Nemoj poradi predrasudi da begas od plinot. Negativni osobini na plinot istaknuvaat vo najgolem del ludje koi nikogas ne vozele plin.Decki preporaka za malo gradsko kolice do 2500evra so 4/5 vrati.
Barav clio ili corsa ali ic nema izbor i povekjeto se so plin ili dizel. Mi treba pretezno za gradska voznja i mora da ima servo i klima.
Imase do pred nekoja godina dobar blog od eden inzener srbin ("stalker", uste moze da se najde na Net) koj analizirase razni uljinja i toa bese glavnata tema, pa tuka mozese da se procita kolku plinot pomalku go rasipuva uljeto od benzin i dizel, i kolku mnogu toa pridonesua za podolg vek na motorot, so ogled da, normalno, nikoj ne menuva ulje na 2-3.000 km.
Moe licno iskustvo, staven plin na Alfa 156 2.0, nezen i "sportski" motor, plinot staven koga ja zedov so 70.000 verojatno i nesto vratena, ja prodadov so 230.000 km bez nikakvi problemi so motorot nitu plinskata instalacija, samo redovno godisno menuvanje na filterot za plin. Alfa ko Alfa, imase menuvanje ramenja, menjacot (eden lager otkaza pa smenet cel so poloven), kompresorot ispustase freon, ler gasot i sl, ama motorot i plinot sekogas OK, i sega uste se vozi, samo godinava pominaa sekade so nea 15-tina iljadi km. Za sigurnost isto licno iskustvo, Seat Cordoba vo totalka za otpad (prevrtena pa nabiena na ograda od pat koja pomina niz celata kola), ja otkupija nekolku stotini Evra samo poradi plinskata instalacija. Poln rezervoar benzin tuka poloso bi pominal.
E sega ne sekoja kola e najpogodna za plin poradi nezni ventili i sl, najcesto japonbcite, po nekoj francuz i italijan, Ama toa i sami ke ti go kazat vo (dobar) servis za plin.