Дали Марија имала деца после Исус?

Немој лутиш!

Догмата не се однесува само на тоа дека Богородица немала деца после Христа туку и на нејзината состојба пред и со раѓањето Христово. Догмата е целина а не парцијално објаснување за нечии потреби. Ако ти упорно и тврдоглаво настапуваш дека си во право, кои се „доказите„кои ќе те разубедат? Па ти цело време можеш да поставуваш се понови и понови услови и да бараш докази, засновани на Писмото. незадоволен од веќе доставените.

Дека Марија била девица пред зачнување е 100%. Но, навистина аргументите на 'сонце' дека таа и останала во таква состојба? Писмото со Писмо се толкува. Опасно е кога некои нешта се вадат од контекст и се 'толкуваат'. 'БЛАГОСЛОВЕНА МЕЃУ ЖЕНИТЕ' Еван.Лука 1:28
 
Јас не поставувам понови услови, туку цело време го повторувам ИСТИОТ услов од почетокот на темава, условот кој е поставен дури и во насловот на темава, јасното прашање кое за жал вие постојано го одбегнувате и по секоја цена се трудите да ја свртите дискусијата во друг правец.
Мене не ме интересираат другите догми за Марија кои се надвор од темава тука, туку ме интересира онаа КОНКРЕТНА ваша догма за Марија дека таа немала деца после раѓањето на Исус.
Прашањето е многу едностсавно:
Наведи ми барем ЕДЕН ЕДИНСТВЕН стих од Божјото Слово - Библијата кој ќе ја оправда оваа ваша догма.

Очигледно е дека нешто не се разбираме. НЕ ПОСТОИ догма која сама за себе објаснува дека мајката Божја немала деца по Христа! Догмата која псотои е едно компактно учење кое не вели што било, туку што било пред, во тек и од после. 100 пати имам напишано дека православото толкување е контекстуално а не прозиволно вадење реченици од контекст и нивно погрешно толкување, зависно од моменталните потреби на говорникот (мене лично, особено ми се „допаѓа„ изразот „библиски заклучок„).

Дека Марија била девица пред зачнување е 100%. Но, навистина аргументите на 'сонце' дека таа и останала во таква состојба? Писмото со Писмо се толкува. Опасно е кога некои нешта се вадат од контекст и се 'толкуваат'. 'БЛАГОСЛОВЕНА МЕЃУ ЖЕНИТЕ' Еван.Лука 1:28

Кон болтуваното:

- се согласувам, била!
- дообјасни малку што подразбираш со тоа дека „Писмото со Писмо се објаснува„? За да се протолкува правилно Писмото, мора да постои и негов толкувач кој верува и кој според православието, мора да го поседува трезвеноумието Адамово во својата глава а не да рационаизира, логицизира и да „тресе зелени„ извадени од умот.
- се согласувам! Па самиот пишувам дека правослвното толкување е контекстуално! Не само контекстуално ,туку и надлогично и надрационално, оти и сам Бог кој го напиша Писмото преку пророците и Апостолите е надлогичен и надрационален! Кога Бог би бил рационално спознатлив, секој поедниец кој има И-КУ над 70 , би ставил прст на чело, би размилсил и би дошол до рационален и логичен заклучок дека Бог постои! Стварноста ни го кажува токму протвното: дека огромно мнозинство од луѓето не веруваат! Но, во православието, најбитно за поеднинецот е дали поверувал во Христа а не дали рационално го прифатил Христовото учење.!
 
Писмото со Писмо се толкува!

MIKI1 напиша:
Кон болтуваното:

- се согласувам, била!
- дообјасни малку што подразбираш со тоа дека „Писмото со Писмо се објаснува„? За да се протолкува правилно Писмото, мора да постои и негов толкувач кој верува и кој според православието, мора да го поседува трезвеноумието Адамово во својата глава а не да рационаизира, логицизира и да „тресе зелени„ извадени од умот.
- се согласувам! Па самиот пишувам дека правослвното толкување е контекстуално! Не само контекстуално ,туку и надлогично и надрационално, оти и сам Бог кој го напиша Писмото преку пророците и Апостолите е надлогичен и надрационален! Кога Бог би бил рационално спознатлив, секој поедниец кој има И-КУ над 70 , би ставил прст на чело, би размилсил и би дошол до рационален и логичен заклучок дека Бог постои! Стварноста ни го кажува токму протвното: дека огромно мнозинство од луѓето не веруваат! Но, во православието, најбитно за поеднинецот е дали поверувал во Христа а не дали рационално го прифатил Христовото учење.!

Одговорите на сите прашања треба да се бараат во Писмото. Секое толкување од страна, ма колку тоа да е од некоја 'возвишена личност' може да биде погрешно. За секој став треба здрав аргумент од Писмото. Е тоа е моето 'Писмото со Писмо се толкува'. Инаку СЕ другото би било :kesa:
 
Одговорите на сите прашања треба да се бараат во Писмото. Секое толкување од страна, ма колку тоа да е од некоја 'возвишена личност' може да биде погрешно. За секој став треба здрав аргумент од Писмото. Е тоа е моето 'Писмото со Писмо се толкува'. Инаку СЕ другото би било :kesa:

Хмммммм...пак ќе кажам, стилов на изразување ми е мноооогу препознатлив. О.К. Тогаш, да не трошам време со мои залудни објаснувања.

А структурата на Вселената и атомот, и нив да ги барам во Писмото?
 
А бре неверни Томо!

MIKI1 напиша:
А структурата на Вселената и атомот, и нив да ги барам во Писмото?

Јас сум си еден и единствен! Тоа што ти мислиш дека сум некој друг 'аргументирано' можам да ти докажам ако ти пратам приватна порака, а може и тел број.
А за она другото, научник не сум. Тоа е сфера надвор од мојата. Науката своите одговори си ги наоѓа таму каде што и ги бара. Ако е вселената во вселената или атомот во атомот, или ...
Одговорите од Писмото не доаѓаат од мене ниту од било кој друг, туку САМО И САМО од Писмото кое нашиот Господ ни го дал.
 
Јас сум си еден и единствен! Тоа што ти мислиш дека сум некој друг 'аргументирано' можам да ти докажам ако ти пратам приватна порака, а може и тел број.
А за она другото, научник не сум. Тоа е сфера надвор од мојата. Науката своите одговори си ги наоѓа таму каде што и ги бара. Ако е вселената во вселената или атомот во атомот, или ...
Одговорите од Писмото не доаѓаат од мене ниту од било кој друг, туку САМО И САМО од Писмото кое нашиот Господ ни го дал.

Добро, ти си некој друг, т.е. не си оној другиот. Но моја забелешка е дека се работи за ист ментален склоп, кој до бесвест преповторува дека Писмото и само Писмото...било извор на Вистината. И сеа, која е разликата меѓу двајцата? Одкога сум на форумов, повеќе пати напишав какво е православното гледање на нештата. Залудно е од православните да се очекува она кое е неправославно а уште помалку да се спојува вистината со полувистините и произволностите.
Ако си толку убеден во вистинитоста на Писмото, тогаш верувај дека е тоа така и не рационалзирај. Рационалноста е својствена за оние кои не веруваат.
 
MIKI1, јас сеуште чекам од тебе да ми најдеш библиска подршка за вашата догма дека Марија немала деца после Исус...
 
MIKI1, јас сеуште чекам од тебе да ми најдеш библиска подршка за вашата догма дека Марија немала деца после Исус...

Znaes , koj ceka ke doceka :helou:

Za tvoja zal , ke treba da se strpis za vikendov , MIKI ne e na rabota :) ...
 
Чаир, еден од стиховите на кои е заснована догмата за Богородиац е токму тој каде Христос и вели на мајка си дека и одредува син а на Апостолот Јован дека му одредува мајка. Не во билошка смисла, нормално.
Епа ние овде праиме муабет дали богородиац имала други биолошки деца

Аман бе луге остајте го цовекот на раат MIKI1 па MIKI1 аман па неможе да ви даде пинаков доказ од библијата од црквата неможе да произнесе зошто ке биде ерес и ке биде анатема така да не чкајте да ви напише

MIKI1 напиша:
Кон болтуваното:

- се согласувам, била!
- дообјасни малку што подразбираш со тоа дека „Писмото со Писмо се објаснува„? За да се протолкува правилно Писмото, мора да постои и негов толкувач кој верува и кој според православието, мора да го поседува трезвеноумието Адамово во својата глава а не да рационаизира, логицизира и да „тресе зелени„ извадени од умот.
- се согласувам! Па самиот пишувам дека правослвното толкување е контекстуално! Не само контекстуално ,туку и надлогично и надрационално, оти и сам Бог кој го напиша Писмото преку пророците и Апостолите е надлогичен и надрационален! Кога Бог би бил рационално спознатлив, секој поедниец кој има И-КУ над 70 , би ставил прст на чело, би размилсил и би дошол до рационален и логичен заклучок дека Бог постои! Стварноста ни го кажува токму протвното: дека огромно мнозинство од луѓето не веруваат! Но, во православието, најбитно за поеднинецот е дали поверувал во Христа а не дали рационално го прифатил Христовото учење.!

Другар мислев дека го браниш православието ако е така пола од постов мора да го избришеш пошто е ерес
Светото Писмо само по себе не се толкува затоа светите оци го протолкувале до денес црквата го чува тоа толкување не осквернето никој во цркцата неможе да толкува како што сека затоа што веке еднаш е протолкувано и толку ние имаме едно свето предание едно толкување и едно писмо а што се однесува до таканареченото трезвение адомово ако го имаме сме го ебале ежот ако адам бил трезвен немало гога бог го повикал на пасение тој да ја префрли вината на жената ке речел да Гоподи јас згрешив простими а не жената што Ти ми ја даде ми даде и јас јадев од забранетиот плод
Во светата црква на 2 начини за толкувало Св. Писмо Алегориски и Буквален еден од најголемите приврзаници на буквалниот начин е свети Василие Велики а на алегориското Свети Григорие Богослов но и двајцата се под раководсто на светиот Дух
2та половина од постот е ок ама првата неја бива
 
Чаир напиша:
Светото Писмо само по себе не се толкува затоа светите оци го протолкувале...

Погледни само колку си контрадикторен. Велиш дека Светото Писмо не може да се толкува само по себе и дека светите отци го протолкувале (изџвакале) за нас, а баш напротив, токму светите отци учеле дека Писмото се толкува со Писмото и дека треба нашата вера да се базира за Писмото, а не за нечии "толкувани" зборови.

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Св. Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.
(13 Хомилија на Битие).
 
Пошто ветив, ред би било да го исполна ветеното.

[FONT=&quot]Da vidime {to veli Sariot Zavet, kako del od Svetoto Pismo, izdadeno so blagoslov od Svetiot Arhierejski Sinod od Makedonskata Pravoslavna Crkva, za ra|aweto Hristovo:[/FONT]

[FONT=&quot]"Zatoa, Samiot Gospod }e vi dade dokaz: Devica }e za~ne i }e rodi Sin, i }e Mu go dadat imeto Emanuil."[/FONT]
[FONT=&quot](Isaija, 7[/FONT]:[FONT=&quot]15)[/FONT]

[FONT=&quot]Da vidime {to veli Noviot Zavet, kako del od Svetoto Pismo, izdadeno so blagoslov od Svetiot Arhierejski Sinod od Makedonskata Pravoslavna Crkva, za ra|aweto Hristovo:[/FONT]

[FONT=&quot]"A ra|aweto na Isus Hristos stana vaka: po svr{uva~kata na majka Mu Marija za Josif, u{te pred da za`iveat vo zaednica, se vide deka e te{ka od Svetiot Duh."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1[/FONT]:[FONT=&quot]18)[/FONT]
[FONT=&quot]"A Josif, nejziniot ma`, bidej}i be{e praveden, ne saka{e da ja posrami i namisli tajno da ja otpu{ti."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1.19)[/FONT]
[FONT=&quot]"No {tom pomisli taka, angel Gospodov mu se javi na son i re~e: "Josife, sine Davidov, na pla{i se da ja zeme{ Marija, svojata `ena, za{to za~natoto vo nea e od Svetiot Duh."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1[/FONT]:[FONT=&quot]20)[/FONT]
[FONT=&quot]"Taa }e rodi Sin i }e mu stavi{ ime Isus, za{to Toj }e go spasi narodot Svoj od grevovite negovi." [/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1[/FONT]:[FONT=&quot]21)[/FONT]
[FONT=&quot]"I ete, devica }e za~ne vo utobata svoja i }e rodi Sin, i }e go nare~at Emanuil,-{to zna~i so nas e Bog!"[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1[/FONT]:[FONT=&quot]23)[/FONT]
[FONT=&quot]"I ne se dobli`i do nea, dodeka taa ne Go rodi svojot Sin, i Go nare~e Isus."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 1[/FONT]:[FONT=&quot]25)[/FONT]
[FONT=&quot]"Nekoj Mu ka`a: "Ete, majka Ti i bra}ata Tvoi stojat nadvor i sakaat da zboruvaat so Tebe."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 12[/FONT]:[FONT=&quot]47)
------------------
[/FONT] [FONT=&quot]"Toj mu odgovori: "Koja e Mojata majka i koi se Moite bra}a?"[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 12[/FONT]:[FONT=&quot]48)[/FONT]
[FONT=&quot]"I poka`uvaj}i so raka na u~enicite Svoi, re~e:" Eve ja Mojata majka i eve gi moite bra}a!"[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 12[/FONT]:[FONT=&quot]49)[/FONT]
[FONT=&quot]"Za{to sekoj koj koj ja ispolnuva vojata na Mojot Otec, Koj e na nebesata, toj Mi e i brat, i sestra, i majka."[/FONT]
[FONT=&quot](Matej, 12[/FONT]:[FONT=&quot]50)
-----------------
[/FONT] [FONT=&quot]"...pa izvika glasno i re~e: "Blagoslovena si ti me|u `enite i blagosloven e plodot na tvojata utroba!"[/FONT]
[FONT=&quot](Luka, 1[/FONT]:[FONT=&quot]42)[/FONT]
[FONT=&quot]'A koga bea tamu, nejze i dojde vreme da rodi."[/FONT]
[FONT=&quot](Luka, 2[/FONT]:[FONT=&quot]6)[/FONT]
[FONT=&quot]"Go rodi svojot Sin prvenec, Go povi i Go polo`i vo jasli, za{to za niv nema{e mesto vo gostilinicata."[/FONT]
[FONT=&quot](Luka, 2[/FONT]:[FONT=&quot]7)[/FONT]
[FONT=&quot]"A Isus, koga ja vide majka Si, i u~enikot kogo posebno go qube{e, kako stoi, i re~e na majka Si: "@eno, eve ti sin!":[/FONT]
[FONT=&quot](Jovan, 19[/FONT]:[FONT=&quot]26)[/FONT]
[FONT=&quot]:"Potoa mu re~e na u~enikot: "Eve ti majka!" I od toj ~as u~enikot ja zede kaj sebe.[/FONT]
[FONT=&quot](Jovan, 19[/FONT]:[FONT=&quot]27)[/FONT]

Тоа се цитатите на кои е заснована догмата за мајката Божја.
 
[FONT=&quot]Da vidime kako Makedonskata Pravoslavna Crkva go ispoveda ra|aweto na majkata Bo`ja:[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]"Presveta Deva Marija se rodi od svoite stari roditeli, Joakim i Ana. Tatko i be{e od plemeto Davidovo, a majka i od rodot Aronov. I taka, taa po tatko be{e carski a po majka arhierejski rod i toa go predobrazuva{e Onoj Koj{to od nea }e se rodi kako Car i Prvosve{tenik. Nejzinite roditeli bea ve}e ostareni i nemaa deca. I zatoa bea posrameni pred lu|eto i skru{eni pred Boga. I vo svojata skru{enost Mu se molea na Boga so pla~, da gi izraduva vo nivnata starost i da im podari edno ~edo, kako {to nekoga{ gi izraduva starecot Avraam i staricata Sara podaruvaj}i im go sinot Isak. I semo}niot Bog Koj{to gleda gi izraduva so radost {to gi nadaminuva{e site nivni o~ekuvawa i najubavi soni{ta. Bidej}i im podari ne samo }erka tuku i Bo`ja majka; gi ozari ne samo so privremena radost tuku i so ve~na. Bog im dade samo edna }erka koja{to podocna im rodi samo eden vnuk-no kakava }erka i kakov vnuk! Blagodatnata Marija, proslavena me|u `enite, hram na Svetiot Duh, oltar na `iviot Bog, trpeza na nebesniot leb, kivot svetosta Bo`ja, drvo so najsladok plod, slava na rodot ~ove~ki, pofalba na `enskiot rod, isto~nik na devstvenosta i ~istotata-toa be{e od Boga daruvanata }erka na Joakim i Ana. Rodena vo Nazaret, a posle tri godini odvedena vo hramot erusalimski, od kade {to se vrati podocna pak vo Nazaret, za naskoro da ja ~ue blagvoesta na Svetot Arhangel Gavriil za ra|aweto na Sinot Bo`ji, Spasitelot na svetot, od nejzinoto pre~isto i devstveno telo."[/FONT]
 
[FONT=&quot]Da vidime kako e opi{an `ivotot na Majkata Bo`ja vo knigata "@ivotot i ~udata na Presveta Bogorodica", izdadena i blagoslovena od Makedonskata Pravoslavna Crkva:[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]"i samo {to stignale tamu, do{ol ~asot Devojkata da rodi."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 27)[/FONT]
[FONT=&quot]"I Deva Marija Go rodila prekrasnoto ~edo i go povila vo leneni povoi"[/FONT]
[FONT=&quot](str. 27)[/FONT]
[FONT=&quot]"Ottoga{, pa do triesetta godina na Isus, `ivotot na svetoto semejstvo pominuval vo najdlaboka povle~enost. Josif i ponatamu bil onoj prost i pobo`en zanaet~ija koj go izdr`uval semejstvoto od vrednata rabota na negovite race. Bogorodica i ponatamu ostanala smirena i se posmirena deva, na koja najmilo i bilo da Mu se moli na Boga i da bdee nad svojot Edninec i Gospod."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 33)[/FONT]
[FONT=&quot]"Presveta Bogorodica po~nala da `ivee vo domot na Apostolot Jovan, nare~en Bogoslov, spored zborovite na svojot Sin."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 41)[/FONT]
[FONT=&quot]"I tie po~nale da se sobiraat vo sionskiot dom, ispolnuvaj}i go so solzi i `al poradi razdelbata so Deva Marija."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 47)[/FONT]
[FONT=&quot]"Imeno, koga go trgnale grobniot kamen za da vleze Toma, tie namesto pre~esnoto telo na Deva Marija, na odarot gi videle samo nejzinite pogrebni prekriva~i i nejziniot pojas!"[/FONT]
[FONT=&quot](str. 51)[/FONT]
 
[FONT=&quot]Da vidime {to veli Sv. Jovan Damaskin vo knigata "To~no izlo`uvawe na pavoslavnata vera", izdadeno na makedonski jazik:[/FONT]

[FONT=&quot]"81. Za{to Edinorodniot Sin se narekuva Prvoroden?[/FONT]
[FONT=&quot]Provoroden e onoj кoj e prv roden, bez ogled dali i ednoroden, ili e roden pred drugite bra}a. Ako Bo`jiot Sin go nare~eme Prvoroden, no ne i Edinoroden, }e proizleze deka deka od site sozdanija Toj e Prvorodeniot, za{to i Samiot bil tvar. Me|utoa, bidej}i e prvorpden i Edinoroden, treba za nego da go priznaeme i ednoto i drugoto. Zna~i, za Nego velime deka e Prvoroden pred sekoja tvar, za{to Toj samiot e od Boga, a i sozdanijata se od Boga. Me|utoa, bidej}i Toj bezvremeno e roden os su{tinata na Boga i Otecot, so pravo Go narekuvame Edinoroden i Prvoroden Sin, a ne prvosozdaden; za{to, sozdanieto ne proizleglo od su{tinata na Otecot, tuku so Negovata volja e privedeno od neposotewe vo postoewe. Toj e prvoroden me|u mnogute ednorodni bra}a, za{to, bidej}i bil edinoroden i od majka i bidej}i, sli~no na nas, primil krv i telo i i stanal ^ovek, stanavme i nie preku nego sinovi Bo`ji, osinoveni preku kr{tevaweto. Samiot Toj, Koj po priroda e Sin Bo`ji, stanal Prvoroden me|u nas, koi se osinovivme i po blagodat stanavme sinovi Bo`ji i se narekovme negovi bra}a. Zatoa toj rekol: Se vra}am pri Svojot Otec i pri va{iot Otec. Toj ne rekol na{iot Otec, tuku Mojot Otec, t.e. Otec po priroda, i va{iot Otec, t.e. Otec po blagodat i pri Svojot Bog i va{iot Bog. Ne rekol na{iot Bog, tuku Mojot Bog, ako mo`eme da ja napravime suptilna razlikata me|u vidlivoto i ona {to e pojmliva za umot-i va{iot Bog kako Sozdatel i Gospod."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 168)[/FONT]

[FONT=&quot]"Bidej}i neprijatelot na na{eto spasenie gi demnel devicite, poradi proro{tvoto na Isaija vo koe se veli: "Devica }e za~ne i }e rodi Sin i }e Mu go dadat imeto Emanuil, {to zna~i so nas e Bog," zatoa za da Onoj, Koj mudrite gi fa}a vo nivnoto lukavstvo (1 Korintjanite, 3.19), go dovede vo zabluda |avolot koj se gordee so svojata mudrost, Deva bila svr{ena za Josif, i toa pretstavuvalo kniga za onoj koj znae da ~ita (Isaija, 29.11); za{to svr{uva~kata pretstavuvala zasolni{te za Deva, a zabluda za onoj {to gi demne devicite."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 189)[/FONT]

[FONT=&quot]"Za toa deka Sveta Deva e Bogorodica; protiv nestorijancite[/FONT]
[FONT=&quot]Za Sveta Deva, so sopstvena misla na zborot sored vistinata, zboruvam kako za Bogorodica, za{to, kako {to e vistinski Bog Onoj Koj se rodil od nea, taka e vistinska i Bogorodica, koja {to od sebe Go rodila ovoploteniot i vistinski Bog. Za{to, ne velime deka Onoj Koj e roden od nea e Bog zatoa {to Bo`estvoto na slovoto od nea go primilo po~etokot na Svoeto postoewe, tuku ztoa {to Samot Bog Slovo, koj pred site vekovi i bezvremeno e roden od Otecot i Koj bespo~etno i ve~no posoti zaedno so Otecot i Duhot, koga se ispolnilo vremeto, zaradi na{e sapsenie se vselil vo nejzinata utroba i od nea, bez promeni, se ovoplotil i se rodil. Za{to, Sveta Deva ne rodila obi~en ~ovek, tuku vistiniski Bog, ne rodila nematerijalen, tuku ovoploten Bog, i ne rodila Bog koj od neboto go spu{til Svoeto telo i minal niz nea kako niz nekakov kanal, tuku rodida Bog koj od nea primil telo ednosu{no so na{eto, i na teloto mu ja dal Svojata Ipostas. Za{to, ako teloto bilo doneseno od neboto i ne ja primilo na{ata prirodoa, za{to toga{ bilo neophodno teloto da stane ^ovek? Neli Bog se ovoplotil za da mo`e samat gre{na, padnat i propadliva priroda da go pobedi tiraninot koj ja soblaznil i na toj na~in da se oslobodi od propadlivost, kako {to veli bo`estveniot Apostol Pavle: Bidej}i smrtta dojde preku ~ovekot, taka i voskresenieto na mrtvite stana preku ~ovek, ako e to~no prvoto, to~no e i vtoroto."[/FONT]
[FONT=&quot](str. 121)[/FONT]
 
[FONT=&quot]Da vidime {to veli tretiot ~len od Simvolot od verata od pravoslavnata Crkva:[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]"Koj zaradi nas lu|eto i zaradi na{eto spasenie, se voploti od Svetiot Duh i Deva Marija i stana ~ovek:"[/FONT]
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom