Трамвајот наречен ЖЕЛБА (на градоначалникот)

  • Креатор на темата Креатор на темата lav
  • Време на започнување Време на започнување
Трамваите... напреднале мааалце :) не станува збор за оние 30 години стари машини кои “тропаат“ ..

milantram.jpg


2150612790078246032rZhFlW_fs.jpg


raylisistem11ph1.jpg
raylisistem10jc7.jpg

:smir:

јасно ми е тоа ама и овие кога тогаш ќе се олабават. плус тоа скопје за да може да си го дозволи овој луксуз треба сите улици да ги реновира, некој да ги прошири, нов сообраќаен режим да воспостави и најбитно шини да се постават. според мене мислам дека поевтино и поефикасно ќе биде метро да се направи!
 
Па и улиците кога тогаш ќе мора да се реновираат, и онака градот се шири и се повеќе автомобили.

По правило улиците треба да се реновираат секоја година...

А воопшто не е луксус... земаат машина за сечење асфалт и сечат колку што е потребно за шините.
Горе монтираат далноводи и на краевите од градот прават кружни крајни станици.

Една трамвајска линија изградба плус 20тина модерни трамваи би не чинела околу 300 милиони евра, а една линија метро неколку милијарди...ев
ра.


Во врска со бучавата на трамваите, таа изнесува максимум 70 децибели на 40км/ч, тоа е потивко од секое друго превозно средство вклучително и бус.

Има 40 места за седење и 140 за стоење, значи максимум може да собере 200 луѓе.


Трамвајската линија може да се изгради целосно за помалце од една година, а за метрото ќе ни треба најмалце 10.
 
Da ne sum se vozel vo tramvaj ke kazam deka e bucen ili ne znam sto ama vo densnite tramvaji e isto kako da se vozis vo ROLCE ROYCE,dobra amortizacija,namalena bucava,komfort...
 
Еве слики како може трамвајска линија да биде на сред улица, кај потесните улици кои не се толку прометни:

Querallee.jpg


А еве во мојов град какви се трамваите, се прочитав, од Bombardier се купени:
800px-KasselKoenigsplatzStrassenbahn2477.jpg
 
Аууу...овие на сликите...да му е мерак на човек во трамвај да се вози!

Па и да знаеш дека е мерак, имав прилика да се возам и во
поновите модели со мултимедија внатре,а тоа подразбира мали 15 инчни монитори на ѕидовите на трамот, на кој што оди дневен приказ од вести, спорт, градски информатор, кино, театар итн.

Практично се возиш и одмараш.

Има автоматски глас кој ја најавува секоја станица, чисти се, климатизирани, имаат автомати како оние за кредитни само се многу помалечки од кои можеш да купуваш билет со што нема оправдување ако те фати контрола итн.
 
А што е предноста на трамвајот над тролејбусот ако некој умее да каже?
 
Трифун Костовски беше донесен од ДПМНЕ на власт. Се надевам дека граѓаните на Скопје нема повеќе да избираат личности од оваа партија бидејќи си го покажаа своето. Ниту верувам дека ќе понудат на наредниве локални избори нова личност која ќе биде квалитетна. Досега мислам дека Пенов беше вистински избор за Скопје, човек кој правеше за градот, кој го водеше градот напред, но ми се чини дека тој веќе нема да се кандидира за градоначалник и тоа е ептем лошо. Но сепак се надевам дека ќе дојди некој кој ќе мисли со својата глава, и пред се за граѓаните и да ни го направи Скопје вистинска метропола.

Ne im zboruvaj za Trifun, za Misloshevski, za Ljubcho Georgievski i za Dosta.
Tie sakaat da se zboruva samo za Penov, Kiro Gligorov, Tito, Buchkovski.

P.S. Ona shto Penov go napravi za Skopje ni 100 Trifunovci nemozhat da go napraat... I znaekji deka ne mozhat da gi diskreditiraat delata na Penov (ednostavno ne mozhat da se unishtat i tie se povekje od ochigledni), edinstvena shansa beshe da mu se najde finansiski malverzacii...Od tie prichini.Trifun prvite dve godini od mandatot gi potroshi vo revizija na rabotata na Penov ... i ne najde Nishto! Logichno e seto toa i da gi boli nekoi, no toa se faktite!A sea gleame selo gori baba se ceshla...tramvaj kje prael.Abe cirkuzi nevideni.
 
Ne im zboruvaj za Trifun, za Misloshevski, za Ljubcho Georgievski i za Dosta.
Tie sakaat da se zboruva samo za Penov, Kiro Gligorov, Tito, Buchkovski.

P.S. Ona shto Penov go napravi za Skopje ni 100 Trifunovci nemozhat da go napraat... I znaekji deka ne mozhat da gi diskreditiraat delata na Penov (ednostavno ne mozhat da se unishtat i tie se povekje od ochigledni), edinstvena shansa beshe da mu se najde finansiski malverzacii...Od tie prichini.Trifun prvite dve godini od mandatot gi potroshi vo revizija na rabotata na Penov ... i ne najde Nishto! Logichno e seto toa i da gi boli nekoi, no toa se faktite!A sea gleame selo gori baba se ceshla...tramvaj kje prael.Abe cirkuzi nevideni.
tisi pateticen .:)i vo son vmro nego vadis od usta.aman kakva vrska ima tramvajot vo skopje so miloshovski. gruevski ili dosta i ljubco.:tapp:
 
Ne im zboruvaj za Trifun, za Misloshevski, za Ljubcho Georgievski i za Dosta.
Tie sakaat da se zboruva samo za Penov, Kiro Gligorov, Tito, Buchkovski.

P.S. Ona shto Penov go napravi za Skopje ni 100 Trifunovci nemozhat da go napraat... I znaekji deka ne mozhat da gi diskreditiraat delata na Penov (ednostavno ne mozhat da se unishtat i tie se povekje od ochigledni), edinstvena shansa beshe da mu se najde finansiski malverzacii...Od tie prichini.Trifun prvite dve godini od mandatot gi potroshi vo revizija na rabotata na Penov ... i ne najde Nishto! Logichno e seto toa i da gi boli nekoi, no toa se faktite!A sea gleame selo gori baba se ceshla...tramvaj kje prael.Abe cirkuzi nevideni.

Dobro,naucivme od tebe deka se sto e napraveno do SDSM e perfektno taka da nemas potreba poveke da reklamiras nekoja si politicka partija.Dokolku nemase rabota dojdi kaj nas vo Strumica,tamu vo momentot baraat rabotnici za vo foliite,da im udarash shamari na na domatite za da crveneat ili da go drkas krastavicite za da porasnat!
 
А што е предноста на трамвајот над тролејбусот ако некој умее да каже?

Samo vo trkalinjata,trolejbusot e kako obicen avtobus ama koristi struja namesto drug vid na motor i ne ja zagaduva okolinata a tramvajot odi po sini.Vo pogornite postovi go vide tramvajot kako izgleda a eve kako izgleda trolejbusot:

070806_Trolejbus_Usti.jpg
 
Dobro,naucivme od tebe deka se sto e napraveno do SDSM e perfektno taka da nemas potreba poveke da reklamiras nekoja si politicka partija.

Kolku za informacija penov ne e kadar na SDSM nego na LDP a Trifun beshe predlozhen od VEMERO...znachi se shto predlozhi DPMNE ispadna za remont bukvalno...toa mi beshe poentata.

tisi pateticen .:)i vo son vmro nego vadis od usta.aman kakva vrska ima tramvajot vo skopje so miloshovski. gruevski ili dosta i ljubco.:tapp:

Od takvi kako DPMNE shto go predlozhija Trifun celo Skopje koshmari ima sega...pa normalno e i realno e da ne gi vadi od usta chovek shtetnicite na drzhavata i na Skopje.A kaj i da e i Dolarova ke zavzeme tuka mesto polozhba...Skopjani edvaj kraj so kraj svrzuvaat taa lavovi ke praela a Trifun tramvaj kje nosel taka da krajno vreme e nekoj da si go stavi prstot na chelo.
 
А што е предноста на трамвајот над тролејбусот ако некој умее да каже?

Па очигледно што процентуално гледано далеку повеќе е трамвајот застапен во големите градови сигурно има повеќе од доволно причини зошто трамвајот е зачуван и не е сменет со тролејбус.
Ако не се лажам трамвајот е поевтин за одржување од тролејбусите.

И суисајд месеја, ај те молам не не масирај со глупости, сите сме сложни дека пенов беше подобар од труфун, и повеќето сме сложни дека ако пенов добиеше уште еден мандата ќе почнеше да се иднесува како деспот на скопје, односно правилото да не се задржи еден ист градоначалник повеќе од 2 мандата на позиција без разилка од која партија е или колку бил успешен.
И сите сме сложни дека следна година дури и да се кандидира трифун нема да добие, исто како што нема да добие ниту пенов, на скопје му треба некој нов човек па ќе видиме што ќе се понуди на пролет, да се надеваме дека ќе има некој квалитете, без разлика од која партија е, и да му е поважно скопје отколку твоите партиски препукувања од која паритија и кој човек од која партија повеќе направил за скопје.
За скопје не прави ништо никоја партија, туку прави градоначалникот.
 
Tramvajskata linija sepak ne se postavuva ,samo so secenje na asvalt, tuku e POKRUPEN zafat.. :)
Vo sekoj slucaj tramvajot e transporen sistem koj ima pooodolga uspesna istorija.. iako so kariera maalku na zalez...
Mislam deka e zanimliva idea , no isto mislam deka za Skopje pravo resenie e tramvajot na gumeni trkala i edna sina za vodenje i napojuvanje na tloto,........... prvo se e poeftino , bucavata e epten dole........itn.itn....vtoro..vo nekoja kombinacija..bi mozele i da se sklopat vo fabtikata na SANOS..., ako uste ima koj da raboti vo nea..???
electric_tram_01.jpg

sepak ostanuva problemot so populacija koja nema nivo na kultura potrebno za interakcija so vakvo transportno sredstvo...USTE SME BANGLADES...uste 50 god. dodeka nekoi ne svatat deka ne ziveat vo banglades...ili pakistan..i toa vo ruralnite delovi :)



Sto bidna so toa dvospratnite dzinovski avtobusi na Gwujo...ima li nekoj info koi proizvoditeli se vo igra????


se nadevam ne e ovoj...
4d3m7nc.jpg

:) :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom