Дали Марија имала деца после Исус?

Во секој случај ти благодарам на напорот! Секој пат велиш 'вака вели/учи православната црква', си се запрашал ли некогаш да некој нема нешто згрешено?! Ќе ти дадам еден цитат од Дела Апостолски за да си го прочиташ и да си провериш нешто за себе лично. Види во Дела 17:10-12. За сите кои немаат Библија а го читаат ова, таму се вели дека светиот апостол Павле почувал 'нешто' а солунските евреи кои поверувале во тоа 'нешто' секојдневно г истражувале/проверувале Писмото да видат дали е тоа така.
Мој совет ти е: провери си го Писмото да видиш дали е тоа така.
Инаку, непроверувањето на Писмото и слепото верување на тоа што некој рекол е :kesa:

Господ нека те благослови и нека ти го ОТКРИЕ Своето Писмо.

Во православието, таков е поредокот од нештата-едноставно,учењето е колективно одредено и утврдено, така да колективот заседава и ги „прочистува„ нејаснотиите и од нив обликува крајно учење, со кое се отстранува секоја идна можност од застранување во учењето. Огромна е можноста за грешка во обликувањето од учењето ако тоа учлење е личен „производ„ односно лична одлука. Затоа битно е да се нагласи: прво, што исповеда Црквата па второ, што јас или било кој поедниец исповеда како учење од Црквата. А учењето православно е едно и исто за сите кои се исповедаат за православни.
Примерот кој го наведуваш со солунските евре е само показател не за нивната ревност за потрвдување на вистината со помош од Писмото , туку за недоверба во она кое Апостолот им го проповедал. А Павле на евреите сигурно не им проповедал Стар Завет, туку учењето Христово!
Во секој случај, благодарност за благословот.
 
А оние кои цврсто веруваат во Алах енд ком. , и истото го зборат за својата , како што ти збориш за твојта религија , тие се на грешен пат ??

За да не ме караат и тепаат и за да не ме судат по овој и оној световен закон, ќе ти одговорам дипломатски: за мене лично, битно е дека сум сигурен дека сум на вистинскиот пат. „Јас Сум вистината, патот и животот...никој не доаѓа при Отецот, освен преку Мене..„ вели мојот Бог.
 
Ете, пак забегавме од темата...ама ај...и тоа требит...
 
Не би се сложил!

Во православието, таков е поредокот од нештата-едноставно,учењето е колективно одредено и утврдено, така да колективот заседава и ги „прочистува„ нејаснотиите и од нив обликува крајно учење, со кое се отстранува секоја идна можност од застранување во учењето. Огромна е можноста за грешка во обликувањето од учењето ако тоа учлење е личен „производ„ односно лична одлука. Затоа битно е да се нагласи: прво, што исповеда Црквата па второ, што јас или било кој поедниец исповеда како учење од Црквата. А учењето православно е едно и исто за сите кои се исповедаат за православни.
Примерот кој го наведуваш со солунските евре е само показател не за нивната ревност за потрвдување на вистината со помош од Писмото , туку за недоверба во она кое Апостолот им го проповедал. А Павле на евреите сигурно не им проповедал Стар Завет, туку учењето Христово!
Во секој случај, благодарност за благословот.

За солунските евреи таму се вели дека тие поверувале. Секој има право не да оди 'грлом у јагоде' туку со умот кој Бог му го дал и со Светиот Дух да ги МИСЛИ работите. Верувај му на Писмото, 'Секој кој бара, наоаѓа'. А тоа дека апостолот им проповедал од Стариот Завет е сигурно, но во светлината на Распнатиот и Воскреснатиот!
 
За солунските евреи таму се вели дека тие поверувале. Секој има право не да оди 'грлом у јагоде' туку со умот кој Бог му го дал и со Светиот Дух да ги МИСЛИ работите. Верувај му на Писмото, 'Секој кој бара, наоаѓа'. А тоа дека апостолот им проповедал од Стариот Завет е сигурно, но во светлината на Распнатиот и Воскреснатиот!

О.К Нека е и така.
Но секако дека имам доверба во Писмото. Па јас и поверував во Христа читајќи го Писмото. поточно, Новиот Завет и тоа на премудростите Христови а не читајќи популарна литература. Причина за моето верување беше онаа Христова реченица кога Он вели: „..Ќе бидете намразени од сите, заради Моето име..„ Како би можел такво нешто да заборавам?
 
О.К Нека е и така.
Но секако дека имам доверба во Писмото. Па јас и поверував во Христа читајќи го Писмото. поточно, Новиот Завет и тоа на премудростите Христови а не читајќи популарна литература. Причина за моето верување беше онаа Христова реченица кога Он вели: „..Ќе бидете намразени од сите, заради Моето име..„ Како би можел такво нешто да заборавам?

Кој те мрази и зошто?:tapp:
 
Кој те мрази и зошто?:tapp:

Се подразбира дека промената на животот, уреден по Новиот Завет, предизивикува омраза кај непосредната околина. Самото одвојување од светот е причина светот да почне да го мрази оној кој не живее според светот. Одговоров е малку „одоколу„ но суштински го објаснува она што сакам да го кажам.
Христос Сам предупредува:„..Моите ученици не се од овој свет..да беа од светот, светот ќе ги сакаше...„ Па вели: „...ќе бидете намразени од родителите..роднините..пријателите...ќе бидете намразени од сите, заради Моето име..а некои од вас ќе бидат убиени...„.
 
Наведи ми барем ЕДЕН ЕДИНСТВЕН библиски аргумент за вашата догма дека Марија немала други деца после Исус.

Цитатите се веќе напишани; ај уште еднаш:

„и не се доближи до неа, додека таа не Го роди својот Син и го нарече Исус„
(Матеј 1:25)

„А МАрија му рече на Ангелот:„ Како ќе биде тоа кога јас не знам за маж?„
(Лука, 1:34)

Од мене-толку.

За вториот стих:
Овој разговор на Марија со ангелот Гаврил е далеку пред раѓањето на Исус, а како што читаш погоре моето прашање се однесува за тоа дали Марија имала други деца после Исус, а не пред Исус.

За првиот стих:
Не ми е јасно како заклучуваш од овој стих дека Марија немала деца после Исус? Стихот вели:
"и не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син и го нарече Исус"
(Матеј 1:25)

Намерно или не, во твојот стих погоре го имаш испуштено зборот "ПРВОРОДЕН", можеби заради тоа што твојата догма не ти дозволува Исус да е наречен првороден, секако од причина што тоа подразбира и ВТОРОРОДЕН, ТРЕТОРОДЕНА итн.. другите деца на Марија :)

Друга работа, во горниот стих јасно пишува дека Јосиф не се доближил до Марија ДОДЕКА таа не Го родила Исус, што пак алудира на тоа дека после раѓањето на Исус, Јосиф си се приближил до Марија како секој нормален маж кон својата сопруга.

п.с. MIKI1 јас не ти реков да ми наведеш стихови кои докажуваат дека Марија имала деца после Исус, туку обратното, да ми наведеш стихови (доколку има такви) кои докажуваат Марија немала деца после Исус :)
 
АЈДЕ УШТЕ ЕДНАШ-коментар.
Прво и основно да сфатиме зборуваме за Божјата Мајка БОГОРОДИЦА.Самиот овој збор објаснува колкава е големината на оваа жена.Просто ме опфајќа страв кога пишувам за незе. Што ќе помисли незиниот Син за мене, за нас.
"и не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син и го нарече Исус"
(Матеј 1:25)
Од овие зборови вие уште малку ќе направите порногравски филм(Господи прости ми). До се што се допрел нашиот Господ православните го сврстуваат во свето нешто и зарем е тоа грев? Богородица е наречена блажена,никој од херувимите и од серафимимите не го добил тој назив Мајка Божја. Ние само ја истакнуваме незината улога при појавувањето на Спасителот. Таа е бесценетиот сад преку кој се роди Синот Божји. Дева пред и после раѓање.Ова е став уште од првите векови на христијанството. Е сега новите христијани или секти ќе докажуваат дека првите христијани се во заблуда. Според секташите дека Пресвета Дева Марија се воздржувала од брачен живот се додека несе родил Бог се во голема заблуда. Тие се фајќаат на зборовите ,,додека не се роди,,. И што сега? После тоа тој се приближи до неја се мисли на Јосиф.
Ајде прво да кажеме за сборот,,додека,,.
Да земеме еден пример од обичниот говор: Мажот се договара со својата жена, остани во овој стан додека не се вратам од печалба. Дали ова значи дека после врајќањето од странство дека задолжително жената ќе се пресели од стан. Јас мислам дека можеби да, можеби и не.
Еве и пример од Светото Писмо:,,Со пот на лицето ќе го јадеш својот леб се додека не се вратиш во земјата од која си земен,,. Ова би било нелогично да се тврди дека после врајќањето во земја Адам ќе јаде леб без пот,
Или пак стиховите,,Рече Господ на Господа мој;седи од десно на мене се додека не ги положам непријателите твои во подножјето на нозете твои,,. Зар ова значи дека ќе биде така,дека до тогаш ќе седи од десно а после тоа од лево.
Или пак зборовите на Спасителот упатени кон Учениците:,, И ете Јас сум со вас до свршетокот на светот,,. Значи ли ова дека после свршетокот на светот Господ нема да биде со нив: СЕкако дека не.
Значи дека секташкиот начин на зборовите ,,додека,,не значи задолжително применување на истото. ,,Додека не го роди синот,, не мора да значи промена на односите и Јосив одма ,,легна,, во незиниот кревет,каде е ова запишано? А Јосив се спомнува во евангелието како праведен човек,Господ знае на кого ќе ја остави својата мајка.
Ја остава на праведен човек а не на некој стар,грешен и похотлив човек. Евангелието не го нарекува само,,праведен човек,, туку кажува дека го послушал советот на ангелот Господов и правел како што му е речено.
Од сето ова произлегува дека овој брак на Јосиф и Марија е она што правниците го нарекуваат coniugium ratum,sed non consumatum: правнички законски склопен,но телесно не извршен.
 
АЈДЕ УШТЕ ЕДНАШ-коментар.
Прво и основно да сфатиме зборуваме за Божјата Мајка БОГОРОДИЦА.Самиот овој збор објаснува колкава е големината на оваа жена.Просто ме опфајќа страв кога пишувам за незе. Што ќе помисли незиниот Син за мене, за нас.
"и не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син и го нарече Исус"
(Матеј 1:25)
Од овие зборови вие уште малку ќе направите порногравски филм(Господи прости ми). До се што се допрел нашиот Господ православните го сврстуваат во свето нешто и зарем е тоа грев? Богородица е наречена блажена,никој од херувимите и од серафимимите не го добил тој назив Мајка Божја. Ние само ја истакнуваме незината улога при појавувањето на Спасителот. Таа е бесценетиот сад преку кој се роди Синот Божји. Дева пред и после раѓање.Ова е став уште од првите векови на христијанството. Е сега новите христијани или секти ќе докажуваат дека првите христијани се во заблуда. Според секташите дека Пресвета Дева Марија се воздржувала од брачен живот се додека несе родил Бог се во голема заблуда. Тие се фајќаат на зборовите ,,додека не се роди,,. И што сега? После тоа тој се приближи до неја се мисли на Јосиф.
Ајде прво да кажеме за сборот,,додека,,.
Да земеме еден пример од обичниот говор: Мажот се договара со својата жена, остани во овој стан додека не се вратам од печалба. Дали ова значи дека после врајќањето од странство дека задолжително жената ќе се пресели од стан. Јас мислам дека можеби да, можеби и не.
Еве и пример од Светото Писмо:,,Со пот на лицето ќе го јадеш својот леб се додека не се вратиш во земјата од која си земен,,. Ова би било нелогично да се тврди дека после врајќањето во земја Адам ќе јаде леб без пот,
Или пак стиховите,,Рече Господ на Господа мој;седи од десно на мене се додека не ги положам непријателите твои во подножјето на нозете твои,,. Зар ова значи дека ќе биде така,дека до тогаш ќе седи од десно а после тоа од лево.
Или пак зборовите на Спасителот упатени кон Учениците:,, И ете Јас сум со вас до свршетокот на светот,,. Значи ли ова дека после свршетокот на светот Господ нема да биде со нив: СЕкако дека не.
Значи дека секташкиот начин на зборовите ,,додека,,не значи задолжително применување на истото. ,,Додека не го роди синот,, не мора да значи промена на односите и Јосив одма ,,легна,, во незиниот кревет,каде е ова запишано? А Јосив се спомнува во евангелието како праведен човек,Господ знае на кого ќе ја остави својата мајка.
Ја остава на праведен човек а не на некој стар,грешен и похотлив човек. Евангелието не го нарекува само,,праведен човек,, туку кажува дека го послушал советот на ангелот Господов и правел како што му е речено.
Од сето ова произлегува дека овој брак на Јосиф и Марија е она што правниците го нарекуваат coniugium ratum,sed non consumatum: правнички законски склопен,но телесно не извршен.

Мак, и самиот го имам повеќе пати обајснувано болтуваното. Стварно незнам што повеќе да кажам а да небиде моја измислица и искривување на изворното учење. Но лично сметам дека многу-многу е битен и стихот, каде мајката Божја вели; „јас не знам за маж„. Ќе си дозволам лускуз па ќе објаснам: во тој стих, мајката Божја користи само сегашно врмеме (не минато и не идно) туку само сегашно! Занчи, мајкта Божја не знае за маж како трајна категорија а не како моментална! Истата работа му се случи на Мојсеј на синајска гора кога Творецот му вели на Мојсеј: „Јас Сум Оној Кој Сум...„ :Никаде не е кажано дека Он бил или ќе биде, туку дека Е! Итука има само сегашно време! Значи, мајката Божја не знае за маж постојано па според тоа ни после Христа немала деца. А како е Христос зачнат, тоа е повеќе од јасно: без биолошки татко!
 
Наведи ми барем ЕДЕН ЕДИНСТВЕН библиски аргумент за вашата догма дека Марија немала други деца после Исус.



За вториот стих:
Овој разговор на Марија со ангелот Гаврил е далеку пред раѓањето на Исус, а како што читаш погоре моето прашање се однесува за тоа дали Марија имала други деца после Исус, а не пред Исус.

За првиот стих:
Не ми е јасно како заклучуваш од овој стих дека Марија немала деца после Исус? Стихот вели:
"и не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син и го нарече Исус"
(Матеј 1:25)

Намерно или не, во твојот стих погоре го имаш испуштено зборот "ПРВОРОДЕН", можеби заради тоа што твојата догма не ти дозволува Исус да е наречен првороден, секако од причина што тоа подразбира и ВТОРОРОДЕН, ТРЕТОРОДЕНА итн.. другите деца на Марија :)

Друга работа, во горниот стих јасно пишува дека Јосиф не се доближил до Марија ДОДЕКА таа не Го родила Исус, што пак алудира на тоа дека после раѓањето на Исус, Јосиф си се приближил до Марија како секој нормален маж кон својата сопруга.

п.с. MIKI1 јас не ти реков да ми наведеш стихови кои докажуваат дека Марија имала деца после Исус, туку обратното, да ми наведеш стихови (доколку има такви) кои докажуваат Марија немала деца после Исус :)


Кон П.С.(болтуваното):
Веќе ги наведов стиховите. А во коментарот кон Мак од утринава, се обидов да го дообјаснам она кое вчера намерно го одмолчав, а кој се однбесува на делот од стихот каде мајката Божја вели „..јас не знам за маж..„ Исто така, ги наведов и сведоштвата од Црквата дека и таа и поедини Свети Оци исповедаат дека Богордица немала деца после Христа! И уште една работа: во мојата соба, имам репродукција на иконата која е именува како „Света Богородица Троерачица„. На таа икона но и на било која друга, очигледно е дека Богородица држи само едно дете, малиот Христос! Но секако, за тебе, иконите се идолопоклонство и немаат вредност.
 
Погледни само колку си контрадикторен. Велиш дека Светото Писмо не може да се толкува само по себе и дека светите отци го протолкувале (изџвакале) за нас, а баш напротив, токму светите отци учеле дека Писмото се толкува со Писмото и дека треба нашата вера да се базира за Писмото, а не за нечии "толкувани" зборови.

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Св. Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.
(13 Хомилија на Битие).

кај Светиот Пророк Исаија има еден стих кој вели има едни кој се раѓаат обрезани за царството небесно а има и дуги кои треба да се обрезаат за царството небесно па ако текстот сам се толкува бујрум протолкувајго
само да не повториш грешката на ориген
 
MIKI1, за тебе е аргумент дека Марија немала деца после Исус тоа што на иконата таа држела едно бебе, а не две? :pos2:
Сакаш да ти постирам икона од Марија каде што таа има 3 раце? И што да заклучиме од тоа, дека Марија имала 3 раце :pos2:

Абе дете, или наведи библиски стих дека Марија немала деца после Исус, или ПРИЗНАЈ дека таа ваша догма не ви е базирана на Светото Писмо туку вашата црква си ја измислила подоцна. ТРЕТО НЕМА.
 
MIKI1, за тебе е аргумент дека Марија немала деца после Исус тоа што на иконата таа држела едно бебе, а не две? :pos2:
Сакаш да ти постирам икона од Марија каде што таа има 3 раце? И што да заклучиме од тоа, дека Марија имала 3 раце :pos2:

Абе дете, или наведи библиски стих дека Марија немала деца после Исус, или ПРИЗНАЈ дека таа ваша догма не ви е базирана на Светото Писмо туку вашата црква си ја измислила подоцна. ТРЕТО НЕМА.

Чорбаџи, тоа што го признавам односно тоа кое го прифаќам и исповедам, веќе го напишав. Нема теорија да јас додавам стихови во Евангелијата кои експлицитно би говореле дека мајката Божја немала деца после Христа, кога тоа е веќе утврдена православна вистина уште пред јас да се родам. Жалам ако некого го разочарав.
П.С: Па не сум баш дете. Имам доволно години за да небидам дете и да знам што зборувам и како се однесувам.
 
П.П.С. По однос на мојата вероисповед, не барам никви аргументи или докази кои би ме убедиле во нешто, туку верувам во учењето кое православната Црква го исповеда. ВЕРУВАМ и ЗНАМ не се идентични категории!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom