MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
Немам некои којзнае какви мудрости да приложам.
Мудростите ми се во ранг на како да фатиш пичка или да распознаеш комуњар.
Само реагирам на работи ко погоре посоченото.
Како можеш да зборуваш за предвидувања на иднината од некој Василиј, кога истото е забрането во христијанството?
Освен Откровението и предвидувањата за апокалипсата од Јован, дозволува ли христијанството таква можност и за некои други?
Мислев дека пророчници, гатачки и слично е забрането во христијанството.
Или... ако некој се декларира дека ја проповеда божјата реч, може да каже што сака и да не е сакнциониран?
Подобјасни го ова, ако ти е по кеиф.
1. Предвидувањата/пророштвата не се забарнети, ако се дар Божји.
2. Откорвението ја посочува блиската и далечната иднина во однос на времето во кое е пишувано Откровението, но не до секој детаљ.
3. Гатачите и бајачите се под поголемо или помало демоснко влијание и се склони кон лаги и полувистни па зата се неприфаливи за Црквата. Тие (гатачи, бајачи...) ионака не се членови во Црквата.
4. Не може било кој да проповеда, кога и како ќе ми се присака. Исус за таа мисија (проповедањето) ги овласти само Апостолите, а тие (Апостилите) преку ракополагање, ги областија наредните генерации епископи и свештеници.
Ај кажи дали за црквата или бога мртвите предмети (техника, камења, ...) можат да бидат добри или лоши. Дали се по некој принцип поделени на добри или лоши.
Ќе почнеме вака полека чекор по чекор да ја разјаснуваме логиката.
Со кујнски нож, можам да пресечам леб. Така, не чинам зло. Но со истиот тој нож, можам да убијам. Така, еден и ист предмет, можам да го користам и за добро и за лошо дело.
Или: со фотоапарат, можам да фотографирам куќа, а можам и голи жени. Така, еден и ист предмет, можам да го користам за добри и лоши намери. Фотоапаратот, или ножот, сами од себе не можат ништо да сторат: ни добро ни лошо, но тоа може да го стори нивниот корисник, по своја слободна волја за избор на доброто и лошото дело или намера.