Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Уљето е нормално да го троши зашто работи на мешавина значи со бензин и уљето го согорува така да ставај уље редовно и терај.
За второт колку те лажеа дека иде моторт кога го купи и дали е стартен многу моторот ???
И како трето не е моторот заб па да има пломби :smir:
Ми рекоја 70..а за стартен средно стартен изглеат..а за пломбите, така тука ги викат :icon_bigg свекицата да не е непто заебана? Оти и акомулатор нов купив и пак не ми палеше на копче хахах :)
 
60 ama malce se muci

Слики ме мрзи да барам ама граничник имаш на плочката за палење ако бараш слики на англиски ти е CDI unit се наоѓа кај акумулаторот има розева жица која оди до задното тркало кое дава информација за брзината на плочката и го гуши моторот со дисконектирање на таа жица палењето не добива информации. Второ карбураторот се растура горниот дел и на една иглица се појачува малце гориво. И имаш кај кашиот на предниот дел кај радилицата пиксна се вади таа и тераш. Ја толку знам за друго незнам и не одговарам за последиците :pos2:

Ми рекоја 70..а за стартен средно стартен изглеат..а за пломбите, така тука ги викат :icon_bigg свекицата да не е непто заебана? Оти и акомулатор нов купив и пак не ми палеше на копче хахах :)
За крајна 55-60 највеке да иде 70 нема теоретски шамси мн лажат тие што продаваат а за палењето незнам што да ти кажам и како тоа не пали нејке да вергла или вергла а нејке да запали дај повеќе информации не сум баба Ванѓа :pos2:
 
За крајна 55-60 највеке да иде 70 нема теоретски шамси мн лажат тие што продаваат а за палењето незнам што да ти кажам и како тоа не пали нејке да вергла или вергла а нејке да запали дај повеќе информации не сум баба Ванѓа :pos2:
Абе не се палит на копче..ни такт ни ништоп морам назад да мавам на она :icon_bigg ама ќе го наполнам акомулаторот и пак после џабе..а нов е :)
 
Абе не се палит на копче..ни такт ни ништоп морам назад да мавам на она :icon_bigg ама ќе го наполнам акомулаторот и пак после џабе..а нов е :)
отиден ти е акумулаторот кога го купи ти акумулаторот и која марка е ама 100 % ти е пробиен акумулаторот
 
Абе не се палит на копче..ни такт ни ништоп морам назад да мавам на она :icon_bigg ама ќе го наполнам акомулаторот и пак после џабе..а нов е :)

А кога ке го наполниш вергла малце???
Јас мислам дека не ти се полни акомулаторот магнетната намотка да не ти чини и да не дава струја да се полни акумулаторот ама се ова е предпоставка треба да се провери...
 
А кога ке го наполниш вергла малце???
Јас мислам дека не ти се полни акомулаторот магнетната намотка да не ти чини и да не дава струја да се полни акумулаторот ама се ова е предпоставка треба да се провери...
kk.. фала ке проверам деновиве :)
 
Имам нов Keeway F-Act Racing (focus) тој на сликата ... имам поминато 200 км и потрошувачка има од околу 4 литри на 100 км

Како ви е на вас потрошувачката на сличните модели Keeway Focus (F-Act), Matrix и слично ?

Многу ли е да троши околу 4 литри ? Ќе се намали ли после одреден број километри / вадење граничници ?

key1_7.jpg
 
Имам нов Keeway F-Act Racing (focus) тој на сликата ... имам поминато 200 км и потрошувачка има од околу 4 литри на 100 км

Како ви е на вас потрошувачката на сличните модели Keeway Focus (F-Act), Matrix и слично ?

Многу ли е да троши околу 4 литри ? Ќе се намали ли после одреден број километри / вадење граничници ?

key1_7.jpg

Незнам колку точно троши ама за разлика од 4т кинески многу повеќе троши имав генерик ист мотор имаат и многу трошеше и како и да е ке се намали потрошувачка одкако ке се разработи не очекувај да троши како кинеското :smir: .
Иначе да се пофалам си купив кинеско моторче вчера за 50 евра дечкото незнаел да го запали после долго седење надвор цело зимо и изгубил желба а ставил 80цц кит пред четри месеци :kesa:
 
Za genericot 125 cc filterot za vazduh go cistam na 300-400 km (a ako otidam na lozje so nego i posle VEDNAS bara da go cistis) i bidejki go otvaram mnogu pati i mi se razjadija strafcinjata i sega mi vlece direktno vozduh ???
NEKOE RESENIE ......
 
Како ти се разјадоа штрафчињата? Гледај да не ти зјапа од страните филтерот за да не влегува прашина во машината, ќе ти се зезне за кратко време...
 
Za genericot 125 cc filterot za vazduh go cistam na 300-400 km (a ako otidam na lozje so nego i posle VEDNAS bara da go cistis) i bidejki go otvaram mnogu pati i mi se razjadija strafcinjata i sega mi vlece direktno vozduh ???
NEKOE RESENIE ......
Исфрли тоа скинеското срање од филтер и монтирај му нешто вакво
05cb_10.JPG


Не се скапи, 500-600 денари се, а немаш мака со чистење. Само го миеш со вода и готово.

Инаку убо ти кажа Андроник, мотор без филтер лесно може да се поеби. Прајме муабет за сериозни оштетувања и ремонт на машината.
 
dzish ova filtercevo kaj moze da se najde kaj nas? treba nekoe bilo koe ili ima nekoe bolje?
 
Исфрли тоа скинеското срање од филтер и монтирај му нешто вакво

Не се скапи, 500-600 денари се, а немаш мака со чистење. Само го миеш со вода и готово.

Инаку убо ти кажа Андроник, мотор без филтер лесно може да се поеби. Прајме муабет за сериозни оштетувања и ремонт на машината.

Генерик 50 ка не функционираше со ваков филтер триста чуда направив и пак нејкеше единствено чаре беше да го измотам со изолир ама нејкев така да го возам и си го ставив пак оргиналот :toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom