Може малце подетално за тоа зошто делот кој треба да го содржи Библијата , делот на братот на Исус , Јаков Справедливиот е исфрлен од страна на Христијаните , имено знам дека некои делови од светот му се потчинуваат токму на него , бидејќи мислат дека тој знаел повеќе за доаѓањето на Исус и Христијанството од сите други , многу ме интересира што содржи и кои му биле целите. :smir:
Ова не е точно, дека Исус имал брат Јаков, имено евангелистот Матеј ги спомнува како „браќа Господови“ четворцата браќа: Јаков (малиот), Јосија, Симон и Јуда (13,55).
Овој општ евангелски израз треба да се појасни, зашто раѓа многу проблеми, за какви браќа станува збор? - Еднокрвни, едноутробни, доведени или затекнати?
Вселенската Црква Христова не дозволува и да се помисли дека тие се еднокрвни и едноутробни браќа на Исуса, зашто Божјата Мајка, освен еднородниот нејзин син Исус Христос, не можела да има други деца. Спасителот нема и не може да има со никој никакво крвно сродство по тело, по машка линија, затоа што тој нема татко на земјата, бидејќи е зачнат во утробата на мајка Му од Светиот Дух, Третото Лице од Светата Троица.
По истиот основ не станува збор ниту за донесени, ниту за затечени ниту, пак, за природени браќа.
Останува тоа, споменатите „браќа“, да Му се роднини по сребрена линија (по мајка), први или втори братучеди, зашто во тоа време роднинските врски не биле прецизирани како сега.
Матан, во бракот со Есфена, имал три ќерки: Марија, Совија и Ана.
Марија, првата ќерка, се мажила за Клеопа од Витлеем. Тој бил роден брат на Јосив Дрводелецот. Бидејќи Клеопа умрел бездетен, според левират, Јосиф требало да ја земе вдовицата на братот Клеопа, Марија за да се продолжи родот на клеопа. Не е познато дали Јосиф во тоа време бил оженет или ерген. Од Марија (Клеопова - така е наречена во Евангелието, по нејзиниот прв маж) на Јосиф му се родиле две ќерки: Марија и Саломија. Жена Марија и ќерка Марија.
Значи, Марија и Саломија му се ќерки на Јосифа од левиратниот брак со Марија на Клеопа (првиот маж).
Од Совија, втората ќерка на Матан, се родила Елисавета, мајката на св. Јован Крстител, а од Ана, третата ќерка на Матан- Дева Марија (Богородица)
Ќерките на Јосиф, Марија и Саломија се мажиле.
Марија за Алфеј (во Евангелието се спомнува по името на мажот - Марија Алфеева) и Саломија со Заведеј.
Значи, први братучетки се Марија, Саломија, Елисавета и Дева Марија (Богородица)
На Марија со Алфеј им се раѓаат четворица синови: Јаков Полмадиот, Јосија, Симон и Јуда.
На Саломија со Заведеј им се раѓаат два сина: Јаков Постариот и Јован Богослов.
На Елисавета со свештеникот Захарија им се раѓа свети Јован Крстител.
На Дева Марија (Богородица) и се раѓа спасителот Господ Исус Христос без татко - по слегувањето врз неа на Светиот Дух, на празникот Благовештение.
Значи: Јако Младиот, Јосија, Симон и Јуда (од Марија и Алфеј) со Јаков Постариот и Јован Богословот (од Саломија и Заведеј), со Јован Крстителот (од Елисавета и Захарија) и Исус Христос (од Богородица) се втрои братучеди.
Уште еднаш, значи, изразот „браќа Господови“ што се сретнува во Евангелието се однесува на Неговите втори братучеди по Неговите тетки Марија (Алфеева) и Саломија (Заведеева) и Елисавета (на свештеникот Захарија).
p.s. Кај Евреите нема израз први, втори братучеди - тоа се браќа. Нешто слично има кај Србите - брат од стрица, сестра од тетке... и т.н.
Разбојникот од крстот не успеал ништо, туку во Рајот, во саботен ден, влегол не по својата способност...
Висејќи на крстот, на разбојникот му се разбудила совеста, сфатил дека назад нема, ама може „напред“. Се покајал, го признал Христа за Господ, по што добил „карта за едно влегување“ во рајот, за таму да остане вечно.
Знаете, таа „среќа“ ја немал другиот разбојник, бидејќи неговата совест продолжила да спие и се нашол таму каде што е вечното страдање.
... во Рајот, (влегол з.м.) во саботен ден...
Грешка - тоа не се случило во саботен ден, туку во петок, кога и биле распнати и Христос и двајцата разбојници.