Зошто не тераат да учиме предмети што не ни се потребни за понатаму?

  • Креатор на темата Креатор на темата E*V*I*L~G*I*R*L
  • Време на започнување Време на започнување
Секогаш сум се прашувал... и прашувал други, но нема одговор, единствено тоа е решено ако се запишеш на стручно средно училиште, има такви во куманово... каде што ако си на електро смер, нема географија, биологија итн. Но мислам дека проблемот мора да се среди :).
 
Има човек што се занимава со прашањево, се вика John Taylor Gatto.

апсолутно се согласувам! и јас порано се прашував зошто не мачат со глупости, но сега кога сум повозрасна(имам 20 години) свакам дека не сум учела некои работи за џабе! порано или подоцна ке ти требаат некои работи што си ги учела баш од тој предмет шо си мислела дека нема да ти треба.

Не. Наброј работи што (ваљда) ќе ги употребиш некогаш во друштво а си ги научила последниве 5 дена. Нема ниту една нели? Додуше гледам дека имаш 20 години можеби ќе ти е потешко да се сетиш...тогаш одговори колку посто мислиш дека од тоа што си го учела ќе го употребуваш во друштво? Според некои истражувања тоа е помалце од 5%.
 
Има човек што се занимава со прашањево, се вика John Taylor Gatto.



Не. Наброј работи што (ваљда) ќе ги употребиш некогаш во друштво а си ги научила последниве 5 дена. Нема ниту една нели? Додуше гледам дека имаш 20 години можеби ќе ти е потешко да се сетиш...тогаш одговори колку посто мислиш дека од тоа што си го учела ќе го употребуваш во друштво? Според некои истражувања тоа е помалце од 5%.

Ти одиш во школо за да се фалиш во друштво што си научил?
 
Добро, ја иам другарки шо се запишани у гимназија со мене, и мислат дека Математика им е непотребен предмет и незнаат зашо го учат..
Или, зашо учиме вакви глупсти физика?
Така да, темава е бесмислена за понатамошни муабети.
Кој кај си се запишал ќе си учи шо му е кажано..
У Валхов месари учат физика, хемија и математика, па јебеш га, некој неќе тоа у гимназија да го учи..

Има човек што се занимава со прашањево, се вика John Taylor Gatto.



Не. Наброј работи што (ваљда) ќе ги употребиш некогаш во друштво а си ги научила последниве 5 дена. Нема ниту една нели? Додуше гледам дека имаш 20 години можеби ќе ти е потешко да се сетиш...тогаш одговори колку посто мислиш дека од тоа што си го учела ќе го употребуваш во друштво? Според некои истражувања тоа е помалце од 5%.

Точно, а коа ќе дојдат тие 5%’, што всушност се страшно многу, ќе испаднеш најголем кретен на свет, пошо си не образован, и нема да знаеш основни ствари, кој си мислел дека немаш потреба да ги учиш у школо, и пошо си имал став дека те тера некој да учиш, и дека учиш за него..

Еве еден пример, јас искрено, мрзам час по физичко, зашо да седам испотен 5 часа после тоа у школо ми е нај дебилна ствар на свет..
Е сеа, коа ќе слушнам како праат муабет врснициве мои у соблекувална " Е да бе, ја на него ќе му вежбам..."
Сачувај боже, ЈА НА НЕГО ЌЕ МУ ВЕЖБАМ? Wtf? Како бе така? Ај, ако е така, нека прај некој стомачни за мене :(

Edit: Зборам у прво лице, али не ти се обраќам директно на тебе :) Не се навредувај, далеку од тоа е :)
 
Затоа што ни е таков образовниот систем.Гуп и одвратен.Се што ке им падне на памет на особите кои земаа дипломи за време на Титова Југославија се спорведува.Оваков метод на учење, онаков метод, овој предмет да овој предмет не.15 предмети се малку во седмо оделение дајте уште некој плус.Екстерми тестови матури чуда глупости, ментално пореметување, умирање над книга.Резултат=нездрава нација.
Единствени предмети кои на секој му требаат без разлика на неговата понатамошна определба во животот се:Македонски јазик, Англиски јазик+ уште еден странски јазик, Информатика, Национална Историја, Биологија на човек, Спорт, Музичко и Ликовно.
Како Македонци нормално дека треба да си го изучиме јазикот онака како што треба.Англиски јазик плус втор странски јазик се повеке од потребни во денешното време.За Информатика да не правиме разговор.Национална Историја ни е повеке од потребна.Многу ми е гајле за историја на Франција и Англија, или за Таџикистан и слично.Тие незнаат на карта кај сме не па да ми учат историја.Биологија на човек е потребна, за таа општа култура, не дај боже ти с еонесвести човек да знаеш како да реагираш, за знаеш пулс кај му се наога , срце , бели дробови слично.Спорт, предмет кој е повеке од потребен.Пред се да се издуваш и извадиш негативна енергија, а потоа да се развиеш правилно во физички здрава личност.Музичко и Ликовно, предмети кои се од голема значајност за развивање на умот на младите.За спознавање на многу култури, стилови правци, насоки.
Арно ама....Кај нас.....ке ти ја пунат главата за Огист Конт и Анри Де Сенс Симонс, ке ти ја пунат главата за Фидел-кравтцови методи, за Кирхови закони, за генетика, за вештачко оплодување, за фабрики во Македонија кој веке не работат 10 години , ке те тераат да учиш латински јазик, кој е изумрен одамна, ке те тераат да знаеш да решаваш логаритми , тригонометриски функции, графици и еден куп непотребни ствари.
И на форумов очигледно има големи бубалици.Молим ти се коа идат на кафе правеле муабет за знаењето кое го стекнале од училиште.Само незнам кого лажат.
Во клас имам другарка која пее фантастично.Ангелски глас.Што ке и е нејзе да учи математика?Или физика и хемија?За општа култура?Доволни и се да ги знае Ајнштајн и Тесла и ај на здравје.
Сакам да станам хирург.Што ке ми е да знам кој е основоположник на Социологија бе?Или каква била почвата на Македонија во палеолит?
Сакам да станам кошаркар.Наместо да ми се овозможи да работам посветено на мојот талент и да станам врвен кошаркар, јас ке седам пред книгата и ке учам во колку процедури се донесува законот, кога Велика Британија станала кралство, што е фото електричен ефетк и слично.
Не с ебудалете многу многу.Свесни сте дека учите работи кои никогаш ама никогаш нема да ви спритребаат во животот.Наместо да земат и од нас пред се да направат луге, физички и умствено способни, тие од нас прават дегенерирани генерации.
А предмети кои стварно ни требаат за општа култура, ги кажав погоре, ке ги кажам и сега:Македонски, Англиски, втор странски, Национална Историја, Информатика, Спорт, Ликовно, Музичко и Биологија на човек.
 
Затоа што ни е таков образовниот систем.Гуп и одвратен.Се што ке им падне на памет на особите кои земаа дипломи за време на Титова Југославија се спорведува.Оваков метод на учење, онаков метод, овој предмет да овој предмет не.15 предмети се малку во седмо оделение дајте уште некој плус.Екстерми тестови матури чуда глупости, ментално пореметување, умирање над книга.Резултат=нездрава нација.
Единствени предмети кои на секој му требаат без разлика на неговата понатамошна определба во животот се:Македонски јазик, Англиски јазик+ уште еден странски јазик, Информатика, Национална Историја, Биологија на човек, Спорт, Музичко и Ликовно.
Како Македонци нормално дека треба да си го изучиме јазикот онака како што треба.Англиски јазик плус втор странски јазик се повеке од потребни во денешното време.За Информатика да не правиме разговор.Национална Историја ни е повеке од потребна.Многу ми е гајле за историја на Франција и Англија, или за Таџикистан и слично.Тие незнаат на карта кај сме не па да ми учат историја.Биологија на човек е потребна, за таа општа култура, не дај боже ти с еонесвести човек да знаеш како да реагираш, за знаеш пулс кај му се наога , срце , бели дробови слично.Спорт, предмет кој е повеке од потребен.Пред се да се издуваш и извадиш негативна енергија, а потоа да се развиеш правилно во физички здрава личност.Музичко и Ликовно, предмети кои се од голема значајност за развивање на умот на младите.За спознавање на многу култури, стилови правци, насоки.
За ова се согласувам.
Арно ама....Кај нас.....ке ти ја пунат главата за Огист Конт и Анри Де Сенс Симонс, ке ти ја пунат главата за Фидел-кравтцови методи, за Кирхови закони, за генетика, за вештачко оплодување, за фабрики во Македонија кој веке не работат 10 години , ке те тераат да учиш латински јазик, кој е изумрен одамна, ке те тераат да знаеш да решаваш логаритми , тригонометриски функции, графици и еден куп непотребни ствари.
И на форумов очигледно има големи бубалици.Молим ти се коа идат на кафе правеле муабет за знаењето кое го стекнале од училиште.Само незнам кого лажат.
Aко не се лажам, ти си во гимназија, општествено - хуманистичко подрачје. Не сум јас на тоа подрачје, но според Огист Конт и тој другиот:), верувам дека по социологија го учиш тоа, што е донекаде правилно затоа што за да станеш правник, адвокат и сличо, поточно за пред да се надоградиш, треба да ја знаеш историјата на твојата наука, а социологијата е поврзана со тоа. Сакам да кажам, ти си избрал да го учиш тоа.
Во клас имам другарка која пее фантастично. Ангелски глас. Што ке и е нејзе да учи математика?Или физика и хемија?За општа култура?Доволни и се да ги знае Ајнштајн и Тесла и ај на здравје.
Па што се упишала гимназија? Знае таа дека во Скопје има средно музичко училиште?
Сакам да станам хирург.Што ке ми е да знам кој е основоположник на Социологија бе?Или каква била почвата на Македонија во палеолит?
Сакам да станам кошаркар.Наместо да ми се овозможи да работам посветено на мојот талент и да станам врвен кошаркар, јас ке седам пред книгата и ке учам во колку процедури се донесува законот, кога Велика Британија станала кралство, што е фото електричен ефетк и слично.
Како и средно медицинско и средно фискултурно училиште.

Таму погоре спомна дека генетиката не е важна. Кога веќе спомна дека биологијата на човечкото тело е важна, тука спаѓа и генетиката. Кога веќе толку ти пречат стари работи, еве, генетиката е нова наука, геномот го разоткрија 2000-та ако не се лажам. И да, важна е, бидејќи како што гледам, ретко кој денес знае дека крв се донира позитивен на позитивен фактор, дека 0 групата може да даде на сите групи и дека AB групата прима крв од сите групи. Ако твојата жена забремени од тебе и ако ти си негативен фактор, а жена ти позитивен, треба да знаеш да му кажеш на гинекологот дека сте различни фактори и тој на жена ти да и стави инјекција за твоето дете да не биде отфрлено од страна на организамот на жена ти. И многу други работи кои ме мрзи да ги набројувам, но генетиката е една од најважните науки воопшто.

Многу деца прават грешка во изборот на средното. Уште во основното сфаќаш кои предмети те влечат а кои предмети ги мразиш, па затоа некој паметен измислил стручно образование за да си го учиш тоа што сакаш. Ако веќе одбираш гимназија, се смета дека ти се` уште не си одлучил каде ќе го продолжиш образованието и ти даваат уште една тура:) на материјал од истите предмети од основно, за од трета пополека да се насочуваш кон избраното подрачје, така да не е до нив проблемот што те форсираат да ги учиш сите предмети еднакво :)
 
Mислам дека се више се разгалуваат децава , само нешто им фали , какви обврски имате освен да учите , треба да идете на работа да заработите за фамилијата, ај запрашајте се зошто децата од село не се ко вас, идат по (??) километри да стигнат во школо , немаат ни соодветен превоз, дома се по цел ден помагаат по дома и не се бунат.
Шо све имате и се бунеле зошто имале непотребни предмети , работата е шо ве мрзи да учите.Работата е што има луѓе што се глупави и паметни.
На глупавите тој збир на науки што треба да им се внесе во главата им е премногу сложен , а не им е сложено да ја знаат цела биографија на (вметни турбофолкерка).Тhat's the whole point.
 
Навистина отсекогаш сум се прашувал зашто јас на математичко подрјачје се’ уште учам предмети кои никогаш нема да ми притребаат повторно. Кој к*р ми е мене филозофија во 4та година, кога секој човек има своја филозофија, и си има свои согледувања на животот. Тоа не е предмет кој би можел да се учи по шаблон. Но сепак, сфатив дека без разлика на смерот што го одбрав, јас се’ уште учам во ГИМНАЗИЈА, и како таква, оваа институција е задолжна да ми ги понуди општите знаење од сите области. Ако сум сакал да учам само математики, биологија, хемија, си има средно хемиско, етуц, асуц и кои уште не. Смеровите во трета година се само за полесно усмерување за на факултет, а не и за тотално определување на иднината. Колку луѓе од математичко завршиле на Филолошки, а и обратно.
Така да сметам дека колку и да нема потреба од учење на некои предемти во гимназија, сепак тоа е гимназија, и едноставно мора да се учи буквално се’.
Ако на некој му пречи биологија, а сака математика, не мора да чека до трета да стигне гимназија. Нека појде во економско, нека се запише правник, и тогаш уште од прва нема да види ни биологија, ни хемија.
 
Ти одиш во школо за да се фалиш во друштво што си научил?

о неписмен бе гледам веќе на неколку постови си ми реплицирал а очигледно немаш прочитано воошто на што јас реплицирам и како се одвива дискусијата. Подобро читај повеќе или избери да продолжиш да се бламираш.

Mислам дека се више се разгалуваат децава , само нешто им фали , какви обврски имате освен да учите , треба да идете на работа да заработите за фамилијата, ај запрашајте се зошто децата од село не се ко вас, идат по (??) километри да стигнат во школо , немаат ни соодветен превоз, дома се по цел ден помагаат по дома и не се бунат.
Шо све имате и се бунеле зошто имале непотребни предмети , работата е шо ве мрзи да учите.Работата е што има луѓе што се глупави и паметни.
На глупавите тој збир на науки што треба да им се внесе во главата им е премногу сложен , а не им е сложено да ја знаат цела биографија на (вметни турбофолкерка).Тhat's the whole point.

океееј....каква врска има сево ова што го кажа со темава на која зборуваме? Никаква.

За ова се согласувам.


Таму погоре спомна дека генетиката не е важна. Кога веќе спомна дека биологијата на човечкото тело е важна, тука спаѓа и генетиката. Кога веќе толку ти пречат стари работи, еве, генетиката е нова наука, геномот го разоткрија 2000-та ако не се лажам. И да, важна е, бидејќи како што гледам, ретко кој денес знае дека крв се донира позитивен на позитивен фактор, дека 0 групата може да даде на сите групи и дека AB групата прима крв од сите групи. Ако твојата жена забремени од тебе и ако ти си негативен фактор, а жена ти позитивен, треба да знаеш да му кажеш на гинекологот дека сте различни фактори и тој на жена ти да и стави инјекција за твоето дете да не биде отфрлено од страна на организамот на жена ти. И многу други работи кои ме мрзи да ги набројувам, но генетиката е една од најважните науки воопшто.

Џену гирл...такви работи се учат за 3 саати. Да ги собереш сите практични работи кои би ти требале од средно (како ова што го спомна) едвај 3 месеци би биле доволни да ги научиш сите.

Али школиве се претворија во голем бизнис...ќе го учите тоа, ако треба ќе го продолжиме материјалот али ќе учите 4 години. Квантитет наместо квалитет.

Иначе камо среќа на музичко да ги учеа работи поврзани со тоа како да пеат :) Доста непотребни работи има и таму. Далеку е од совршено како што мислиш.
 
И да се надоврзам, зошто ја воведоа веронауката како училишен предмет???
Само за да им најдат работа на поповите:pop:
Не викам не за сите предмети, но што е многу, многу е од некои непотребни предмети.
 
И да се надоврзам, зошто ја воведоа веронауката како училишен предмет???
Само за да им најдат работа на поповите:pop:
Не викам не за сите предмети, но што е многу, многу е од некои непотребни предмети.

од вест:

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
ВЕСТ: Каде во другите земји се изучува веронауката?
-Во Србија се избира меѓу веронаука и граѓанско општество, што е катастрофа. Многу лоша опција, што значи или си со црквата или со државата. Таму падна министерот за образование поради тоа. Во Хрватска има или веронаука или етика, со можност да се изберат и двете. Во Бугарија пропадна проектот зашто ниту едно дете не се пријави за веронаука. Словенија е единствената земја од овој регион каде што се отиде само со световен предмет. Таму предметот се вика религија и етика и го предаваат филозофи и социолози. Единствена држава во светот која тотално ја одвоила религијата од државата се САД. Таму тоа е одвоено со посебен амандман во Уставот. Таму содржини од религија се ставаат во други предмети. На пример, во социологија, историја, филозофија стават неколку содржини по религија. Ама ни случајно не дозволуваат свештени лица да влезат во школа.
[/FONT]
 
апсолутно се согласувам! и јас порано се прашував зошто не мачат со глупости, но сега кога сум повозрасна(имам 20 години) свакам дека не сум учела некои работи за џабе! порано или подоцна ке ти требаат некои работи што си ги учела баш од тој предмет шо си мислела дека нема да ти треба.


:pos2::pos2: кога сум со друштво, 1000% нема да збориме за папрати и мовови,за усноцветни дикотиледони и монокотиледони....сигурно нема да збориме за тоа колку е земјоделството развиено у англија или за сточарство.... бог да чува и да брани.... и голман да стани!!(на хулио цезар да се метне):pos2::pos2: ја сум у 1ва ученикот сам да си избира 10 предмети...најубаво... музичко,биологија,ликовно, тоа се се ГЛУПОСТИИИ!!!!барем за мене, зашо нема да ми требаат!
 
:pos2::pos2: кога сум со друштво, 1000% нема да збориме за папрати и мовови,за усноцветни дикотиледони и монокотиледони....сигурно нема да збориме за тоа колку е земјоделството развиено у англија или за сточарство.... бог да чува и да брани.... и голман да стани!!(на хулио цезар да се метне):pos2::pos2: ја сум у 1ва ученикот сам да си избира 10 предмети...најубаво... музичко,биологија,ликовно, тоа се се ГЛУПОСТИИИ!!!!барем за мене, зашо нема да ми требаат!

А што сакаш да студираш?
 
Навистина отсекогаш сум се прашувал зашто јас на математичко подрјачје се’ уште учам предмети кои никогаш нема да ми притребаат повторно. Кој к*р ми е мене филозофија во 4та година, кога секој човек има своја филозофија, и си има свои согледувања на животот. Тоа не е предмет кој би можел да се учи по шаблон.

А јас пак сега се прашувам како ти од математичкото подрачје не знаеш дека грото од твоите колеги биле математичари, и обратно?

Сега знам дека ништо не знам, Рене Декарт and stuff?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom