Зошто Конкорд не смее да лета над копно? (Како изгледа пробивање на звучниот зид)

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Конкордот беше елита. Има еднаш врз мене пролетано (додека леташе) не идеше суперсонично и слетуваше на Heatrow али сепак мн бучеше.
 
Прво како конхордот троши многу и многу чини одржување.А друго е француско моделче кое им правеше многу финансиски проблемчиња на американските патнички авиони па дечките по секоја цена сакаа да го тргнат...
 
SpiritoS напиша:
Прво како конхордот троши многу и многу чини одржување.А друго е француско моделче кое им правеше многу финансиски проблемчиња на американските патнички авиони па дечките по секоја цена сакаа да го тргнат...

Tuka si negde, konkordot e slepo crevo, tehnoloska i pretenciozna egzibicija za da se pokaze na kogo mu e pogolem .......mnogu kompliciran,mnogu gorivo,mnoogu bucava,normalno mnoogu trosoci na krajot, a seto toa samo zaradi prestiz.
Baska e konstruiran vo vreme koga se veruvase deka atmosferata t.e. biosferata vo koja ziveeme e neunistiva.
Inaku nikogas ne bil konkurencija nikomu....obicen narod gleda kolku mu e cenata na kartata koja ja plaka , a dali ke stigne pola saat porano ic ne mu e gajle :):)!!
 
concrete напиша:
Inaku nikogas ne bil konkurencija nikomu....obicen narod gleda kolku mu e cenata na kartata koja ja plaka , a dali ke stigne pola saat porano ic ne mu e gajle :):)!!
Мислам дека прочитав дека во тајмс имаше нешто такво а за цената може си во право
 
konkordot osven toa so pravi golema buka koga ke go probie zvucniot zid toj e i mn skap za letanje
 
Ushte neshto povrzano so CONCORDE,seushte ne e dokazano koj od koj go ukral dizajnot,dali CONCORDE od TU144 ili obratno,poglednete na slikite podolu? CONCORDE ne beshe povekje konkurenten na pazarot bidejki imashe pregolemi troshoci a mal broj na patnici,samo 128 patnici i beshe povlechen od upotreba a kartata za posledniot let chineshe 4000 $.Ne moze vo nikoj sluchaj da se meri so deneshniot monstrum AIRBUS 380 koj maksimalno sobira 656 patnici...Sepak CONCORDE zamina vo legendata na vozdushniot svet!
Ova e TU 144:
cccp-68001i.jpg


A ova e CONCORDE:
concorde.jpg
 
Ako stavis pred konstruktorite precizno definirana zadaca REZULTATOT E SLICEN.. :)
A Majkata Priroda...isto ne pravi razlika od kade e koj i koj e koj :)
Zatoa uslovno receno i dvata aviona se mnogu slicni vo aerodinamicen pogled...
Vo odnos na strukturata SE SOSEMA RAZLICNI...
Neznam za Tupoljevot , no znam deka prototipot na Concord koj e vo muzejot vo Burze so seriskiot primerok se STRUKTURALNO mnooogu razlicni...rezultat na "ucenjeto" vo praksa... :)
 
Seuste ne sum imal moznost da go vidam CONCORDE od vnatre,koga bev vo muzejot vo Sinsheim go posetiv TU 144 a vo toj moment go postavuvaa CONCORDE koj bese donesen od Francija 3 dena pred toa.Narednoto odenje vo muzejot na tehnologijata vo Sinsheim ke go posetam i CONCORDE pa ke ja sporedam razlikata i vnatresno ama znam deka TU 144 ne mi se dopadna mnogi pogotovo pilotskata kabina,vednas se setiv na filmot IMA LI PILOT VO AVIONOT :pos2::pos2::pos2:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom