Дали дизелот ќе се изедначи со бензинот?

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Возраст
39
Локација
@home
По последното поскапување на дизелот цените изгледаат вака

Дизел горивото од ноќеска на полноќ ќе поскапи за половина денар, а цените на бензините остануваат непроменети, реши Регулаторната комисија за енергетика.
Малопродажните цени на МБ-96, БМБ-91, Еуросупер-95, Еуросупер-98 остануваат исти. Цената на МБ-96 изнесува 66,50 ден/лит, на БМБ-91 е 63,00 ден/лит, на ЕУРОСУПЕР -95 е 63,50 ден/лит и на Еуросупер-98 е 64,50 ден/лит.
Цената на ДИЗЕЛ-Е (III) од 55,50 ден/лит се зголемува на 56,00 ден/лит и на ЕЛ (екстра лесното) од 45,00 ден/лит се зголемува на 45,50 ден/лит.
Малопродажните цени на М-1 и М-2 се зголемуваат за 0,027 ден/кг, односно за 0,029 ден/кг ден/кг, така цената на мазутот М-1 од 24,027 ден/кг се зголемува на 24,054 ден/кг и цената на М-2 од 24,001 ден/кг се зголемува на 24,030 ден/кг.
Ова е второ поскапување на дизел горивата во рок од 4 недели.
Дали ќе дојде дизелот во цена еднаков со бензините? Сега се разлика околу 7 денари
 
Дизелот во однос на безоловниот бензин ке биде поскап, но поскапувањето ке оди постепено до 2015 година, тоа е уредено со ЕН стандард ЕН 590
 
Во многу земји дизелот е забранет (Шведска) а во многу е поскап од безоловниот (Англија). Како што поминува времето, прво ќе се направи една вештачка неисплатливост поради цената (загадување) за сосем да се искорени.
 
Јбг... Секаде во светот се форсира бензинот. А дизелите некако се поекономични (барем тоа е мое мислење). Инаку наместо дизел во резервар слободно можеш да ставаш рафинирано масло за јадење. Имаше еден таков без проблем возеше пежо 205 1.9 дизел. му беше исплатливо бидејки купуваше масло од грција кое беше некаде 35-40 денари литар. Сите му се чудевме, но ако покопате по нет ке видете дека биодизелот се прави од сончоглед или маслодајна репка збогатено со метан.

А највероватно полека полека сите ке се префрлиме на некои алтернатвни извори на гориво кои воопшто нема да зависат од нафтата.
 
Дизелот единствено што ме привлекува е малата потрошувачка.

НО

Сега Мерцедес развива бензински мотор кој ќе ги има принципите на работа на дизел, а троши бензин. Прилично импресивни резултати се добиени. Како што знам, започнува во сериско од в година.

Повеќе за него во Auto Klub хрватскиот...
 
Сега Мерцедес развива бензински мотор кој ќе ги има принципите на работа на дизел, а троши бензин.

Малку ова е контрадикторно, бидејќи зборуваме за два тотално различни процеси на добивање енергија, каде изворот е со различни карактеристики, што доведува до перформансите на самиот мотор и процес.

Ај покажи каде го прочита, инако сум многу скептичен.
 
Малку ова е контрадикторно, бидејќи зборуваме за два тотално различни процеси на добивање енергија, каде изворот е со различни карактеристики, што доведува до перформансите на самиот мотор и процес.

Ај покажи каде го прочита, инако сум многу скептичен.

Stuttgart Mercedes-Benz has presented a new DiesOtto powertrain concept combining positive aspects of the diesel engine with those of a petrol-run motor.
Mercedes claims the new engine combines the qualities of a high- torque petrol motor with the low-emission and fuel consumption figures of a modern diesel.
The petrol engine includes features such as direct fuel injection, turbocharging and a variable compression. At the core of the innovation lies a controlled auto ignition, a combustion process similar to that of a diesel, the car maker said.
The new engine is part of a concept aimed at 'optimising the internal combustion engine' on the roadmap for sustainable mobility.
'Our next goal will now be to make the gasoline engine as economical as a diesel,' said Professor Dr Herbert Kohler, DaimlerChrysler's chief environmental officer and head of research.
According to the manufacturer the result of the DiesOtto research is a four-cylinder engine built for a car the size of the current S- Class with an output of 175 kW/238 hp and a fuel consumption of less than six litres per 100 kilometres.
Introduction of the new engine is planned for the medium term, the car maker said without naming a date for serial production.




Еве повели.

Знам дека ПОТПОЛНО е различен принципот на работа, самодетонацијата е она што го движи дизелашот, а бензинецот тоа го уништува...но еве...
 
А... што е со биодизелот? Мислам на еколошки аспект, достапност кај нас, цени...
 
А... што е со биодизелот? Мислам на еколошки аспект, достапност кај нас, цени...

Па почнаа да го призведуваат ама само за извоз, бидејќи мислам дека кај нас сеуште не е законски уредена неговата употреба.
Како и да е ов покажување исклучиво на цената на дизелот кај нас не е прва туку петта или шеста годинава.
Ако проодлжат да се одвиваат работите по оваа динамика за две до три години цената на дизелот ќе биде иста со таа на безоловниот додека моторите кои работата на безоловен ќе трошат скоро исто толку колку и дизел моторите.
 
Дали дизелот ке се изедначи со бензинот? Дефинитивно да, дури и ке го надмине. Веќе во Словенија литар дизел е 1.05 евра, а бензинот е 1 евро.
 
дај боже да ги укинат,одвратна смрдеа е дизелот.
 
Во многу земји дизелот е забранет (Шведска) а во многу е поскап од безоловниот (Англија). Како што поминува времето, прво ќе се направи една вештачка неисплатливост поради цената (загадување) за сосем да се искорени.
Не е точно дека е забранет дизелот во Шведска , цената му е приблизна до бензинот , сепак не се возат многу дизел возила ,мегутоа разлогот е скапиот данок сто треба да го плати сопственикот , некаде 3 пати поголем од оној сто го плака сопственик на возило со погон на бензин.Инаку све е поврзано со загадуванјето , а тоа шведите го имаат решено со еден куп закони , градскиот превоз се врши исклучиво со возила со погон на гас.
 
Не е точно дека е забранет дизелот во Шведска , цената му е приблизна до бензинот , сепак не се возат многу дизел возила ,мегутоа разлогот е скапиот данок сто треба да го плати сопственикот , некаде 3 пати поголем од оној сто го плака сопственик на возило со погон на бензин.Инаку све е поврзано со загадуванјето , а тоа шведите го имаат решено со еден куп закони , градскиот превоз се врши исклучиво со возила со погон на гас.

Бидејќи гледам дека живееш во Шведска, кажи ни каков дизел се продава и кој дизел е забранет за користење во моторни возила?
 
Се продава стандарниот дизел како во цела европа , разликата е во стандардот на возилата т.е. мерката на испуштанје на штетни гасови во атмосверата.Инаку дека дизелот е со разлицен квалитет со оној сто се продава во мк тоа е точно.Сега има несто ново , една шведска фирма пушти во продазба дизел Diesel Eco20 и на првата рекламна кампанја заработи пријава од Greenpece .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom