Хипхоп културата надвор од нашите граници

  • Креатор на темата Креатор на темата ThugProphet
  • Време на започнување Време на започнување
Документарец за братот Џус.

Целиот албум Hiphopium 4
 

Добра репчуга од Загреб.
 
Перфекција.
Една од подобрите траки од таму, барем од она што сум слушнал.
Само многу е тешко да го следиш текстот кога е вака сериозен, коа не е некоја лесна трака.
 
Дечки може ли да ми пратите албански, бугарски и/или грчки андерграунд рап, чисто да имам од каде да проширам хоризонти. Бугарски нешто ситно знам како Bisolini и Md Beddah, но сакам да го истражам убаво целиот Балкан, не ми е проблем со Гугл Транслејт да се влечкам ако нешто вреди. Ако откријам нешто добро може да го вметнам во некоја наредна компилација за балкански рап што би ја направил. Немојте само нови трап рап ствари да ми праќате Криско и чуда, такви има на претек. :)
Ако сакаш да слушаш бугарски рап а си од Македонија, прво на слушање албумот на Скопје виа Софија кој колку што знам е прогласен за најдобар бг рап албум во годината која е излезен.


Eте дел на добри бугарски рап траки на кои се сетив така на прво момент а вредат да се чујат ако сакаш да пратиш бугарски рап.
Артистите кои вредат дефинитивно се : Aтила (најдобар на нивната сцена,) Имера, Секта, Жлч, Јавката, Хомлес ..

A бидејќи колку знам си навивач еве и ултрас рап траки
 
Меѓу малкуте рап групи од Србија со вакво гледиште на работите (со Марчело во пакет). Според мене страшно потценети.


"ja nemam vremena ne treba mi vise istina
Kosovo i Pristina isti kurac Vijetnam
ljudi vole da ginu ja to znam
Lakse brate dajte nam sidu dam, dam, dam"



"Država je lepa, u Hrvatskoj na more
Tad sam letovo u Makarskoj, kao da je moje
Na plaži imali smo drvo, pod njim pravi mali raj
Soma maraka je plata, ćale, keva, sestra, ja
Al’ je došla devedeseta, u najavi je rat
Valjda bilo im je dosadno, Bog sam zna"


И секако Икац со легендарната нумера и стихови:


"kad znali ste da gurate u jamu pored drveta,
na grobu ce vam biti cveca saksija al uvela!
U cije ime ste ubijali, u MOJE NISTE!
U cije ime ste ih poklali, u MOJE NISTE!
Vase ratove ste vodili – MOJE NISTE!
Ludilo…i sve ste ih dobili, a ja IZGUBIO…"


Од друга страна го имаме Марлон Брутал и ред други, со стихови “po sahovnici kenjam a Kuranom brisem dupe". Ова за стариот Марлон Брутал зборам, новиот не е вреден за споменување во темата. Е сега јасно на што повеќе се ложи рајата и што им е поинтересно.
 

Тука може и оваа песна да се спомне, има дел(уствари цел 2 дел е за тоа) каде што се спомнува Косово.

За овие текстови можам само да имам респект, Марчело е веќе друга приказна, како што некој е платен за да пее нешто така и он не се разликува и самиот. А Марлон не сум го слушал, оние негови приказни ми делуваат како фејк некако.
 

Тука може и оваа песна да се спомне, има дел(уствари цел 2 дел е за тоа) каде што се спомнува Косово.

За овие текстови можам само да имам респект, Марчело е веќе друга приказна, како што некој е платен за да пее нешто така и он не се разликува и самиот. А Марлон не сум го слушал, оние негови приказни ми делуваат како фејк некако.
Од кој е платен Марчело? Не сум запознаен со тој муабет. Марлон Брутал сега прави сералки песни, пиши “Иван Гавриловиќ“, каде каде полоши се од сералките на Џус. А порано имаше добри песни, некои добри десничарски ставови, некои добри рими и версови, ама радикални десничарски му се, не само величејќи го своето туку омаловажувајќи го туѓото и тоа не ми се допадна кај него. Марлон го имаш во песната Реп и Град од Фантастична Четворка, оваа веројатно си ја чул, доста позната беше своевремено. Иначе добра е тракава на Џус, малку префорсирал битот, а скратил на текстот, ама тоа што беше кажано беше на место.
 
Последно уредено:
Од кој е платен Марчело? Не сум запознаен со тој муабет. Марлон Брутал сега прави сералки песни, пиши “Иван Гавриловиќ“, каде каде полоши се од сералките на Џус. А порано имаше добри песни, некои добри десничарски ставови, некои добри рими и версови, ама радикални десничарски му се, не само величејќи го своето туку омаловажувајќи го туѓото и тоа не ми се допадна кај него. Марлон го имаш во песната Реп и Град од Фантастична Четворка, оваа веројатно си ја чул, доста позната беше своевремено. Иначе добра е тракава на Џус, малку префорсирал битот, а скратил на текстот, ама тоа што беше кажано беше на место.
Муабетот за Марчело не е баш за темава, човекот е под капата на западните влијанија на Балканот, вистински рапер не би смеел да си го дозволи тоа, подобро да станеш комерцијала него така да се продадеш. Џус се просеруе но сепак е поим за тоа воздигнување на рапот во Србија, он го направил тоа во 2000 многу подобро за разлика од овие сега кои пробаа демек да го "покажат" рапот на широките маси. Рапот како рап по мене не би требало да содржи десничарски ставови, освен ако не е во прашање ете став за некое национално прашање од типот за промена на името(примерот со Боби Нож, за мене тоа беше одлична песна во тоа време) а да го користиш рапот за палење верски објекти и книги, убивање, геноцид, тоа е далеку од рап(како шо многу често се случуваше тоа во минатото)
Марлон не сум го слушал никогаш, не ни знаев дека има вакви националистички линии, знам дека сега се преставува као верник но па и тоа некако не ми оди со неговиот нов правец на музика.

Инаку делот за Косово на Џус е феноменален, најдобро опишана е моменталната ситуација, за разлика од оние песни кои се со по патриотски направени.
 
Муабетот за Марчело не е баш за темава, човекот е под капата на западните влијанија на Балканот, вистински рапер не би смеел да си го дозволи тоа, подобро да станеш комерцијала него така да се продадеш. Џус се просеруе но сепак е поим за тоа воздигнување на рапот во Србија, он го направил тоа во 2000 многу подобро за разлика од овие сега кои пробаа демек да го "покажат" рапот на широките маси. Рапот како рап по мене не би требало да содржи десничарски ставови, освен ако не е во прашање ете став за некое национално прашање од типот за промена на името(примерот со Боби Нож, за мене тоа беше одлична песна во тоа време) а да го користиш рапот за палење верски објекти и книги, убивање, геноцид, тоа е далеку од рап(како шо многу често се случуваше тоа во минатото)
Марлон не сум го слушал никогаш, не ни знаев дека има вакви националистички линии, знам дека сега се преставува као верник но па и тоа некако не ми оди со неговиот нов правец на музика.

Инаку делот за Косово на Џус е феноменален, најдобро опишана е моменталната ситуација, за разлика од оние песни кои се со по патриотски направени.
Апсолутно се сложувам. Пример „Niko ne moze da zna„ od BS ми е предобра песна, емоција фул, ако не си ја чул обавезно да ја слушаш. Џус е тежок емотивац, збор се нема за придонесот во рап сцената, и тоа не зборам за некои песни ко Кеш Колица, тие ми се исто рамниште ко буди моја вила и таквите тралалајки, зборам за вакви песни ко ти што сподели, еве еден негов стих од Niko ne gleda sutra : "Pustite ptice neka lete djecu neka trce ljudi spavaju pod mostovima nemaju kuce znanje nije u školi, u školi su papiri, sestari, sveske, olovke i lenjiri petnaest godina se uci da bi sjedio u firmi cekajuci penziju"
 
Апсолутно се сложувам. Пример „Niko ne moze da zna„ od BS ми е предобра песна, емоција фул, ако не си ја чул обавезно да ја слушаш. Џус е тежок емотивац, збор се нема за придонесот во рап сцената, и тоа не зборам за некои песни ко Кеш Колица, тие ми се исто рамниште ко буди моја вила и таквите тралалајки, зборам за вакви песни ко ти што сподели, еве еден негов стих од Niko ne gleda sutra : "Pustite ptice neka lete djecu neka trce ljudi spavaju pod mostovima nemaju kuce znanje nije u školi, u školi su papiri, sestari, sveske, olovke i lenjiri petnaest godina se uci da bi sjedio u firmi cekajuci penziju"
Точно така, но кога го гледав документарецот за него продолжив да гледам и други работи од минатото, гледам како се изглупирал по тие ријалити од Србија, има и некој многу погрешни соработки со пејачи, според мене требало да остане на тој став од 2000 како шо го имал со Кеш колица, нека е нов тренд но во граници. Имам гледано исто една негова добра изјава кога го прашуваат за овие срања со оноа, зашто Џусе брате а он одговара со зато. Вика кога ќе извадам таква песна(како твојот пример) има смешна слушаност а кога ќе извадам комерцијала има огромност и покрај тоа што живееме во држава како Србија. Сеа пак нема оправдување но така стојат до некаде работите, никогаш не ми било јасно зошто луѓе од таква средина, еве и од нашето или моето опкружување не го слушаат тој рап, кога е музика која ни е најприродна за нашите ситуации, живот, финасиска состојба. Сега е веќе доцна, музиката стана комерцијална, најголемиот дел од луѓето се претопува во масата, како што читав баш на форумот, нема веќе деца кои носат различна гардероба по стилот на музиката како некогаш.
 
Точно така, но кога го гледав документарецот за него продолжив да гледам и други работи од минатото, гледам како се изглупирал по тие ријалити од Србија, има и некој многу погрешни соработки со пејачи, според мене требало да остане на тој став од 2000 како шо го имал со Кеш колица, нека е нов тренд но во граници. Имам гледано исто една негова добра изјава кога го прашуваат за овие срања со оноа, зашто Џусе брате а он одговара со зато. Вика кога ќе извадам таква песна(како твојот пример) има смешна слушаност а кога ќе извадам комерцијала има огромност и покрај тоа што живееме во држава како Србија. Сеа пак нема оправдување но така стојат до некаде работите, никогаш не ми било јасно зошто луѓе од таква средина, еве и од нашето или моето опкружување не го слушаат тој рап, кога е музика која ни е најприродна за нашите ситуации, живот, финасиска состојба. Сега е веќе доцна, музиката стана комерцијална, најголемиот дел од луѓето се претопува во масата, како што читав баш на форумот, нема веќе деца кои носат различна гардероба по стилот на музиката како некогаш.
Јас често ја правам споредбата со книгите. Колку од младите читаат денес? 70% од младите не прочитале книга после лектирите од средно (и нив голем број не ги ни прочитале), не зборам Толстој, Хесе и Достоевски да се чита, туку било што, со книга не се соединиле. Ист е муабетот, таквиот рап јас и ти што го слушаме и цениме е форма на изразување, исто како што книгата е форма на изразување на авторот, некој избрал да се изрази во 4 минути преку мелодија, некој избрал да се изрази во 10 часа преку пишан збор и во едното и во другото сценарио ние ја правиме сликата во главата и ние си го правиме филмот во зависност како ја сфаќаме песната/книгата. Ова денешната музика набројување коли, марки, дроги, курви, не е форма на изразување, туку е срање по брза формула да се дојде до кеш и до сечии уши, бидејќи толку сме отупени што само таа тунел визија за квалитет ја имаме, и не ја гледаме музиката и рапот како форма на изразување. Но не заборавај колку и да сме помалку што се држиме до вистинското, толку повеќе ќе знаеме да го цениме тоа кога ќе се појави, мала но одбрана група на слушатели, тие 5000-10 000 души на Легијата/Саф ќе им дојдат секогаш кога ќе прават концерт, па макар и 10 години да ги нема на сцена, што мислиш ако 2Бона не се активни 10 години, ќе им дојде некој на концертот/настапот после 10 години?
 
Како тоа VIP и Марчело биле потценети? Секој втор што не слуша рап слушнал за нив...
Што да кажат Hain Teny, Masta, Trip R i itn...
 
Како тоа VIP и Марчело биле потценети? Секој втор што не слуша рап слушнал за нив...
Што да кажат Hain Teny, Masta, Trip R i itn...
Чекај брат, ако се каже за некој дека е потценет, не значи дека не е познат или дека е најмногу потценет од сите. Секако дека има многу понепознати рап артисти и групи што вредат, а не ги ценат колку што направиле. Пример Трам 11 исто се доста познати, ама сметам дека се потценети, од проста причина што има луѓе што слушаат БС, Легијата, Бед Копи, а не слушнале ниту еден единствен стих од Трам. Од овие што наброја Hain Teny само го знам, секогаш се наоѓа некој hidden gem што уште не бил откриен.

На крај краева тврдо андерграунд стил чим си одбрал, нормално дека ќе си потценет и дека нема да си познат кај луѓето што слушаат рап “у пролазу“.
 
Чекај брат, ако се каже за некој дека е потценет, не значи дека не е познат или дека е најмногу потценет од сите. Секако дека има многу понепознати рап артисти и групи што вредат, а не ги ценат колку што направиле. Пример Трам 11 исто се доста познати, ама сметам дека се потценети, од проста причина што има луѓе што слушаат БС, Легијата, Бед Копи, а не слушнале ниту еден единствен стих од Трам. Од овие што наброја Hain Teny само го знам, секогаш се наоѓа некој hidden gem што уште не бил откриен.

На крај краева тврдо андерграунд стил чим си одбрал, нормално дека ќе си потценет и дека нема да си познат кај луѓето што слушаат рап “у пролазу“.
Не може да кажеш дека Трам се потценети зашто некој од друга држава не ги знае. Кој слушал хрватски рап ги знае, најпозната хрватска група се. Имаат сега нови песни, ама далеку од нивото на старите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom