Vidi jas ne znam dali e legalno ili ne no spored mene e fer da mu se kaze na idniot korisnik kolku pretplatnici ima okolu nego i koi se tie ako e dobar probvajderot i saka uste pretplatnici da pridobie.Ako jas sum provajder i znam deka internetot mi e odlicen ne gledam pricina da ne si napravam reklama za sto poveke korisnici da dobijam bidejki veke postoeckite sigurno bi se pofalile od moite uslugii.E sega moze da se najde nekoj od inaet da kaze deka internetot ne cini no nema sansi site da kazat takvo nesto ako internetot e dobar.Ti koga sakas da kupis nesto ili da popravis nesto sigurno prodavacot ili majstorot ako se cesni i kvalitetni bi ti gi kazale veke nivnite musterii koi se zadovolni od nivnite uslugi za da si napravat reklama i so toa da privlecat poveke musterii.A bidejki na Neotel zadnikot ne im e cist normalno e da ne kazuvaat takvi informacii no od start te teraat da se somnevas deka ima nesto somnitelno cim ne kazuvaat.
Можеби смее да ти каже колку корисници има, но не смее нив да ги идентификува во никој случај, на било кој начин. Значи не смее да даде адреса, име, презиме, телефон, MBR, ID или каков и да е клуч кој што би идентификувал некого.
Тоа се веќе лични податоци за корисникот кои што друг не смее да ги дознае. Смее само во случај ако законски со налог дојде МВР и врши истрага во врска со нешто.
Ако се е океј со полиса за приватност на компанијата, треба заштитата на податоци да функционира на тој начин.
Поради тоа што го спомна мојот начин на проверка на квалитет на услуга пред да ја пробам услугата ајде да објаснам делумно како тоа се одвива кај мене:
Многу едноставно - квалитет низ времето, историја на компанија, анализа на понуда, конкурентност на понуда, делумно буџет за маркетинг, привремена проба на услугата (trial) и сума од review-а технологија, а потоа ќе видиме што како, дали лично ќе бидам задоволен или не откако ќе почнам да користам.

Сепак не би пошол кај операторот и да му речам дај ми листа на корисници со адреси идам да ги прашам па ќе видиме дали ќе ти бидам корисник, затоа што знам дека операторот не би смеел да ми даде такви податоци, а и лично не ме интересираат. Доколку ми понуди такви информации операторот
и без да го прашам тогаш би знаел дека се работи за небезбеден оператор, и најверојатно не би сакал да имам соработка, затоа што утре моите лични податоци и идентитет ќе бидат изложени на злоупотреби од секаков тип.
Понатаму, благорадение на интернетот и забрзаната комуникација во ова доба секој може релативно анонимно да каже мислење на тема како еве на пример овде на Кајгана темине за ISP-а и врз база на тие мислења може да се заклучи став пред да се проба услугата.
Не мора да е интернет, може да биде обична комуникација со познајници и соработници кои што имаат добар рејтинг.
На крај краишта, квалитетот зборува сам за себе секаде, му треба само некое време да биде осознаен, а постојат повеќе начини за осознавање кои што не вклучуваат кршење на било која полиса за приватност.
Искрено верувам дека се работи за изолиран случај еве да речеме невнимание и грешка од страна на некој службеник на наплатен пункт на пр., и дека немаат таква полиса за приватност Cabletel, би било навистина лошо доколку глобално е така.