Зошто религијата се меша во науката?

  • Креатор на темата Креатор на темата OFcp&&&
  • Време на започнување Време на започнување
Православието познава три „точки„ од должности:
1. Должности кон Творецот.
2. Должности кон другите луѓе.
3. Должности кон самиот себе.
 
Kazav samo deka do ovaa informacija(zoshto mrtvorodenite bebinja se krstat) dojdov prvpat izucuvajkji gi makedonskite veruvanja.Inaku ova veruvanje ne e samo makedonsko tuku opshto hristijansko.
 
Хммм....не ја гледам логиката од крштевање мртвородени бебиња. Ако бебето е мртво, тогаш, што всушност се крштева? Телото? Не, се крштева и душата и телото истивремено, оти така и се создадени, истовремено!
После смртта, следува поединечниот суд, на кој и се суди само на душата. На второто Христово доаѓање, следува конечниот суд, на кој ќе им се суди и на телото и на душата истовремено!
 
1. Црковно учење и традниција ни случајно не треба да се мешаат со традиција па нека биде таа традиција и македонска.
2. Крштевањето е „билет„ за членство во Црквата Христова, а не гаранција за влез во Рајот.
3. Оној кој е крстен како бебе, незначи дека кога ќе порасне, ќе биде верник во Христа. Може да верува и во други учења, тоа че биде негов избор.
4. Оние кои се крстени како бебиња, имаат неспоредливо поглоем потенцијал да поверуваат во Христа отколку некрстените. Незначи дека некрстените нема да поверуваат, зборувам само за разликата во потенцијали.


Kolku shto jas znam pri krshtevanjeto se procistuvame od prviot grev i stanuvame "cedo Bozjo" , a ne clen na Crkvata. Se razbira deka individuata moze da smeni religija vo ponatamoshniot zivot bash zatoa ne retko popot na krajot na krshtevanjeto veli deka se nadeva deka zasekogash bebeto t.e. licnosta kje ostane vo nashata vera
 
Нема разлика меѓу „чедо Божјо„ и член во Црквата. Па Христос сам ја основа Црквата; Он е глава на Црквата а членовите на Цркваат се “тело Христово„, што значи по автоматизам се „чеда Божји„.
 
No spored tvojata logika mrtvorodenoto bebe treba da se procisti od prviot grev za da bide del od Rajot i da vleze vo Crkvata ili Carsvoto Bozjo kako sakash.Dali ako teloto e mrtvo znaci deka go nema prviot grev?
 
Во карен случај, сите луѓе се чеда Божји ( и некрстените и идолопоклониците) оти ист им е Творецот. Работата е во тоа дали творенијата го прифаќаат својот Творец или му се инаетат.
 
Цитат:
„No spored tvojata logika mrtvorodenoto bebe treba da se procisti od prviot grev za da bide del od Rajot i da vleze vo Crkvata ili Carsvoto Bozjo kako sakash.Dali ako teloto e mrtvo znaci deka go nema prviot grev?„
Коментар:
Бебето кое се родило мртво, т.е. кога телото е мртво, звачи дека нешто му недостасува, а тоа душата, духот животен кој тоа тело го оживува, го движи. Раѓајќи се мртво, тоа значи дека душата веќе го напуштила телото. Што се случува понатаму со душата, знае само Севишниот, независно од тоа дали таа душа има грев или не. Пак ќе напишам; логиката е во тоа што и телото и душата се крштеваат и се очистуваат од првородениот грев, кој сите човечки битија го наследуваат по раѓање а кој е наследен од нашите прародители Адам и Ева. Имајќи во предвид дека човекот е комбинација од душа и тело, кои по создавањето биле една неодвоива целиа ( на пример, како арматура и бетон, т.е. армниран бетон), нема логика да кажеме дека само телото има грев или само душата има грев. Не! Адам згреши духовно-телесно, значи истовремено. Духот Адамов одлучил да згреши а телото Адамово го сторило гревот. Тука нема место за поделба.
Но, по падот од нашите прародители, кога душата и телот се одвојуваат, (душата и понатаму е бесмртна а телото станува смртно), кај човекот, особено кај човекот од Новиот Завет, се појавуваат три типа грев: грев со помисла (со душа) грев со збор (со тело) и грев со дело (пак со тело). Но тоа важи за свесни луѓе/битија а не за бебиња кои немаат никаков „осет„ за своето постоење.
 
Fala za objasnuvanjeto.Sekoja cest. Ama mene pak me interesira zoshto sveshtenicite(crkovniot korpus) gi krstele mrtvorodenite bebinja?Inaku ne sum vo tek dali toa se ushte se praktikuva.Mora da imale objasnuvanje?:toe:
 
Чисто за споредба:
Како подготвка за Светата Тајна Причест, постат и телото и душата. Телтото пости со воздржување од одредена храна и актовности и така се очистува од непотребни работи. Душата „пости„ преку Светата Тајна Исповест и преку исповеста се прочистува. Така очистени и телото и душата се подготвени за Причеста. т.е. и телото и душата се причестуваат истовремено а не одвоено.
 
Цитат:
„Fala za objasnuvanjeto.Sekoja cest. Ama mene pak me interesira zoshto sveshtenicite(crkovniot korpus) gi krstele mrtvorodenite bebinja?Inaku ne sum vo tek dali toa se ushte se praktikuva.Mora da imale objasnuvanje?:toe:
Коментар:
Пишувам за она кое го знам а не за она кое не го знам. Мене лично, крштевањето мртвороденчиња ме асоцира на паганизам а не на христијанство. Барем досега немам ни слушнато ни видено случај од крштевање мртвороденчиња.
 
Јас мислам дека должност и принудба не е исто. А тоа дека во овој свет владее посилниот е точно, но нема никаква врска со правење добри дела.
 
Нема разлика меѓу „чедо Божјо„ и член во Црквата. Па Христос сам ја основа Црквата; Он е глава на Црквата а членовите на Цркваат се “тело Христово„, што значи по автоматизам се „чеда Божји„.

A predhodno velese deka crkvata se ogranicuva od Gospod i ne ubiva vo negovo ime ????!!!!:toe::toe:

Inaku , me interesira , kako Gospod gi sozdal site vidovi na zivotni , rastenija , bakterii , minerali...

Tipot more da ima golame fantazija , i koja e celta na seto komplicirano sozdavanje , neli ? Zaso se sozdadeni , na pr.krokodilite ili trnjata??
 
Цитат:
„A predhodno velese deka crkvata se ogranicuva od Gospod i ne ubiva vo negovo ime ????!!!!:toe::toe:
Коментар:
И сега го велам истото иако незман како тоа Црквата се ограничува од својот Творец?
Цитат:
„ Inaku , me interesira , kako Gospod gi sozdal site vidovi na zivotni , rastenija , bakterii , minerali...

Tipot more da ima golame fantazija , i koja e celta na seto komplicirano sozdavanje , neli ? Zaso se sozdadeni , na pr.krokodilite ili trnjata??„
Коментар:
Ќе напишам по незнам кој пат: Бог создал есе видливо и невидливо, поради Неговата намера да ја сподели својата добрина со други творенија. Затоа се создадени и Ангелите (духовите) и човекот, како спој меѓу душата и телото (меѓу духовниот и материјалниот свет).
Во материјалнбиот свет, прво се создадени се растенијата, после нив животните кои се хранеле исклучиво со растенија а на крајот е створен Адам (и Ева), поради кои се создадени и растенијата и животните. Адам е Царот на тогашната природа ,да ме кажам ,на тогашната Вселена. Сите животни се создадени како украс на Едемската градина и сите животни му биле потчинети и послушни на Адам.
Но, постојат работи кои ни Свеите Оци ги немаат објаснето и кои ќе останат таинствени се до второто Хритово доаѓање, кога Он (верувам) ќе го објасни она кое никој не го разбира, како на пример, зашто е Вселената незамисливо голема а живот има само на планетата Земја.
Божјото создавање е совшено едноставно: Бог заповеда-креацијата се случува, „од ништо„ . Исклучок е Адам, кој е создаден без Божја заповест,туку со директен чин на креација; Бог зема „земја„, обликува тело и му внесува дух животен. Така Адам станува „жива душа„ (види Шестоднев во Сатриот авет)
 
Цитат:
„ Tipot more da ima golame fantazija„
Коментар:
Има, и тоа како! Денес се познати околу 2 милиони растенија и 4 милиони животни. Може ли тие сами од себе да настанат, без некој да ги создаде? Да не сборување за тоа дека во минативе 5 века околу 2 милиони животнски видови (растенија и животни) се изчезнати и да не зборуваме за големината од Вселената и бројот од галаксии и галактички јата. Тоа е огромно и незамисливо големо!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom