Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Не продолжува пола машина ја мењаваш
 
возам keeway hurricane,неам ништо спрортско ставено,направени се некои финеси како на пример вадење на катализаторот на ауспух..сечење на клипот,бушење цилиндар и сеа кивејчето иде 75..кој сака евтино да пројде му препорачувам тоа да направи..секако потрошњата е зголемена и ми троси 3.5 на 100 :helou:
 
Имам еден проблем со АПН6, пред некој ден го запалив(одвај) и давам гас, се иде одлично, после пак давам гас и го држам онака подолго време на иста гас и одеднаш го снема моторот(исто како да е изгасен), отпуштив гас, пак дадов- почна да брчи и по 3-4 секунди пак снема. Да не знае некој во што може да е проблемот?
 
Може многу работи да му се ама најверојатно е запушен карбураторот.
 
Може многу работи да му се ама најверојатно е запушен карбураторот.


другарче овој карбуратор беше ставен, после ставив Електроник 90(така мислам се вика), ама тој беше пукнат и го извадив, кога го вратив овој(Бинг) почна така да прави ама малку, сега цела зима не возен, а повеќе прави отколку претходно
 
другарче овој карбуратор беше ставен, после ставив Електроник 90(така мислам се вика), ама тој беше пукнат и го извадив, кога го вратив овој(Бинг) почна така да прави ама малку, сега цела зима не возен, а повеќе прави отколку претходно

Знаеш да чистиш карбуратор ??
 
Знаеш да чистиш карбуратор ??

мислам дека знам, или да се издуваат дизните, или од кај шо влече воздух да се затне со рака и гас да даваш, така неколку пати

мислам дека така се чисти:kesa:
 
мислам дека знам, или да се издуваат дизните, или од кај шо влече воздух да се затне со рака и гас да даваш, така неколку пати

мислам дека така се чисти:kesa:

Земи ако знаеш извади ги дизните и издувај ги со компресор ако немаш компресор земи кабел со лицни (оние кабли што имаат многу жички внатре), и ке одвиш една две жички и ке протнеш низ дизните убаво ке ги исчиштиш. Би требало да работи моторот после ова :helou:
 
Земи ако знаеш извади ги дизните и издувај ги со компресор ако немаш компресор земи кабел со лицни (оние кабли што имаат многу жички внатре), и ке одвиш една две жички и ке протнеш низ дизните убаво ке ги исчиштиш. Би требало да работи моторот после ова :helou:


ги дував некна дизните ама пак така се случуваше, некое друго чаре да не има?
 
ги дував некна дизните ама пак така се случуваше, некое друго чаре да не има?

На прво палење остај го нека загрее барем 1 мин., додека е ладна машината често се дешава така да прави, па потоа додавај гас и би требало да прима убаво на позагреана машина, ако не е до тоа провери платинката или при ставање на карбураторот да не е налегнат убаво на стариот диктон па да ти влече фалц воздух!
 
Што мислите за Generic trigger sm , предложете некој сличен ко овој, фала
 
Епа тоа е автоматикот ама за да направиш такво несто треба да си ептен страшен мајстор :vozbud:

Јас би ти препорачал да сурфнеш наоколу, има куп сајтови на кои можеш да купуваш...Repsol, Akrapovic, Good Year...има се и сешто ако си решен да ја кастумизираш моторетката:pos2:
 
да полагам за 50 ка над колку години треба и колку пари се плака ако знае некој нека казе
 
Какво масло препорачувате за 4-тактен мотор, јас имам Lingken 125cc, 5-брзини... имам поминато 7300 km и досега користам Repsol 10W-50 ili 15W-50 full syntetic, беше 820 ден. Што мислите вие за ова или дајте препорачајте ако знаете некое подобро. Денеска случајно зборував со еден човек и ми вели дека за 4-тактен мотор требало полусинтетичко масло, бидејќи синтетичкото не било добро за менувачот на моторот... баш ме зачуди со оваа мисла, затоа што како што знам синтетичкото има поголема вискозност и сметам дека е подобар.

http://i837.photobucket.com/albums/zz292/Drak43/repsol.jpg
 
Jas imam GENERIC 125 cc i mu stavam LIQUI MOLY-FUL Sintetic od kaaa mi e kupen i nema gajle mnogu dobro MASLO GERMANSKO e !

A sho moze da mu bide kaaa mu go otvaram filterot za vozduh ima po nekoa kapka benzin ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom