Заработка на интернет (официјална тема)

  • Креатор на темата Креатор на темата HaRdToGeT
  • Време на започнување Време на започнување
Неколку совети за оние кои работат на Fiverr :)
1. Регистрација
  • Внимателно прочитајте ги правилата на Fiverr.
  • Изберете креативно "Username", кое ќе изгледа професионално и ќе биде лесно за памтење.
  • Пополнете го вашиот профил со слика, Аbout Me итн.
  • Креирајте акаунти на социјалните мрежи и редовно споделувајте ги вашите гигови преку истите.
2. Креирајте уникатни гигови
  • Секогаш користете ваша фотографија направена во Photoshop / Gimp за секој нов гиг - никогаш не копирајте фотографии од други гигови или од Google. Со ова избегнувате "takedown" од големите корпорации и од другите продавачи на Fiverr, бидејќи тие со само 1 мејл можат да ве пријават, а бидејќи Fiverr Support-от е за никаде, тие без претходно известување ќе го избришат вашиот Gig, со што вие ќе го изгубите фидбекот од другите членови, а со тоа ви пропаѓа бизнисот.
  • Не копирајте опис од други гигови, бидејќи доколку ваков гиг биде забележан од продавачот на кој сте му го копирале гигот, тие со помош на Support веднаш можат да го пријават вашиот гиг и истиот ќе биде избришан.
  • Пожелно е да имате видео за гигот, со тоа шансите да ви го направат Featured се огромни.
  • Доколку имате Level 1 / Level 2, не заборавајте да додадете Gig Extras, со тоа ќе ви се зголемат порачките за 50%.
3. Нудете повеќе услуги
  • секогаш исполнете го вашиот профил со максималниот број на гигови (20).
  • никогаш не објавувајте слични/исти гигови, бидејќи доколку од Fiverr Editorial тимот вакви бидат забележани, сите тие ќе бидат избришани и на крај ќе останете со само 1 или 2 Gig-а
4. "Шминкајте"
  • Доколку услугите што ги нудите ги прекршуваат правилата на Fiverr или некој сосем трет сајт, внимателно прочитајте ги TOS (услови за користење) на тие сајтови и обидете се да ги нашминкате, за тие да изгледаат како промоција, а не злоупотреба. Пр. доколку продавате Facebook Likes со алатка, не пишувајте дека тие лајкови се направени со алатка, туку во описот напишете дека со помош на други социјални мрежи и вашата промоција сте во можност да го направите тоа.
5. Извршувајте ги порачките како што сте опишале
  • Секогаш извршувајте ги вашите порачки навреме, не дозволувајте да задоцните ниту една секунда, бидејќи доколку тоа се случи, голема е можноста да вашиот гиг биде деиндексиран и ставен на крај од гиговите кога некој ке пребарува со вашите клучни зборови.
  • Избегнувајте тоа што го доставувате да не се совпаѓа со вашиот опис, бидејќи 50% од купувачите на Fiverr, на кои што тоа им се случува оставаат негативен фидбек.
6. Како до позитивен фидбек?
  • Фино и културно побарајте позитивен фидбек после завршувањето на порачката. Не напнувајте и не бидете досадни за да ви стават фидбек, бидејќи така може да се случи спротивното.
  • Доколку на купувачот му пречи да стави фидбек, напомнете му дека може да ви стави само Thumbs Up, без тоа да биде видено од другите членови на Fiverr, со што купувачот останува анонимен.
  • Оver- deliver
7. Over-delivering
  • Секогаш на вашиот клиент пратете му нешто повеќе од тоа што сте ветиле, но НЕ ПРЕТЕРУВАЈТЕ.
8. Обраќање кон вашите клиенти
  • Секогаш културно обраќајте се кон вашите клиенти.
  • Никогаш не обраќајте се неучтиво, како на пример: bro, man, yo итн., бидејќи тоа е непрофесионално и клиентот може да биде навреден. Можно е клиентот да е од понежниот пол, замислете како ќе се чувствува кога ќе напишете "Hey bro ...".
9. Контактирање на Support и како да се однесувате
  • Контактирајте ги само во итни случаеви, доколку имате ептен големи проблеми, пр. да не ви ги регистрира новите нарачки, да не можете да повлечете пари на Paypal/Payoneer или да изгубите пристап на акаунтот.
  • За други работи кои не се наведени во горенаведената точка, заборавете на Support, бидејќи од мал проблем ќе стане уште поголем и потоа ќе се каете зошто сте ги контактирале.
  • Мора да бидете ептен фини кога ке ги контактирате, без разлика што ќе ви речат и дали ќе ви помогнат или не.
  • Кога не се во право, не го кажувајте тоа на нив и никогаш немојте да им го докажувате спротивното, бидејќи можат да ве банираат за навреда или да ви најдат нешто што "не ваља" со вашите услуги - а тоа секогаш многу лесно се наоѓа.
10. Негативен фидбек и негово бришење
  • Доколку добиете негативен фидбек, не паничете.
  • Никогаш не ги навредувајте вашите клиенти доколку ви стават негативен фидбек.
  • Извинете се, иако добро сте ја завршиле работата, учтиво објаснете дека ви е жал што не им се допаднала услугата.
  • Понудете им нешто повеќе за да во возврат ви го избришат негативниот фидбек, истовремено, понудете им и Refund (доколку порачката е под $10).
  • Контактирајте Support само доколку некој ваш конкурент намерно ви оставил негативен фидбек - мора да бидете 100% сигурни дека целата работа ви е завршена како што е опишано, во спротивно ќе зажалите.
P.S. Пред да ме обвините за Copy-Paste, да си кажам дека username на другите форуми кај што сум го објавил ова не ми е исто со ова на кајгана. :)
 
Ех... сигурно не е за тоа, јас немав 2-3 дена па ништо...а рејтинг колку имаш? и откажани нарачки?
Рејтинг ми е 99% , а откажани нарачки погоре кажав, 12% Orders cancelled.
 
Па кажи овде на кратко, секако некој друг ке праша, намести да му пишуваш на секого, вака е полесно:)
 
http://www.bidroop.com registracija kodovi:

VC1rzf2Z
bEstehaq
eJIIzb0U
MX8mBN5Z
eAD8CzyI

na koj ne mu e jasno za sto stanuva zbor neka mi pise vo posta...
Пиши овде објасни што е ова не само еве кодови за регистрација . Од тоа што разбрав малку ова е нешто слично како што беше wazzup , што значи е уште една превара :D
 
Сеа се вратив од одмор и гледам дека ми изминало времето за нарачката. Автоматски ми имаат стаено негативен фидбек и парите што ми ги нарачал му се вратиле на сметка... Дали е можно сега тој негативен коментар да го избриша купувачот ?
 
Сеа се вратив од одмор и гледам дека ми изминало времето за нарачката. Автоматски ми имаат стаено негативен фидбек и парите што ми ги нарачал му се вратиле на сметка... Дали е можно сега тој негативен коментар да го избриша купувачот ?

Хммм а како ќе се оправдаш? Бев на одмор? Вероватно требало во гигот да напишеш како соопштение, дека одредено време не си достапен. Вака не знам дали би ти ја уважиле жалбата :(
 
Сеа се вратив од одмор и гледам дека ми изминало времето за нарачката. Автоматски ми имаат стаено негативен фидбек и парите што ми ги нарачал му се вратиле на сметка... Дали е можно сега тој негативен коментар да го избриша купувачот ?
Не е автоматски, тој има стегнато Cancel order.
Иначе требало времето да го зголемиш за испорака, пример мене ако ми е 5 дена delivery time а на одмор сум 6-7 дена , ќе ставам delivery time 10 дена и крај.
 
Немам уште жалба напраено. Му пишав порака дека ако го тргне негативниот 1 месец ке му дизајнирам беспари, 3 дена 1 слика. Па чекам да видам дали ке се согласи. Знам дека е глупо тоа ама поважен ми е рејтингот одколку парите...
 
Немам уште жалба напраено. Му пишав порака дека ако го тргне негативниот 1 месец ке му дизајнирам беспари, 3 дена 1 слика. Па чекам да видам дали ке се согласи. Знам дека е глупо тоа ама поважен ми е рејтингот одколку парите...
Абе не нуди толку , прво речи му дека парите ги има назад и замоли го да го избрише фидбекот.
Контактирај го 2-3 пати , ако нема одговор кажи му на супорт дека не ти одговара и се надевам ќе ти го тргна.
 
Тешко вака да ми го тргнат. Еден ми тргнаа од супортот и затоа несакам веќе да ги контактирам за вакви работи... Се договорив со тој и ми рече дека ке го тргне фидбекот ама незнае како. Да не е некој запознаен како може да се тргне фидбек cancelled order. seller failed to deliver on time!
 
Тешко вака да ми го тргнат. Еден ми тргнаа од супортот и затоа несакам веќе да ги контактирам за вакви работи... Се договорив со тој и ми рече дека ке го тргне фидбекот ама незнае како. Да не е некој запознаен како може да се тргне фидбек cancelled order. seller failed to deliver on time!
Неможи тој да го тргни никако , мора или ти или тој да ги контактира супорт.
Во такви случаеви ги контактирам, и не бери гаље што си ги контактирал 1 , ја преку 15 пати за такви работи ги имам контактирано.
 
Тешко вака да ми го тргнат. Еден ми тргнаа од супортот и затоа несакам веќе да ги контактирам за вакви работи... Се договорив со тој и ми рече дека ке го тргне фидбекот ама незнае како. Да не е некој запознаен како може да се тргне фидбек cancelled order. seller failed to deliver on time!
screenshot од пораката каде што се согласил да се тргне и пиши им на support
 
Конечно ми го зголемија лимитот на ибеј! :vozbud:
Сега можам да продавам и до 400 нарачки на месец.

Hi ******,
Congratulations! You've been doing a great job selling on eBay, and we've noticed. How would you like to list even more? Now you can.
Here's how much you can now list every month:
User ID: *************
Items: 10
iconPLIArrow_20x9.gif
400

Amount: $500.00
iconPLIArrow_20x9.gif
$5,000.00

You can always check how much you've listed so far this month in My eBay.
Thanks for being a great seller, and we hope that you'll take advantage of this opportunity to increase your sales.

Човек да незнае на што точно да се фокусира. :D

Септември ќе биде со ептен јак почеток. (y)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom