Имам многу да кажам на темава и тоа добрите и лошите страни на двете страни
1. двете страни се инатат секој да го прогура својот проект и притоа ако нешто произлезе од едната страна другата веднаш го отфрла без разлика дали е добар или лош предлог
2. Владата навистина треба да купи нови автобуси, но не само за Скопје туку можеби би требало да купу 500 автобуси и потоа да ги продаде на ЈСП приватници и други превозници од другите градови по поволни услови на пример 20 години отплата, бидејќи сигурно некој да сака да си купи нов автобус кога би зел кредит од банка би му се фатило на крај за 50% поскапо
3. Не треба владата да инсистира на двокатнибидејќи инфраструктурата не го дозволува тоа а и народов ќе попизди на вториот кат, подобро е да се купат оскини автобуси или попознати како ‘‘дупли‘‘ кај народот бидејќи ќе може со еден автобус да се превезат 50% повеќе патници а не да се гужваат во единечните.
4. Не ми се допаѓа што трифке инсистира на Санос само затоа што биле македонски, како да не бе ако не ги бива нема да прави автобуси, ќе се отвори тендер и ќе си се јават фирми и најквалитетните ќе се изберат
5. Во тендерот да стои следново:
- Да бидат со автоматски менувачи и ограничувачи на брзината, ова го сакам бидејќи има многу неписмени возачи кој не знаат како и кога се менува брзина па често го турираат премногу моторот и бучи ненормално и како да заборавиле дека возат патници а не компири и се бркаат по улиците а сепак е тоа градски автобус
- и не како што сега се бара да имаат еко 3 или 4 мотори туку еко 4 или 5
- уште веднаш да се бара да имаат вградено гасни уреди а не како досега што им вградија на кров и личат како товар да носат горе
- секако клима или барем систем за вентилација
- и светлосни табли на кој ќе го пишува бројот и линијата по кој се движи и тоа таблите га ги има 4 над предното и задното стакло и од страните
- и секако не е голем проблем да бидат нископодни
Можеби ова кога некој ќе го чита ќе мисли дека премногу барам но не е така бидејќи токму вака треба да изгледа градски автобус