закон - фарисеј; (Филипјани 3.4-5)

Според овие зборови на Павле ,значи Исус не може да му помогне .

На едно место Павле го забранува обрежувањето , додека на друго самиот го врши тој чин:

Павле посака да го поведе со себе; го зеде и го обреза заради Јудејците, кои беа по оние места: зашто сите знаеја дека татко му е Грк. (Дела 16.3)

Павле повторно забранува обрежување иако тој го прави тоа , и самиот е обрежан :

Сите оние, кои сакаат да се прават важни со телото, тие ве приморуваат да се обрезувате, само за да не бидат гонети заради Христовиот крст. (Галатјаните 6.12)

Павле сам за себе кажува дека бил прелажан за тоа што обрежува и што е обрежан:

Имено, има многу непокорни, празнословци и измамници, особено од обрезаните,
На кои треба да им се затвори устата, зашто тие заради срамна печалба растураат цели домови, учејќи го она што не треба. (Тит 1.10-11)

Внимателно прочитејте го ова погоре и заклучете , дали ова било вдахнение на Павле од Светиот Дух?

А Павле на горе споменатото вели :

Зашто ниту обрезанието е нешто ниту необрезанието, туку ново создание. (Галатјани 6.15)

Во многу свои пораки Павле многу споменува за обрежување и необрежување . Во пораките до Галатјаните тој им вели дека не вреди ни едното ни другото . Сега се поставува прашањето , зошто во тој случај безпотребно трошел Божји зборови на небитно нешто ? ? ?
Зошто толку зборувал за обрежување и необрежување ако не вредело ни едното ни другото ?


,
сарма со свинско и со лозов лист.

Исто така и свинското месо е забрането во Библијата од здравствен и хигиенски аспек , а сепак во христијанството не се почитува .
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Тогаш г-дине Мики , би сакал да ми го објасниш следниов текст во кој јасно се укажува дека Исус и Павле биле обрежани , додека самиот Павле го забранува тоа .
А за нас муслиманите тоа ни е исламска должност , која во денешно време науката и медицината потврдуваат колку е тоа битно за личната хигиена и здравјето , па дури имаше и едно истражување кое потврди дека за дури две третини од половите заразни болести причинител било токму необрежувањето , а како резултат на тоа медицински се препорачува обрежување кај сите поради заштита на здравјето и лична хигиена .
Е сега се поставува прашањето 14 вековната должност во исламот ( обрежувањето) и дури во денешно време да се открие зошто тоа ни е наредено , а воедно и обрежаните Исус и Павле , додека кај христијаните тоа не постои , или условно кажано , не се следи Исус во тој чин , кој и тоа како битен во личната хигиена .

Еве го текстов со цитати од Библијата :



Обрежаниот (сунетисан) Павле


Павле го менува вечниот Божји завет кој Бог го наредил на Аврам :

Еве, јас, Павле, ви велам: ако се обрезувате, Христос никако нема да ви користи. (Галатјани 5.2)

Но и самиот Павле за себе кажува дека е обрежан (сунетисан)

Иако и јас можам да се доверам и на телото. Ако некој друг мисли дека може да се надева на телото, тоа јас, уште повеќе:

обрезан сум во осмиот ден, од Израелевиот род сум, од Венијаминовото племе, Евреин од Евреите; по закон - фарисеј; (Филипјани 3.4-5)

Според овие зборови на Павле ,значи Исус не може да му помогне .

На едно место Павле го забранува обрежувањето , додека на друго самиот го врши тој чин:

Павле посака да го поведе со себе; го зеде и го обреза заради Јудејците, кои беа по оние места: зашто сите знаеја дека татко му е Грк. (Дела 16.3)

Павле повторно забранува обрежување иако тој го прави тоа , и самиот е обрежан :

Сите оние, кои сакаат да се прават важни со телото, тие ве приморуваат да се обрезувате, само за да не бидат гонети заради Христовиот крст. (Галатјаните 6.12)

Павле сам за себе кажува дека бил прелажан за тоа што обрежува и што е обрежан:

Имено, има многу непокорни, празнословци и измамници, особено од обрезаните,
На кои треба да им се затвори устата, зашто тие заради срамна печалба растураат цели домови, учејќи го она што не треба. (Тит 1.10-11)

Внимателно прочитејте го ова погоре и заклучете , дали ова било вдахнение на Павле од Светиот Дух?

А Павле на горе споменатото вели :

Зашто ниту обрезанието е нешто ниту необрезанието, туку ново создание. (Галатјани 6.15)

Во многу свои пораки Павле многу споменува за обрежување и необрежување . Во пораките до Галатјаните тој им вели дека не вреди ни едното ни другото . Сега се поставува прашањето , зошто во тој случај безпотребно трошел Божји зборови на небитно нешто ? ? ?
Зошто толку зборувал за обрежување и необрежување ако не вредело ни едното ни другото ?


,


Исто така и свинското месо е забрането во Библијата од здравствен и хигиенски аспек , а сепак во христијанството не се почитува .
Извини што ќе се умешам пријателе, но сигурно знеш дека обрезувањето е резултат на заветот што го направил Бог со Аврам кога и тој станува Авраам:

10 А ова е заветот Мој меѓу Мене и вас и потомците твои во нивните родови, што ќе го пазите: секое *машко од вас нека биде обрезано.
11 А ќе обрезувате крајче од телото свое; тоа ќе биде знак на заветот меѓу Мене и вас. (1Мојс. 17,10-11)



Е, тој завет траел се до населување на Израилот во ветената Хананска земја. Бидејќи при населувањето Авраам веќе бил мртов, Евреите во ветената земја ги внел Исус Навин и со самото населување престанува да важи и тој завет:

31 И го погребаа во пределите на делот негов во Тамна Сахар, во Ефремовата гора, на север од планината Гаас. И ги ставија таму со него во гробот, во кој што го погребаа, камените ножеви, со кои Исус ги беше обрезал Израилевите синови во Галгал, кога ги изведе од Египет, како што беше заповедал Господ; и тие се таму дури до денес. (Исус Навин 24, 31).


И тоа се се' заповеди од Стариот Завет, но со раѓањето на Исус Христос, веќе имаме Нов Завет. Тој е вечен.
 
Член од
20 мај 2009
Мислења
97
Поени од реакции
3
И тоа се се' заповеди од Стариот Завет, но со раѓањето на Исус Христос, веќе имаме Нов Завет. Тој е вечен.

Како тоа со раѓањето на Исус нов завет кога и самиот Исус е обрежан ??

Колку години после Исус е роден Павле ?

Па нели Павле сам кажува дека и тој бил обрежан ?

И Исус никаде не го забранува обрежувањето , туку Павле е тој кој го забранува , додека и самиот е обрежан .
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Тогаш г-дине Мики , би сакал да ми го објасниш следниов текст во кој јасно се укажува дека Исус и Павле биле обрежани , додека самиот Павле го забранува тоа .
А за нас муслиманите тоа ни е исламска должност , која во денешно време науката и медицината потврдуваат колку е тоа битно за личната хигиена и здравјето , па дури имаше и едно истражување кое потврди дека за дури две третини од половите заразни болести причинител било токму необрежувањето , а како резултат на тоа медицински се препорачува обрежување кај сите поради заштита на здравјето и лична хигиена .
Е сега се поставува прашањето 14 вековната должност во исламот ( обрежувањето) и дури во денешно време да се открие зошто тоа ни е наредено , а воедно и обрежаните Исус и Павле , додека кај христијаните тоа не постои , или условно кажано , не се следи Исус во тој чин , кој и тоа како битен во личната хигиена .

Еве го текстов со цитати од Библијата :



Обрежаниот (сунетисан) Павле


Павле го менува вечниот Божји завет кој Бог го наредил на Аврам :

Еве, јас, Павле, ви велам: ако се обрезувате, Христос никако нема да ви користи. (Галатјани 5.2)

Но и самиот Павле за себе кажува дека е обрежан (сунетисан)

Иако и јас можам да се доверам и на телото. Ако некој друг мисли дека може да се надева на телото, тоа јас, уште повеќе:

обрезан сум во осмиот ден, од Израелевиот род сум, од Венијаминовото племе, Евреин од Евреите; по закон - фарисеј; (Филипјани 3.4-5)

Според овие зборови на Павле ,значи Исус не може да му помогне .

На едно место Павле го забранува обрежувањето , додека на друго самиот го врши тој чин:

Павле посака да го поведе со себе; го зеде и го обреза заради Јудејците, кои беа по оние места: зашто сите знаеја дека татко му е Грк. (Дела 16.3)

Павле повторно забранува обрежување иако тој го прави тоа , и самиот е обрежан :

Сите оние, кои сакаат да се прават важни со телото, тие ве приморуваат да се обрезувате, само за да не бидат гонети заради Христовиот крст. (Галатјаните 6.12)

Павле сам за себе кажува дека бил прелажан за тоа што обрежува и што е обрежан:

Имено, има многу непокорни, празнословци и измамници, особено од обрезаните,
На кои треба да им се затвори устата, зашто тие заради срамна печалба растураат цели домови, учејќи го она што не треба. (Тит 1.10-11)

Внимателно прочитејте го ова погоре и заклучете , дали ова било вдахнение на Павле од Светиот Дух?

А Павле на горе споменатото вели :

Зашто ниту обрезанието е нешто ниту необрезанието, туку ново создание. (Галатјани 6.15)

Во многу свои пораки Павле многу споменува за обрежување и необрежување . Во пораките до Галатјаните тој им вели дека не вреди ни едното ни другото . Сега се поставува прашањето , зошто во тој случај безпотребно трошел Божји зборови на небитно нешто ? ? ?
Зошто толку зборувал за обрежување и необрежување ако не вредело ни едното ни другото ?


,


Исто така и свинското месо е забрането во Библијата од здравствен и хигиенски аспек , а сепак во христијанството не се почитува .
1. Христос Бог и Св. Ап. Павле навистина биле обрежани, оти како јудеи, подлежеле на старозаветниот Закон, според кој секое машко новороденче се обежува на 8-от ден по раѓањето негово.

2. Во Стариот Завет, обрезувањето на јудеите било знак за препознавање-за раликување на јудеите како одбран народ во однос на тогашните пагани. Обрезувањето нема блага врска со медицината, колку и да се напрегаш да го кажеш спротивното. Да беше медицината и нејзините совети причина за обрезувањето, тоа (обрезувањето) ќе го практикуваше и православната Црква.

3. Еве што вели Св. Ап. Павле:
„...Обрезанитето е ништо, и необрезанието е ништо, а чувањето на Божјите Заповеди е се...„(Коринтајните, 7.19).

Погледни го болтуваното и ќе ти стане јасно зашто денес обрезанието е надмината работа-значи, Божјите Заповеди и животот според нив е битен, а не обрезанието.

4. Свинксото место е забрането во Стариот Завет-неспорно. Да видиме што се случи во Новиот:

„...И повторно дојде глас до него:Она што Бог го очистил, ти не го сметај за нечисто...„.(Дела Апостолски, 10.15).

Тоа му го вели Господ Бог на Св. Ап. Петар, кога Петар огладел и сакал нешто да јаде. За да биде појасно за што се работи, прочитај ги и другите стихови.

Значи, Новиот Завет не познава чисти и нечисти животни.
А Стариот Завет ионака е завшена работа.
 
Член од
9 јуни 2008
Мислења
69
Поени од реакции
1
Значи, Новиот Завет не познава чисти и нечисти животни.
А Стариот Завет ионака е завшена работа.
Miki1,ova mi padna interesno,vikas deka noviot zavet ne poznava "cisti i necisti"zivotni,analogno na ova dali spored noviot zavet vie e dozvoleno sekoe zivotno, pr-kuce,macka,zaba.....iskreno me interesira?
2.VIKAS DEKA Stariot zavet e i onaka "zavrsena rabota"
togas me interesira,zosto go koristitre stariot zavet,onamu kade sto ima potreba,dali se raboti za "dvoarsini" ili?
konkretno,ako nekoj napravi krivicno delo,togas koga bi mu sudele,kako bi mu sudile,koga nemate PRAVNI zakoni vo noviot zavet?
neznam dali sum jasen?
pozdrav,sekoe dobro
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Miki1,ova mi padna interesno,vikas deka noviot zavet ne poznava "cisti i necisti"zivotni,analogno na ova dali spored noviot zavet vie e dozvoleno sekoe zivotno, pr-kuce,macka,zaba.....iskreno me interesira?
2.VIKAS DEKA Stariot zavet e i onaka "zavrsena rabota"
togas me interesira,zosto go koristitre stariot zavet,onamu kade sto ima potreba,dali se raboti za "dvoarsini" ili?
konkretno,ako nekoj napravi krivicno delo,togas koga bi mu sudele,kako bi mu sudile,koga nemate PRAVNI zakoni vo noviot zavet?
neznam dali sum jasen?
pozdrav,sekoe dobro
Ќе му се суди според Кривичниот Закон на РМ !:toe:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
spored biblijata kako stanala trudna majkata na Isus?

Мајката Божја-Богородица и секогаш дева Марија, останала во блажена состојба преку осенувањето од Светиот Дух. Тоа значи дека не се работи за зачнување по природен пат, со телесен контакт со сопруг.

Miki1,ova mi padna interesno,vikas deka noviot zavet ne poznava "cisti i necisti"zivotni,analogno na ova dali spored noviot zavet vie e dozvoleno sekoe zivotno, pr-kuce,macka,zaba.....iskreno me interesira?
2.VIKAS DEKA Stariot zavet e i onaka "zavrsena rabota"
togas me interesira,zosto go koristitre stariot zavet,onamu kade sto ima potreba,dali se raboti za "dvoarsini" ili?
konkretno,ako nekoj napravi krivicno delo,togas koga bi mu sudele,kako bi mu sudile,koga nemate PRAVNI zakoni vo noviot zavet?
neznam dali sum jasen?
pozdrav,sekoe dobro
1. Во „...недај Боже ситуации...„ (на пр: прогон на Црквата, масовен глад, суша, војна и сл.) допуштено е јадење и на животните кои ги наведе, но тоа е исклучок, под присила од околностите, а не Црковно правило. Лично, никогаш не би јадел мачка или куче.

2. Новиот Завет не е кривичен закон и затоа не дава инстуркиции за нечие казнување. Наспроти тоа, Христос ни го донесе проштевањето на гревовите а не судењето и осудувањето. Така, ако некој стори прекршок или злодело, се казнува според законите од световната власт (цар, крал, влада и сл....) а не според Црковните закони. Затоа, во минатите векови па и денес, власта се дели на црковна и световна, и секоја од тие власти има своја област на делување. Црквата не суди и не досудува, туку може да искучи некој свој член или во најлош случај, да го анатемиса (да фрли проклетство на...) својот проблематичен член.

Ќе му се суди според Кривичниот Закон на РМ !:toe:
.. и воопшто, соред законите од световната власт.
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Црквата не суди и не досудува, туку може да искучи некој свој член или во најлош случај, да го анатемиса (да фрли проклетство на...) својот проблематичен член.......
А што станува со тие што не се нејзини членови??
 
Член од
14 мај 2009
Мислења
323
Поени од реакции
7
.. и воопшто, соред законите од световната власт.
Законите на световната власт мора да бидат согласни со законите на Бога, оттука со законите на Црковната власт. Што кога тоа не е така?
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom