Трамвајот наречен ЖЕЛБА (на градоначалникот)

  • Креатор на темата Креатор на темата lav
  • Време на започнување Време на започнување
Трамвајот е многу глупо нешто, само тоа ќе го искоментирам. Не зборувам за политика или нешто друго, туку само за ТРАМВАЈОТ како превозно средство.

Трамвајот е всушност најидеално решение за Скопската гужва.:toe:
 
Трифун Костовски беше донесен од ДПМНЕ на власт. Се надевам дека граѓаните на Скопје нема повеќе да избираат личности од оваа партија бидејќи си го покажаа своето. Ниту верувам дека ќе понудат на наредниве локални избори нова личност која ќе биде квалитетна. Досега мислам дека Пенов беше вистински избор за Скопје, човек кој правеше за градот, кој го водеше градот напред, но ми се чини дека тој веќе нема да се кандидира за градоначалник и тоа е ептем лошо. Но сепак се надевам дека ќе дојди некој кој ќе мисли со својата глава, и пред се за граѓаните и да ни го направи Скопје вистинска метропола.
 
Ако се направи трамвајот да не попречува многу на автомобилите, тогаш да трамвајот е идеално решение, НО!

HookTurn.jpg


Ако трамвајот се испреплеткува со автомобилите на многу места, навистина е фустрирачко. + недај Боже да имаш алуминумски бандажи на автомобилот а секојдневно да одиш по пругите.

Едноставно: Дали има некој шлан што покажува каде би се движеле тие трамваи?

Advantages


  • Multiple entrances allow trams to load faster than suburban coaches, which tend to have a single entrance. This, combined with swifter acceleration and braking, lets trams maintain higher overall speeds than buses, if congestion allows.
  • Trams can trackshare with mainline railways, thus able to economically service smaller towns that would be otherwise to expensive to build tram line to. See Karlsruhe Germany; Tam/Train.
  • Trams can adapt to the number of passengers by adding additional cars during rush hour (as well as removing excess cars during off-peak hours). No additional driver is then required for the trip in comparison to buses.
  • In general, trams provide a higher capacity service than buses.
  • Unlike buses, but like trolleybuses, (electric) trams give off no exhaust emissions at point of use. Compared to motorbuses the noise of trams is generally perceived to be less disturbing.
  • Rights-of-way for trams are narrower than for buses. This saves valuable space in cities with high population densities and/or narrow streets.
  • Because they are rail-bound, trams command more respect from other road users than buses do, when operating on-road. In heavy traffic conditions, rogue drivers are less likely to hold up trams, for example by blocking intersections or parking on the road. This often leads to fewer delays. As a rule, especially in European cities and Melbourne, trams always have priority.
  • Emergency services can use tramways to navigate heavy traffic
  • Passenger comfort is normally superior to buses because of controlled acceleration and braking and curve easement. Rail transport such as used by trams provides a smoother ride than road use by buses.
  • In most countries, trams don't suffer from the image problem that plagues buses. On the contrary — most people associate trams with a positive image. Unlike buses, trams tend to be popular with a wider spectrum of the public, including people of high income who often shun buses. This high level of customer acceptance means higher patronage and greater public support for investment in new tram infrastructure.
  • Because the tracks are visible, it is easy for potential riders to know where the routes are.

[edit] Disadvantages


  • The capital cost is higher than for buses, hence the usual preference for the latter in smaller cities
  • When operated in mixed traffic, trams are more likely to be delayed by disruptions in their lane. Buses, by contrast, can easily manoeuvre around obstacles. Opinions differ about whether deference that drivers show to trams — a cultural issue that varies by country — is sufficient to counteract this disadvantage.
  • Tram tracks can be dangerous for cyclists, as bikes, particularly those with narrow tyres, may get their wheels caught in the track grooves. It is also possible to close the grooves of the tracks on critical sections by rubber profiles that are pressed down by the wheelflanges of the passing tram, but cannot be lowered by the weight of a cyclist. However, if not well-maintained, these lose their effectiveness over time. Crossing tracks without trouble requires a sufficient angle of crossing, reducing a cyclists' ability to avoid road hazards where tracks run along the road, especially in wet weather. This and problems with parked cars are lessened by building tracks and platforms in the middle of the road.
  • Tram infrastructure occupies urban space above ground and requires modifications to traffic flow.
  • Steel wheel trams are noisier than rubber-wheeled trolleybuses when cornering if there are no additional measures taken (e.g. greasing wheelflanges, which is standard in new-built systems).
  • Tram drivers can control the switches ahead of them. This caused a major derailment in Geneva, Switzerland. In modern tram systems this problem has been resolved by use of switches that inhibit relocation when a tram is detected passing and/or more sophisticated means of command transmission.
  • Light rail vehicles are often heavier per passenger carried than heavy rail and monorail cars, as they must be designed with higher durability (which means more mass) to survive frequent collisions with trucks and automobiles.
  • The opening of new tram and light rail systems has sometimes been accompanied by a marked increase in car accidents, as a result of drivers' unfamiliarity with the physics and geometry of trolleys.[9] Though such increases may be temporary, long-term conflicts between motorists and light rail operations can be alleviated by segregating their respective rights-of-way and installing appropriate signage and warning systems.[10]
  • Rail transport can expose neighbouring populations to moderate levels of low-frequency noise. However, transportation planners use noise mitigation strategies to minimize these effects.[11] Most of all, the potential for decreased private motor vehicle operations along the trolley's service line due to the service provision could result in lower ambient noise levels than without.
  • In the event of a breakdown or accident, or even roadworks and maintenance, a whole section of the tram network can be blocked. Buses and trolleybuses can get past minor blockages quite easily, although trolleybuses are restricted by how far they can go from the wires. Conventional buses can divert around major blockages as well, as can most modern trolleybuses that are fitted with auxiliary engines or traction batteries. The tram blockage problem can be mitigated by providing regular crossovers so a tram can run on the opposite line to pass a blockage, although this can be more difficult when running on road sections shared with other road users. On extensive networks diversionary routes may be available depending on the location of the blockage. Breakdown related problems can be reduced by minimising the situations where a tram would be stuck on route, as well as making it as simple as possible for another tram to rescue a failed one.
 
Трифун Костовски беше донесен од ДПМНЕ на власт. Се надевам дека граѓаните на Скопје нема повеќе да избираат личности од оваа партија бидејќи си го покажаа своето. Ниту верувам дека ќе понудат на наредниве локални избори нова личност која ќе биде квалитетна. Досега мислам дека Пенов беше вистински избор за Скопје, човек кој правеше за градот, кој го водеше градот напред, но ми се чини дека тој веќе нема да се кандидира за градоначалник и тоа е ептем лошо. Но сепак се надевам дека ќе дојди некој кој ќе мисли со својата глава, и пред се за граѓаните и да ни го направи Скопје вистинска метропола.

Ми ај некој независен, за да ги исполни сечии интереси. Ним само да испадне како во општина Богданци, каде во интерес да не се скарат СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ (СДС се традицјонални лидери на Богданци а ДПМНЕ сега држат поголем дел од гласовите) привременото градоначалничко место (бидејки тој што беше избран е осуден за проневера) го зема човек од Српската партија! (во Богданска општина има село на самата граница со гејлада с. Селемлија кое е претежно со Српско население).

:D Епа сега...
 
Ми ај некој независен, за да ги исполни сечии интереси. Ним само да испадне како во општина Богданци, каде во интерес да не се скарат СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ (СДС се традицјонални лидери на Богданци а ДПМНЕ сега држат поголем дел од гласовите) привременото градоначалничко место (бидејки тој што беше избран е осуден за проневера) го зема човек од Српската партија! (во Богданска општина има село на самата граница со гејлада с. Селемлија кое е претежно со Српско население).

:D Епа сега...

Abe normalno e da se karaat opozicijata i vlasta...sho ve gleam smeshni...nego poentata e Trifun beshe totalen promashaj za gradonachalnik za Skopje, Penov ne chineshe Trifun bil najdobar...taka vikaa od DPMNE...ama taka e kaj niv i magare da e ama od DPMNE da e.
 
Трифун Костовски беше донесен од ДПМНЕ на власт. Се надевам дека граѓаните на Скопје нема повеќе да избираат личности од оваа партија бидејќи си го покажаа своето. Ниту верувам дека ќе понудат на наредниве локални избори нова личност која ќе биде квалитетна. Досега мислам дека Пенов беше вистински избор за Скопје, човек кој правеше за градот, кој го водеше градот напред, но ми се чини дека тој веќе нема да се кандидира за градоначалник и тоа е ептем лошо. Но сепак се надевам дека ќе дојди некој кој ќе мисли со својата глава, и пред се за граѓаните и да ни го направи Скопје вистинска метропола.

Ти си живеел во Скопје за време на Пенов? Сега живееш?

Освен првиот мандат каде што ја реновираше Водњанска, друг поголем зафат во градот немаше.
Само што тогаш Комунална Хигиена си ја вршеше далеку подобро работата, за разлика од сега каде има многу повеќе ѓубре.

Плоштадот е тотално УСРАН од Пенов, а да не ја спомнуваме
неговата бизнис зделка за босанскиот мермер.
Сега плоштадот личи на еден аеродром на кој повремено кампуваат цигани во тревните пвршини.

Првиот мандат кој го донесе Пенов? А вториот кој?

Пенов заслужено си замина, премалку стори за цели 8 години!

А Трифун е тотал фејлор на сите можни полиња.


Освен реновирање на градот очекувам МАКСИМАЛЕН ангажман на Комуналецот бидејќи најмногу ми пречи нехигиената.
Иако тоа е проблем во секој град, и паѓа на очи секому што ќе помине од кај нас, Скопје како најголема концентрација на население мора да личи на град,а не на депонија.
 
Трифун Костовски беше донесен од ДПМНЕ на власт. Се надевам дека граѓаните на Скопје нема повеќе да избираат личности од оваа партија бидејќи си го покажаа своето. Ниту верувам дека ќе понудат на наредниве локални избори нова личност која ќе биде квалитетна. Досега мислам дека Пенов беше вистински избор за Скопје, човек кој правеше за градот, кој го водеше градот напред, но ми се чини дека тој веќе нема да се кандидира за градоначалник и тоа е ептем лошо. Но сепак се надевам дека ќе дојди некој кој ќе мисли со својата глава, и пред се за граѓаните и да ни го направи Скопје вистинска метропола.

Неколку факти..како надополнување на веќе кажаното..
ВМРО секојпат даваше туѓи кандидати за градоначелник кои претежно беа комуњари во душата..ама демек пишман ете биле...
Време е да понуди еден од сопствените кадри..а кои ќе ја покажат нивната посветеност (и определба) кон просперитетот на државата Македонија и нејзиниот главен град , и живеалиште на 1/3 од овдешната популација Македонци.
:tapp:
 
Неколку факти..како надополнување на веќе кажаното..
ВМРО секојпат даваше туѓи кандидати за градоначелник кои претежно беа комуњари во душата..ама демек пишман ете биле...
Време е да понуди еден од сопствените кадри..а кои ќе ја покажат нивната посветеност (и определба) кон просперитетот на државата Македонија и нејзиниот главен град , и живеалиште на 1/3 од овдешната популација Македонци.
:tapp:
Jas vece pisav koj ce bidi od Vmro.
Ama pozadi nego ne da e komunjar nego Udba licno.
 
Трамвај во Скопје е невидена будалаштина. Покрај и така големата гужва по улиците нарочно во шпицивите, уште трамвај фали и таман да се закрчи целиот сообраќај.

На рекорд уште шини фалат каде ќе подзастануваат трамвајите, од една и од друга страна плус ако се поклопат со автобусите и ете ти одличен рецепт за хаос од невидени размери. Или на делот од мостот Гоце Делчев па се до Саем нарочно во попладневниот термин, во таа гунгула уште трамвај фали и се ќе биде суперишка.

Во време кога метроата се најдобро и најбрзо превозно средство, во големи градови, ние наопаку ја тераме. Џабе парите што ќе се потрошат по изработка на проекти, и изведба, а можат да се наменат за многу попрактични и корисни нешта како добри автобуси.
 
Трамвај во Скопје е невидена будалаштина. Покрај и така големата гужва по улиците нарочно во шпицивите, уште трамвај фали и таман да се закрчи целиот сообраќај.

На рекорд уште шини фалат каде ќе подзастануваат трамвајите, од една и од друга страна плус ако се поклопат со автобусите и ете ти одличен рецепт за хаос од невидени размери. Или на делот од мостот Гоце Делчев па се до Саем нарочно во попладневниот термин, во таа гунгула уште трамвај фали и се ќе биде суперишка.

Во време кога метроата се најдобро и најбрзо превозно средство, во големи градови, ние наопаку ја тераме. Џабе парите што ќе се потрошат по изработка на проекти, и изведба, а можат да се наменат за многу попрактични и корисни нешта како добри автобуси.

Tocno. Avtobusite se mnogu popotrebni i poevtini i nema da napravat dopolnitelen haos vo Skopjevo.
 
Seloto gori babata se ceshla...ima popametni raboti od Avtobusite odkolku kupuvanje Avtobusi i pravenje Lavovi bisti na kameniot most.

Нови автобуси насекаде по Скопјево..но и лавчиња сместени на секој мост преку Вардар , се невидени досега работи..затоа и ги поздравувам..
:helou:
 
Трамвајот е многу глупо нешто, само тоа ќе го искоментирам. Не зборувам за политика или нешто друго, туку само за ТРАМВАЈОТ како превозно средство.



Ако се направи трамвајот да не попречува многу на автомобилите, тогаш да трамвајот е идеално решение, НО!

HookTurn.jpg


Ако трамвајот се испреплеткува со автомобилите на многу места, навистина е фустрирачко. + недај Боже да имаш алуминумски бандажи на автомобилот а секојдневно да одиш по пругите.

Едноставно: Дали има некој шлан што покажува каде би се движеле тие трамваи?

А да те прашам тебе, си се возел во трамвај? си живеел во гра со трамваи, си видел ли со твои очи дали навистина трамвајот смета или не на сообраќајот?

Ко за почеток трамвајот е уште едно средство за јавен транспорт со што се растеретуваат улиците од автомобилите.
Освен тоа не знам ти каква претстава си имаш за трамваите, ама трамваите можат да бидат релативно големи и д носат многу народ многу побрзо.

Tocno. Avtobusite se mnogu popotrebni i poevtini i nema da napravat dopolnitelen haos vo Skopjevo.

Да беа автобсите поевтини, немаше да се мачат во германија и во градови со по 150.000 жители освен автобуси да имаат и трамваи, а во градови од големината на Скопје да ставаат и автобуси и трамваи, и подземна и надземна железница.

Трифун Костовски беше донесен од ДПМНЕ на власт. Се надевам дека граѓаните на Скопје нема повеќе да избираат личности од оваа партија бидејќи си го покажаа своето. Ниту верувам дека ќе понудат на наредниве локални избори нова личност која ќе биде квалитетна. Досега мислам дека Пенов беше вистински избор за Скопје, човек кој правеше за градот, кој го водеше градот напред, но ми се чини дека тој веќе нема да се кандидира за градоначалник и тоа е ептем лошо. Но сепак се надевам дека ќе дојди некој кој ќе мисли со својата глава, и пред се за граѓаните и да ни го направи Скопје вистинска метропола.

Доста му беа два мандати на Пенов, во основа, не треба никој да седи подолго од 2 мандата на градоначалничка позиција, бидејќи после ќе почне да се однесува како деспот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom