Дали Марија имала деца после Исус?

[FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]Da vidime {to veli Stariot Zavet za izrazot "dodeka":[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]"I pu{ti gavran, (za da vidi dali spadnala vodata od zemjata) koj otkako odleta, poletuva{e i doletuva{e dodeka ne se isu{i zemjata od vodata."[/FONT]
[FONT=&quot](1 Mojseeva, 8[/FONT]:[FONT=&quot]7)[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Da vidime {to veli Noviot Zavet za izrazot "dodeka":[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]"Mu re~e Gospod na Mojot Gospod: Sedi od Mojata desna strana, dodeka ne gi polo`i neprijatelite tvoi vo podno`jeto na nozete Tvoi."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 22[/FONT]:[FONT=&quot]44)[/FONT]
[FONT=&quot]"I ne se dobli`i do nea, dodeka taa ne Go rodi svojot Sin, i Go nare~e Isus."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1[/FONT]:[FONT=&quot]25)[/FONT]
 
Пошто ветив дека нема да толкувам ништо, ќе ги оставам цитатите и учењето засновано врз нив, самите да говорат.
Текстот е впишан со „копи-пејст„ но се надевма дека е доволно читлив.
 
Пошто ветив дека нема да толкувам ништо, ќе ги оставам цитатите и учењето засновано врз нив, самите да говорат.
Текстот е впишан со „копи-пејст„ но се надевма дека е доволно читлив.
Хмм, мене тоа не ми личи на учење, повеќе личи на проповедање...
Мики,
дефинирај учење, и дефинирај проповедање,
па да видиме дали сум во право, и дали имаме исти дефиниции за учење и проповедање....
 
Хмм, мене тоа не ми личи на учење, повеќе личи на проповедање...
Мики,
дефинирај учење, и дефинирај проповедање,
па да видиме дали сум во право, и дали имаме исти дефиниции за учење и проповедање....

Ај ти повели дефинирај ги. Лично, немам дефиниции за учење и проповедање. Но, проповедањето (без негова дефиниција) претставува ширење на добрата вест меѓу сите народи, токму онака како Христос тоа им го заповеда на Апостолите. А учење (без негово дефинирање ) претставува знаењето кое во Црквата Христова е засновано на Писмото и кое е таложено како искуствено сознание минативе 2 000 г.
 
[FONT=&quot]Da vidime kako Makedonskata Pravoslavna Crkva go ispoveda ra|aweto na majkata Bo`ja:[/FONT]

[FONT=&quot]Da vidime kako e opi{an `ivotot na Majkata Bo`ja vo knigata "@ivotot i ~udata na Presveta Bogorodica",[/FONT]

[FONT=&quot]Da vidime {to veli Sv. Jovan Damaskin vo knigata "To~no izlo`uvawe na pavoslavnata vera", izdadeno na makedonski jazik:[/FONT]

[FONT=&quot]Da vidime {to veli tretiot ~len od Simvolot od verata od pravoslavnata Crkva:[/FONT]

Пошто ветив, ред би било да го исполна ветеното.

Мило, ти ни вети дека ќе ни најдеш библиски аргумент (библиски стих) за вашата догма дека Марија немала деца после Исус. Мене не ме интересира како МПЦ гледа на Марија, како Јован Дамски си ја замислува Марија, мене не ме интересира што пишува во оваа или во онаа книга, јас те прашав да ми дадеш цитати од БИБЛИЈАТА, а не од ојле дојле :)
Така што пријателе ти НЕ ГО ИСПОЛНИ ВЕТЕНОТО.
 
Ај прочитај ги цитатите.
Веќе имам напишано како се гледаат нештата во православната Црква. Невозможно е цитатот да не остане објаснет како што е невозможно учењето да не биде засновано на Писмото. Православието не познава изолирани цитати.
А тоа дека било ојле дојле, зависи со каков ментален склоп и со каква ментална оптика се гледа вероучението.
Цитатите се веќе напишани; ај уште еднаш:
„и не се доближи до неа, додека таа не Го роди својот Син и го нарече Исус„
(Матеј 1:25)
„А МАрија му рече на Ангелот:„ Како ќе биде тоа кога јас не знам за маж?„
(Лука, 1:34)
Од мене-толку. Како што не те инетресира што пишува во оваа или онаа книга, ниту мене ме интересеира кој што кажал надвор од православието. Се што сметаш дека е потребно за твоите потреби при толкувањето, можеш слободно да го дополниш во Писмото.
 
Ај ти повели дефинирај ги. Лично, немам дефиниции за учење и проповедање. Но, проповедањето (без негова дефиниција) претставува ширење на добрата вест меѓу сите народи, токму онака како Христос тоа им го заповеда на Апостолите. А учење (без негово дефинирање ) претставува знаењето кое во Црквата Христова е засновано на Писмото и кое е таложено како искуствено сознание минативе 2 000 г.
Според мене,
учење претставува „ширење“ на знаења кои се докажани со математички и физички докази.
А проповедање претставува наметнување на нечии мисли и ставови, безразлика што тие не се „точни“ ,проверени и докажани.

Со оглед на тоа што зборот „добро“ има релативно значење, се потврдува мојата дефиниција за проповедувањето.
Тоа што за Исус била добра вест, за некого била лоша....
А зошто кај првото што ти е блодирано, наместо ширење не напиша надметнување, мислам дека така ќе беше амлку поточен...
Постои разлика помеѓу ширење и проповедање?
ако постои, која е таа?
 
Според мене,
учење претставува „ширење“ на знаења кои се докажани со математички и физички докази.
А проповедање претставува наметнување на нечии мисли и ставови, безразлика што тие не се „точни“ ,проверени и докажани.

Со оглед на тоа што зборот „добро“ има релативно значење, се потврдува мојата дефиниција за проповедувањето.
Тоа што за Исус била добра вест, за некого била лоша....
А зошто кај првото што ти е блодирано, наместо ширење не напиша надметнување, мислам дека така ќе беше амлку поточен...
Постои разлика помеѓу ширење и проповедање?
ако постои, која е таа?

Кон првоболтуваното:
- Тоа е некоја твоја приватна дефиниција, Можеме да зборуваме само за дефинции кои се донесени и прифатени во, на пример, научните кругови.
Кон второболтуваното:
Кога проповедањето би били наметнување, би напишал „наметнување„ а не би напишал „проповедање„. Според тоа, проповедањето не е исто со наметнувањето. Проста локига, не?
 
Наметнувањето значи насилно/присилно прифаѓање некоја вистина, која во православието е чиста непознаница! Тоа би значело терор врз личната слодобна волја за избор.
Проповедањето е ширење на учењето за добрата вест, затоа што таа вест навистина е добра. Подобра-здравје! Проповедањето препточита личен избор во прифаќањето или неприфаѓањето на она кое се проповеда, без никакви присилни мерки.
 
Преповедањето донекаде може да се користи и за лажење .

Не мора да значи дека преповедањето е правилно или добро !!

Замисли си сега некој да дојде ида ти преповеда за Мухамед и Алах , како би реагирал ти на ова ?( МИКИ1 )
 
Благодарам на одговорот!

Ај прочитај ги цитатите.
Веќе имам напишано како се гледаат нештата во православната Црква. Невозможно е цитатот да не остане објаснет како што е невозможно учењето да не биде засновано на Писмото. Православието не познава изолирани цитати.
А тоа дека било ојле дојле, зависи со каков ментален склоп и со каква ментална оптика се гледа вероучението.
Цитатите се веќе напишани; ај уште еднаш:
„и не се доближи до неа, додека таа не Го роди својот Син и го нарече Исус„
(Матеј 1:25)
„А МАрија му рече на Ангелот:„ Како ќе биде тоа кога јас не знам за маж?„
(Лука, 1:34)
Од мене-толку. Како што не те инетресира што пишува во оваа или онаа книга, ниту мене ме интересеира кој што кажал надвор од православието. Се што сметаш дека е потребно за твоите потреби при толкувањето, можеш слободно да го дополниш во Писмото.

Во секој случај ти благодарам на напорот! Секој пат велиш 'вака вели/учи православната црква', си се запрашал ли некогаш да некој нема нешто згрешено?! Ќе ти дадам еден цитат од Дела Апостолски за да си го прочиташ и да си провериш нешто за себе лично. Види во Дела 17:10-12. За сите кои немаат Библија а го читаат ова, таму се вели дека светиот апостол Павле почувал 'нешто' а солунските евреи кои поверувале во тоа 'нешто' секојдневно г истражувале/проверувале Писмото да видат дали е тоа така.
Мој совет ти е: провери си го Писмото да видиш дали е тоа така.
Инаку, непроверувањето на Писмото и слепото верување на тоа што некој рекол е :kesa:

Господ нека те благослови и нека ти го ОТКРИЕ Своето Писмо.
 
Наметнувањето значи насилно/присилно прифаѓање некоја вистина, која во православието е чиста непознаница! Тоа би значело терор врз личната слодобна волја за избор.
Проповедањето е ширење на учењето за добрата вест, затоа што таа вест навистина е добра. Подобра-здравје! Проповедањето препточита личен избор во прифаќањето или неприфаѓањето на она кое се проповеда, без никакви присилни мерки.
Нема никакви присилни мерки?
Христијанството не претставува терор брз личната слободна волја и избор?

Тоа: „кој не е со мене е против мене“, не претставува присилна мерка?
Тоа што децата се крштеваат пред да наполнат 1 година, претставува избор на слободна волја?
Тоа: тие што не се христијани ќе одат во пеколот не претставува присилна мерка?

Хмм...еве еден пример:
На некого, со пиштол вперен во главата му викаш: речи дека си христијанин или ќе ти пукам во главата. Ова претставува слободен избор?
Тој лично и под слободна волја одбрал да биде застрелан ( преку тоа што не рекол дека е христијанин )?
Истото се случува е со тоа што го напишав на почетокот...
 
Нема никакви присилни мерки?
Христијанството не претставува терор брз личната слободна волја и избор?

Тоа: „кој не е со мене е против мене“, не претставува присилна мерка?
Тоа што децата се крштеваат пред да наполнат 1 година, претставува избор на слободна волја?
Тоа: тие што не се христијани ќе одат во пеколот не претставува присилна мерка?

Хмм...еве еден пример:
На некого, со пиштол вперен во главата му викаш: речи дека си христијанин или ќе ти пукам во главата. Ова претставува слободен избор?
Тој лично и под слободна волја одбрал да биде застрелан ( преку тоа што не рекол дека е христијанин )?
Истото се случува е со тоа што го напишав на почетокот...

Кон болтуванот, според редоследот:
- не, не е присила! Тоа е можност за избор!
-крштевањето не е гаранција дека бебето, кога ќе порасне, по автоматизам ќе биде христијанин. Крштевњето е потенцијална состојба за влез во Црквата, која во текот од нечиј живот немора да се случи.
-никаде не запишано дека нехристијаните по автоматизам летаат во пеколот. За тоа има друго објаснување.
-примеров ти е ептен хипотетички. Мене лично, никој, ама баш никој не ми вперил цевка на челотот ниту пак тековно ме принудува насилно да бидам христијанин. Ситуацијата е токмиу спротивната: кој решил да живее христијански, треба да знае дека ќе биде намразен од сите, заради Христа!
 
Преповедањето донекаде може да се користи и за лажење .

Не мора да значи дека преповедањето е правилно или добро !!

Замисли си сега некој да дојде ида ти преповеда за Мухамед и Алах , како би реагирал ти на ова ?( МИКИ1 )

Фала и слава Богу, веќе има своја вера и Бог кои ги исповедам. Барање други богови би било „преку леб-погача„ „Со Мене, сте добиле сто пати поголемо богатсво од било кое земно богатство„ вели Христос. Барање друг бог освен Христа, знали „налетување„ на оној, другиот.
 
Фала и слава Богу, веќе има своја вера и Бог кои ги исповедам. Барање други богови би било „преку леб-погача„ „Со Мене, сте добиле сто пати поголемо богатсво од било кое земно богатство„ вели Христос. Барање друг бог освен Христа, знали „налетување„ на оној, другиот.


А оние кои цврсто веруваат во Алах енд ком. , и истото го зборат за својата , како што ти збориш за твојта религија , тие се на грешен пат ??
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom