Според обвинителот осомничени се:
Министерство за економија (5 лица) – поранешен министер, поранешен државен секретар, раководител на сектор, раководител на одделение и помлад соработник за неизвршување на службени должности, не постапиле според прописите и техничките правила и на осомниченото правно лице кое не ги исполнувало пропишаните услови и начин за вршење угостителска дејност во повеќе наврати со лиценци му овозможиле вршење угостителска дејност – кабаре.
Министерство за внатрешни работи (7 лица) – како службени лица вработени во Штип и Кочани изготвиле, потпишале и одобриле согласност и овозможиле на фирмата која ја водела дискотеката да се стекне со лиценца за вршење угостителска дејност – кабаре иако објектот не ги исполнувал законските услови за работа.
Државен пазарен инспекторат (5 лица) – двајца поранешни директори и тројца инспектори биле должни да вршат инспекциски надзор, не ги извршиле своите службени должности и во периодот од 09.01.2020 година до 16.03.2025 година во ниту еден наврат не направиле контрола над работењето на правното лице.
Дирекција за заштита и спасување (1 лице) – поранешен директор поради тоа што не ги извршил своите обврски во согласност Законот за заштита и спасување, со што овозможил „Пулс“ незаконито да продолжи со вршење на угостителска дејност.
Општина Кочани (3 лица) – поранешни градоначалници кои не ги извршиле своите обврски во согласност со Законот за заштита и спасување. За целиот период општината примала уплати како надоместок за угостителски објект.
Фирма за обезбедување (6 лица) – сопственик и управител, овластеното лице на подружницата во Кочани, тројца вработени и едно лице кое не било вработено, но вршело одредени работи за таа фирма. Тие физички го обезбедувале објектот без каква било претходна проценка и подготовка. Вечерта кога се случи пожарот не контролирале и овозможиле влез на деца, не воделе грижа за преполнетоста на капацитетот на посетителите во објектот и не спречиле внесување и користење на експлозивни материи – пиротехнички средства со кои бил предизвикан пожарот и поради кои настанала несреќата.
Група ДНК (1 лице) – за внесување и употреба на пиротехничките средства.
Фирма сопственик на диско клуб (3 лица) – осомничените се одговорни лица, сосопственици или управители во извесен период во фирмата чија подружница е клубот. Иако објектот бил со намена лесна индустрија и не исполнувал услови да биде пренаменет во угостителски објект, во целиот период осомничените добивале лиценца незаконито и организирале угостителски услуги.
Фирма за изработка на проекти (1 лице) – осомничена сопственичка која изготвила основен проект како услов за отпочнување со работа и вршење угостителска дејност – кабаре, иако знаела дека не постоеле законски услови објектот да биде пренаменет од категорија лесна индустрија во објект што врши угостителска дејност.
Продавач на билети (1 лице) – тој не водел сметка за бројот и возраста на гостите кои смеат да присуствуваат, спротивно на Законот за угостителска дејност, овозможувајќи влез и присуство и на малолетни лица на настанот.
Организатор на настанот –
(1 лице) усно го организирал концертот без формално потпишан договор со музичката група ДНК и притоа заедно со други осомничени, иако свесни дека капацитетот и условите во објектот тоа не го дозволуваат, овозможиле влез на околу 650 посетители помеѓу кои имало најмалку 31 дете.